MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

At han bare er pissesur og fornærmet og at han RODER! Jeg havde virkelig glædet mig til weekend og til at være lidt sammen, men efter en formiddag med skrigende børn, skældud og vris, en lille der næsten ingen frokost fik, et hjem der ligner crap og iskold luft mellem mig og B (der tror, jeg bare er sur fordi jeg er træt) så glæder jeg mig fanme til på mandag igen! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At han altid skruer op for tv'et. Jeg skruer det ned på 17 og han skruer det op på 24 :prik

I det hele taget synes jeg, han tænder det for ofte, og UDEN AT SE NOGET?! Seriøst, han tænder bare for DRK eller sådan noget og så lader han det bare være, mens han laver noget andet.

Jeg fatter ikke det der behov for støj, han tilsyneladende har. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid skruer op for tv'et. Jeg skruer det ned på 17 og han skruer det op på 24 :prik

I det hele taget synes jeg, han tænder det for ofte, og UDEN AT SE NOGET?! Seriøst, han tænder bare for DRK eller sådan noget og så lader han det bare være, mens han laver noget andet.

Jeg fatter ikke det der behov for støj, han tilsyneladende har. :rolleyes

I må virkelig have en anden tvlydsskala end os! Jon er vild med 15, jeg tolererer ikke mere end 12 og trives bedst på 8 :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må virkelig have en anden tvlydsskala end os! Jon er vild med 15, jeg tolererer ikke mere end 12 og trives bedst på 8 :lol

Jeg ser gerne tv på 5 herhjemme. Er der lidt uro i hytten kan 7 gå. Alt derover er alt for højt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ser vi tv på 8 eller 10. Men ALTID et lige tal :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ser vi tv på 8 eller 10. Men ALTID et lige tal :blush

Det skal det også være her. Jeg kan få det helt dårligt hvis John skruer hen på noget ulige :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal det også være her. Jeg kan få det helt dårligt hvis John skruer hen på noget ulige :lolhit

:ditto !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha måske er vi døve herhjemme :lol

Talmæssigt vil jeg helst have den på noget, der er deleligt med 5, men det har jeg opgivet, for jeg kan næsten ikke høre noget på 15 og får ondt i ørerne af 20. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ser vi tv på 8 eller 10. Men ALTID et lige tal :blush

:ditto

Jeg har altid troet det kun var mig der var så tosset :D

Jeg kan blive helt dårlig, hvis Søren får sat den på 13 :o Så slapper jeg ikke af før den er skiftet til 12 eller 14 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I må virkelig have en anden tvlydsskala end os! Jon er vild med 15, jeg tolererer ikke mere end 12 og trives bedst på 8 :lol

Samme tanke havde jeg- jeg kan se tv på styrke 2 og snildt høre det hele :D Vi ser på styrke 12 sammen, 8 når børnene og jeg er alene og jeg på 2-4 når jeg er mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg har altid troet det kun var mig der var så tosset :D

Jeg kan blive helt dårlig, hvis Søren får sat den på 13 :o Så slapper jeg ikke af før den er skiftet til 12 eller 14 :D

Lige tal er gode:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den på henholdsvis 26 og 35 :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg har altid troet det kun var mig der var så tosset :D

Jeg kan blive helt dårlig, hvis Søren får sat den på 13 :o Så slapper jeg ikke af før den er skiftet til 12 eller 14 :D

Noooo. Her hjemme hedder det et XXMellemnavn-fænomen fordi alle mændene i Ms familie har sådan nogle freaky ideer, dér. Noooogle af os kvinder kan måske godt finde på at drille lidt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg har altid troet det kun var mig der var så tosset :D

Jeg kan blive helt dårlig, hvis Søren får sat den på 13 :o Så slapper jeg ikke af før den er skiftet til 12 eller 14 :D

Haha, jeg har det PRÆCIS lige sådan! Det er rart at vide at man ikk er den eneste tosse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten er det vores fjernsyn som er lavt eller også er vi døve herhjemme :lol når jeg skal være helt stille og se tv så er den på 15, hvis Nichlas og jeg ser film er den på 35 :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad han hader ved mig: At jeg glemmer alt omkring mig når jeg taler i telefon og taler alt for højt... Og vækker børn :blush :oops :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han simpelthen ikke er i stand til at se, når han har jokket i spinaten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser tv på 4...men Sys det er forskelligt fra kanal til kanal hvor højt det er...

Alle vores gæster starter med at skrue op hvis der skal ses noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så blind og naiv i forhold til Vs tricks for at blive længere oppe <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så blind og naiv i forhold til Vs tricks for at blive længere oppe <_<

:lol det er da også lidt sødt og sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol det er da også lidt sødt og sjovt :D

Ja ja :rolleyes Ikke der værste hade-punkt ;) Men for filan da, kære mand :rolleyes De snor ham, de unger :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi bare ikke har samme opfattelse af, hvad der er vigtig info :rolleyes

V har været til øjenlægen, og det gik rigtig godt. Hans skelen er bedre og han ser mere med det dårlige øje (istedet for kun at bruge det gode). Men næste gang han skal have nye briller må de godt være lidt stærkere. Og så skal han tjekkes igen om 6 mdr. Og fortsætte med klap.

Dét er den info, jeg har fået fra Brian, og det synes han er nok. Han bliver derfor moderat irriteret og kan ikke svare, når jeg gerne vil vide:

- Hvor meget stærkere skal brillerne så være?

- Skal brillerne være stærkere på begge øjne eller kun det dårlige?

- Kunne øjenlægen måle, hvor meget han så på det dårlige øje eller var det bare "ser ikke/ser"?

- Hvornår har vi næste tid?

Jeg ville også gerne gemme evt recept på nye briller og skrive ny tid i kalenderen. Mens det for B er nok, at recepten ligger elektronisk og i øvrigt et eller andet sted i hans taske, og at han får fundet det kort med næste tid i sin taske en dag i næste uge og så får sagt datoen til mig dér, og SÅ kan jeg skrive det i min kalender.

Jeg kan godt se, at B ved det relevante. Og det er ham, der tager V med til den øjenlæge (fordi mor her pylrer for meget :blush ) og han klarer hele situationen til UG. Jeg er bare selv sådan indrettet, at fakta om vores barns helbred står knivskarpt i hukommelsen, og jeg duer ikke til at B kun ved det nødvendige :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi bare ikke har samme opfattelse af, hvad der er vigtig info :rolleyes

V har været til øjenlægen, og det gik rigtig godt. Hans skelen er bedre og han ser mere med det dårlige øje (istedet for kun at bruge det gode). Men næste gang han skal have nye briller må de godt være lidt stærkere. Og så skal han tjekkes igen om 6 mdr. Og fortsætte med klap.

Dét er den info, jeg har fået fra Brian, og det synes han er nok. Han bliver derfor moderat irriteret og kan ikke svare, når jeg gerne vil vide:

- Hvor meget stærkere skal brillerne så være?

- Skal brillerne være stærkere på begge øjne eller kun det dårlige?

- Kunne øjenlægen måle, hvor meget han så på det dårlige øje eller var det bare "ser ikke/ser"?

- Hvornår har vi næste tid?

Jeg ville også gerne gemme evt recept på nye briller og skrive ny tid i kalenderen. Mens det for B er nok, at recepten ligger elektronisk og i øvrigt et eller andet sted i hans taske, og at han får fundet det kort med næste tid i sin taske en dag i næste uge og så får sagt datoen til mig dér, og SÅ kan jeg skrive det i min kalender.

Jeg kan godt se, at B ved det relevante. Og det er ham, der tager V med til den øjenlæge (fordi mor her pylrer for meget :blush ) og han klarer hele situationen til UG. Jeg er bare selv sådan indrettet, at fakta om vores barns helbred står knivskarpt i hukommelsen, og jeg duer ikke til at B kun ved det nødvendige :rolleyes

:yay med bedring!

Og :kram2 angående B! J er præcis ligesådan :rolleyes og tager det vældig let!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og :kram2 angående B! J er præcis ligesådan :rolleyes og tager det vældig let!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER