Barbamama

Nu er JEG altså klar...

147 indlæg i dette emne

Hvor er det fantastisk, Mette! :loveshower

Jeg havde selv nogle overvejelser om at lave en tråd! Og til at starte med havde jeg virkelig ikke lyst. Jeg ville nemlig heller ikke risikere at "hype" det hele for meget. Men jeg synes nu det er gået meget godt, og jeg synes det er rigtig rart at have min tråd. Skriver kun når jeg virkelig føler for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wooop! Hvor er det fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Pada, jeg håber I kan gå igang snart også! :)

Uhh ja - det håber jeg også..

Det er faktisk egentlig mest mig der holder igen - jeg vil gerne lige ud og rejse en tur først, for det har vi aldrig været sammen. <_< Vi mangler lige bryllupsrejsen :P

Dog har vi også det problem at jeg ikke rigtig har nogen cyklus lige nu (jeg har i hvert fald ingen mens), så det er lidt spændende hvornår det kommer op og køre igen :)

Men jeg er spændt på at følge dig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, det lyder ret meget som noget jeg kunne have skrevet det der ;) det har også været lidt af et dilemma for mig at tage stilling til om jeg skulle lave en, men jeg er endt med at blive enig med mig selv om lade være - i hvert fald i første omgang, hvis nu det kommer til at tage aaaalt for lang tid, så kan det godt være jeg laver en for at komme ud med noget af det hele :)

Jaeh, jeg tror også liiiige at jeg venter lidt, men nu må vi se hvor længe jeg kan vente :whistling

:loveshower

:loveshower indeed!

Hvor er det fantastisk, Mette! :loveshower Jeg havde selv nogle overvejelser om at lave en tråd! Og til at starte med havde jeg virkelig ikke lyst. Jeg ville nemlig heller ikke risikere at "hype" det hele for meget. Men jeg synes nu det er gået meget godt, og jeg synes det er rigtig rart at have min tråd. Skriver kun når jeg virkelig føler for det.

Jamen du er også så cool, jeg har jo mere tendens til at hype derudaf :P Ej, mon ikke jeg kan styre det... Men tager en dag ad gangen, så må jeg lige se hvor meget jeg vil være med i tråd-testgruppe-ælsøgnings-klubberne ;)

Wooop! Hvor er det fantastisk :loveshower

Yay! :yay

Uhh ja - det håber jeg også.. Det er faktisk egentlig mest mig der holder igen - jeg vil gerne lige ud og rejse en tur først, for det har vi aldrig været sammen. <_< Vi mangler lige bryllupsrejsen :PDog har vi også det problem at jeg ikke rigtig har nogen cyklus lige nu (jeg har i hvert fald ingen mens), så det er lidt spændende hvornår det kommer op og køre igen :)Men jeg er spændt på at følge dig :P

Åh kan godt forstå at du gerne lige vil have bryllupsrejsen med :) Synes bestemt at vores var noget helt særligt fordi vi bare var OS TO! Der er jeg glad for at vi ikke havde børn med :) Men nu kan jeg sætte flueben ved det, og så håber jeg at næste ferie bliver med baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har forresten kigget forkert i pakken og det er allerede imorgen, jeg tager sidste p-pille! IMORGEN!!! WOOP WOOP! :loveshower

Man kan jo så sige at det først er på næste fredag at "bordet fanger" for ellers er det jo bare som en almindelig p-pille pause... Men tror nu alligevel det bliver lidt underligt at tage den sidste imorgen. :7himmel

Glæder mig til at smide resten af mine p-piller UD! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du er også så cool, jeg har jo mere tendens til at hype derudaf :P Ej, mon ikke jeg kan styre det... Men tager en dag ad gangen, så må jeg lige se hvor meget jeg vil være med i tråd-testgruppe-ælsøgnings-klubberne ;)

Hahah. Synes nu ikke altid jeg er så cool ;)

Det der med testhold har jeg hvertfald valgt IKKE at deltage i.. Synes ikke jeg har brug for flere steder end min tråd, hvor jeg skal forklare hvad der sker i vores projekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er gået igang med Projekt lillebrøster men jeg har valgt ikke at teste for ægløsning, oprette en tråd osv.

Har præcis de samme overvejelser som dig og jeg NÆGTER at hype over det.

Men spørg mig igen hvis ikke der er gevinst om 3 måneder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor langt jeg gik tilbage i forummet for at finde dit indlæg om at i var blevet enige om at gå igang til at jeg lagde mærke til at du har ændret brugernavn :D

MEN TILLYKKE!!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahah. Synes nu ikke altid jeg er så cool ;)

Det der med testhold har jeg hvertfald valgt IKKE at deltage i.. Synes ikke jeg har brug for flere steder end min tråd, hvor jeg skal forklare hvad der sker i vores projekt!

Vi er gået igang med Projekt lillebrøster men jeg har valgt ikke at teste for ægløsning, oprette en tråd osv.

Har præcis de samme overvejelser som dig og jeg NÆGTER at hype over det.

Men spørg mig igen hvis ikke der er gevinst om 3 måneder :whistling

Jaeh, jeg tror jeg udskyder alt halløjet så længe jeg kan :)

Jeg ved ikke hvor langt jeg gik tilbage i forummet for at finde dit indlæg om at i var blevet enige om at gå igang til at jeg lagde mærke til at du har ændret brugernavn :D

MEN TILLYKKE!!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Haha, du er så skøn, Ditte :kiss Sorry, at jeg sådan gør mig besværlig at genkende :blush Og tak for tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en preg-to-be tråd. Men mest for at holde styr på datoer, følelser og andre småting. Jeg tænker nemlig at det vil være rart at kunne printe den ud og komme dele i barnets bog, eller bare læse hvad man har gået igennem af følelser og spekulationer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en preg-to-be tråd. Men mest for at holde styr på datoer, følelser og andre småting. Jeg tænker nemlig at det vil være rart at kunne printe den ud og komme dele i barnets bog, eller bare læse hvad man har gået igennem af følelser og spekulationer :)

Jeg bruger også mest min til at komme ud med mine følelser og tanker.... og for at have en nogenlunde idé om, hvornår jeg kan forvente mens mv... Det er min kalender/dagbog. Det er først fra maj at jeg er blevet meget fokuseret på at finde ÆL... :) Jeg synes det er rart at have en tråd, man kan gå tilbage i :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da helt sikkert lave en tråd :)

Vi vil gerne følge med. Man BEHØVER jo ikke 'hype' den fuldstændig :rolleyes

Tillykke med den sidste p-pille :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe nu ser vi... Har ikke helt droppet at lave en pregnant-to-be tråd men ved ikke helt... Måske kommer den senere idag, hvor jeg har 4 timers kedelig foreslæsning på uni. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kan godt forstå at du gerne lige vil have bryllupsrejsen med :) Synes bestemt at vores var noget helt særligt fordi vi bare var OS TO! Der er jeg glad for at vi ikke havde børn med :) Men nu kan jeg sætte flueben ved det, og så håber jeg at næste ferie bliver med baby :loveshower

Jaaa.. Jeg glæder mig så meget til at komme afsted. Hvor var i henne? Vi har stadig ikke fundet ud af hvor vi vil hen :)

Tillykke med din sidste p-pille idag, by the way :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa.. Jeg glæder mig så meget til at komme afsted. Hvor var i henne? Vi har stadig ikke fundet ud af hvor vi vil hen :)

Tillykke med din sidste p-pille idag, by the way :loveshower

Vi var i Thailand (Phuket) og det kan SÅ meget anbefales :loveshower

Og tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVor er det spændende

Husk folinsyre samt en multivitamin (er lige så godt som gravitamin, og så er de billigere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Thailand (Phuket) og det kan SÅ meget anbefales :loveshower

Og tak :loveshower

Uh - det lyder lækkert. Kunne sagtens være en mulighed :P Vi har også snakket om Bali eller et par stater i USA :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVor er det spændendeHusk folinsyre samt en multivitamin (er lige så godt som gravitamin, og så er de billigere)

Åh de vitaminer... :unsure Matas-damen sagde til mig at det IKKE var så odt at fortsætte med mine almindelig multivitaminer, fordi så kunne jeg få for meget a-vitamin :unsure

Uh - det lyder lækkert. Kunne sagtens være en mulighed :P Vi har også snakket om Bali eller et par stater i USA :loveshower

Uh, jeg har en veninde der lige har været på Bali og et par steder i USA og hu var VILD med det (og det ser SÅ lækkert ud på billederne!) Har selv været i USA og det var superfedt, men det er ved at være maaaaaaaaaange år, så der er sikkert meget der har ændret sig + man fokuserer nok på noget lidt andet som nygift end som barn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matas har deres eget alternativ til Gravitamin - de indeholder den rette mængde folinsyre + de forskellige vitaminer, nøjagtig lige som gravitamin - der er bare 60 kr. billigere... Har selv lige erstattet mine gravitamin med Matas' striberne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matas har deres eget alternativ til Gravitamin - de indeholder den rette mængde folinsyre + de forskellige vitaminer, nøjagtig lige som gravitamin - der er bare 60 kr. billigere... Har selv lige erstattet mine gravitamin med Matas' striberne :)

Hvad hedder dem fra matas så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder dem fra matas så? :)

De hedder MATAS Vitamin Mineral til gravide og indeholder 180 tabletter, hvilket svarer til næsten 6 måneder, så det er faktisk næsten 2 måneder mere end Gravitamins pakke indeholder... Matas' pakke koster 100 kr. og Gravitamin koster 160 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De hedder MATAS Vitamin Mineral til gravide og indeholder 180 tabletter, hvilket svarer til næsten 6 måneder, så det er faktisk næsten 2 måneder mere end Gravitamins pakke indeholder... Matas' pakke koster 100 kr. og Gravitamin koster 160 kr.

Tusind tak :) Tror jeg skal i matas en af dagene :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER