MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Anskaffer I en kugledyne nu?

Jeg tror lige vi ser i en uge hvordan det går. Jeg tror det ender med at vi anskaffer en, for den hjælper ham med noget tryghed og falden til ro.

Så må vi bare se på om vi også kan hjælpe ham med ikke at vågne 8-10-12 gange om natten, for der hjælper den altså desværre ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror lige vi ser i en uge hvordan det går. Jeg tror det ender med at vi anskaffer en, for den hjælper ham med noget tryghed og falden til ro.

Så må vi bare se på om vi også kan hjælpe ham med ikke at vågne 8-10-12 gange om natten, for der hjælper den altså desværre ikke.

Møf <_< alt over to opvågninger for meget, Nohr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møf <_< alt over to opvågninger for meget, Nohr!

Min sp siger 3, men ja. Altså når vi har 5 opvågninger så er jeg jo helt udhvilet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sp siger 3, men ja. Altså når vi har 5 opvågninger så er jeg jo helt udhvilet :rolleyes

Haha, jeg var ikke saglig - jeg anførte et rimelighedskriterium :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg var ikke saglig - jeg anførte et rimelighedskriterium :D

:D

Han har allerede brudt reglen <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ak :( vi skal så slet ikke sove i nat åbenbart :(

Han er vidst ret skidt min lille pus :( så han græder med 10-15 minutters mellemrum. Jeg har ikke haft tid til at lukke mine øjne endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ak :( vi skal så slet ikke sove i nat åbenbart :(

Han er vidst ret skidt min lille pus :( så han græder med 10-15 minutters mellemrum. Jeg har ikke haft tid til at lukke mine øjne endnu.

Æv :( Hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv :( Hvordan gik det?

Det længste stræk jeg fik var vidst på 45 minutter, de fleste var på 15-20.

Han er også virkelig snottet :( og lidt varm.

Jeg ringede lige for at aflyse vaccination i dag, men vandt så i stedet et tjek til lige at lytte om der sidder noget - det er åbenbart procedure når de er meget forkølede og under 6 måneder.

Og det er jo fint, men jeg frygter altså lidt at det kommer i vejen for den lur jeg har planer om :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det længste stræk jeg fik var vidst på 45 minutter, de fleste var på 15-20.

Han er også virkelig snottet :( og lidt varm.

Jeg ringede lige for at aflyse vaccination i dag, men vandt så i stedet et tjek til lige at lytte om der sidder noget - det er åbenbart procedure når de er meget forkølede og under 6 måneder.

Og det er jo fint, men jeg frygter altså lidt at det kommer i vejen for den lur jeg har planer om :(

Det lyder ikke sjovt :(

Sidder noget hvor? Altså, Sofie har været forkølet siden i torsdags og hun blev 6 mdr i mandags :unsure Bør jeg mon ringe til lægen? :chin:

God bedring med ham og jeg hepper på lur til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke sjovt :(

Sidder noget hvor? Altså, Sofie har været forkølet siden i torsdags og hun blev 6 mdr i mandags :unsure Bør jeg mon ringe til lægen? :chin:

God bedring med ham og jeg hepper på lur til dig :kram2

På lungerne ;) Altså jeg synes måske det er liiiidt til den fjollede side at vi skal til lægen, for det er i hvert fald 4. gang han er så forkølet :rolleyes de andre gange har jeg jo simpelthen bare ikke været i kontakt med lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har Niklas været forkølet i 4/5 uger og lægen sagde vi skulle holde øje med hans tilstand og appetit og Self vejrtrækning. Der var intet. Men hellere et tjek for meget end for lidt når de er små :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da han kom til læge viste det sig så han havde mellemørebetændelse...såå er glad for jeg fik tjekket ham ;-)

Pt er han heldigvis helt rask igen ! :-)

Men tror vi har besøg af en tiger :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt underligt at være i hallen uden Julius på gulvet eller babyalarm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke sjovt :(

Sidder noget hvor? Altså, Sofie har været forkølet siden i torsdags og hun blev 6 mdr i mandags :unsure Bør jeg mon ringe til lægen? :chin:

God bedring med ham og jeg hepper på lur til dig :kram2

Line var forkølet til femugers undersøgelsen og der sagde lægen bare at vi ikke skulle gøre noget så længe hun ikke havde feber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Line var forkølet til femugers undersøgelsen og der sagde lægen bare at vi ikke skulle gøre noget så længe hun ikke havde feber.

Det havde Sofie fra torsdag middag til lørdag morgen. Anyway. Jeg synes der er konstant svag fremgang, så jeg gør ikke noget endnu. Jeg gider virkelig heller ikke forbi der :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har modtaget en SMS fra vores dagplejer at Julius spiser med velbehag idag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det var op ad bakke at have besøg af sp i dag, Nohr synes i hvert fald at det var enormt tarveligt :boo og hylede nærmest hele vejen igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså, J vågnede helt ukarakteristisk lidt efter midnat og hylede og skreg indtil han fik mad, som han så næsten ikke spiste noget af. ;)

Og så igen ved 4-tiden, hvor han nåede at blive helt hysterisk inden flasken var klar. Suk.

Hvorfor er det lige, at så snart man bare har antydningen af en rytme, så går de tilbage til at spise og sove som vinden blæser?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så er lægebesøget også overstået, det ødelagde selvfølgelig en lur :prik

Men dommen var lidt væske på ørene som er normalt ved forkølelse. Så nu skal vi bare holde øje med feberen og så kontakte ørelægen hvis det fortsætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Stephi :( det er da op ad bakke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, bliver nok nødt til at få lægen til at kigge på de knopper C har. Det passer bare så dårligt i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man har vist ikke rigtig en baby mere når vi spiser det samme til aftensmad :p hans noget mere findelt, men stadig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:chin: det er godt nok nogle vilde mængder gylp der bliver ved med at komme ud af Nohr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom brevet fra Herlev. Sofie har tid torsdag d. 12/5. Jeg ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på :unsure

Jeg ville så gerne bare kunne aflyse, men det synes jeg ikke jeg kan med ro i maven. Æv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 kvarters putning. Det er dælme længe siden. Håber det var et engangsforetagende -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER