MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Det er fuldstændig umuligt for H!

Vil han helst have en glad kone eller at kassekreditten ikke bliver forhøjet? Meget firkantet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Njarh, det er ikke rigtig det. Det er mere sådan nogle kommentarer til mine beslutninger. Feks i går, hvor jeg havde søgt et job, og fortalte ham, hvad jeg ville tjene, hvis jeg fik det. Hans kommentar var "det er bare vigtigt, at kassekreditten ikke bliver højere, end den er nu".

Æhm, den kassekredit bliver vel ikke mindre af at man er "kræsen" med job og derfor forbliver arbejdsløs. :blink - Det ville jeg nok have sagt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil han helst have en glad kone eller at kassekreditten ikke bliver forhøjet? Meget firkantet ;)

Begge dele! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhm, den kassekredit bliver vel ikke mindre af at man er "kræsen" med job og derfor forbliver arbejdsløs. :blink - Det ville jeg nok have sagt :kram

Ja og nej. Kassekreditten er vores huslån BTW. Det er bare lavet som en boligkredit ;)

Jeg får mere på dagpenge end på de fleste deltidsjobs, så han er lidt kræsen med det på mine vegne. Men samtidig meget "du skal gøre, hvad der gør dig glad", så jeg bliver mega forvirret :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er en padde til at kommunikere med børn!

B til V: Hvad vil du have til morgenmad?

V: Det ved jeg ikk'

B: Vil du have knækbrød?

V: Nej.

B: Vil du have en bolle?

V: Nej.

B: Hvad vil du så ha'?

V: Det ved jeg IKKE.

B: Du får en bolle.

V: Oooork.

B: Hvad vil du have på?

V: Hamburgerryg.

B: Det har vi ikke. Hvad vil du så have?

V: Leverpostej.

B: Det har vi heller ikke.

V: Ooooorh, hvad kan jeg så få???

Seriøst, det var gået så meget nemmere, hvis han bare havde spurgt "Vil du have x eller x?". Valdemar bliver virkelig irriteret over de der åbne spørgsmål, og Brian FATTER det ikke :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er en padde til at kommunikere med børn!

B til V: Hvad vil du have til morgenmad?

V: Det ved jeg ikk'

B: Vil du have knækbrød?

V: Nej.

B: Vil du have en bolle?

V: Nej.

B: Hvad vil du så ha'?

V: Det ved jeg IKKE.

B: Du får en bolle.

V: Oooork.

B: Hvad vil du have på?

V: Hamburgerryg.

B: Det har vi ikke. Hvad vil du så have?

V: Leverpostej.

B: Det har vi heller ikke.

V: Ooooorh, hvad kan jeg så få???

Seriøst, det var gået så meget nemmere, hvis han bare havde spurgt "Vil du have x eller x?". Valdemar bliver virkelig irriteret over de der åbne spørgsmål, og Brian FATTER det ikke :prik

Åh det lyder irriterende bekendt! Tilsat at Jon bliver irriteret på William, når William ikke forstår at svare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi spørger aldrig, vi serverer og hvis vi spørger er det enten eller. Netop for at undgå det der :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi spørger aldrig, vi serverer og hvis vi spørger er det enten eller. Netop for at undgå det der :p

Samme her.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar stejler, hvis han ikke har noget medbestemmelse og det synes jeg egentlig er ok, at han vil have. Men at forvente at en 4-årig kan huske/overskue, hvad der er tilgængeligt i køkkenet, det er bare ikke realistisk. Ikke herhjemme i hvert fald. Og ja, Brian bliver også irriteret :prik (og så bliver jeg sur, og så bliver han sur :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel også en form for medbestemmelse hvis du siger "kunne du tænke dig rullepølse eller leverpostej?" Jeg ved mine unger hvis de fik så åbent et spørgsmål, ville svare "nutella" eller pålægschokolade ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel også en form for medbestemmelse hvis du siger "kunne du tænke dig rullepølse eller leverpostej?" Jeg ved mine unger hvis de fik så åbent et spørgsmål, ville svare "nutella" eller pålægschokolade ;-)

Det er jo netop også det BBM (og jeg) gør. Det er bare vores mænd der har lidt svært ved at forstå konceptet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel også en form for medbestemmelse hvis du siger "kunne du tænke dig rullepølse eller leverpostej?" Jeg ved mine unger hvis de fik så åbent et spørgsmål, ville svare "nutella" eller pålægschokolade ;-)

Jamen lige præcis. "Vil du have X eller X?" er lige akkurat passende, så V mærker, at han bestemmer, men på en overskuelig måde :) (V ville ikke sige nutella, men bare ikke ane, hvad mulighederne var...). :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo netop også det BBM (og jeg) gør. Det er bare vores mænd der har lidt svært ved at forstå konceptet :D

Ja og min kææææære mand bliver altid sådan lidt småfornærmet, når jeg nævner det, og synes at jeg er mærkelig og ordkløver og "Det kan sgu da være lige meget". Og det har han måske ret i. Men "min" måde giver altså bare færre konflikter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og min kææææære mand bliver altid sådan lidt småfornærmet, når jeg nævner det, og synes at jeg er mærkelig og ordkløver og "Det kan sgu da være lige meget". Og det har han måske ret i. Men "min" måde giver altså bare færre konflikter :rolleyes

Haha jeps! Mine 'metoder' er netop også udviklet efter hvad der virker :D

Men altså, Jon forstår ikke at det også har betydning hvordan han siger noget. 'Jamen jeg siger jo ligesom dig' siger han - og det gør han jo bare overhovedet ikke!

---

Jeg hader også at han ikke er særlig nuanceret! Det er ligesom om at han enten er alt for streng eller aaaaaaaalt for eftergiven :prik

Så 'hvorfor kommer du aldrig når jeg beder dig om det' med sur stemme, bliver til 'kunne du tænke dig at komme med ud og børste tænder?'.

Ingen af delene virker, udover at det tricker min lyst til at prikke ham i øjet eller sådan noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :ditto :ditto :ditto !!!

Brian er dog blevet meget bedre. Men nogle gange er der alligevel lang vej igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når min mand lukker dumme kommentarer ud hele tiden og kalder det humor og så ikke vil acceptere når jeg siger fra og ikke gider høre på de kommentarer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans tidsfornemmelse ellernærmere mangel på samme :rolleyes

Og også hans lidt for impulsive sider og frygten for ansvar og være voksen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt "sjovt" at læse om jeres mænd :D herhjemme er det Mads der er mest konsekvent - uden at blive sur.

Jo, jeg har metoder der fungerer bedre end hans, men han er er f.eks. bedre og hurtigere til at putte pigerne end mig.

Min tålmodighed er nok lidt bedre, men han får det ofte til at fungere på sin egen måde.

Han er SÅ meget mere organiseret end mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Jeg gør det om to minutter"

 

Nej, du gør det nu....... :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det muligt, at larme så sindssyg meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det muligt, at larme så sindssyg meget?

Uuuuuh, ja! Min mand larmer også helt sindssygt i ALT hvad han gør :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuh, ja! Min mand larmer også helt sindssygt i ALT hvad han gør :klap

Armen, jeg forstår det simpelthen ikke? Og han tramper jo værre end en elefant :o men ikke noget med at lukke skufferne stille i, selvom Im sover, nej de bliver braget i :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans afslapning skal være ved en computer :prik

Synes nu nok at vi kunne have udnyttet tiden bedre i de 3 timer nova lige har sovet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans afslapning skal være ved en computer :prik

Synes nu nok at vi kunne have udnyttet tiden bedre i de 3 timer nova lige har sovet

Huskede du så også at koble fra i de timer, nu Nova sov :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det muligt, at larme så sindssyg meget?

Ja!!!! Hvad sker der! Herhjemme bliver Arthur nogle gange vækket 3-4 gange når vi går i seng, fordi jeg åbenbart sover sammen med en moskusokse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER