Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

WHAT - TALEPÆDAGOG :o

Hun er da så dygtig og kan så mange ord- Milan er dæleme langt fra det, men er begyndt at sige nye ord på daglig basis, især er det gået virkelig stærkt indenfor de sidste 14 dages tid. Der er ikke nogen der har kommenteret på det, men ved ikke om det er fordi han jo døjer med ørene :chin: at de har ladet være. Eller også er det fordi det er tydeligt, at han forstår os.

De sidste par måneder har han forsøgt selv at komme i jakke, sko osv. Han lyner selv ned osv. Så det tror jeg er meget normalt at de øver på livet løs :)

Også mit udtryk da dp mor sagde det. Og sagde nok lettere fornærmet at det kunne jeg virkelig ikke se det nødvendige i, da hun siger mange ord og dagligt kommer med flere og ovenikøbet danner små sætninger. Men at det måtte de jo da gerne få ud og observere hvis de mente det var relevant, men at vi ikke havde observeret problemer herned.

De begyndte at øve tage flyverdragt af og på i januar og hun tager selv bukserne op af benene nu også. Og cardigan af og på.

Har bare svært ved at følge med i hun har så travlt og tænker hele det her pludselige toilet/potte noget må da komme et sted fra. Fint hvis hun gerne vil, men hun er bare min lille mus og elsker at pusle og kan slet ikke bære tanken om hvis det også forsvinder et år før jeg regnede med det overhovedet blev aktuelt at prøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er helt åndssvagt hårdt, at A er så pyller hele tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er helt åndssvagt hårdt, at A er så pyller hele tiden :(

Hmm, han var vist forstoppet :unsure Efter en masse lort igår, fik jeg min glade dreng tilbage, som ovenikøbet har sovet igennem :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At putte i ske til middagsluren med min store dreng. Pludselig slår det mig at det kan være en af de sidste gange inden hans liv tager sig en ordentlig drejning :biglove :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lovet Noah en hyggetur i morgen. Nogen ideer til hvor vi skal tage hen? Han fylder snart tre, gerne omkring Roskilde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At putte i ske til middagsluren med min store dreng. Pludselig slår det mig at det kan være en af de sidste gange inden hans liv tager sig en ordentlig drejning :biglove :boo

:kram Men ikke en dårlig én! Sigrid er det første, Kristian spørger efter, når han står op. Hver dag uden undtagelse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Men ikke en dårlig én! Sigrid er det første, Kristian spørger efter, når han står op. Hver dag uden undtagelse :biglove

:ditto

Og Edith krammer Albert, hver dag når vi kommer hjem og siger tit: "ih, hvor har jeg savnet dig idag".. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Men ikke en dårlig én! Sigrid er det første, Kristian spørger efter, når han står op. Hver dag uden undtagelse :biglove

Årh :biglove nej, det skal nok blive godt for ham at få en søster. Men alligevel er der en lille mand på skulderen der påpeger de ting som Elliot nu ikke længere har for sig selv agtigt... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og Edith krammer Albert, hver dag når vi kommer hjem og siger tit: "ih, hvor har jeg savnet dig idag".. :kuller

Ej altså :loveshower det er i hvert fald noget af det jeg glæder mig til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså :loveshower det er i hvert fald noget af det jeg glæder mig til!

Det er simpelthen også noget at det vildeste! Altså jeg ELSKER mine børn, men når de elsker hinanden, så elsker jeg dem lidt mere.. Hvis det overhovedet giver mening :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen også noget at det vildeste! Altså jeg ELSKER mine børn, men når de elsker hinanden, så elsker jeg dem lidt mere.. Hvis det overhovedet giver mening :D

Det giver rigtig god mening! Jeg fik en lille forsmag da Elliot sang for maven "lillesøster, lillesøster kom nu ud".. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh :biglove nej, det skal nok blive godt for ham at få en søster. Men alligevel er der en lille mand på skulderen der påpeger de ting som Elliot nu ikke længere har for sig selv agtigt... :rolleyes

Der bliver lige et dyk - helt klart - men meget vinder man jo ind igen. Hold FOR GUDS SKYLD på faderen - så kan han ind imellem luffe af med baby, og så kan sønnike ligge i arm, lave modellervoks med mor, eller hvad det nu er :)

Der er selvfølgelig tidspunkter, hvor man ikke slår til, men alt i alt så synes jeg ærligt, at der er gået overraskende lidt fra junior :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten ud af det blå har tumlingen lavet stort på potte i dag! Vi har godt nok læst bøger og øvet på potten 2 gange, men havde ikke regnet med at der ville ske noget endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bliver lige et dyk - helt klart - men meget vinder man jo ind igen. Hold FOR GUDS SKYLD på faderen - så kan han ind imellem luffe af med baby, og så kan sønnike ligge i arm, lave modellervoks med mor, eller hvad det nu er :)

Der er selvfølgelig tidspunkter, hvor man ikke slår til, men alt i alt så synes jeg ærligt, at der er gået overraskende lidt fra junior :)

Hahaha :lol ham skal jeg nok holde på! :glad Det skal nok blive godt. Prøver at tanke ham godt op på kærlighed inden hun kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Liff også mødt både læge og sygeplejerske hos lægevagten i Holstebro.

Et styk flække ved øjenbrynet forsaget af en vildfaren bog hos mormor, er nu limet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører Julius til herinde :) 1 år idag :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører Julius til herinde :) 1 år idag :hurra

Tillykke med Julius og 1 år :loveshower :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Liff også mødt både læge og sygeplejerske hos lægevagten i Holstebro.

Et styk flække ved øjenbrynet forsaget af en vildfaren bog hos mormor, er nu limet.

Ej, hvor vildt! Håber hun er helt på toppen igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører Julius til herinde :) 1 år idag :hurra

Kæmpe tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører Julius til herinde :) 1 år idag :hurra

Tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya har fundet ud af at dreje på komfuret knapper og derved tænde for blusne. Ikke godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører Julius til herinde :) 1 år idag :hurra

Tillykke med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lovet Noah en hyggetur i morgen. Nogen ideer til hvor vi skal tage hen? Han fylder snart tre, gerne omkring Roskilde :)

Hvis I ikke et kommet af sted allerede - ned og kigge på vikingeskibe eller noget dinos legeland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I ikke et kommet af sted allerede - ned og kigge på vikingeskibe eller noget dinos legeland :)

Vi tog en tur ud til de nye Lynghøjsøer og gik en tur og N smed ca 100 sten i vandet. På vejen hjem er vi landet på en legeplads, hvor han (heller ikke) er til at hive væk fra...

Har desværre ikke madpakker med, så må nok snart vende snuden hjemad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor vildt! Håber hun er helt på toppen igen :)

Hun er helt på toppen igen! Men er dog lidt hævet ved det ene øje.. Og så er hun tydeligvis lidt træt i dag, for middagsluren er ikke slut endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER