MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

At han klynker over at skulle købe stort ind. Han syns altid vi skal nøjes med det mest nødvendige når det er hans tur. Tja mr hvis du ikke køber ekstra hvem tror du så blir nødt til at gøre det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At han synes at han skal slappe af efter arbejde! Altså jeg har jo også arbejdet! Hvornår skal jeg slappe af?!?

Feks idag har han været på job i 4 timer til noget fremvisning pga noget fusion med et andet firma og jeg var alene med ungerne og da han kom hjem var han så træt, at han lige måtte tage en lur og derefter bruge hele dagen på at brokke sig over at skulle noget med ungerne/være træt <_<

Altså hold. nu. kæft. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han synes at han skal slappe af efter arbejde! Altså jeg har jo også arbejdet! Hvornår skal jeg slappe af?!?

Feks idag har han været på job i 4 timer til noget fremvisning pga noget fusion med et andet firma og jeg var alene med ungerne og da han kom hjem var han så træt, at han lige måtte tage en lur og derefter bruge hele dagen på at brokke sig over at skulle noget med ungerne/være træt <_<

Altså hold. nu. kæft. :prik

Alt er mere hård for mænd - åbenbart :rolleyes 

 

Håber han tager sig lidt sammen og deltager på en ordentlig måde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er mere hård for mænd - åbenbart :rolleyes

Håber han tager sig lidt sammen og deltager på en ordentlig måde :kram

Ja, jeg fatter det ikke :rolleyes

Han har lavet aftensmad og ryddet op i køkkenet bagefter - så det hjalp da på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor lang tid har I?
 

Inden jeg begynder, vil jeg bare lige sige, at jeg rigtig godt kan lide min mand, og jeg elsker ham overalt på jorden. Der var en grund til jeg forelskede mig i ham, og jeg er ikke kun sammen med ham, fordi det er for besværligt at blive skilt  :wub

Men nu skal I bare høre, hehe. 

 

- når han har lovet, at han nok skal gå ned og skifte baby, men falder i søvn 3 sekunder efter igen, og glemmer alt om hvad han lige har sagt ja til. 

- når han rejser sig fra bordet efter aftensmaden, for at gå på lokum, og ikke tager noget i hænderne, for at læsse af på køkkenbordet, når han alligevel lige kommer forbi. Han formår simpelthen ikke at effektivisere sine bevægelser  :D

- når han ikke tænker sig om, på vej hjem fra arbejde. De fleste andre ville tænke "nu jeg alligevel er ude at køre, er der så noget jeg skal på vejen hjem? Mælk? Rugbrød? Toiletpapir?"... Næh, han vil hellere lige hjem og vende, inden han kører ud igen. Igen - han effektiviserer ikke sin tid. 

- når han sover en lur inden han gør noget praktisk. Han er verdensmester i at udskyde ting, uanset om det er støvsugning, gåtur med hunden, tømme opvasker, tanke bil, slå græs eller hvad fanden det er. Jeg prioriterer at gøre pligter først, inden jeg slapper af - ellers kan jeg ikke slappe af, velvidende at når jeg vågner, at så skal jeg også ud og ordne vasketøj eller gå med hunden... 

- at han ikke kan sove om natten, hvis han spekulerer. Det kan være alt fra "hvordan skal vi betale den her regning" til "hvordan mon man laver hydraulikpumpen på en træflækker?". Så sov dog, for helvede. 

- at han ALDRIG kan huske hvad vi netop har talt om. Vi kan have snakket om at sundhedsplejersken kommer i morgen klokken 10. En halv time efter kan han fortælle, at han har lavet en aftale med sine bedsteforældre om at komme derud for at hjælpe med et eller andet klokken 10 i morgen. Han har også en virkelig dårlig vane med at stille spørgsmål, inden han får reflekteret over, hvorvidt han egentlig godt kender svaret. Jeg er begyndt ikke at svare med det samme, men lige give ham 5 sekunders betænkningstid inden jeg svarer. 

- at han er god til at sige ja til til invitationer, arrangementer og andre bud, uden at have snakket med mig om det først. Vi ved begge to godt, at han ikke har en skid styr på hvilken dato det er i dag, hvor mange dage der er i måneden, og nogle gange kan han endda blive i tvivl om hvilken dag det er. Jeg forstår stadig ikke, at han bare siger ja, ,uden at have spurgt først. 

- at han altid går ud fra, at jeg har styr på gaver til sammenkomster. Også selvom det altid har været aftalen, at hvis vi skal til fx. en fødselsdag i hans familie, så er det ham der sørger for at arrangere gave (ikke nødvendigvis købe en, men finde ud af hvad vedkommende skal have). Så sent som i går, var vi til 40-års fødselsdag uden gave, fordi han "ikke lige havde skænket det en tanke"... Jeg synes det er SÅ pinligt. 

- at han ikke kan se rod. Han har pt. haft et par sure sokker til at ligge på stuegulvet MIDT i det hele, altså der hvor han går forbi allerflest gange i løbet af en dag, i fire dage, uden han har taget sig sammen til at samle dem op, og gå de 6½ meter ud i baggangen til vasketøjskurven. 

- at han ikke smider mælkekartonet ud i skralderen med det samme han har tømt den. Den skal lige have en halv til en hel dags pitstop på køkkenbordet eller i køkkenvasken, inden han tager sig sammen til at presse luften ud, og smide den i skraldespanden. Igen formår han ikke at effektivisere - når nu han har fat i den når han tømmer den, så pres dog lortet sammen, og smid ud, i stedet for at skulle have fat i den igen. 

- at han har sin helt egen vasketøjsbunke ved siden af sin seng. Jeg støvsuger ikke derovre længere, fordi det er et virvar af opladerledninger, sammenkrøllede kludetæpper og sure sokker, t-shirts og underbukser. Og det tøj der ikke finder ned i vasketøjskurven, bliver ikke vasket... 

 

Jeg kunne blive ved. I et raskt væk. 

 

Men jeg elsker ham ved gud stadig <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt lige pt :boo hvis ikke det var fordi jeg er imod skilsmisse, så havde jeg godt nok sendt papirerne i aften! Nu er hans dyne og pude lagt ud på sofaen, så håber jeg at han snart fanger det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt lige pt :boo hvis ikke det var fordi jeg er imod skilsmisse, så havde jeg godt nok sendt papirerne i aften! Nu er hans dyne og pude lagt ud på sofaen, så håber jeg at han snart fanger det!

:kram Det lyder vildt? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt lige pt :boo hvis ikke det var fordi jeg er imod skilsmisse, så havde jeg godt nok sendt papirerne i aften! Nu er hans dyne og pude lagt ud på sofaen, så håber jeg at han snart fanger det!

Åh nej dog. Det lyder til det er lidt skævt. Hvad er hændt?

Kram til dig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du sikker på at du ikke i virkeligheden er min mand i forklædning? :lol :lol :lol Jeg tror min mand ville sige det samme om mig, alt udover det med gaverne :lol :lol :lol

Det ved jeg simpelthen ikke lige, det kan være du er min mand i forklædning? :p

 

Det gode ved det er i det mindste, at du er klar over det. Det er jeg i tvivl om, hvorvidt min er. Men du ved. Man har jo selv ansvaret for at huske sig selv på, hvorfor man blev kærester i sin tid. Der må jo stadig være lidt jeg godt kan lide ved ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt lige pt :boo hvis ikke det var fordi jeg er imod skilsmisse, så havde jeg godt nok sendt papirerne i aften! Nu er hans dyne og pude lagt ud på sofaen, så håber jeg at han snart fanger det!

Åh søde :kram2 håber godt nok han tager sig lidt sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han aldrig spørger om jeg vi være med til at se en serie med ham... Så kan han sidde ved sin pc og se Netflix og jeg kan sidde og kede mig og se noget meningsløst :rolleyes

Det virker måske ikke som noget særligt, men gad godt at han selv ville have kvalitetstid med mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ALTID skal ned og tisse et kvarter efter han er gået i seng! Så tis dog inden du går i seng! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ALTID skal ned og tisse et kvarter efter han er gået i seng! Så tis dog inden du går i seng! :klap

Jeg tisser, børster tænder, tisser igen og går i seng. Og så er jeg ALTID ude og tisse en gang mere inden jeg lægger mig til at sove. Og jeg SKAL faktisk tisse alle gangene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tisser, børster tænder, tisser igen og går i seng. Og så er jeg ALTID ude og tisse en gang mere inden jeg lægger mig til at sove. Og jeg SKAL faktisk tisse alle gangene ;)

Ditto... men kun når jeg er gravid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tisser, børster tænder, tisser igen og går i seng. Og så er jeg ALTID ude og tisse en gang mere inden jeg lægger mig til at sove. Og jeg SKAL faktisk tisse alle gangene ;)

Så skal du være glad for, du ikke er gift med mig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto... men kun når jeg er gravid :P

Det gælder ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han, når han endelig vasker tøj, vasker en kæmpe mængde uden at gøre det færdigt. I lørdags vaskede han syv maskiner, som næsten allesammen stadig står fordelt rundt i huset på stativerne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden siger:

Jeg tager lige lidt af opvasken.

Det sker yderst sjældent at han overhovedet rører ved den.

Men helt seriøst:

Enten tager du den helt ellers så lad lortet stå, for så skal jeg jo alligevel gøre det færdigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kære mand:

Når du nu laver mad, ryd venligst op efter dig selv.

Du er ikke på kokkeskole.

Der kommer ikke en oprydder og gær det for dig.

Eller jov, det gør der faktisk.

Bare ubetalt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At "jeg tager et træk i morgen inden jeg tager afsted" mener "hov, jeg gider sq ikke alligevel, så jeg sidder og glor noget tv i stedet" :(

Så kan han sq lade være med at give mig forventninger! Nå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor lang tid har I?

Inden jeg begynder, vil jeg bare lige sige, at jeg rigtig godt kan lide min mand, og jeg elsker ham overalt på jorden. Der var en grund til jeg forelskede mig i ham, og jeg er ikke kun sammen med ham, fordi det er for besværligt at blive skilt :wub

Men nu skal I bare høre, hehe.

- når han har lovet, at han nok skal gå ned og skifte baby, men falder i søvn 3 sekunder efter igen, og glemmer alt om hvad han lige har sagt ja til.

- når han rejser sig fra bordet efter aftensmaden, for at gå på lokum, og ikke tager noget i hænderne, for at læsse af på køkkenbordet, når han alligevel lige kommer forbi. Han formår simpelthen ikke at effektivisere sine bevægelser :D

- når han ikke tænker sig om, på vej hjem fra arbejde. De fleste andre ville tænke "nu jeg alligevel er ude at køre, er der så noget jeg skal på vejen hjem? Mælk? Rugbrød? Toiletpapir?"... Næh, han vil hellere lige hjem og vende, inden han kører ud igen. Igen - han effektiviserer ikke sin tid.

- når han sover en lur inden han gør noget praktisk. Han er verdensmester i at udskyde ting, uanset om det er støvsugning, gåtur med hunden, tømme opvasker, tanke bil, slå græs eller hvad fanden det er. Jeg prioriterer at gøre pligter først, inden jeg slapper af - ellers kan jeg ikke slappe af, velvidende at når jeg vågner, at så skal jeg også ud og ordne vasketøj eller gå med hunden...

- at han ikke kan sove om natten, hvis han spekulerer. Det kan være alt fra "hvordan skal vi betale den her regning" til "hvordan mon man laver hydraulikpumpen på en træflækker?". Så sov dog, for helvede.

- at han ALDRIG kan huske hvad vi netop har talt om. Vi kan have snakket om at sundhedsplejersken kommer i morgen klokken 10. En halv time efter kan han fortælle, at han har lavet en aftale med sine bedsteforældre om at komme derud for at hjælpe med et eller andet klokken 10 i morgen. Han har også en virkelig dårlig vane med at stille spørgsmål, inden han får reflekteret over, hvorvidt han egentlig godt kender svaret. Jeg er begyndt ikke at svare med det samme, men lige give ham 5 sekunders betænkningstid inden jeg svarer.

- at han er god til at sige ja til til invitationer, arrangementer og andre bud, uden at have snakket med mig om det først. Vi ved begge to godt, at han ikke har en skid styr på hvilken dato det er i dag, hvor mange dage der er i måneden, og nogle gange kan han endda blive i tvivl om hvilken dag det er. Jeg forstår stadig ikke, at han bare siger ja, ,uden at have spurgt først.

- at han altid går ud fra, at jeg har styr på gaver til sammenkomster. Også selvom det altid har været aftalen, at hvis vi skal til fx. en fødselsdag i hans familie, så er det ham der sørger for at arrangere gave (ikke nødvendigvis købe en, men finde ud af hvad vedkommende skal have). Så sent som i går, var vi til 40-års fødselsdag uden gave, fordi han "ikke lige havde skænket det en tanke"... Jeg synes det er SÅ pinligt.

- at han ikke kan se rod. Han har pt. haft et par sure sokker til at ligge på stuegulvet MIDT i det hele, altså der hvor han går forbi allerflest gange i løbet af en dag, i fire dage, uden han har taget sig sammen til at samle dem op, og gå de 6½ meter ud i baggangen til vasketøjskurven.

- at han ikke smider mælkekartonet ud i skralderen med det samme han har tømt den. Den skal lige have en halv til en hel dags pitstop på køkkenbordet eller i køkkenvasken, inden han tager sig sammen til at presse luften ud, og smide den i skraldespanden. Igen formår han ikke at effektivisere - når nu han har fat i den når han tømmer den, så pres dog lortet sammen, og smid ud, i stedet for at skulle have fat i den igen.

- at han har sin helt egen vasketøjsbunke ved siden af sin seng. Jeg støvsuger ikke derovre længere, fordi det er et virvar af opladerledninger, sammenkrøllede kludetæpper og sure sokker, t-shirts og underbukser. Og det tøj der ikke finder ned i vasketøjskurven, bliver ikke vasket...

Jeg kunne blive ved. I et raskt væk.

Men jeg elsker ham ved gud stadig <3

Det kunne være min mand :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans største forbilleder (eller rettere; nogen han kan identificere sig selv med) er Homer fra 'Simpsons', Peter Griffin fra 'Family Guy' og Al Bundy fra 'Våre værste år'. Really, hubby, really!? Af alle i hele verden, så er det dem, du synes der bedst repræsenterer dig? <_<

 

Jeg går ikke ud fra at der er nogen der vil bytte... vel? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans største forbilleder (eller rettere; nogen han kan identificere sig selv med) er Homer fra 'Simpsons', Peter Griffin fra 'Family Guy' og Al Bundy fra 'Våre værste år'. Really, hubby, really!? Af alle i hele verden, så er det dem, du synes der bedst repræsenterer dig? <_<

Jeg går ikke ud fra at der er nogen der vil bytte... vel? :rolleyes

Haha! Sorry, men det giver måske ikke det bedste billede af din mand :lol

Forhåbentlig er han også andet end det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans største forbilleder (eller rettere; nogen han kan identificere sig selv med) er Homer fra 'Simpsons', Peter Griffin fra 'Family Guy' og Al Bundy fra 'Våre værste år'. Really, hubby, really!? Af alle i hele verden, så er det dem, du synes der bedst repræsenterer dig? <_<

 

Jeg går ikke ud fra at der er nogen der vil bytte... vel? :rolleyes

:haha åh, der har du godt nok skudt papegøjen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER