MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Hans hosten.... Der er ikke noget at hoste for, han gør det bare <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha - fedtglas?! Wtf, altså :blink :D Det har jeg sgu da alligevel aldrig hørt om :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - fedtglas?! Wtf, altså :blink :D Det har jeg sgu da alligevel aldrig hørt om :lolhit

Det havde jeg heller ikke før jeg mødte B. Men den mand går faktisk utroligt meget op i afløb! Han skælder mig også ud (ikke sådan vildt, vel...) hvis jeg ikke fjerner hår fra risten i bruseren eller hvis jeg af gammel vane tømmer hårbørsten i toilettet istedet for skraldespanden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så undvigende når jeg er i dårligt humør :prik Ville fandme ønske han sagde jeg skulle lade være med at være en sur kælling :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg heller ikke før jeg mødte B. Men den mand går faktisk utroligt meget op i afløb! Han skælder mig også ud (ikke sådan vildt, vel...) hvis jeg ikke fjerner hår fra risten i bruseren eller hvis jeg af gammel vane tømmer hårbørsten i toilettet istedet for skraldespanden...

Sjovt, her er det mig, der er total emsig med vores afløb :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når han er uenig, så kan han finde på alligevel bare at sige ja, men lade være med at gøre det/trække det i det uendelige/indtil det er for sent :klap :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når han er uenig, så kan han finde på alligevel bare at sige ja, men lade være med at gøre det/trække det i det uendelige/indtil det er for sent :klap :(

Åh, sådan en har jeg også <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans ynkelighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans ynkelighed!

Åh mand, klynker han stadig <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mand, klynker han stadig <_< :kram2

Jep. Vi fik snakket en smule i morges indtil Anna kom ind. Og det blev det da bare overhovedet ikke bedre af! Jeg sendte ham på arbejde 06.55, for jeg gad virkelig ikke se på hans ynkeligt fjæs i en time mere! :prik

Og jeg er så vred og samtidig hader jeg bare at være det og er så ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Vi fik snakket en smule i morges indtil Anna kom ind. Og det blev det da bare overhovedet ikke bedre af! Jeg sendte ham på arbejde 06.55, for jeg gad virkelig ikke se på hans ynkeligt fjæs i en time mere! :prik

Og jeg er så vred og samtidig hader jeg bare at være det og er så ked af det :(

Årh, hvor er det altså bare træls for dig!

:kram

Edit: havde han fanget den dårlige stemning så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor er det altså bare træls for dig!

:kram

Edit: havde han fanget den dårlige stemning så?

Ja, men tydeligvis ikke hvorfor... Han var blevet i kælderen i går, fordi 'der jo ikke var nogen der gad at snakke med ham i stuen' (han kom på et tidspunkt op, satte sig på sofaen og så ynkelig ud, men sagde ikke noget. Og jeg gad virkelig ikke spørge til hans velbefindende!). Og så gik han bare ned igen og var åbenbart helt forsmået. FFS, al. Man up! :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans ynkelighed!

Hvor er det bare surt der skal være så træls en stemning, søde du :kram2

Jeg håber I kan få talt om tingene senere, og han kommer sig af sin mande syge :rolleyes

Det var på ingen måde iorden, at han ikke gav dig det frirum hos frisøren.

Du har ikke gjort noget galt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men tydeligvis ikke hvorfor... Han var blevet i kælderen i går, fordi 'der jo ikke var nogen der gad at snakke med ham i stuen' (han kom på et tidspunkt op, satte sig på sofaen og så ynkelig ud, men sagde ikke noget. Og jeg gad virkelig ikke spørge til hans velbefindende!). Og så gik han bare ned igen og var åbenbart helt forsmået. FFS, al. Man up! :prik <_<

Tror bare jeg havde givet han ret.. 'Næh, jeg gad sgu ikke snakke med dig! Jeg venter stadig på den undskyldning for at du ødelagde mit eneste frirum længe!'... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg havde givet han ret.. 'Næh, jeg gad sgu ikke snakke med dig! Jeg venter stadig på den undskyldning for at du ødelagde mit eneste frirum længe!'... :prik

Den fik jeg faktisk, da han var på vej ud af døren. Sådan på 'åh, hvor er det synd for mig, at jeg har skuffet dig'-måden. Og det er jo fint nok, at han har fattet, at det ikke var i orden, men det handler jo også om noget mere efterhånden. Det hele var bare latterligt i går... Han er simpelthen nødt til at mande sig lidt op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor jeg håber, I får en god snak i dag, Susanne! Det der mandeynkelighed er ca det værste der findes i hele verden. Og så skylder han dig næsten en ny tur til frisør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fik jeg faktisk, da han var på vej ud af døren. Sådan på 'åh, hvor er det synd for mig, at jeg har skuffet dig'-måden. Og det er jo fint nok, at han har fattet, at det ikke var i orden, men det handler jo også om noget mere efterhånden. Det hele var bare latterligt i går... Han er simpelthen nødt til at mande sig lidt op!

Ej altså - ind i kampen, gemal :klap

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fik jeg faktisk, da han var på vej ud af døren. Sådan på 'åh, hvor er det synd for mig, at jeg har skuffet dig'-måden. Og det er jo fint nok, at han har fattet, at det ikke var i orden, men det handler jo også om noget mere efterhånden. Det hele var bare latterligt i går... Han er simpelthen nødt til at mande sig lidt op!

Altså det der ynk er simpelthen det mest usexede ig umandige der findes! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det der ynk er simpelthen det mest usexede ig umandige der findes! :prik

Jeg vil sige det kommer an på typen af ynk.

Rasmus er virkelig ynkelig lige i øjeblikket, fordi det var "ham der skulle holde øje med Eigil" da det skete.

Lige den type ynk synes jeg nu ikke er så slem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige det kommer an på typen af ynk.

Rasmus er virkelig ynkelig lige i øjeblikket, fordi det var "ham der skulle holde øje med Eigil" da det skete.

Lige den type ynk synes jeg nu ikke er så slem.

Det er nu ikke helt den type 'ynk' jeg mener. Synes mere det lyder som selvbebrejdelse, og en fuldt forståelig følelse me det i har været igennem.. Det er, i mine øjne i hvert fald, ikke ynk. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er okay igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er okay igen ;)

Dejligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er okay igen ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er okay igen ;)

Skønt! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans åbenbare mission her o livet er at få mig til at være ked af det altid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER