MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

At uanset hvad, så er alting bare værre for ham... Uanset hvor meget en lortenat jeg har haft, kan han aldrig sige 'årh, det var træls. Lad mig tage baby det meste af dagen' men altid er det 'det var også virkelig en dårlig nat for mig' eller 'jeg har kun fået hende til at sove 3 gange' eller 'jeg gik med hende i flere timer, hvor længe har du gået'... Jeg gider ikke den konkurrence i elendighed

I nat har været noget lort, men jeg orker ikke engang at sige noget imorgen...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At uanset hvad, så er alting bare værre for ham... Uanset hvor meget en lortenat jeg har haft, kan han aldrig sige 'årh, det var træls. Lad mig tage baby det meste af dagen' men altid er det 'det var også virkelig en dårlig nat for mig' eller 'jeg har kun fået hende til at sove 3 gange' eller 'jeg gik med hende i flere timer, hvor længe har du gået'... Jeg gider ikke den konkurrence i elendighed

I nat har været noget lort, men jeg orker ikke engang at sige noget imorgen...

Åh det kender jeg ALT for godt!

I nat tog jeg bøvle/vågne/skrige konstant A og lod ham sove HELE natten, fordi han var f****** ulidelig igår over at han var sååååå træt. Og da A stod op kl 4.15 og jeg vækkede ham, havde han bare haft sådan en dårlig nat <_<

Klynk klynk klynk :prik Seriously man up!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det kender jeg ALT for godt!

I nat tog jeg bøvle/vågne/skrige konstant A og lod ham sove HELE natten, fordi han var f****** ulidelig igår over at han var sååååå træt. Og da A stod op kl 4.15 og jeg vækkede ham, havde han bare haft sådan en dårlig nat <_<

Klynk klynk klynk :prik Seriously man up!!

Man up? Hell no, kvind-op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man up? Hell no, kvind-op ;)

Haha! Oh so true :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han seriøst er blevet som en knægt på 17 år igen og vil have sex hver dag... Det er på sin vis selvfølgelig rigtig dejligt, meeeen... Jeg kan altså ikke lige overskue det hver dag. Desuden er han gået fra at vi havde sex en gang om ugen til det her bare fordi han er færdig med skolen og pludselig har mere overskud. Det har hans kone på barsel bare ikke :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke anerkender at jeg har det hårdt lige nu og at han ikke viser at han værdsætter min indsats med Nova pt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, synes jeg bare, han kører "Too little, too late"-stilen lige nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, synes jeg bare, han kører "Too little, too late"-stilen lige nu <_<

Håber, han har spændt hjelmen lidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber, han har spændt hjelmen lidt :kram2

Jeg skifter lidt imellem at have dårlig samvittighed over at brokke mig, fordi han faktisk gør en del, og mellem at have lyst til at sparke ham, fordi jeg ikke synes det er nok :rolleyes Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter lidt imellem at have dårlig samvittighed over at brokke mig, fordi han faktisk gør en del, og mellem at have lyst til at sparke ham, fordi jeg ikke synes det er nok :rolleyes Tak for kram.

Hehe, det lyder bekendt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter lidt imellem at have dårlig samvittighed over at brokke mig, fordi han faktisk gør en del, og mellem at have lyst til at sparke ham, fordi jeg ikke synes det er nok :rolleyes Tak for kram.

Det lyder meget bekendt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følgende (eller lignende samtaler)

Mig: ej hvor er jeg træt!

J: jamen så sæt du dig lidt og slappe af

Mig: jeg vil lige klare opvasken

J: ej, du er så træt skat, sæt du dig og strik lidt

Jeg sætter mig, det er skønt. Jeg vender tilbage og ser opvasken på samme spot som før, ganske u-klaret <_<

Så alt jeg fik ud af at Jon var så sød (og han mener det virkelig, han kan smøre vældig tykt på), var en tilladelse til at udsætte? <_<

Mega :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følgende (eller lignende samtaler)

Mig: ej hvor er jeg træt!

J: jamen så sæt du dig lidt og slappe af

Mig: jeg vil lige klare opvasken

J: ej, du er så træt skat, sæt du dig og strik lidt

Jeg sætter mig, det er skønt. Jeg vender tilbage og ser opvasken på samme spot som før, ganske u-klaret <_<

Så alt jeg fik ud af at Jon var så sød (og han mener det virkelig, han kan smøre vældig tykt på), var en tilladelse til at udsætte? <_<

Mega :rolleyes

Undskyld, men :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følgende (eller lignende samtaler)

Mig: ej hvor er jeg træt!

J: jamen så sæt du dig lidt og slappe af

Mig: jeg vil lige klare opvasken

J: ej, du er så træt skat, sæt du dig og strik lidt

Jeg sætter mig, det er skønt. Jeg vender tilbage og ser opvasken på samme spot som før, ganske u-klaret <_<

Så alt jeg fik ud af at Jon var så sød (og han mener det virkelig, han kan smøre vældig tykt på), var en tilladelse til at udsætte? <_<

Mega :rolleyes

:haha

Well, hvis det var min mand, så kuuuuunne det godt betyde, at han stadig havde tænkt sig at tage den - bare først i morgen ;)

Men altså, min mand har også været storslem til at kalde og mene, at jeg jo bare kunne lade det stå, og totalt ignorere det faktum, at det så bare stod til mig selv dagen efter, hvor jeg så skulle klare den ved siden af smølfepasningen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, men :D :lolhit

Ingen grund til at undskylde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følgende (eller lignende samtaler)

Mig: ej hvor er jeg træt!

J: jamen så sæt du dig lidt og slappe af

Mig: jeg vil lige klare opvasken

J: ej, du er så træt skat, sæt du dig og strik lidt

Jeg sætter mig, det er skønt. Jeg vender tilbage og ser opvasken på samme spot som før, ganske u-klaret <_<

Så alt jeg fik ud af at Jon var så sød (og han mener det virkelig, han kan smøre vældig tykt på), var en tilladelse til at udsætte? <_<

Mega :rolleyes

 

Ej, hvor dejligt for dig med al den ekstra tid du har fået!  :rolleyes

 

(minder mig om en længere historie fra mit arbejdsliv, hvor jeg på samme dag fik frataget 2 timers længe aftalt kontor-tid og derefter kaldt i møde, hvor jeg skulle redegøre for mine opgaver "fordi vi alle var så stressede", og dernæst allernådigst blev givet 1 times kontor-tid, som jeg skulle sige mannnge tak for - for så kunne jeg jo nå en hel masse...(Sidespring, I know, men altså hvor fanden er logikken blevet af))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

Well, hvis det var min mand, så kuuuuunne det godt betyde, at han stadig havde tænkt sig at tage den - bare først i morgen ;)

Men altså, min mand har også været storslem til at kalde og mene, at jeg jo bare kunne lade det stå, og totalt ignorere det faktum, at det så bare stod til mig selv dagen efter, hvor jeg så skulle klare den ved siden af smølfepasningen :rolleyes

Åh så mega :ditto til det nederste! Og nej, så vil jeg altså hellere tage det imens der er ro fra barylerne !! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor dejligt for dig med al den ekstra tid du har fået! :rolleyes

(minder mig om en længere historie fra mit arbejdsliv, hvor jeg på samme dag fik frataget 2 timers længe aftalt kontor-tid og derefter kaldt i møde, hvor jeg skulle redegøre for mine opgaver "fordi vi alle var så stressede", og dernæst allernådigst blev givet 1 times kontor-tid, som jeg skulle sige mannnge tak for - for så kunne jeg jo nå en hel masse...(Sidespring, I know, men altså hvor fanden er logikken blevet af))

Jeg er total udhvilet nu jo :rolleyes

Ej :O det minder irriterende meget om Js arbejde <_< som han så slæber med hjem til mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er total udhvilet nu jo :rolleyes

Ej :o det minder irriterende meget om Js arbejde <_< som han så slæber med hjem til mig...

 

Ja, det er det! Tusind tusind tak for hjælpen!

 

Jeg løj i øvrigt lidt dér, for vi måtte for alt i verden ikke kalde det stress. Er du gal! Det var nok bare fordi vi ikke havde ryddet ordentligt op i vores bunker...Og her stopper så min historie om lorte-arbejde i "hvad hader du"-tråden...med mindre vi omdanner den til "hvem hader du", for så kan jeg nok godt komme med et indebrændt indlæg eller to :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følgende (eller lignende samtaler)

Mig: ej hvor er jeg træt!

J: jamen så sæt du dig lidt og slappe af

Mig: jeg vil lige klare opvasken

J: ej, du er så træt skat, sæt du dig og strik lidt

Jeg sætter mig, det er skønt. Jeg vender tilbage og ser opvasken på samme spot som før, ganske u-klaret <_<

Så alt jeg fik ud af at Jon var så sød (og han mener det virkelig, han kan smøre vældig tykt på), var en tilladelse til at udsætte? <_<

Mega :rolleyes

Det kunne virkelig også være sket her!

"Puuuha der trænger godt nok til at blive gjort rent!"

"Ej skat, tror du ikke du trænger til at slappe lidt af?"

"Joeh, det har du nok ret i" svarer jeg så g klasker min røv ned i sofaen.

"Så kører jeg lige op i skoven på traktoren!" :lolhit

Okay så... Jeg bliver her i det tilmøgede hus... Og slapper af... I al skidtet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han smider så meget mad ud! Mad, som ikke fejler noget som helst :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han smider så meget mad ud! Mad, som ikke fejler noget som helst :blink

Det kan jeg heller ikke ret godt klare når folk gør :P vi har en kæmpe mængde bøtter til rester som blir gemt/frosset. Det er trist når mad går til spilde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans "jeg kører lige om lidt" er en time til halvanden efter han har skrevet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg heller ikke ret godt klare når folk gør :P vi har en kæmpe mængde bøtter til rester som blir gemt/frosset. Det er trist når mad går til spilde!

H er helt ekstrem med det! Han har en gang smidt en stor oksesteg ud, fordi han syntes, den lugtede. Den var blevet spist af tre timer forinden, og havde stået på køl siden. I dag har han så smidt et løg ud, fordi "det nok blev dårligt på et tidspunkt" :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans "jeg kører lige om lidt" er en time til halvanden efter han har skrevet det.

Oh yes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER