Barbamama

Nu er JEG altså klar...

147 indlæg i dette emne

At du gerne vil stoppe med p-pillerne for at få styr på cyklusen, manden at han gerne vil have et arbejde, så pengene er nogenlunde sikret :)

Arh, ja det er jo rimelige argumenter begge dele :) Men jeg tror nu også nok at han skal få arbejde hurtigt. Håber det i hvert fald meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næste fredag (suk).

Kan godt forstå, at I ikke gider vente mere. :) Men bryllup er nu også dejligt. :biglove Hvornår er det nu, at den store dag er?

Åh næste fredag... der er jo nærmest 100 år til ;)

Det er den 28. Januar... vi har besluttet at jeg smidder pillerne i start januar, så vi kan prøve at lave en bryllupsbaby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh næste fredag... der er jo nærmest 100 år til ;)

Det er den 28. Januar... vi har besluttet at jeg smidder pillerne i start januar, så vi kan prøve at lave en bryllupsbaby :)

Der er tuuuuuuuusind år til næste fredag :whistling

Uh, FEDT med en bryllupsbaby!!! :loveshower Det havde jeg også meget lyst til, meeeeen så trak det alligevel også lidt, at man kunne sidde og sippe drinks i poolen på bryllupsrejsen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er tuuuuuuuusind år til næste fredag :whistling

Uh, FEDT med en bryllupsbaby!!! :loveshower Det havde jeg også meget lyst til, meeeeen så trak det alligevel også lidt, at man kunne sidde og sippe drinks i poolen på bryllupsrejsen :blush

Hehe ja, det kan jeg sagtens forstå. Jeg har det lidt sådan, at hvis jeg skulle være gravid på en evt bryllupsrejse, så bruger vi bare drinks-pengene på noget udenlandsk baby gøgl, men det kan jo være der går lang tid før der sker noget og så ryger der sikkert også et par drinks ned :)

Er dog lidt ligeglad, jeg vil bare ha den baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja, det kan jeg sagtens forstå. Jeg har det lidt sådan, at hvis jeg skulle være gravid på en evt bryllupsrejse, så bruger vi bare drinks-pengene på noget udenlandsk baby gøgl, men det kan jo være der går lang tid før der sker noget og så ryger der sikkert også et par drinks ned :)

Er dog lidt ligeglad, jeg vil bare ha den baby :D

Lyder som en god plan. :)

Lige måneden inden og efter brylluppet havde jeg bare RIGTIG meget brug for bare at være METTE. :P Så den der bryllupsbaby var ikke så interessant. Lang tid inden brylluppet havde vi også snakket om at købe babytøj på bryllupsrejsen, men det glemte vi aaaaaaaaaaaaalt om på selve rejsen. Der var det bare os :loveshower

Men NU... Kan drinks og alt muligt andet bare skride. Giv mig en baby NU! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en god plan. :)

Lige måneden inden og efter brylluppet havde jeg bare RIGTIG meget brug for bare at være METTE. :P Så den der bryllupsbaby var ikke så interessant. Lang tid inden brylluppet havde vi også snakket om at købe babytøj på bryllupsrejsen, men det glemte vi aaaaaaaaaaaaalt om på selve rejsen. Der var det bare os :loveshower

Men NU... Kan drinks og alt muligt andet bare skride. Giv mig en baby NU! :P

Jeg synes jeg har været Lene længe nok nu... nu vil jeg gerne være moar ;)

Ja til h.... med drinks!!! De kan bare smutte langt væk fra os...

Måske bliver vi gravide på samme tid. Det prøver jeg også at lokke Charite til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan også bare drikke alkoholfri drinks på bryllupsrejsen, de smager lige så godt :) Det gjorde vi om dagen og gemte dem med alkohol til om aftenen :7himmel

Og Mette spændende med evt. stop af p-piller.. Det bliver jo næsten på samme tid vi så stopper og uanset om der er udsigt til at begynde at prøve med det samme, er det sikkert sundt for kroppen at stoppe med dem lidt inden... OG når de er smidt, så er man altså også lidt i gang, selvom man ikke helt er i gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan også bare drikke alkoholfri drinks på bryllupsrejsen, de smager lige så godt :) Det gjorde vi om dagen og gemte dem med alkohol til om aftenen :7himmel

Og Mette spændende med evt. stop af p-piller.. Det bliver jo næsten på samme tid vi så stopper og uanset om der er udsigt til at begynde at prøve med det samme, er det sikkert sundt for kroppen at stoppe med dem lidt inden... OG når de er smidt, så er man altså også lidt i gang, selvom man ikke helt er i gang :rolleyes

Gud ja, det havde jeg slet ikke tænkt på :) Den baby kan bare komme an. Det bliver en dejlig bryllupsrejse lige meget hvad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud ja, det havde jeg slet ikke tænkt på :) Den baby kan bare komme an. Det bliver en dejlig bryllupsrejse lige meget hvad :)

Ja nemlig :loveshower Og uanset hvad, drinks eller ingen drinks, så er bryllupsrejsen så skøn... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg har været Lene længe nok nu... nu vil jeg gerne være moar ;)

Ja til h.... med drinks!!! De kan bare smutte langt væk fra os...

Måske bliver vi gravide på samme tid. Det prøver jeg også at lokke Charite til ;)

Haha. Og det bliver bestemt ikke frivilligt hvis det sker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er svært at vente på! Men ja, jeg tror han er klar efter svendeprøven :) Og jul er jo også dejligt at planlægge. :yay Håber dog at din kæreste også snart er med på at gå igang! :glad

Det er jo ikke andet for end at vente og se tiden an, kender selv den stress der er op til en svendeprøve, jeg blev svend 24 juni i år.. Det er helt vildt som man føler presset lige i den periode.. hehe

Jaaa Eeeeelsker julen, min ynglings tid :) Så kan man jo også altid sidde og finde ud af hvad man vil indføre af traditioner i dec månede når man får børn :) :glad

Altså han snakker meget om en lille, og han har også snakket lidt om at pb kan begynde forår/sommer til næste år, men tør ikke håbe for meget hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Og det bliver bestemt ikke frivilligt hvis det sker ;)

Din krop og jeg har en aftale, så du kan bare blande dig udenom ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din krop og jeg har en aftale, så du kan bare blande dig udenom ;)

Arrgh, pis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charite, du kan da godt lige vente på os? :P Så laver vi alle tiders fantastiske BK-mødregruppe, Lene, Maja, Malou, dig og mig (og flere? :)) :loveshower

Det er jo ikke andet for end at vente og se tiden an, kender selv den stress der er op til en svendeprøve, jeg blev svend 24 juni i år.. Det er helt vildt som man føler presset lige i den periode.. hehe

Jaaa Eeeeelsker julen, min ynglings tid :) Så kan man jo også altid sidde og finde ud af hvad man vil indføre af traditioner i dec månede når man får børn :) :glad

Altså han snakker meget om en lille, og han har også snakket lidt om at pb kan begynde forår/sommer til næste år, men tør ikke håbe for meget hehe

Uh, nye traditioner med egen baby :kuller Jeg viiiiiiiiiiil!!! :biglove

Og ja, jeg kan også godt mærke at han føler sig presset af den svendeprøve. Men men MEN, han har fået job idag! :glad Og kan virkelig mærke at det letter ham! :loveshower Dog ikke så meget, at jeg stopper p-piller IDAG. Kom til "for sjov" at sige (efter at jeg havde sagt tillykke osv) at så behøvede jeg jo snart ikke tage p-piller mere. :whistling Men eneste svar jeg fik var "Næh... Skal jeg så tage dem istedet for?" Typisk min mands humor. :rolleyes

Håber din mand er frisk på at starte PB til foråret! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med at manden har fået arbejde. Det er da bare super godt!

Du glemte da vist at sige ja tak til hans tilbud om at tage pillerne i stedet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, nye traditioner med egen baby :kuller Jeg viiiiiiiiiiil!!! :biglove

Og ja, jeg kan også godt mærke at han føler sig presset af den svendeprøve. Men men MEN, han har fået job idag! :glad Og kan virkelig mærke at det letter ham! :loveshower Dog ikke så meget, at jeg stopper p-piller IDAG. Kom til "for sjov" at sige (efter at jeg havde sagt tillykke osv) at så behøvede jeg jo snart ikke tage p-piller mere. :whistling Men eneste svar jeg fik var "Næh... Skal jeg så tage dem istedet for?" Typisk min mands humor. :rolleyes

Håber din mand er frisk på at starte PB til foråret! :goodluck

Jeg tænker i hvert fald allerede over det, og tror også jeg indføre mange af dem denne december, bare fordi så er det allerede tradition når baby kommer, har også valgt at lave nye traditioner denne jul, fordi min far døde sidste år 20 nov, så ligesom for at sige jeg er startet på en frisk syntes jeg der skal ske noget nyt da december månede sidste år var ret trist..

Ej hvor sejt.. Tillykke med at han har fået arbejde :balloon

Haha det er typisk at de kommer med sådan en kommentar.. Krydser i hvert fald hvad jeg kan for at han er enig i p-pille stoppet nu :D

Ja nu må vi se om han vil der hehe.. Men venter nu gerne på at han er klar hehe.. Er lidt svært uden ham jo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med at manden har fået arbejde. Det er da bare super godt!

Du glemte da vist at sige ja tak til hans tilbud om at tage pillerne i stedet :P

Argh ja, sådan havde jeg slet ikke vendt den! :P

Jeg tænker i hvert fald allerede over det, og tror også jeg indføre mange af dem denne december, bare fordi så er det allerede tradition når baby kommer, har også valgt at lave nye traditioner denne jul, fordi min far døde sidste år 20 nov, så ligesom for at sige jeg er startet på en frisk syntes jeg der skal ske noget nyt da december månede sidste år var ret trist..

Ej hvor sejt.. Tillykke med at han har fået arbejde :balloon

Haha det er typisk at de kommer med sådan en kommentar.. Krydser i hvert fald hvad jeg kan for at han er enig i p-pille stoppet nu :D

Ja nu må vi se om han vil der hehe.. Men venter nu gerne på at han er klar hehe.. Er lidt svært uden ham jo ;)

Uh kan godt forstå at du vil have nye juletraditioner og starte på en frisk. :kram2

Og jaeh, nu skal de mænd (begge vores mænd) bare være med på p-pillestop! Vi kan jo ikke så godt lave bebser uden dem :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh kan godt forstå at du vil have nye juletraditioner og starte på en frisk. :kram2

Og jaeh, nu skal de mænd (begge vores mænd) bare være med på p-pillestop! Vi kan jo ikke så godt lave bebser uden dem :P

Jaa har ligesom startet et nyt kapitel i mit liv, og det kan de "nye" traditioner hjælpe lidt med at vise :)

Heheh gid man kunne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige, at det er en rigtig god ide, at stoppe med p-pillerne, lidt tid inden i ønsker at starte på BP. :) kroppen skal lige vende sig til at være uden alle de hormomoner, og hvis du har styr på din cyklus, kan du meget bedre beregne dig frem til ÆL, og til termin. Held og lykke. :bd

Og tillykke med mandens job. :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig mange gange tillykke med mandens job :hurra

Hvornår var det nu din p-pille pakke udløb?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige, at det er en rigtig god ide, at stoppe med p-pillerne, lidt tid inden i ønsker at starte på BP. :) kroppen skal lige vende sig til at være uden alle de hormomoner, og hvis du har styr på din cyklus, kan du meget bedre beregne dig frem til ÆL, og til termin. Held og lykke. :bd Og tillykke med mandens job. :hurra

Jaeh, jeg ved det godt, og har også tænkt sådan, men omvendt har jeg alligevel ikke lyst til at regne på ÆL osv til at starte med... Men nu må vi se. :) Og tak for tillykke, er bare SÅ glad på hans vejne. :)

Rigtig mange gange tillykke med mandens job :hurra Hvornår var det nu din p-pille pakke udløb?

Tak :) Min nuværende p-pille pakke udløber på fredag. Er RET spændt på om det bliver den sidste eller ej... Synes manden virker meget klar, men han er samtidig lidt svær at lure :unsure

Vi havde en LANG snak om børn i weekenden (eller man kunne også sige, at vi har snakket om børn HELE weekenden, kun afbrudt af små pauser :P). Og på et tidspunkt lørdag spørger han så, hvornår vi så skal få mig af p-pillerne. Og der skulle jeg jo nok have været smart og sagt "Nu?" Men istedet sagde jeg, at det skulle vi, når han sagde til... Og så fik jeg verdens længste kram sammen med det lidt kryptiske svar, at det gør han "snart". Min nysgerrighed fik mig så til at spørge igår om jeg måtte få at vide hvornår "snart" er. Og det måtte jeg ikke :blink Har en klar fornemmelse af at han har sat sig et tidspunkt i hovedet, men jeg ved det ikke helt... :unsure

Men han har flere gange direkte sagt, at han regner med, at vi skal have en baby næste år (ikke blive gravide, men faktisk have babyen...). Så jeg tænker at ENTEN så foreslår han at jeg stopper med p-pillerne inden jeg skal starte på en ny pakke ELLER også så har han gang i et eller andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, jeg ved det godt, og har også tænkt sådan, men omvendt har jeg alligevel ikke lyst til at regne på ÆL osv til at starte med... Men nu må vi se. :) Og tak for tillykke, er bare SÅ glad på hans vejne. :)

Tak :) Min nuværende p-pille pakke udløber på fredag. Er RET spændt på om det bliver den sidste eller ej... Synes manden virker meget klar, men han er samtidig lidt svær at lure :unsure

Vi havde en LANG snak om børn i weekenden (eller man kunne også sige, at vi har snakket om børn HELE weekenden, kun afbrudt af små pauser :P). Og på et tidspunkt lørdag spørger han så, hvornår vi så skal få mig af p-pillerne. Og der skulle jeg jo nok have været smart og sagt "Nu?" Men istedet sagde jeg, at det skulle vi, når han sagde til... Og så fik jeg verdens længste kram sammen med det lidt kryptiske svar, at det gør han "snart". Min nysgerrighed fik mig så til at spørge igår om jeg måtte få at vide hvornår "snart" er. Og det måtte jeg ikke :blink Har en klar fornemmelse af at han har sat sig et tidspunkt i hovedet, men jeg ved det ikke helt... :unsure

Men han har flere gange direkte sagt, at han regner med, at vi skal have en baby næste år (ikke blive gravide, men faktisk have babyen...). Så jeg tænker at ENTEN så foreslår han at jeg stopper med p-pillerne inden jeg skal starte på en ny pakke ELLER også så har han gang i et eller andet...

iiih, hvor er det spændende :)

Men sagde du til ham at pakken udløb på fredag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiih, hvor er det spændende :)

Men sagde du til ham at pakken udløb på fredag?

Mnæh, men tror godt at han ved det. Ved ikke lige hvorfor, men han har ALTID haft ret godt styr på min cyklus. Total weird. :P

Edit: Ej er faktisk i tvivl om jeg har nævnt det??? Har ikke sådan decideret gjort opmærksom på det, men det kan godt være at jeg har nævnt det i forbindelse med alt babysnakken... Men anyway, så tror jeg godt at han ved det, og han ved i hvert fald godt at mens = p-pillepause og slut-mens = p-pillestart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mnæh, men tror godt at han ved det. Ved ikke lige hvorfor, men han har ALTID haft ret godt styr på min cyklus. Total weird. :P

Edit: Ej er faktisk i tvivl om jeg har nævnt det??? Har ikke sådan decideret gjort opmærksom på det, men det kan godt være at jeg har nævnt det i forbindelse med alt babysnakken... Men anyway, så tror jeg godt at han ved det, og han ved i hvert fald godt at mens = p-pillepause og slut-mens = p-pillestart.

Det ville også være lidt op af bakke hvis han ikke viste det :D

Hvordan går det med svendeprøven? Sluttede på fredag ik'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville også være lidt op af bakke hvis han ikke viste det :D

Hvordan går det med svendeprøven? Sluttede på fredag ik'?

Jo den slutter på fredag :) Eller han skulle vist være færdig og bedømt onsdag og så er der afslutningshalløj fredag. Det er vist sådan lidt "lala" med hvordan det går med den <_< Han synes i hvert fald at det var en dum opgave, meeeeen jeg tror nu at han har klaret/kommer til at klare den fint alligevel :) Han virker da til at være ok tilfreds med sit arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER