Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Julius har både hoppet og taget 2 små skridt idag :glad

På den knap så sjove front er han puttet med feber for 4. dag i træk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Imorgen siger vi farvel til vuggestuen. Det er altså virkelig mærkeligt. På fredag er jeg mor til et børnehavebarn!?! Jeg fatter simpelthen ikke at tiden går så hurtigt

Og hvis du så tænker på, hvor længe det er siden, det der slet ikke virkede som noget særligt, er tiden bare gået endnu stærkere :O

Hvor gammel er han?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis du så tænker på, hvor længe det er siden, det der slet ikke virkede som noget særligt, er tiden bare gået endnu stærkere :O

Hvor gammel er han?

Han bliver 3 til august.

Puha, hvor er det altså bare vildt. De der børn må altså godt stoppe med at vokse så hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver 3 til august.

Puha, hvor er det altså bare vildt. De der børn må altså godt stoppe med at vokse så hurtigt

Så er det ved 2 år og 10 mdr, han starter? Det er spændende :)

Jeg er enig! Jeg har fandme lige født, og nu går han rundt i hele huset og har helt droppet at kravle :O han flytter jo fandme snart hjemmefra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ved 2 år og 10 mdr, han starter? Det er spændende :)

Jeg er enig! Jeg har fandme lige født, og nu går han rundt i hele huset og har helt droppet at kravle :O han flytter jo fandme snart hjemmefra!

Nej, de starter når de er 2,11 her i byen.

Ha ha, du må ikke nævne det stygge flytte hjemmefra-ord. Det får mine drenge aldrig lov til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh nu har vi i knap 2 uger puttet Tobias uden problemer og han har sovet inden kl 20...nu er han tilbage i dp og rytmen er tilbage med en bonus ble efter putning og at han slet ikke er træt og stadig ikke sover....suk :-/

Blir godt at få ferie igen snart hvis det hjælper at opleve lidt forskelligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius går :loveshower I hvert en 2-3 stive skridt af gangen en gang imellem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff har nu 80% af tiden siden kl. 19 stået og skreget hidsigt i sengen.. Intet hjælper, det bliver hun bare mere sur over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putning på 3. Time.. Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den sidste uge har Noah kun tisset i bleen, alt andet er foregået på potten :yay Han går også tit selv derud og tisser og kan nå at tage evt ble og evt bukser af inden :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den sidst ryge har Noah kun tisset i bleen, alt andet er foregået på potten :yay Han går også tit selv derud og tisser og kan nå at tage evt ble og evt bukser af inden :yay

Sejt!!! :wee Og når først bleen er af, så går det stærkt! Altså vi har næsten ikke haft uheld efter bleen kom af. Vega kunne bedre mærke efter, når hun ikke havde bleen af. Hun har haft 4 tisse uheld i børnehave og ingen herhjemme siden hun fik bleen af! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt!!! :wee Og når først bleen er af, så går det stærkt! Altså vi har næsten ikke haft uheld efter bleen kom af. Vega kunne bedre mærke efter, når hun ikke havde bleen af. Hun har haft 4 tisse uheld i børnehave og ingen herhjemme siden hun fik bleen af! :)

Sejt! Jeg frygter bar eat der sker så meget i børnehaven når han kommer tilbage, at han glemmer at tisse? Men det lyder ikke sådan åbenbart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den sidste uge har Noah kun tisset i bleen, alt andet er foregået på potten :yay Han går også tit selv derud og tisser og kan nå at tage evt ble og evt bukser af inden :yay

Super seje Noah :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora hoster og hoster og hoster og kan derfor ikke falde i søvn :( Efter at stå op kl 6.20 og kun sove 5 kvarter til middag fortjener hun ellers at få søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora hoster og hoster og hoster og kan derfor ikke falde i søvn :( Efter at stå op kl 6.20 og kun sove 5 kvarter til middag fortjener hun ellers at få søvn.

:( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( :kram2

Tak! Havde fisme satset på nogle måneder uden sygdom men åbenbart ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med tumlinge på knap 20 mdr som skriger og skaber sig i tide og utide og pludselig ud af den blå luft slår sig selv søskende eller jer forældre ?

Tobias gør det af og til og det har han ellers ikke gjort hidtil....

Hvad kan man gøre ? Er det en fase der går over igen eller ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med tumlinge på knap 20 mdr som skriger og skaber sig i tide og utide og pludselig ud af den blå luft slår sig selv søskende eller jer forældre ?

Tobias gør det af og til og det har han ellers ikke gjort hidtil....

Hvad kan man gøre ? Er det en fase der går over igen eller ?

Kan ikke huske tiden - men umulige perioder er kommet og gået løbende... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- og det går netop op for mig, at jeg må være på vej over i næste gruppe...:o Selvom den her dog hedder 1-3 år ;) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! Jeg frygter bar eat der sker så meget i børnehaven når han kommer tilbage, at han glemmer at tisse? Men det lyder ikke sådan åbenbart :)

Ja, det skete jo også få gange her. Har I en weekend eller nogle dage før han skal i BH? Altså han har jo været ret sej her på ferien, hvor der også er sket meget? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det skete jo også få gange her. Har I en weekend eller nogle dage før han skal i BH? Altså han har jo været ret sej her på ferien, hvor der også er sket meget? :)

Vi har to ugers ferie når vi kommer hjem :yay

Han har haft ble på når vi var ude, for vi har ikke altid vidst hvor der var toiletter og de er ikke altid så lækre her sydpå...

Men måske vi skal tulle en tur på legepladsen uden ble i eftermiddag? Det kunne være stort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Havde fisme satset på nogle måneder uden sygdom men åbenbart ikke <_<

Øv! Håber snart I slipper for mere sygdom :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to ugers ferie når vi kommer hjem :yay

Han har haft ble på når vi var ude, for vi har ikke altid vidst hvor der var toiletter og de er ikke altid så lækre her sydpå...

Men måske vi skal tulle en tur på legepladsen uden ble i eftermiddag? Det kunne være stort!

Ja, det er bare at prøve. Altså her blev Vega heldigvis ikke ked af det ved uheld, så det har været nemt lige at skifte :)

Vores store børn :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver seriøst snart idiot over putning! Det er både nat og dag uanset tidspunkt :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Liff synger og synger alt det hun overhovedet har lært! :kuller

Der er ikke meget sprog endnu, men hun synger, det hun nu kan, og laver fagter til. Det er SÅ SØDT! :WUB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER