Barbamama

Nu er JEG altså klar...

147 indlæg i dette emne

Præcis det du skriver er de ting min mand og jeg har snakket om. Han endte også med at sige at han synes vi skulle droppe pillerne, fordi han alligevel ikke tror man nogensinde bliver helt klar før man står med det, så Meggers jeg vil også sige: bare spring ud i det så snart du kan få manden med ;)

Og derudover, så er din tråd da ingenlunde ligegyldig :)

Hvor er det dejligt - når først beslutningen om at man er klar til projekt Baby, så er tiden bare ulidelig :rolleyes

Håber manden også snart er med på idéen - og så snart han har andet i hovedet end svendeprøve, så skal han nok blive fanget også :)

Der er slet ingen tvivl om, at I nok skal finde ud af det hele både økonomisk osv. - man kan slet ikke planlægge et barn (hvilket sådan et kontrolfreak som jeg SLET ikke kunne overskue, men er da blevet bedre og bedre til det ;) )

Bare klø på :yay

Jamen I har jo ret. :) Skal bare have manden MED! :P

Vi var lige oppe og toppes lidt igår, så der var ikke ligefrem babymood <_< Meeeeen, jeg tror vi fik løst det igen, det var vist mest bare stress (og måske lidt frustration fra min side over ikke at være gravid, puha, det er tidligt, allerede at være frustreret over det :rolleyes ). :) Og idag besøgte vi min storebror + kæreste og to børn på 3½ og ½ år. Det satte jo klart det der babymood igang igen. :whistling Oooooog Brian ville meget gerne holde den bette. Faktisk måtte jeg slet ikke tage ham, da han først havde fået ham på skødet :yay Og den bette var også vældig tilfreds, selvom hans mod forklarede at han lige har en periode, hvor han er bange for mænd. Bilder mig lidt ind, at min mand har "babytække" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt for jer :biglove Det er sådan en spændende tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh Meggers.. Nu har jeg også fået bevæget mig over på den her side og fandt jo lige dig.. Så måtte jeg lige smide en besked...

Hvor er det spændende, at I snart går i gang med projekt baby.. Jeg håber, at Brian består med glans og at du bliver gravid med det samme :goodluck Jeg synes, det giver meget god mening at du får sådan en frustration over ikke at være gravid, når du har taget beslutningen... Yay.... Jeg glæder mig til at følge dig videre herinde også :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh Meggers.. Nu har jeg også fået bevæget mig over på den her side og fandt jo lige dig.. Så måtte jeg lige smide en besked...

Hvor er det spændende, at I snart går i gang med projekt baby.. Jeg håber, at Brian består med glans og at du bliver gravid med det samme :goodluck Jeg synes, det giver meget god mening at du får sådan en frustration over ikke at være gravid, når du har taget beslutningen... Yay.... Jeg glæder mig til at følge dig videre herinde også :7himmel

Yay, hvor hyggeligt at se dig herinde! :kram2 Og ja, jeg tæller bare dagene til at den eksamen er overstået... :rolleyes Jeg har ikke så meget imod, hvis der gik en måned eller to, hvor vi gik og prøvede (Det kan jo også være meget sjovt :whistling ) og glæder os, men jeg synes det er lidt frustrerende slet ikke rigtig at være igang. Og kan slet ikke forestille mig næste sommer uden en bebs :biglove (eller i det mindste en stor flot mave :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, hvor hyggeligt at se dig herinde! :kram2 Og ja, jeg tæller bare dagene til at den eksamen er overstået... :rolleyes Jeg har ikke så meget imod, hvis der gik en måned eller to, hvor vi gik og prøvede (Det kan jo også være meget sjovt :whistling ) og glæder os, men jeg synes det er lidt frustrerende slet ikke rigtig at være igang. Og kan slet ikke forestille mig næste sommer uden en bebs :biglove (eller i det mindste en stor flot mave :P)

Haha.. Jeg sad i sommers med mine veninder nede i Frederiksberg have og kiggede på alle de små dejlige babyer og småbørn og alle mine veninder (eller alle de 3 der var der den dag), sad og snakkede om at sådan ville jeg da have til sommer - og ligenu håber jeg da bare, at når jeg smider pillerne, så bliver jeg gravid med det samme (total ønske-tænkning) og så får sådan en rigtig sommer-baby... Det kunne være så hyggeligt... :loveshower

Men så stemmer jeg for at I skal prøve i en måned eller to inden du står med de to streger, så vi kan følges ad herinde også :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes på ingen måde at det er et lige gyldigt indlæg. Jeg husker tydeligt, dengang for fire år siden vi begyndte at gå i gang med projekt baby.

Jeg tror aldrig man bliver 110 procent klar, men jeg synes man vokser med opgaven.

Og så er jeg da lidt misundelig på at I snart skal i gang, men jeg håber det aller bedste for jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Jeg sad i sommers med mine veninder nede i Frederiksberg have og kiggede på alle de små dejlige babyer og småbørn og alle mine veninder (eller alle de 3 der var der den dag), sad og snakkede om at sådan ville jeg da have til sommer - og ligenu håber jeg da bare, at når jeg smider pillerne, så bliver jeg gravid med det samme (total ønske-tænkning) og så får sådan en rigtig sommer-baby... Det kunne være så hyggeligt... :loveshower

Men så stemmer jeg for at I skal prøve i en måned eller to inden du står med de to streger, så vi kan følges ad herinde også :stork

Haha, det ville faktisk passe mig helt ok hvis vi først fik gevinst i november... Begge mine forældre har fødselsdag i oktober og de kan SÅ MEGET se, hvis jeg skjuler noget :numse Og har lidt en drøm om at afsløre at jeg er gravid juleaften som en lille ekstra julegave :7himmel Men nu må vi se. Den kommer, når den kommer ;) Kan dog rigtig rigtig meget se mig og manden + mave/baby på charterferie næste sommer :7himmel

Hmm, slår mig lige, at hvis vi nu var ULTRA heldige, så kunne jeg lige nøjagtig nå at få termin på min fødselsdag. Drømme-drømme-drømme :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes på ingen måde at det er et lige gyldigt indlæg. Jeg husker tydeligt, dengang for fire år siden vi begyndte at gå i gang med projekt baby.

Jeg tror aldrig man bliver 110 procent klar, men jeg synes man vokser med opgaven.

Og så er jeg da lidt misundelig på at I snart skal i gang, men jeg håber det aller bedste for jer :biglove

Tak for det søde indlæg :kram2

Nej man bliver nok aldrig 110% klar, men skal lige have manden over tærsklen jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det ville faktisk passe mig helt ok hvis vi først fik gevinst i november... Begge mine forældre har fødselsdag i oktober og de kan SÅ MEGET se, hvis jeg skjuler noget :numse Og har lidt en drøm om at afsløre at jeg er gravid juleaften som en lille ekstra julegave :7himmel Men nu må vi se. Den kommer, når den kommer ;) Kan dog rigtig rigtig meget se mig og manden + mave/baby på charterferie næste sommer :7himmel

Hmm, slår mig lige, at hvis vi nu var ULTRA heldige, så kunne jeg lige nøjagtig nå at få termin på min fødselsdag. Drømme-drømme-drømme :7himmel

Åhh, hvor er du sød.. Jeg ville hade at have termin på min fødselsdag, det er min dag og den deler jeg altså ikk.. :rolleyes Men åh ja - at sige det som til jul, som ekstra julegave ville være toppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, hvor er du sød.. Jeg ville hade at have termin på min fødselsdag, det er min dag og den deler jeg altså ikk.. :rolleyes Men åh ja - at sige det som til jul, som ekstra julegave ville være toppen :loveshower

Åh, jeg synes det kunne være SÅ hyggeligt. Min egen lille fødselsdagsgave :wub Men det ville være meget pudsigt, hvis det ramte LIGE på den dag... Ikke mindst fordi min storebror faktisk fik sin søn på SIN fødselsdag ;) :biglove

Og vil helt vildt gerne sige det til jul! Forestiller mig at jeg kan holde tæt med det liiiige indtil gaverne, og så får min mor en ramme med et hjerteblink, hvor jeg har limet en talebobel på rammen, hvor der står "Hej mormor!". Eller måske et bryllupsbillede af os, med en talebobbel sat på maven. Eller bare det klassiske "Verdens bedste mormor"-krus. Uanset hvad ville jeg bare elske at fortælle det til jul :7himmel (Selvom det ville være taktisk klogt at sige det inden, da der i min familie efterhånden er tradition for at man også giver julegaver til de familiemedlemmer, der stadig ligger i maven :biglove :lolhit )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*HOPPER HELT VILDT OP OG NED*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :loveshower

Ih hvor jeg glæder mig på jeres vegne :D Også selvom det ikke decideret er "besluttet" endnu! Men krydser fingre for at Brian består sin svendeprøve og får et fedt arbejde bagefter så der ingen hindringer ligger i vejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*HOPPER HELT VILDT OP OG NED*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :loveshower

Ih hvor jeg glæder mig på jeres vegne :D Også selvom det ikke decideret er "besluttet" endnu! Men krydser fingre for at Brian består sin svendeprøve og får et fedt arbejde bagefter så der ingen hindringer ligger i vejen!

Haha, du er så skøn Ditte :kram2

Altså JEG her besluttet mig :P (Tror jeg da... Må indrømme at jeg da har bitte små øjeblikke af tvivl, men jeg føler mig altså for det meste RET sikker). Og Brian virker med på den... Han gider i hvert fald godt snakke "uforpligtende" om baby, altså joke om om vi skal have lasagne til barnedåben og snakke om, at de skal have Barbapapa-sengetøj og sådan noget. Men jeg har også sagt til ham, at der jo ikke er nogen der siger at jeg SKAL smide p-pillerne så snart han står med svendebrevet i hånden... VIL ikke presse ham. Ved også at jeg i den sidste ende får brug for at HAN presser mig lidt, når det kommer til rent faktisk at smide p-pillerne. Det er jo "nemt" at gå og drømme og ønske nu, hvor nogen anden siger stop. Er spændt på om jeg måske alligevel skal have et "puf ud af reden"-agtigt når det kommer til stykket :unsure Ved ikke om det lyder dumt :unsure Men håber håber håber håber, at vi snart er igan! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, du er så skøn Ditte :kram2

Altså JEG her besluttet mig :P (Tror jeg da... Må indrømme at jeg da har bitte små øjeblikke af tvivl, men jeg føler mig altså for det meste RET sikker). Og Brian virker med på den... Han gider i hvert fald godt snakke "uforpligtende" om baby, altså joke om om vi skal have lasagne til barnedåben og snakke om, at de skal have Barbapapa-sengetøj og sådan noget. Men jeg har også sagt til ham, at der jo ikke er nogen der siger at jeg SKAL smide p-pillerne så snart han står med svendebrevet i hånden... VIL ikke presse ham. Ved også at jeg i den sidste ende får brug for at HAN presser mig lidt, når det kommer til rent faktisk at smide p-pillerne. Det er jo "nemt" at gå og drømme og ønske nu, hvor nogen anden siger stop. Er spændt på om jeg måske alligevel skal have et "puf ud af reden"-agtigt når det kommer til stykket :unsure Ved ikke om det lyder dumt :unsure Men håber håber håber håber, at vi snart er igan! :goodluck

Ja så er Brian da længere end J, han kan/gider SLET ikke snakke omkring baby ting og sager førend vi står i situationen... Det betyder så også at når jeg engang blir gravid køber vi ikke noget ind til fersken før efter 6. måned ( :prik <_< )

Men jeg er næsten sikker på at han bare er nervøs omkring svendeprøvet :) Who knows! Gad vide om han kommer et par dage eller uger efter han har bestået svendeprøven at du bare smider pillerne så i kan :hump løs til der en baby i hus :D

De mænd kan i hvert fald overraske engang imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er Brian da længere end J, han kan/gider SLET ikke snakke omkring baby ting og sager førend vi står i situationen... Det betyder så også at når jeg engang blir gravid køber vi ikke noget ind til fersken før efter 6. måned ( :prik <_< )

Men jeg er næsten sikker på at han bare er nervøs omkring svendeprøvet :) Who knows! Gad vide om han kommer et par dage eller uger efter han har bestået svendeprøven at du bare smider pillerne så i kan :hump løs til der en baby i hus :D

De mænd kan i hvert fald overraske engang imellem :)

Jeg er meget spændt på, hvordan han reagerer og hvad han gør... Han er ikke ligefrem verdensmester i at sige "DÉT synes jeg". :P Men jeg ved, at han er vild med børn og god til børn. :biglove Og selvom vi ikke snakker om konkrete ting, så snakker han gerne med, hvis jeg finder på noget, og kan også selv finde på at snakke om noget (Dog på meget useriøst plan.. F.eks. hvis nogen i TV hedder noget virkelig grimt, så spørger han om vores søn/datter skal hedde det :rolleyes). :) Nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det søde indlæg :kram2

Nej man bliver nok aldrig 110% klar, men skal lige have manden over tærsklen jo :)

Jeg er sikker på han er klar når svendeprøven er overstået. De foretrækker jo en ting af gangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh, er ved at blive SKØR af at vente :( Så det her indlæg er rent brok... :klap

Jeg ved godt at jeg tidligst kan "forvente" at Brian kommer og foreslår at vi går igang med projekt baby efter svendeprøven, men alligevel begynder jeg at blive utålmodig og småirriteret over at han ikke har foreslået noget endnu. :oops

Synes jo det er helt fair og reelt at han ikke vil aftale noget konkret før den eksamen er overstået, og kan godt se at det er helt tåbeligt at jeg ikke engang kan vente de sidste to uger, men iiiiiiih...! Det er bare lidt svært for mig at forstå, at han kan tage barnevognen helt af sig selv når vi ses med min storebror (som har en dreng på 6 mdr), helt umotiveret spørge mig om jeg har overvejet hvordan jeg gerne vil føde, sidde og snakke om at han selvfølgelig gerne vil være med til fødslen, snakke om økonomien i at få et barn, og andre ting, og så ikke bare lige kan tage det sidste skridt...

Har SÅ meget lyst til at forklare ham, at det jo ikke er sikkert at jeg bliver gravid i første cyklus, og at det derfor er "fornuftigt" at starte hurtigst muligt (vi vil jo begge helst have at babyen er hos os SENEST til jul næste år, da det ellers bliver noget hø med min uddannelse...), for tror lidt at han regner med at jeg bliver gravid med det samme han siger ok for det. :rolleyes Men jeg skulle jo IKKE presse ham, det var jo meningen at HAN skulle tage initiativet og jeg ved jo også godt, at han har hovedet fuld af svendeprøve og specifikt har bedt om at få lov at blive færdig med den først...

Og jeg tager jo min sidste p-pille i pakken på selve dagen, hvor han består sin svendeprøve, og jeg håååååååååber at han foreslår at jeg ikke starter på en ny pakke, men frygter også allerede nu at jeg er nødt til at komme igennem endnu en pakke <_<

Jeg gider ikke mere, jeg vil lave en baby NU! :box

Andre der kender denne (lidt irrationelle) utålmodighed? :huug :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh den følelse kender jeg godt!! Jeg gjorde det at jeg sagde at det var ok at han ikke var klar, men nu smed jeg pillerne for at få dem ud af kroppen så de var ude NÅR vi skulle i gang og så måtte vi beskytte os på anden måde ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh den følelse kender jeg godt!! Jeg gjorde det at jeg sagde at det var ok at han ikke var klar, men nu smed jeg pillerne for at få dem ud af kroppen så de var ude NÅR vi skulle i gang og så måtte vi beskytte os på anden måde ^_^

Hehe fristende! Tror dog ikke at det vil være ret populært eftersom Brian VIRKELIG hader kondomer. (Men ok, så er der selvfølgelig større "risiko" for en "smutter" :whistling )... Men jeg vil jo også så gerne nå til et punkt, hvor HAN presser lidt på. :P :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at du ikke siger til ham du er mega skruk og vil NU? Ellers ville jeg smide p-pillerne så de kan komme ud af din krop. Man ved jo ikke hvor længe der går før man har styr på sin cyklus efter p-piller. Og så er der jo masser af chancer for ønskesmuttebørn,,,,,,,,,,,,fordelen ved dem er, at man ikke behøver tænke så meget over om det nu er det helt rigtige tidspunkt og lignende og man stresser ikke en stemning op. Kan varmt anbefales :whistling

Hanne :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at du ikke siger til ham du er mega skruk og vil NU? Ellers ville jeg smide p-pillerne så de kan komme ud af din krop. Man ved jo ikke hvor længe der går før man har styr på sin cyklus efter p-piller. Og så er der jo masser af chancer for ønskesmuttebørn,,,,,,,,,,,,fordelen ved dem er, at man ikke behøver tænke så meget over om det nu er det helt rigtige tidspunkt og lignende og man stresser ikke en stemning op. Kan varmt anbefales :whistling

Hanne :balloons

Jamen jeg vil ikke presse ham, og jeg tror bare at han vil føle sig RET presset, hvis jeg siger at jeg vil NU eller at jeg smider p-pillerne nu... Altså sådan lidt, at hvis jeg bliver for offensiv, så tror jeg at han går i baglås. Så jeg kæmper mod min utålmodighed i håb om at det lønner sig ;) Tror jo at han er liiige på trapperne til at ville skyde projektet igang (han snakker jo mægtig gerne om børn og har også flere gange sagt at han regner med at jeg er gravid til næste sommer... Han har bare sagt at han vil være færdig med svendeprøven inden vi går igang med noget).

Jeg kan dog godt se pointen i ønskesmuttebørn :biglove

Hmm, overvejer lidt den med at lade være med at starte på flere nye pakker med henblik på at finde ud af min cyklus... Men ved godt nok ikke helt. :unsure:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis noget projekt kan gøre en utålmodig - så er det projekt baby :rolleyes

Tror det er fordi, at man har en eller anden forventning til, at det da ikke kan være SÅ svært at ramme det præcise tidspunkt, der fødes børn hver dag, så det kan da ikke være svært :ba

Men det kan nu nok være en fordel i at lære den cyklus at kende - også fordi I har et specifikt mål forude :)

Forhåbentlig går det hurtigt for jer, når projektet først er skudt igang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har regnet mig frem til at HVIS jeg har en cyklus på 28 dage (hvilket jeg jo ikke aner om jeg har - gik bare ud fra det fordi min p-pillecyklus jo er på 28 dage ;)) så kan vi TIDLIGST få et barn på min fødselsdag d. 13. juli (hvilket jeg ville være VILD med :7himmel )... Så hvis vi satser på at få en baby inden jul næste år, så har vi "kun" 6 gange til det. Der skulle da være ok chance, men har det alligevel sådan at med kun 6 forsøg, så vil jeg altså gerne gøre brug af dem alle sammen :whistling

Hmm, men vil uanset hvad ikke stoppe midt i en p-pille pakke, så uanset hvad skla jeg holde ud i omkring 2 uger endnu... <_< Og når jeg så stopper, så har jeg selvfølgelig p-pille pausen hvor jeg ikke behøver foretage mig noget, så der kan jeg gå og overveje at nægte at starte en ny pakke/håbe at han selv foreslår at jeg ikke starter en ny pakke... Hmm... Vil bare gerne have følelsen af at være rigtig igang. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd skal altså oftets "presse" lidt og blidt. Det er meget sjældent, at det er dem der kommer med forslaget, så synes du skal snakke med ham om det. I kan da godt aftale, at i går igang, når han har bestået sevendeprøven. Så har i begge mere ro på. :goodluck Vi er herhjemme, blevet enige om at lave en 3'er. :loveshower Men vi starter først projektet til December. Det passer bedst ind, men det er så skønt at vide, at det er det vi gør. Jeg kan også lige fået frisket regler omkring barsel op, hvad er det nu jeg må spise osv. osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Meg jeg syns altså det lyder til du har en dejlig mand som vil være helt med på at blive far osv. Men jeg syns du kræver lidt meget af ham når han skal kunne regne ud at det er ham der skal sige "nu" og ligesom ta initiativet til at gå i gang. Jeg syns det er flot og respektfuldt at du ikke vil presse ham - men på den anden side syns jeg du forventer lidt for meget tankelæsning, det er i min erfaring ikke lige de fleste mænds stærke side! Jeg syns helt ærligt du skal sige til ham lige ud - da det er direkte og uden omsvøb mænd generelt bedst fatter - at du VIRKELIG glæder dig til at I starter med at "træne", og så fortæl ham endelig om dine tanker om, at det måske tar noget tid, fx at du kender person x for hvem det tog 6 mdr at blive gravid og så fik hun at vide at det var meget almindeligt, eller hvordan du lige vil omtale det. Men så konkret og positivt som muligt, så tror jeg altså ikke han vil føle sig presset men forstå at du bare glæder dig rigtig meget og ønsker at det lykkes for jer.

:goodluck med overvejelserne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Meg jeg syns altså det lyder til du har en dejlig mand som vil være helt med på at blive far osv. Men jeg syns du kræver lidt meget af ham når han skal kunne regne ud at det er ham der skal sige "nu" og ligesom ta initiativet til at gå i gang. Jeg syns det er flot og respektfuldt at du ikke vil presse ham - men på den anden side syns jeg du forventer lidt for meget tankelæsning, det er i min erfaring ikke lige de fleste mænds stærke side! Jeg syns helt ærligt du skal sige til ham lige ud - da det er direkte og uden omsvøb mænd generelt bedst fatter - at du VIRKELIG glæder dig til at I starter med at "træne", og så fortæl ham endelig om dine tanker om, at det måske tar noget tid, fx at du kender person x for hvem det tog 6 mdr at blive gravid og så fik hun at vide at det var meget almindeligt, eller hvordan du lige vil omtale det. Men så konkret og positivt som muligt, så tror jeg altså ikke han vil føle sig presset men forstå at du bare glæder dig rigtig meget og ønsker at det lykkes for jer.

:goodluck med overvejelserne ;)

Hey :) God pointe at man ikke skal forvente at manden kan læse tanker, men det synes jeg nu heller ikke at jeg forventer. :)

Jeg forventer ikke at han kommer og siger "Jeg kan fornemme på dig at du gerne vil igang, så nu synes jeg at vi skal gå igang". Men jeg vil helst først starte projektet, når han selv har så meget lyst at han siger (med de ord han nu ville bruge) "nu har JEG lyst til at få et barn". Altså ikke noget med at han skal læse mine tanker, men mere noget med at han skal have lyst af sig selv, og ikke kun for at gøre mig glad (hvilket han ellers er slem til, fordi han er sådan en sød mand :biglove ). :)

Jeg synes bestemt ikke det er for meget forlangt at manden tager initiativet, men nu må vi se om jeg har tålmodigheden til det :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER