Mor til de skønne

ML har brug for en masse krydsede fingre

111 indlæg i dette emne

Velkommen hjem igen :)

Krydser fingre for i morgen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen hjem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre du er hjemme igen og håber ¨på en god kontrol i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du er hjemme igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hjem igen sikke en forskrækkelse.

Nu må du bare holde lav profil og så håber vi alle på det bedste for dig og pandaungen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF sker der lige ML.

Her sidder jeg og ikke har været på pga. Ferien

Nej nej håber alt går godt med dig og lille pandaen.

:goodluck :goodluck

Mange tanker til dig og din mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at du er hjemme igen. Håber så meget at det går i orden igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre fra dig...... Tænker på jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan tro du er med i mine tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du er hjemme igen og husk nu endelig at slappe af :) Håber det kommer til at gå rigtig godt til kontrol i morgen..

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er SÅ glad for du er hjemme igen! Vi skal jo først føde tidligst til december!!!

Rigtig god bedring, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må du slappe af, så der kommer ro på igen... Pas på dig selv :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er simpelthen SÅ søde :kiss :boo :kram2 Både manden og jeg er meget rørte over, at der er så mange der tænker på os.

Har en rigtig *øvdag i dag. Selvom det er rart at være hjemme igen, er der en masse tanker. Overlægen sagde, at han med 95% sikkerhed troede jeg ville føde før uge 36- altså tidligere end med Isabella.

Jeg har udsigt til- endnu engang at ligge i rigtig lang tid uden rigtig at måtte lave noget. Denne gang er det bare sket tidligere end sidst (som spået af læge og JM sidst jeg var til kontrol)Jeg ved godt, at jeg selvfølgelig "bare" skal gøre som de siger. Det er bare ikke altid sådan "bare" at gøre, når man også har en lille pige på 2 år, der faktisk allerede er begyndt at tage hensyn til sin mor :boo I dag aede hun mig på håret og sagde "Nårh moar- moar træt- moar skal sove"

Derudover er det- som sidst, ikke helt smertefrit at rende rundt med småveer- heller ikke selvom man ligger ned. Jeg er lidt bange for dét med livmoderen. Sidst fik jeg AKS pga begyndende ruptur af livmoderen pga småveer i alt for lang tid. Vi ser højst sandsynlig frem til at få endnu en for tidlig født pige. Isabella har jo været en del påvirket af stress, sansefølsomhed osv som følge af for tidlig fødsel og stress i maven et lang stykke tid af graviditeten- ergo vi ved godt hvad det kan have af konsekvenser. Det ER bare ikke for sjov, at man helst skal være 38+ for at føde.

Jeg føler mig også rigtig sølle. Jeg SKAL bare holde på hende indtil hun kan klare verden udenfor. Måske er jeg alligevel heldig, som jeg jo egentlig var med Isabella. Hende holdt jeg på i 7 uger fra fødslen gik i gang første gang.

Har bare så mange tanker- vil så gerne gøre det bedste for alle mine børn, min mand osv.

Jeg priser mig lykkelig for smsér (tak- I ved selv hvem I er), for tilbud mange steder fra om hjælp til det ene og det andet. Kan være jeg tager jer på ordet ;) Det betyder alverden for mig- og for min mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Søde ML...... Jeg ville ønske jeg kunne gøre andet end at sende dig tanker og gode ønsker!! (og sig ENDELIG til hvis jeg kan!)

Jeg håber og tror på at jeres lille pige bliver i din mave indtil hun kan klare at komme ud til jer!!

Jeg kan godt forstå du føler dig sølle, og dine tanker omkring Isabella er også meget forståelige.... Men husk på at hun er en sej lille pige, der allerede har klaret meget, og hun kan helt sikkert også klare at mor skal slappe af og ikke kan lege så meget et stykke tid....

Og hun er jo sådan en klog og omsorgsfuld lille pige :kuller

Igen.... Ville ønske jeg kunne give dig mere end ord.... Føler mig så hjælpeløs!

Sender mange :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

tænker på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hor er det træls at du skal igennem det igen :(:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

:goodluck Held og lykke med kontrollen idag :goodluck

Jeg krydser fingre for, at det bliver en god kontrol, og tænker på jer!!!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må simpelthen "bare" gøre som de kloge siger, selvom det er svært, der er ikke andet at gøre.

Mange krydsede fingre til jer :goodluck

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ved jeg tænker på dig/jer... :biglove

Det ved jeg søde. Tak for sms :biglove

Søde ML...... Jeg ville ønske jeg kunne gøre andet end at sende dig tanker og gode ønsker!! (og sig ENDELIG til hvis jeg kan!)

Jeg håber og tror på at jeres lille pige bliver i din mave indtil hun kan klare at komme ud til jer!!

Jeg kan godt forstå du føler dig sølle, og dine tanker omkring Isabella er også meget forståelige.... Men husk på at hun er en sej lille pige, der allerede har klaret meget, og hun kan helt sikkert også klare at mor skal slappe af og ikke kan lege så meget et stykke tid....

Og hun er jo sådan en klog og omsorgsfuld lille pige :kuller

Igen.... Ville ønske jeg kunne give dig mere end ord.... Føler mig så hjælpeløs!

Sender mange :kram2

Du gør allerede mere end du aner, ved bare at tænke på os :biglove Og ja, Isabella har klaret meget allerede. Hun sover f.eks. også i vuggestuen i dag for første gang. Det er så underligt at hun ikke er hjemme, og jeg er så stolt over, at hun har taget skiftet så flot. Hun har bare ikke brokket sig, og er glad når vi kommer derhen og når hun kommer hjem :)

:kram :kram

Der er intet, der er "bare" :kiss

Tak søde piger :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

tænker på dig :kram2

Åh hor er det træls at du skal igennem det igen :(:kram2

:kram :goodluck Held og lykke med kontrollen idag :goodluck

Jeg krydser fingre for, at det bliver en god kontrol, og tænker på jer!!!

:kram

Du må simpelthen "bare" gøre som de kloge siger, selvom det er svært, der er ikke andet at gøre.

Mange krydsede fingre til jer :goodluck

:kram2

Tusind tak for tanker og kram :kiss

Ja, vi gør "bare" som vi har fået besked på- der er som sagt ikke andet for :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER