MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Så kom brevet fra Herlev. Sofie har tid torsdag d. 12/5. Jeg ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på :unsure

Jeg ville så gerne bare kunne aflyse, men det synes jeg ikke jeg kan med ro i maven. Æv! :(

:kram2 Æv. Jeg håber, at de ser på hende, griner lidt af henvisningen og sender jer hjem igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I et forsøg på at lette trykket fra de stakkels ører, har jeg puttet Nohr i liften med en pude under madrassen så han nærmest sidder op. Han ligner lidt en kæmpe i en skotøjsæske, men for en nat går det vel at den er lidt kort.

Han har allerede været vågen mange gange og han skriger helt ulykkeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I et forsøg på at lette trykket fra de stakkels ører, har jeg puttet Nohr i liften med en pude under madrassen så han nærmest sidder op. Han ligner lidt en kæmpe i en skotøjsæske, men for en nat går det vel at den er lidt kort.

Han har allerede været vågen mange gange og han skriger helt ulykkeligt :(

Uha, det er så hårdt med de små ørebasser :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hårdt at starte i dagpleje. Har afleveret en sovende Julius idag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom brevet fra Herlev. Sofie har tid torsdag d. 12/5. Jeg ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på :unsure

Jeg ville så gerne bare kunne aflyse, men det synes jeg ikke jeg kan med ro i maven. Æv! :(

Jeg kan godt forstå du er ked af at lægen mener hun ikke tager på som hun skal, og at hun derfor er blevet henvist til Herlev. Det er hellere ikke ligefrem sjovt at skulle til aftaler på hospitalet, ventetid etc. Ikke lige det man vil bruge forårsdage på barsel til! Men hvad er det du er bange for vil ske ved at I er henvist dertil? Kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er drengen i dagpleje alene... godt nok kun 2,½ time men ihhh :D Lidt svært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh hold nu op en fed baby jeg har. Vi vejede ham til 7,2 kg i går, godt nok på vores egen vægt men alligevel, den regner vel ikke flere hundrede gram forkert.

Han er 11 uger og vejede 3350 ved fødslen. Han skulle da måske lige tage en slapper :O :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte og hvordan vasker i babys hænder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte og hvordan vasker i babys hænder?

Når jeg husker det :D ej, Arthur har max klamme hænder konstant, de er i hans mund hele tiden og er fedtet ind i gylp og stofble-fnuller. Jeg bruger bare en skumklud og vand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh hold nu op en fed baby jeg har. Vi vejede ham til 7,2 kg i går, godt nok på vores egen vægt men alligevel, den regner vel ikke flere hundrede gram forkert.

Han er 11 uger og vejede 3350 ved fødslen. Han skulle da måske lige tage en slapper :o :lol

 

Så haler han hurtigt ind på C der er 7 måneder nu  :o  :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh hold nu op en fed baby jeg har. Vi vejede ham til 7,2 kg i går, godt nok på vores egen vægt men alligevel, den regner vel ikke flere hundrede gram forkert.

Han er 11 uger og vejede 3350 ved fødslen. Han skulle da måske lige tage en slapper :O :lol

Jøsses! :o

Sofie vejede 3.500 g ved fødslen og 6,6kg ved 4 mdr! At hun så vejer stort set det samme nu ved 6 mdr er en anden sag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i sjette tigerspring, og jeg brugte tre kvarter på at få ham til at sove. Den lur varede så i en halv time <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh niklas har fået noget rødt udslæt og ved ikke hvad det kommer af...

Han fik gulerods / kartoffelmos første gang igår fra glas...så enten er det fordi han ikke kan tåle det...eller varmen...eller noget 3...?

Nå smører med creme og holder lidt øje med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh.. De tømmer skrald, og det er jo fint nok, men Benjamin er lige blevet puttet i barnevognen, som står ude i carporten, lige ved siden af skraldespanden... <_< håber virkelig ikke han vågner!!

Og nu står naboen så og knævrer med skraldemanden :prik argh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, jeg er fuld af beundring over det lille væsen ^_^ først viser han lige at han altså godt kan vende fra mave til ryg, og så løfter (!!) han sig op på albuer og knæ og hiver sig fremad mod en meget spændende pakke snotklude ( :lol ). Ej men :respekt hvor er han altså sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber altså, at al den snot og hoste snart forføjer sig - tre dage i træk har mn lille mus hostet så kraftigt om morgenen, at hendes morgenamning (der immervæk udgør en betydelig del af hendes daglige næringsindtag) er væltet ud over madrassen igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen slutter med glad niklas som bare fik grine flip her da vi kom hjem fra ikea :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber altså, at al den snot og hoste snart forføjer sig - tre dage i træk har mn lille mus hostet så kraftigt om morgenen, at hendes morgenamning (der immervæk udgør en betydelig del af hendes daglige næringsindtag) er væltet ud over madrassen igen :(

Æv :(

Sofie runder en uged sygdom nu og jeg er stadig heller ikke helt rask (omend jeg har det bedre - når man har haft det så ringe som jeg havde i forgårs, så kan man godt leve med lidt hovedpine og hjernedød halsbånd, der seriøst har fået mig til at spytte fremfor at synke flere gange i dag!) og Søren småskranter også stadig, så jeg er virkelig DONE med sygdom nu!!!

God bedring med Sigrid-pigen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Topper lige min glæde idag...Niklas er for første gang faldet i søvn af sig selv i sin seng uden vi skulle vugge ham. Spillede 2 gange med musik uroen og vupti han sover ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu har min søn trillet fra mave til ryg mindst 6 gange. Han er 7 uger i dag. Er det normalt, eller er det bare "uheld" at han triller om på ryg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu har min søn trillet fra mave til ryg mindst 6 gange. Han er 7 uger i dag. Er det normalt, eller er det bare "uheld" at han triller om på ryg?

Det er ikke bevidst. Sofie gjorde det også så tidligt, men efter et par ture til kiropraktor, holdt hun op. Hun havde nogen spændinger i den ene side, der låste hende, så hun 'væltede'.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu har min søn trillet fra mave til ryg mindst 6 gange. Han er 7 uger i dag. Er det normalt, eller er det bare "uheld" at han triller om på ryg?

Wow lyder helt vildt...det kan min søn på 4 mdr slet ikke endnu.

Men om det er tilfældigt ved jeg ikke ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby vågner troligt omkring 05.30, selvom hun først faldt i søvn 21.40 i går mod 18.40 i forgårs :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for Niklas vågner før 6 når han kom sent i seng igår....åha det må være tegn på han skal ha noget mere skemad der kan mætte ham...Han fik så heller ikke skemad igår da det ikke rigtig passede ind nemlig...nå men en ny dag er begyndt....Zzz...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for Niklas vågner før 6 når han kom sent i seng igår....åha det må være tegn på han skal ha noget mere skemad der kan mætte ham...Han fik så heller ikke skemad igår da det ikke rigtig passede ind nemlig...nå men en ny dag er begyndt....Zzz...

Haha, så stort et mirakel er den der famøse skemad nu heller ikke - babyers vågnetider er ikke sådan at kontrollere :D Eller tumlingers for den sags skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER