MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Haha! Sorry, men det giver måske ikke det bedste billede af din mand :lol

Forhåbentlig er han også andet end det! :)

 

Nå, det synes du alligevel ikke? :p Ja, han er heldigvis andet og mere end det, men jeg kan nu alligevel godt se nogle ligheder ind i mellem <_< 

 

:haha åh, der har du godt nok skudt papegøjen :D

 

Ja ikke? Mangler bare at tilføje en lille knivspids Onslow fra 'fint skal det være' og så har jeg vist prototypen på den perfekte mand :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahahaha, Alura - især med Onslow fra 'Fint skal det være' oveni mikset! :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når han kan mærke/ved jeg er sur eller ked af det siger han nærmest ingenting eller spørger til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Tumlepigen said:

At når han kan mærke/ved jeg er sur eller ked af det siger han nærmest ingenting eller spørger til det.

:kram håber humøret er steget lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han aldrig kigger på den vare, han køber, og derfor jævnligt kommer hjem med noget forkert og så mener, at det er butikkens skyld fordi "der stod jo xxx på skiltet". :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid blir så vred hvis jeg er uenig med ham. "Hvorfor siger du mig imod" får jeg tit vredt at vide... øh...  1 fordi jeg ikke helt forstår hvorfor du holder på noget og 2 jeg måske syns noget lidt andet...? <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

At han aldrig kigger på den vare, han køber, og derfor jævnligt kommer hjem med noget forkert og så mener, at det er butikkens skyld fordi "der stod jo xxx på skiltet". :rolleyes

:lolhit samme her :rolleyes jeg har helt droppet at han handler <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, skruk said:

:lolhit samme her :rolleyes jeg har helt droppet at han handler <_<

 

Det nægter jeg! Jeg vurderer fra gang til gang om det er frugtbart at brokke sig, men jeg bliver irriteret næsten hver gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

Det nægter jeg! Jeg vurderer fra gang til gang om det er frugtbart at brokke sig, men jeg bliver irriteret næsten hver gang :rolleyes

Årh, jeg er bare for nærig :badgirl jeg skriver fx altid præcist hvilket mærke han skal købe og når han så kommer hjem med et andet mærke som måske indeholder mælk eller spor af mælk, så magter jeg ikke :box2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 hours ago, skruk said:

Årh, jeg er bare for nærig :badgirl jeg skriver fx altid præcist hvilket mærke han skal købe og når han så kommer hjem med et andet mærke som måske indeholder mælk eller spor af mælk, så magter jeg ikke :box2:

Jeg har lært min mand, altid at købe økologisk. Så er jeg tilfreds. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid trækker sig væk fra mig, når der er modgang, i stedet for at rykke tættere på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Fru.Mor said:

At han altid trækker sig væk fra mig, når der er modgang, i stedet for at rykke tættere på :(

 

:(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans helt utrolige evne til ALTID at synes det er mest synd for ham  :prik:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han aldrig kigger, hvad vi mangler, når han handler :prik Igår kom han hjem og havde handlet men manglede selvfølgelig en del, fordi han ikke anede, hvad status i køkkenet var.

 

Det vil han så købe med hjem idag og jeg spørger her til morgen, om han har kigget hvad vi mangler og han svarer ret surt nej. I bedste fald skriver han en SMS i eftermiddag, som jeg har max 10 minutter til at svare på (jeg er jo heller ikke på arbejde vel? :rolleyes ), men med god sandsynlighed køber han bare de 2-3 ting han ved, vi mangler og tilbyder så lidt halvsurt at handle igen imorgen.

 

ARGH, det er bare så dumt og spild af energi at han småhandler sådan hele tiden <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh bbm det lyder som A han kan endda finde på at SMSe når jeg er på job hvad vi mangler - på trods af han sidder derhjemme - øh makker åben køleskabet. Og så køber han alt muligt sådan bare fordi. Flot så har vi 3 iceberg og han er hjemme 1 aften og spise, M nægter salat og ja fedt så blev jeg tvangsindlagt igen til at spise det vi har for at spare penge og undgå madspild px. 

 

Mænd kig i skabe det er slet ikke svært!  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 7. dec. 2016 at 7:38 AM, Barbamama said:

At han aldrig kigger, hvad vi mangler, når han handler :prik Igår kom han hjem og havde handlet men manglede selvfølgelig en del, fordi han ikke anede, hvad status i køkkenet var.

 

Det vil han så købe med hjem idag og jeg spørger her til morgen, om han har kigget hvad vi mangler og han svarer ret surt nej. I bedste fald skriver han en SMS i eftermiddag, som jeg har max 10 minutter til at svare på (jeg er jo heller ikke på arbejde vel? :rolleyes ), men med god sandsynlighed køber han bare de 2-3 ting han ved, vi mangler og tilbyder så lidt halvsurt at handle igen imorgen.

 

ARGH, det er bare så dumt og spild af energi at han småhandler sådan hele tiden <_< 

 

Årh det har Jon den 'perfekte' løsning på. Jeg sender ham afsted efter rugbrød, han kommer hjem med 3 store indkøbsposer fyldt. Bare fordi vi måske manglede xx og xx og xx og xx osv... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M altid skal lyde så lidende når han er syg... ja du er skidt men derfor behøver du ikke ligge og stønne :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lotte1987 said:

At M altid skal lyde så lidende når han er syg... ja du er skidt men derfor behøver du ikke ligge og stønne :numse

Det er simpelthen så usexet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 7/12/2016 at 7:38 AM, Barbamama said:

At han aldrig kigger, hvad vi mangler, når han handler :prik Igår kom han hjem og havde handlet men manglede selvfølgelig en del, fordi han ikke anede, hvad status i køkkenet var.

 

Det vil han så købe med hjem idag og jeg spørger her til morgen, om han har kigget hvad vi mangler og han svarer ret surt nej. I bedste fald skriver han en SMS i eftermiddag, som jeg har max 10 minutter til at svare på (jeg er jo heller ikke på arbejde vel? :rolleyes ), men med god sandsynlighed køber han bare de 2-3 ting han ved, vi mangler og tilbyder så lidt halvsurt at handle igen imorgen.

 

ARGH, det er bare så dumt og spild af energi at han småhandler sådan hele tiden <_< 

 

Derfor samkører vi en indkøbsseddel på vores telefoner. Jesper handler sjældent og han kan aldrig huske, hvad der er i køleskabet (og det er desuden mig der laver mad, hvorfor han så ikke kan regne ud, hvad der mangler) Jeg synes det fungerer rigtig godt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lotte1987 said:

At M altid skal lyde så lidende når han er syg... ja du er skidt men derfor behøver du ikke ligge og stønne :numse

Åh det gør min mand også. Det er så belastende at høre på. Ender altid med at kommandere ham i seng .:badgirl

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Meyer said:

Åh det gør min mand også. Det er så belastende at høre på. Ender altid med at kommandere ham i seng .:badgirl

 

 

 

 

 

Har også lagt mig ind på sofaen vi er desværre begge ramt af sygdom 

17 minutes ago, Saga74 said:

Det er simpelthen så usexet <_<

Meget usexet 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

5 hours ago, louisevibe said:

 

Derfor samkører vi en indkøbsseddel på vores telefoner. Jesper handler sjældent og han kan aldrig huske, hvad der er i køleskabet (og det er desuden mig der laver mad, hvorfor han så ikke kan regne ud, hvad der mangler) Jeg synes det fungerer rigtig godt :) 

 

Sådan en fil eller noget hvor I skriver ind men kan se fælles eller..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, MrsMom said:

 

Sådan en fil eller noget hvor I skriver ind men kan se fælles eller..?

 

Vi deler en fane under 'påmindelser' på vores iPhone. Jeg ved der er apps der kan det samme. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, MrsMom said:

 

Sådan en fil eller noget hvor I skriver ind men kan se fælles eller..?

 

Vi bruger Wunderlist app, den er rigtig fin :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER