MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Hans "jeg kører lige om lidt" er en time til halvanden efter han har skrevet det.

Det lyder bekendt! :rolleyes Man skal altid lægge en halv til en hel time til det tidspunkt, han siger han er hjemme på.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

H er helt ekstrem med det! Han har en gang smidt en stor oksesteg ud, fordi han syntes, den lugtede. Den var blevet spist af tre timer forinden, og havde stået på køl siden. I dag har han så smidt et løg ud, fordi "det nok blev dårligt på et tidspunkt" :blink

Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder bekendt! :rolleyes Man skal altid lægge en halv til en hel time til det tidspunkt, han siger han er hjemme på.. <_<

Yes <_<

Vi har generelt en virkelig forskellig opfattelse af tid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H er helt ekstrem med det! Han har en gang smidt en stor oksesteg ud, fordi han syntes, den lugtede. Den var blevet spist af tre timer forinden, og havde stået på køl siden. I dag har han så smidt et løg ud, fordi "det nok blev dårligt på et tidspunkt" :blink

Oh shit - al mad bliver dårlig på et tidspunkt :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh shit - al mad bliver dårlig på et tidspunkt :O

Jep! Jeg spurgte ham også, om han så bare havde tænkt sig at smide de fulde nettoposer direkte i skraldespanden, når jeg kom hjem fra indkøb næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans "jeg kører lige om lidt" er en time til halvanden efter han har skrevet det.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nichlas kan ikke have når fars har været frossent, så når han laver kødsovs eller noget så ender vi altid med at smide det ud for "det lugter råddent" selvom jeg virkelig ikke kan lufte andet end kød. Han er SÅ sart :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M er så røv dårlig at stå op om morgenen så vækkeuret ringer 117 gange inden han får sig nosset op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H er helt ekstrem med det! Han har en gang smidt en stor oksesteg ud, fordi han syntes, den lugtede. Den var blevet spist af tre timer forinden, og havde stået på køl siden. I dag har han så smidt et løg ud, fordi "det nok blev dårligt på et tidspunkt" :blink

:blink :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M er så røv dårlig at stå op om morgenen så vækkeuret ringer 117 gange inden han får sig nosset op

:ditto

Sådan er manden også her..! Jeg når næsten altid at vågne helt op inden han overhovedet har fået øjnene op og står ud af sengen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Sådan er manden også her..! Jeg når næsten altid at vågne helt op inden han overhovedet har fået øjnene op og står ud af sengen...

Jeg er næsten altid helt vågen inden hans ben når ud af sengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så nem at overtale til at slække. Vi har ellers en dejlig rytme med at rydde op og feje hver dag efter aftensmaden, men idag kom jeg til at sige, at jeg ikke gad, og det var der bare lynhurtigt opbakning om = her ligner lort :rolleyes

Ej det er ok for en enkelt dag, og det er rart at han ikke er skrap. Men lige nu sidder jeg jo og ønsker at vi havde gjort det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er jordens undergang når han skal bruge penge :( hvordan er det muligt at være så nærrig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er jordens undergang når han skal bruge penge :( hvordan er det muligt at være så nærrig?

Mon ikke det er en grundlæggende frygt for ikke at have nok/ikke at slå til. Det er ikke et særlig attrativt karaktertræk, især hvis det breder sig til at være nærig med følelserne også :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er en grundlæggende frygt for ikke at have nok/ikke at slå til. Det er ikke et særlig attrativt karaktertræk, især hvis det breder sig til at være nærig med følelserne også :(

Jo, helt sikkert :( han er ikke tryg lige nu fordi vores opsparing er under 200.000 (jeg forstår det ikke :( ) og det han skulle købe var bleer til Im :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, helt sikkert :( han er ikke tryg lige nu fordi vores opsparing er under 200.000 (jeg forstår det ikke :( ) og det han skulle købe var bleer til Im :gal

:-/ det bliver da sjovt, når der kommer et barn mere... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-/ det bliver da sjovt, når der kommer et barn mere... :unsure

Jeg håber vores opsparing er vokset inden :) for ellers bliver det et sejt træk, men helt ærligt. Det koster altså at flytte, at skifte su ud med dp og nu dp ud med løn, han skal bare tage sig sammen :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H tydeligvis har en masse ukendte krav og forventning til mig, men kun kan fortælle, når jeg ikke lever op til det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H tydeligvis har en masse ukendte krav og forventning til mig, men kun kan fortælle, når jeg ikke lever op til det :(

Det lyder ubehageligt. Hvad sker der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ubehageligt. Hvad sker der?

Åh, jamen, alt det her jobsøgningshalløj er bare lort! H har en eller anden forventning om, hvor meget jeg skal tjene, men samtidig vil han gerne have, jeg arbejder deltid og ufaglært, så tingene hænger ikke helt sammen. Kommunikationen omkring det er mildest talt dårlig, og jeg kommer til at tolke en hel masse på det, han siger. Det er bare dumt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H tydeligvis har en masse ukendte krav og forventning til mig, men kun kan fortælle, når jeg ikke lever op til det :(

Jeg tænker han måske gør det til hans opgave at undersøge en masse ting om det du skal igang med af uddannelse, og så 'kammer' det måske lidt over i hans begejstring. Jeg ville sige tak for hjælpen, men du selv kan overtage det, og sige til hvis han skal gøre noget :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker han måske gør det til hans opgave at undersøge en masse ting om det du skal igang med af uddannelse, og så 'kammer' det måske lidt over i hans begejstring. Jeg ville sige tak for hjælpen, men du selv kan overtage det, og sige til hvis han skal gøre noget :)

:kram2

Njarh, det er ikke rigtig det. Det er mere sådan nogle kommentarer til mine beslutninger. Feks i går, hvor jeg havde søgt et job, og fortalte ham, hvad jeg ville tjene, hvis jeg fik det. Hans kommentar var "det er bare vigtigt, at kassekreditten ikke bliver højere, end den er nu".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Njarh, det er ikke rigtig det. Det er mere sådan nogle kommentarer til mine beslutninger. Feks i går, hvor jeg havde søgt et job, og fortalte ham, hvad jeg ville tjene, hvis jeg fik det. Hans kommentar var "det er bare vigtigt, at kassekreditten ikke bliver højere, end den er nu".

Så flyt penge snakken ud af din jobsøgning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så flyt penge snakken ud af din jobsøgning.

Det er fuldstændig umuligt for H!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER