Barbamama

Nu er JEG altså klar...

147 indlæg i dette emne

Okay.. Man er vel også tit lidt selvkritisk i sådan nogle situationer - tør ikke sætte ens forventninger for højt og sådan. Men ja, det skal nok gå - vi krydser :goodluck

Også for at det er din sidste pakke p-piller i meget lang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay.. Man er vel også tit lidt selvkritisk i sådan nogle situationer - tør ikke sætte ens forventninger for højt og sådan. Men ja, det skal nok gå - vi krydser :goodluck

Også for at det er din sidste pakke p-piller i meget lang tid :)

Jaeh, jeg er nu ikke nervøs for ham, han skal nok klare det godt :)

Kryds hellere en ekstra gang for det med p-pillerne, haha :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D

Så er det sådan vi gør det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så dum... :blush

Han SAGDE jo, at han bare lige ville være færdig med uddannelsen først. :blush Og alligevel render jeg utålmodigt og kan ikke lade være med at småspørge... :blush :blush :blush Og idag siger han så at det hele tiden har været hans plan at vi skulle igang NÅR han var færdig (og altså ikke på-et-eller-andet-tidspunkt-når-han-var-færdig). :loveshower

Vi stod ude i køkkenet og snakkede om babyer, og han siger at nu kan vi snart gå igang. Snart-snart-snart-snart :rolleyes - Tænker jeg. Og spørger så, om han har et tidspunkt i hovedet eller om han bare er på nippet til at blive klar eller hvad. Og han siger, han har et tidspunkt i hovedet. Og om jeg vil vide det? Det vil jeg ikke... Eller jo... Eller nej... Kan ikke helt beslutte mig. Men ender med at det vil jeg gerne. Og hans plan var så at vi gik igang når han får sit "Tillykke, du er bestået". Og det gør han imorgen :loveshower

Jeg har så foreslået at jeg tager pakken ud, fordi jeg synes det er lidt dumt at lave ged i cyklussen for at kunne starte 2 dage før :rolleyes

Menøh... Status er at jeg tager min sidste p-pille på fredag :kuller Har helt ondt i maven, og synes også at øjnene bliver lidt våde :biglove Er både skræmt og lykkelig... Vi har aftalt at vi lige sætter os ned i weekenden og snakker sådan alvorligt om det. Vi har vist snakket alt igennem sådan i små bider (jeg er faktisk endda kommet til at lave et lille bitte babybudget allerede :whistling ) men jeg har lidt brug for at vi tager THE talk inden vi for alvor går igang... Og det må jo så blive i weekenden. :7himmel Hvor er det vildt... :biglove Så vildt... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige for en god ordens skyld, hvis nogen kender mig fra andre steder end babyklar:

SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så dum... :blush

Han SAGDE jo, at han bare lige ville være færdig med uddannelsen først. :blush Og alligevel render jeg utålmodigt og kan ikke lade være med at småspørge... :blush :blush :blush Og idag siger han så at det hele tiden har været hans plan at vi skulle igang NÅR han var færdig (og altså ikke på-et-eller-andet-tidspunkt-når-han-var-færdig). :loveshower

Vi stod ude i køkkenet og snakkede om babyer, og han siger at nu kan vi snart gå igang. Snart-snart-snart-snart :rolleyes - Tænker jeg. Og spørger så, om han har et tidspunkt i hovedet eller om han bare er på nippet til at blive klar eller hvad. Og han siger, han har et tidspunkt i hovedet. Og om jeg vil vide det? Det vil jeg ikke... Eller jo... Eller nej... Kan ikke helt beslutte mig. Men ender med at det vil jeg gerne. Og hans plan var så at vi gik igang når han får sit "Tillykke, du er bestået". Og det gør han imorgen :loveshower

Jeg har så foreslået at jeg tager pakken ud, fordi jeg synes det er lidt dumt at lave ged i cyklussen for at kunne starte 2 dage før

Menøh... Status er at jeg tager min sidste p-pille på fredag :kuller Har helt ondt i maven, og synes også at øjnene bliver lidt våde :biglove Er både skræmt og lykkelig... Vi har aftalt at vi lige sætter os ned i weekenden og snakker sådan alvorligt om det. Vi har vist snakket alt igennem sådan i små bider (jeg er faktisk endda kommet til at lave et lille bitte babybudget allerede :whistling ) men jeg har lidt brug for at vi tager THE talk inden vi for alvor går igang... Og det må jo så blive i weekenden. :7himmel Hvor er det vildt... :biglove Så vildt...

Tillykke :) var jo også det du selv havde håbet på så er jo super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor spændende Mette :) Så kan du snart oprette din helt egen "blive-gravid"-tråd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) var jo også det du selv havde håbet på så er jo super :)

Jaaaa! :loveshower

Åh hvor spændende Mette :) Så kan du snart oprette din helt egen "blive-gravid"-tråd :glad

Uh ja, egen pregnant-to-be tråd! Den må snart laves! :yiepie :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja, egen pregnant-to-be tråd! Den må snart laves! :yiepie :lovebk

Ja sådan må du lave :)

Hvor er det dejligt du nu har klarhed over hvad der skal ske, og det der skal ske er lige om lidt :)

Rigtig mange gange tillykke :balloon

Glæder mig til, at følge dig i din "min vej til graviditet" tråd:)

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

HVor dejligt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeij hvor er det vildt.. Tillykke med i har dato. Fedt du snart tager den sidste pille. Håber du får en kort vej til de II :loveshower

Held og lykke med projektet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! :7himmel Årh det bliver helt mærkeligt ikke at tage p-piller længere. :P Er lidt spændt på hvordan min menstruation arter sig, har jo været så dejlig forvænnet at jeg kunne styre den som jeg ville :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :hurra Det er jo det du har ventet på. Det bliver dejligt for jer, at komme igang. :seng Held og lykke. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at PB snart går igang.. :loveshower

Hvor er det fedt der er kommet dato og det hele på :)

Krydser fingrer for at der ikke går længe før du står med de to ll

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower Og...

Go! :hump Go! :hump Go! :hump Go! :hump ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! :7himmel Årh det bliver helt mærkeligt ikke at tage p-piller længere. :P Er lidt spændt på hvordan min menstruation arter sig, har jo været så dejlig forvænnet at jeg kunne styre den som jeg ville :unsure

Er sikker på den nok skal arte sig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tillykke og heppen, piger!!! :lovebk

Tror jeg vil ud og købe nogle graviditetsvitaminpiller på fredag (ikke fordi jeg tager sidste p-pille der, men fordi jeg får LØN der :yiepie ) Og måske nogle andre kosttilskud, tænker at jeg skal have en lille snak med apoteket :)

Og nu begynder det svære så... At holde det hemmeligt! :o Har lyst til at fortælle det til alt og alle (især min mor, hvilket egentlig er mærkeligt for vi har normalt ikke sådan et deler-alt-mor-datter-veninde-forhold). Godt jeg har jer herinde at snakke med!!! :lovebk

Er dog lidt i tvivl med at lave en tråd. Vil helst "hype" mig selv så lidt som muligt :unsure Og ved ikke helt om jeg bliver mere eller mindre kulret af at notere cyklus, slim, tanker, osv ned... Hmm.. Har ALLE I andre en tråd eller er der andre der "gemmer sig"? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh!!! Tillykke med beslutningen! Jeg er slet ikke jaloux... :whistling

Jeg tror også jeg får RIGTIG svært ved at holde noget som helst hemmeligt! Men jeg vil forsøge alligevel - mest fordi jeg ikke gider folk skal spørge hele tiden :unsure

Og mht. en tråd - så tror jeg at jeg venter lidt... Mest fordi jeg ikke tror jeg vil få den opdateret. Og jeg har ikke tænkt mig at notere alt for meget cyklus og teste for ægløsning i starten. Men hvem ved - vi er jo ikke engang begyndt endnu. Måske jeg bliver så ivrig at jeg tester hele tiden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tillykke og heppen, piger!!! :lovebk

Tror jeg vil ud og købe nogle graviditetsvitaminpiller på fredag (ikke fordi jeg tager sidste p-pille der, men fordi jeg får LØN der :yiepie ) Og måske nogle andre kosttilskud, tænker at jeg skal have en lille snak med apoteket :)

Og nu begynder det svære så... At holde det hemmeligt! :o Har lyst til at fortælle det til alt og alle (især min mor, hvilket egentlig er mærkeligt for vi har normalt ikke sådan et deler-alt-mor-datter-veninde-forhold). Godt jeg har jer herinde at snakke med!!! :lovebk

Er dog lidt i tvivl med at lave en tråd. Vil helst "hype" mig selv så lidt som muligt :unsure Og ved ikke helt om jeg bliver mere eller mindre kulret af at notere cyklus, slim, tanker, osv ned... Hmm.. Har ALLE I andre en tråd eller er der andre der "gemmer sig"? :)

Jeg har heller ikke lavet en Pregnant-To-Be tråd, så jeg "gemmer mig" i hvert fald også lidt. Jeg er nemlig også bange for at få hypet mig selv for meget. Det "vildeste" jeg har gjort i den retning er at downloade en cykluskalender til min iPhone, hvor jeg noterer mine menstruationsdage og den fortæller mig også hvornår forventet ægløsning er i forhold til gennemsnitlig cykluslængde og sådan. Men udover det, så tror jeg at jeg springer over det med at lave min egen tråd før jeg er gravid, jeg er bange for ar gå helt amok i forventningens glæde - kender mig selv lidt for godt på det punkt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh!!! Tillykke med beslutningen! Jeg er slet ikke jaloux... :whistling

Jeg tror også jeg får RIGTIG svært ved at holde noget som helst hemmeligt! Men jeg vil forsøge alligevel - mest fordi jeg ikke gider folk skal spørge hele tiden :unsure

Og mht. en tråd - så tror jeg at jeg venter lidt... Mest fordi jeg ikke tror jeg vil få den opdateret. Og jeg har ikke tænkt mig at notere alt for meget cyklus og teste for ægløsning i starten. Men hvem ved - vi er jo ikke engang begyndt endnu. Måske jeg bliver så ivrig at jeg tester hele tiden :P

Jeg har heller ikke lavet en Pregnant-To-Be tråd, så jeg "gemmer mig" i hvert fald også lidt. Jeg er nemlig også bange for at få hypet mig selv for meget. Det "vildeste" jeg har gjort i den retning er at downloade en cykluskalender til min iPhone, hvor jeg noterer mine menstruationsdage og den fortæller mig også hvornår forventet ægløsning er i forhold til gennemsnitlig cykluslængde og sådan. Men udover det, så tror jeg at jeg springer over det med at lave min egen tråd før jeg er gravid, jeg er bange for ar gå helt amok i forventningens glæde - kender mig selv lidt for godt på det punkt :rolleyes

Ja, det er lige præcis derfor jeg også vakler lidt med at lave en tråd... Tror/ved også at jeg er sådan en at når jeg har en tråd, så spammer jeg den totalt og derved kan jeg også nemt komme til at hype mig selv :rolleyes Og jeg ved også at jeg har tendens til at udtrykke mig lidt for godt, hvis jeg f.eks. har en bekymring eller en dårlig dag, og når jeg så sidder og læser det bagefter, bliver jeg helt forskrækket over hvor bekymret jeg lyder :P Så vil jeg faktisk hellere bare gå og være glad og ikke vade i bekymringerne ;) Men omvendt er det jo også hyggeligt at kunne gå og opdatere et eller andet... :unsure :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Pada, jeg håber I kan gå igang snart også! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er lige præcis derfor jeg også vakler lidt med at lave en tråd... Tror/ved også at jeg er sådan en at når jeg har en tråd, så spammer jeg den totalt og derved kan jeg også nemt komme til at hype mig selv :rolleyes Og jeg ved også at jeg har tendens til at udtrykke mig lidt for godt, hvis jeg f.eks. har en bekymring eller en dårlig dag, og når jeg så sidder og læser det bagefter, bliver jeg helt forskrækket over hvor bekymret jeg lyder :P Så vil jeg faktisk hellere bare gå og være glad og ikke vade i bekymringerne ;) Men omvendt er det jo også hyggeligt at kunne gå og opdatere et eller andet... :unsure :whistling

Åha, det lyder ret meget som noget jeg kunne have skrevet det der ;) det har også været lidt af et dilemma for mig at tage stilling til om jeg skulle lave en, men jeg er endt med at blive enig med mig selv om lade være - i hvert fald i første omgang, hvis nu det kommer til at tage aaaalt for lang tid, så kan det godt være jeg laver en for at komme ud med noget af det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER