Mor til de skønne

ML har brug for en masse krydsede fingre

111 indlæg i dette emne

Nej dog :( :(

Håber og ber til at det ikke udvikler sig!! :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej nej nej, ikke lige den opdatering jeg havde håbet på :unsure Jeg håber godt nok det stopper!! For det skal det, skal det ja!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej.... det skal bare gå i sig selv!!!! Stakkels ML :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.... Kan slet holde op med at tænke på ML og den lille..... Åhh hvor jeg håber på det allerbedste, og at minipandaen får lov at blive hvor hun er mange mange uger endnu!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid går der fra man får sådan noget medicin, til man ved om det virker?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid går der fra man får sådan noget medicin, til man ved om det virker?! :unsure

Ved det faktisk ikke, men hun bliver på sygehuset hvert fald natten over :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Åha altså :(

Jeg vil krydse ALT hvad jeg kan og så må du hilse den søde ML og fortælle, hvor meget jeg tænker på hende..

Håber håber håber! :kiss :kram2

Eller - pandaen SKAL bare blive derinde! :prik :klap :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej dog.. Åndede lettet på, da jeg læste den første opdatering, men så nåede jeg den næste... :(

Håber håber håber virkelig at medicinen virker og minipandaen bliver hvor den skal.. :goodluck

Stort kram til jer. I er i mine tanker.. :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. sødeste dog.. mange tanker afsted til ML.. :kram2 håber medicinen virker.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha nej. Håber virkelig ikke du skal igennem det samme som MIG. Så mange krydsede fingre herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej hvorfor skal søde ML have sådanne graviditeter, for så vidt jeg husker, var det lidt af det samme med Bella, som også lavede en del ballade...

Jeg håber og beder til det bedste (kunne godt bruge en bedende smiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej. Stakkels ML først forskrækkelse over at lægen ikke kunne finde hjertelyden og nu muligvis veer. Håber der snart kommer en positiv opdatering.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh nej åh nej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser virkelig fingre og beder til den lille panda bliver der inde i laaang tid endnu :kram2 :kram2 :kram2 Kan sagtens sætte mig i ML´s sted, har jo selv været igennem et lign forløb :( :( Tænker så meget på Jer ML+panda, og beder til at alt ordner sig :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt der krydses kan. Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg håber sådan at alt går i orden. Min kusine fik veer mange gange under sin graviditet, men det lykkedes at holde ham inde. Håber det vil gå ligeså godt her. Kære ML... I er i mine tanker. Jeg krydser for Jer :kram2 :kram2 :kram2 Sender Jer al positiv energi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej nej nej... Håber og beder til at pandaen bliver derinde i laaaaang tid endnu! :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for pokker da, stakkels ML. Håber så meget at det går i sig selv igen :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjjjjjjjjjj ML + minipandaen...

Sender masser af varme tanker og krammer afsted til jer... :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender positive tanker afsted! Den panda skal blive i sin hule et par måneder endnu!

Krydser fingre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker sådan på ML og pandaen...... Håber der snart er godt nyt!!! :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Tænker på jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på godt nyt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på jer... Meget endda... Måtte lige ind som det første her til morgen for at tjekke om der var kommet en opdatering... Håber det er gået i sig selv igen og at baby bliver inde til den er moden :)

Knus Trine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER