MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Jeg bliver vanvittig af puttehelvede... Jeg har ingen tålmodighed på den her tid af døgnet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver vanvittig af puttehelvede... Jeg har ingen tålmodighed på den her tid af døgnet...

I hear ya... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hear ya... <_<

:ditto

Lille prut. Nu er der vist ro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaj hvornår stopper de der hormonknopper?!

Vågner op til en nuttet lille baby med en kæmpe bums på hagen. Det er altså helt forkert :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaj hvornår stopper de der hormonknopper?!

Vågner op til en nuttet lille baby med en kæmpe bums på hagen. Det er altså helt forkert :O

Astrid får også en knop i ny og næ. Hun er 6,5 måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr, hvor jeg ikke magter kampen om, at få J til at sove i sin egen seng (igen; han har kunnet). :blush

Det gør mig i så forfærdeligt dårligt humør, at spilde så meget tid på at han græder og jeg bliver irriteret. :(

Men omvendt kan han jo ikke sove i den vikle indtil han skal flytte hjemmefra. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste 6 timer har Nohr sovet 30 minutter! Og før det sov han sølle 40!

Temmelig ufantastisk når jeg alene med drengene hele dagen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på gulvet i soveværelset og vipper barnevognskassen med dertilhørende baby. Spændt på at se hvor længe jeg mon skal det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega succes med at sove i barnevognskassen! Der gik cirka en time fra jeg lagde ham ned til jeg listede i seng (og vækkede ham, men det kunne reddes med en sut). Han sov saftsuseme i tre timer :glad derefter sov han i sengen rresten af natten. Ihh jeg er glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega succes med at sove i barnevognskassen! Der gik cirka en time fra jeg lagde ham ned til jeg listede i seng (og vækkede ham, men det kunne reddes med en sut). Han sov saftsuseme i tre timer :glad derefter sov han i sengen rresten af natten. Ihh jeg er glad!

Ej hvor dejligt, håber det fortsætter så du kan få noget søvn hver nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr vågnede mega sulten fra sin lur, så vi ligger os i soveværelset for at han kan spise. Så nu ligger jeg så her med sovende baby klistret til kroppen og jeg tør ikke rejse mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr vågnede mega sulten fra sin lur, så vi ligger os i soveværelset for at han kan spise. Så nu ligger jeg så her med sovende baby klistret til kroppen og jeg tør ikke rejse mig :rolleyes

Samme her ;)

Lidt hyggeligt men min ryg kunne godt bruge en pause/skift af stilling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig mors dag til jer alle :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5:30? Ej nej nej, det er jo nAAAAAAAt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya er syg :(

Hun hoster og har feber, og er bare tydeligt utilpas. Nøj hun er sløj, min lille mus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrids nye dille pt er pruttelyde :D Jeg morer mig (og tørrer en masse savl væk) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya er syg :(

Hun hoster og har feber, og er bare tydeligt utilpas. Nøj hun er sløj, min lille mus :(

God bedring med hende! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, er alene med baby og syg 2,5-årig. Den store, der normalt er glad og "nem", er ekstremt grænsesøgende lige i dag. Han kaster sig ned på gulvet, skriger og sparker med benene fordi han ikke må bestemme at jeg ikke må spise mad, at jeg ikke må sidde på den stol etc. Arrrgh. Giv mig styrke til at komme igennem dagen! Glæder mig til at jeg skal have dem begge med til apoteket, en tur med barnevogn og s-tog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie er nu også holdt op med at tisse. Lægen vil se os kl. 11.45. Jeg vil ikke mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie er nu også holdt op med at tisse. Lægen vil se os kl. 11.45. Jeg vil ikke mere :boo

Neeeeej... håber lægen finder ud af noget. :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie er nu også holdt op med at tisse. Lægen vil se os kl. 11.45. Jeg vil ikke mere :boo

Crap! :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie er nu også holdt op med at tisse. Lægen vil se os kl. 11.45. Jeg vil ikke mere :boo

:( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie er nu også holdt op med at tisse. Lægen vil se os kl. 11.45. Jeg vil ikke mere :boo

:( åh nej, Susanne :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie er nu også holdt op med at tisse. Lægen vil se os kl. 11.45. Jeg vil ikke mere :boo

:kram2 åh nej dog :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie er nu også holdt op med at tisse. Lægen vil se os kl. 11.45. Jeg vil ikke mere :boo

Ej altså :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER