MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Min stakkels baby er så snottet, at hun hverken kan spise eller sove ordentligt. Det er så synd for hende og det er jo ikke just god timing, når hun gerne skal tage på. Øv, hvor jeg ikke vil mere! :(

:(

God bedring med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hm, C har fået nogle knopper inderst på lårerne og en lille smule ned ad ballerne, der omkring hvor kanten af bleen sidder. Vi har ikke gjort noget som helst nyt, det er samme ble osv. Hvad mon det kommer af? Og gør man noget ved det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blandet første dag i dagpleje. Julius havde hygget sig, men ville hverken spise, drikke eller sove, så 11.30 modtog jeg en besked om hun havde en dybt ulykkelig dreng. Så ned efter ham og han har sovet en time nu. Så må der mad til, når han vågner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha første dag i dp i morgen dog en kort en, men alligevel ligger jeg søvnløs og med ondt maven over hvordan det skal gå :(

Vi har os haft første dag i dag :D Det gik godt. Gjorde det os for jer? Men syntes os det er svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det går forfærdeligt dårligt at SP nu også mener vi bare skal skide den barnevogn et stykke (hold op hvor jeg hader den barnevogn mindst lige så meget som Arthur!). Hun ringer igen i morgen tidlig men er faktisk på lige så bar bund som vi er. Han har sovet ovenpå mig i to timer nu. Jeg har krampe i min balle, jeg skal tisse og er træt. Orker det godt nok ikke mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, C har fået nogle knopper inderst på lårerne og en lille smule ned ad ballerne, der omkring hvor kanten af bleen sidder. Vi har ikke gjort noget som helst nyt, det er samme ble osv. Hvad mon det kommer af? Og gør man noget ved det?

Klør hun knopperne, eller på anden vis er irriteret af dem? Hvis hun klør sig, så ville jeg nok smøre det med en lille smule fed creme eller noget olie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der ikke en herinde der havde prøvet sådan en kædedyne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der ikke en herinde der havde prøvet sådan en kædedyne?

Mener stephie har prøvet kæde/kugle dyne til Nohr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der ikke en herinde der havde prøvet sådan en kædedyne?

Tror det var JustMe :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er både mig og JustMe, vi har begge prøvet kugledyne :)

Hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har os haft første dag i dag :D Det gik godt. Gjorde det os for jer? Men syntes os det er svært.

Det gik også rigtig fint :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er både mig og JustMe, vi har begge prøvet kugledyne :)

Hvorfor?

Sp snakkede om vi evt skulle have besøg af en ergoterapeut, og evt afprøve en kædedyne for at se om den vil kunne hjælpe ham til at sove.

Har det virket for jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sp snakkede om vi evt skulle have besøg af en ergoterapeut, og evt afprøve en kædedyne for at se om den vil kunne hjælpe ham til at sove.

Har det virket for jer?

Tjo tja jo nej.... Lidt måske?

Den giver ham absolut noget tryghed og noget ro. Men han sover ikke bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega forkølelse og vaccine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega forkølelse og vaccine?

No go :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega forkølelse og vaccine?

Det er vist et no-go :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, jeg tvivler på at den omgang forkølelse er slut i morgen. Nå så må jeg få det udsat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gisp! Min lille fis har nu fået DP plads. 8. august starter hun. Mor er slet ikke klar :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjo tja jo nej.... Lidt måske?

Den giver ham absolut noget tryghed og noget ro. Men han sover ikke bedre!

Ihh... Havde håbet på et lidt andet svar :D nå, men vi må jo give det et forsøg. Føler mig liiiidt som en dårlig mor, for løsningen er jo "bare" at jeg skal sidde i sofaen og han skal have en babs i munden, men det kan jeg altså ikke rigtig holde til i længden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... Havde håbet på et lidt andet svar :D nå, men vi må jo give det et forsøg. Føler mig liiiidt som en dårlig mor, for løsningen er jo "bare" at jeg skal sidde i sofaen og han skal have en babs i munden, men det kan jeg altså ikke rigtig holde til i længden :unsure

Ikke noget dårlig mor dér - det er jo fint at have dem til at sove på den måde til et vist punkt, men det holder jo ikke i længden - der er ting, der skal ordnes (for ikke at nævne det åbenlyse behov for at have sin krop for sig selv ind imellem). :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... Havde håbet på et lidt andet svar :D nå, men vi må jo give det et forsøg. Føler mig liiiidt som en dårlig mor, for løsningen er jo "bare" at jeg skal sidde i sofaen og han skal have en babs i munden, men det kan jeg altså ikke rigtig holde til i længden :unsure

Haha sorry :kiss

Jeg tror måske godt den kunne hjælpe ham, for den hjælper bestemt Nohr til at finde ro og slappe af, så det er nemmere for ham at falde i søvn.

Det skal du ikke tænke! Det er skønt og hyggeligt at sidde med sin sovende baby en gang i mellem, men de fleste bliver nok skingrende tossede hvis det er hver gang :kram2 (jeg ved jeg ville! For mig er det passende med en lur i mine arme om ugen :Blush ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal aflevere kugledynen tilbage til sp i morgen. Så jeg har pænt vasket den og den ligger nu og venter.

Såååå Nohr har nu kastet sig selv rundt i sengen den sidste time. Hver gang han lige slapper af, kommer den der faldrefleks og så starter han forfra med at karte rundt.

Problemet er at han ret hurtigt vågner af det, så jeg er endnu ikke kommet ud af soveværelset, selvom han første gang faldt i søvn 19:05 :( suuuuuk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal aflevere kugledynen tilbage til sp i morgen. Så jeg har pænt vasket den og den ligger nu og venter.

Såååå Nohr har nu kastet sig selv rundt i sengen den sidste time. Hver gang han lige slapper af, kommer den der faldrefleks og så starter han forfra med at karte rundt.

Problemet er at han ret hurtigt vågner af det, så jeg er endnu ikke kommet ud af soveværelset, selvom han første gang faldt i søvn 19:05 :( suuuuuk!

Anskaffer I en kugledyne nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøvlebaby kampsveder i dynen på min arm - og vågner øjeblikkeligt og skriger, når jeg lægger hende... Det er rigtig upraktisk, når mor er træt (og i øvrigt alene hjemme med baby, tumling og hundebasse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal aflevere kugledynen tilbage til sp i morgen. Så jeg har pænt vasket den og den ligger nu og venter.

Såååå Nohr har nu kastet sig selv rundt i sengen den sidste time. Hver gang han lige slapper af, kommer den der faldrefleks og så starter han forfra med at karte rundt.

Problemet er at han ret hurtigt vågner af det, så jeg er endnu ikke kommet ud af soveværelset, selvom han første gang faldt i søvn 19:05 :( suuuuuk!

Åh æv... Og ja - køber I så en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER