MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Hans åbenbare mission her o livet er at få mig til at være ked af det altid

Så lyder det da ikke til st det er ham du skal være sammen med... :unsure :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er okay igen ;)

Hvor er det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans åbenbare mission her o livet er at få mig til at være ked af det altid

Hvad sker der, søde?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er okay igen ;)

Makeup sex? :p ;)

Ej dejligt at høre :kram2 I øvrigt forstår jeg til fulde din frustration i forbindelse med frisørbesøget. Har selv stået i en lignende situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der, søde?

:kram

Han er bare virkelig en idiot for tiden. Når han har det skidt skal jeg trækkes med nej og lige have at vide hvor dum/grim/latterlig/rædsom jeg er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lyder det da ikke til st det er ham du skal være sammen med... :unsure :kram2

Nej det er jeg heller ikke sikker på at det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er jeg heller ikke sikker på at det er

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Makeup sex? :p ;)

Ej dejligt at høre :kram2 I øvrigt forstår jeg til fulde din frustration i forbindelse med frisørbesøget. Har selv stået i en lignende situation.

Dog ikke ;)

Han kom på eget initiativ tidligt hjem, så vi kunne snakke og få clearet luften inden Anna skulle hentes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans åbenbare mission her o livet er at få mig til at være ked af det altid

Det er jeg ked af at høre søde :kram2 skrive hvis du skal have lidt luft :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er bare virkelig en idiot for tiden. Når han har det skidt skal jeg trækkes med nej og lige have at vide hvor dum/grim/latterlig/rædsom jeg er.

:blink :unsure :gal !!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dog ikke ;)

Han kom på eget initiativ tidligt hjem, så vi kunne snakke og få clearet luften inden Anna skulle hentes :)

Det var bare pga. blinkesmileyen ;)

Dejligt :) Dygtig mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink :unsure :gal !!!

:kram

:ditto !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er bare virkelig en idiot for tiden. Når han har det skidt skal jeg trækkes med nej og lige have at vide hvor dum/grim/latterlig/rædsom jeg er.

Ej, hvor er han bare tarvelig! :( Jeg glæder mig til at give dig en krammer og lidt luft :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dog ikke ;)

Han kom på eget initiativ tidligt hjem, så vi kunne snakke og få clearet luften inden Anna skulle hentes :)

God mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dog ikke ;)

Han kom på eget initiativ tidligt hjem, så vi kunne snakke og få clearet luften inden Anna skulle hentes :)

Skønt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

:( Troede ellers det gik godt for tiden :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han LARMER! Altså ikke med vilje, men han er bare et menneske der larmer vildt meget. Han tramper i gulvet som en elefant, smækker med døre, kaster sig imod selvsamme når de skal åbnes, han er typen der vækker hele huset når han skal vende sig i sengen, han sætter gryder ned på bordet med et brag osv! Han gør det virkelig ikke med vilje, men han larmer bare sååååå meget og jeg hader det virkelig.

Åh, det var så skønt at komme ud med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han LARMER! Altså ikke med vilje, men han er bare et menneske der larmer vildt meget. Han tramper i gulvet som en elefant, smækker med døre, kaster sig imod selvsamme når de skal åbnes, han er typen der vækker hele huset når han skal vende sig i sengen, han sætter gryder ned på bordet med et brag osv! Han gør det virkelig ikke med vilje, men han larmer bare sååååå meget og jeg hader det virkelig.

Åh, det var så skønt at komme ud med!

:ditto

Sådan en mand har jeg også. Har seriøst overvejet at bede ham få tjekket sin hørelse. Hvis vi ser fjernsyn sammen, skal jeg næsten altid starte med at skrue ned. Jeg er så mega lydsensitiv, at jeg slet ikke kan rumme larmen nogle gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Sådan en mand har jeg også. Har seriøst overvejet at bede ham få tjekket sin hørelse. Hvis vi ser fjernsyn sammen, skal jeg næsten altid starte med at skrue ned. Jeg er så mega lydsensitiv, at jeg slet ikke kan rumme larmen nogle gange.

:ditto :ditto

Og Jon kan også sagtens høre både radio og tv! Og så fatter han bare slet ikke at han skal lukke døren til badeværelset når vaskemaskinen kører <_< jeg bliver BIMS!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han LARMER! Altså ikke med vilje, men han er bare et menneske der larmer vildt meget. Han tramper i gulvet som en elefant, smækker med døre, kaster sig imod selvsamme når de skal åbnes, han er typen der vækker hele huset når han skal vende sig i sengen, han sætter gryder ned på bordet med et brag osv! Han gør det virkelig ikke med vilje, men han larmer bare sååååå meget og jeg hader det virkelig.

Åh, det var så skønt at komme ud med!

:ditto - også det med at skrue ned for tv'et. Eller høre tv og radio (og iPad!) samtidig. Og så formår han endda at spise chips højlydt. Seriøst, jeg sidder i stuen og ser tv og han spiller computer i køkkenet og det siger bare CRUNCH-CRUNCH-CRUNCH. :rolleyes :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :ditto

Og Jon kan også sagtens høre både radio og tv! Og så fatter han bare slet ikke at han skal lukke døren til badeværelset når vaskemaskinen kører <_< jeg bliver BIMS!

Åh, døren til badeværelset kæmper vi også med :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto - også det med at skrue ned for tv'et. Eller høre tv og radio (og iPad!) samtidig. Og så formår han endda at spise chips højlydt. Seriøst, jeg sidder i stuen og ser tv og han spiller computer i køkkenet og det siger bare CRUNCH-CRUNCH-CRUNCH. :rolleyes :blink

Det må være en mandeting, for min mand er også ekstremt støjende. Især når han spiser eller det det med at have flere lyde til at køre samtidig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :ditto

Og Jon kan også sagtens høre både radio og tv! Og så fatter han bare slet ikke at han skal lukke døren til badeværelset når vaskemaskinen kører <_< jeg bliver BIMS!

Vi har en meget streng "kun 1 lydapparat kørende af gangen"-regel her hjemme.

Min far gør det også i stor stil. Han kan have 2 fjernsyn kørende - et i stuen og rt i soveværelset lige op ad, med åben dør, radio og lyd på computeren på samme tid. Det er efterhånden blevet en fast tradition, at jeg går og slukker for apparater, som alligevel ikke bliver brugt, når jeg er hos dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At uanset hvad, så er alting bare værre for ham... Uanset hvor meget en lortenat jeg har haft, kan han aldrig sige 'årh, det var træls. Lad mig tage baby det meste af dagen' men altid er det 'det var også virkelig en dårlig nat for mig' eller 'jeg har kun fået hende til at sove 3 gange' eller 'jeg gik med hende i flere timer, hvor længe har du gået'... Jeg gider ikke den konkurrence i elendighed

I nat har været noget lort, men jeg orker ikke engang at sige noget imorgen...

:kram

Åh, det lyder til dels bekendt <_<

Mim gemal bliver så bare tavs og stirrer utilfreds ud i luften, indtil man tier stille - og så lader han ellers som ingenting. Det med selv at tilbyde aflastning er vist endnu aldrig sket :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg er faktisk glad for det ikke kun er min mand der larmer så sygt meget. Herhjemme er det faktisk mig der hører dårligt, så jeg brugernbare så meget energi på at sortere lyde. Tv osv er ikke et problem, det er hans bevægelser der seriøst larmer. I går aftes måtte jeg til sidst nive ham i armen, fordi han vendte sig hvert minut sparkede ind i sin dyne, stønnede højlydt (why?! Træk dog vejret normalt) og han syntes slet ikke selv han larmede :rolleyes

BBM jeg kan helt sikkert genkende den med chips, vi ser kun film med tekst hvis vi skal have chips ;) og så larmer han generelt bare for vildt når han spiser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER