Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Øhm. Hvordan er det lige med øjenbetændelse. A havde lidt snask i højre øje igår eftermiddags, som jeg fjernede og har ikke set mere i det øje. Her til eftermiddag, da jeg kom hjem havde han snask i venstre øje, som jeg vaskede væk og umiddelbart kom der ikke mere inden sengetid.

Når der ikke er hævelse eller rødme og det skifter fra det ene til det andet øje, er det så ikke bare virus og han kan komme i vs imorgen, ik?

Jo, det ville jeg bestemt mene. Det er først øjenbetændelse når øjet er rødt, så vidt jeg har forstået :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mi. Har et modersmærke lige midt på spidsen af.. ja.. det skal følges de kommende måneder, det ser noget uregelmæssigt ud og han er henvist til en hudlæge så han kan vurdere det. Formentlig skal det fjernes- synes indrømmet den lille knægt tager sin tørn af sære ting.

Æv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det ville jeg bestemt mene. Det er først øjenbetændelse når øjet er rødt, så vidt jeg har forstået :chin:

Godt så! Så er det vist ikke bare mig, der husker helt forkert.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det ville jeg bestemt mene. Det er først øjenbetændelse når øjet er rødt, så vidt jeg har forstået :chin:

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Har lige bestilt kagemand formedelst 300 kroner... :whistling Narj, hvor jeg glæder mig til den fødselsdag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Har lige bestilt kagemand formedelst 300 kroner... :whistling Narj, hvor jeg glæder mig til den fødselsdag :biglove

:sandie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fem kvarters putning, mod normalt max 15 minutter :rolleyes lorte-lumre-varme :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff har de sidste to aftner været bund ulykkelig så snart hun bliver lang i sin seng.. I går gik hun først kold kl. 22.15, hvor Vi efter 2 timer måtte "nulstille" i stuen en halv times tid, inden jeg kunne putte.

I dag faldt hun i søvn 20.30... Hun faldt først til ro da jeg satte mig og holdt en hånd på hendes mave/bryst =nul blodtilførsel til min arm i godt og vel 20min.

Håber det er en kort fase, for det er så ikke holdbart altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Elliot har været blefri siden i søndags, og han klarer det virkelig til UG. Han er så vild! :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har været blefri siden i søndags, og han klarer det virkelig til UG. Han er så vild! :glad

Så sejt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde et stk meget sulten tumling her til aften: 1 frikadelle, 1 Frankfurter med ost, 1/2 majskolbe, 1/2 bøtte hytteost (250 grams), 2 cherrytomater, 1 stk agurk, 1 kop mælk og 1 glas vand konsumeret og lige en 200 ml godnat mælk at puttes på :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde et stk meget sulten tumling her til aften: 1 frikadelle, 1 Frankfurter med ost, 1/2 majskolbe, 1/2 bøtte hytteost (250 grams), 2 cherrytomater, 1 stk agurk, 1 kop mælk og 1 glas vand konsumeret og lige en 200 ml godnat mælk at puttes på :o

Imponerende alligevel! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imponerende alligevel! :blink

Meget. Nogle dage så æder hun som en hest, og så går der lige et par dage hvor hun nipper til maden og så æder hun igen. Men blev noget overrasket over det bare blev ved med at kører ind. Men hun er også meget aktiv fra det sekund hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget. Nogle dage så æder hun som en hest, og så går der lige et par dage hvor hun nipper til maden og så æder hun igen. Men blev noget overrasket over det bare blev ved med at kører ind. Men hun er også meget aktiv fra det sekund hun vågner.

Min søn er lige sådan.. Æder som en arbejdsmand ca. en dag om ugen, resten af tiden er han temmelig småtspisende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er lige sådan.. Æder som en arbejdsmand ca. en dag om ugen, resten af tiden er han temmelig småtspisende.

Det kender vi også her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen har byttet min søvnterrorist ud med en engel :O De sidste dage har han sovet til 7.30, 8, 8.40, 7.30, og i dag var putningen verdens nemmeste :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen har byttet min søvnterrorist ud med en engel :O De sidste dage har han sovet til 7.30, 8, 8.40, 7.30, og i dag var putningen verdens nemmeste :yay :glad

:yay dygtig dreng ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay dygtig dreng ❤️

Ja, han er så god! :kuller Jeg tilgiver ham fuldstændig hans lorte-lure om dagen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han er så god! :kuller Jeg tilgiver ham fuldstændig hans lorte-lure om dagen :D

Man kan tilgive meget når der er god nattesøvn :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan tilgive meget når der er god nattesøvn :p

Præcis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg brugt både barnets 1. og 2. sygedag og vi har virkelig hygget os. Men feberen vil bare ikke forlade den lille krop, så imorgen må bedstemor og bedstefar tage over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, vi er også sygdomsramte her. Søndag var S totalt klisterbaby og det var kun mor, der duede. Det kulminerede med feber og opkast, og siden har hun været syg og kastet op rigtig mange gange plus lavet splatbleer. Åh, det er sgu så synd for hende :( Og også lidt for os. Det er vores ferie, der går med det her, og vi når ikke en fis af det, vi gerne ville. Og så er jeg bare mega træt af bræklugt og oprydning efter brækfontæne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til de syge børns mødre!

Håber sygdom snart forlader de små :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen siger vi farvel til vuggestuen. Det er altså virkelig mærkeligt. På fredag er jeg mor til et børnehavebarn!?! Jeg fatter simpelthen ikke at tiden går så hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER