Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Tillykke med Julius :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med Julius og 1 år :loveshower :hurra

 

 

Kæmpe tillykke :biglove

 

 

Tillykke! :)

 

 

Tillykke med ham :)

 

 

Tillykke med Julius :hurra

Mange tak alle sammen :kram2 Glæder mig til næste år, hvor han måske er lidt mere interesseret i gaverne og selv kan pakke dem op. Men det passede nu Marius fint :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog en tur ud til de nye Lynghøjsøer og gik en tur og N smed ca 100 sten i vandet. På vejen hjem er vi landet på en legeplads, hvor han (heller ikke) er til at hive væk fra...

Har desværre ikke madpakker med, så må nok snart vende snuden hjemad...

Dét lyder hyggeligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har leget "blefri" de sidste to uger, hvor bleen har været af herhjemme, men på i bh. Et par uheld hist og her.

Nu er hun dog helt fri blefri, både nat og dag! 2 år og 10 mdr! Min store pige! :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har leget "blefri" de sidste to uger, hvor bleen har været af herhjemme, men på i bh. Et par uheld hist og her.

Nu er hun dog helt fri blefri, både nat og dag! 2 år og 10 mdr! Min store pige! :yay :yay

Sejt! :yay vi er igang med dag 3 - første dag i dagpleje :goodluck han har dog stadig på om natten, men den er ofte tør :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille trold bliver to år i dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! :yay vi er igang med dag 3 - første dag i dagpleje :goodluck han har dog stadig på om natten, men den er ofte tør :glad

Her har hendes ble været tør om natten ca 90% det sidste år. Og i nat vågnede hun ved at hun skulle tisse :yay så det er vildt hvor hurtigt det går!

Pøj pøj med DP i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille trold bliver to år i dag :kuller

Tillykke til Adam :hurra :balloon :glad

Håber I får en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille trold bliver to år i dag :kuller

 

Tillykke med ham :biglove

 

Her har hendes ble været tør om natten ca 90% det sidste år. Og i nat vågnede hun ved at hun skulle tisse :yay så det er vildt hvor hurtigt det går!

Pøj pøj med DP i dag :yay

 

Tak! Jeg er så spændt på hvordan det går :glad 

Årh det er vildt! Han kalder også ind i mellem og skal tisse, men det er inden han er faldet ordentligt i søvn :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille trold bliver to år i dag :kuller

Wow allerede :O

Tillykke med ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"AJ aj, Vi zses!" :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille trold bliver to år i dag :kuller

Kæmpe tillykke med ham :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille trold bliver to år i dag :kuller

Kæmpe stort tillykke mer dejlige Adam :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lille feberfis herhjemme idag, var egentligt ret sikker på tænder, men nu er han godt nok blevet lidt slatten og raller lidt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille trold bliver to år i dag :kuller

Stort tillykke med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille trold bliver to år i dag :kuller

Stort tillykke med ham! :) (nu med lykønskning på den rigtige dag ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har leget "blefri" de sidste to uger, hvor bleen har været af herhjemme, men på i bh. Et par uheld hist og her.

Nu er hun dog helt fri blefri, både nat og dag! 2 år og 10 mdr! Min store pige! :yay :yay

Seje Vega :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har og skrevet i brokketråden, men skriver det også lige her..

Er nu for anden dag i træk blevet kaldt hjem med sygt barn. Igår var hun bare ked og pylret. I dag har hun feber. Det passer med at det er reaktion på mfr så det satser jeg på...

Hun har godt nok 38.3 i feber men er ret så aktiv og vil gerne lave en masse og spiser også.. så ville I, pga feber, blive indendørs i dag, eller godt turde gå ud når nu hun virker relativt upåvirket? Jeg er meget i tvivl nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har og skrevet i brokketråden, men skriver det også lige her..

Er nu for anden dag i træk blevet kaldt hjem med sygt barn. Igår var hun bare ked og pylret. I dag har hun feber. Det passer med at det er reaktion på mfr så det satser jeg på...

Hun har godt nok 38.3 i feber men er ret så aktiv og vil gerne lave en masse og spiser også.. så ville I, pga feber, blive indendørs i dag, eller godt turde gå ud når nu hun virker relativt upåvirket? Jeg er meget i tvivl nemlig.

Hvis hun ikke er påvirket, ville jeg tage hende med ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun ikke er påvirket, ville jeg tage hende med ud :)

Det samme her! Altså, jeg ville tage hende med ud i haven, på legeplads, ud at handle. Ville som udgangspunkt ikke tage sygt barn med på besøg til nogen, bl.a. grundet smittefare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun ikke er påvirket, ville jeg tage hende med ud :)

Dejligt at høre. Det var også det jeg mest hældte til. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her! Altså, jeg ville tage hende med ud i haven, på legeplads, ud at handle. Ville som udgangspunkt ikke tage sygt barn med på besøg til nogen, bl.a. grundet smittefare.

Man kan sige at det med stor sandsynlighed er en reaktion på mfr vaccinen så er der ikke noget der smitter -men man ved jo aldrig om det er det eller noget andet. Men ellers er jeg også helt enig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå Julius er åbenbart så lille at han skal måles igen om 3 måneder :D Men det gør vi jo da bare så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mi. Har et modersmærke lige midt på spidsen af.. ja.. det skal følges de kommende måneder, det ser noget uregelmæssigt ud og han er henvist til en hudlæge så han kan vurdere det. Formentlig skal det fjernes- synes indrømmet den lille knægt tager sin tørn af sære ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm. Hvordan er det lige med øjenbetændelse. A havde lidt snask i højre øje igår eftermiddags, som jeg fjernede og har ikke set mere i det øje. Her til eftermiddag, da jeg kom hjem havde han snask i venstre øje, som jeg vaskede væk og umiddelbart kom der ikke mere inden sengetid.

Når der ikke er hævelse eller rødme og det skifter fra det ene til det andet øje, er det så ikke bare virus og han kan komme i vs imorgen, ik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER