MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Tak, det kan jeg sagtens pumpe ud... Men det lyder ikke af meget? Han tog 40 ml en time efter han havde spist sidst, og han spiste nogle minutter ved mig lige bagefter.

Det er det de siger på ammenet :) Jeg har ingen erfaring med flaske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er det de siger på ammenet :) Jeg har ingen erfaring med flaske ;)

Okay, det har jeg heller ikke :D men jeg pumper bare ud så der er rigeligt, så går det nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr i dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nu er det vidst Nohr til at være syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha første dag i dp i morgen dog en kort en, men alligevel ligger jeg søvnløs og med ondt maven over hvordan det skal gå :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha første dag i dp i morgen dog en kort en, men alligevel ligger jeg søvnløs og med ondt maven over hvordan det skal gå :(

Åh, jeg forstår godt at du er spændt. Det er en stor dag! Håber det går godt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg forstår godt at du er spændt. Det er en stor dag! Håber det går godt :kiss

Tak :kram selvfølgelig skal det nok gå, men min lille prut er pludselig ikke så lille mere det er dælme gået stærkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver lige et kort stop herinde, for jeg har brug for jeres råd...

Jeg er sgi godt nok usikker på om vi bør reagere på Ester og vejrtrækning nu, imorgen tidlig eller om vi skal se tiden an...

Sagen er... Det virker til at hun trækker vejret i stød og noget overfladisk, men egentlig ikke sådan super hurtigt. Hun havde 38,5 kl 23, hvor jeg gav lidt panodil fordi hun virkelig bare trænger til noget søvn. Hun sover nu, og har gjort det sådan cirka i en god time eller noget, omend hun sover meget uroligt

Hun hoster og sprutter, men det har hun nu gjort i snart 3 mdr...

Hun har været glad hele dagen, og var også glad og tilfreds her til aften. Søvn gør hun jo generelt ikke meget i, og når hun så egentlig gerne vil sove, men vækkes, er hun jo noget urolig og ked.

Her til aften synes jeg egentlig mest at hun kartede rundt og at hun var varm...

Hvad tænker i?

Hvordan går det med hende til morgen Justme?

Det er svært at sige hvad i bør gøre, men hvis du fortsat er bekymret for hendes vejrtrækning, og ikke synes at det giver hende den tilstrækkelige ro med panodil, giver det måske mening at reagere på det og snakke med nogen om det - igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stakkels baby er så snottet, at hun hverken kan spise eller sove ordentligt. Det er så synd for hende og det er jo ikke just god timing, når hun gerne skal tage på. Øv, hvor jeg ikke vil mere! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha første dag i dp i morgen dog en kort en, men alligevel ligger jeg søvnløs og med ondt maven over hvordan det skal gå :(

Jeg kan godt forstå dig! Håber det går godt :kram2 Pludselig er de så store

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot, snot og mere snot. Så pil af i stedet for at forstyrre vores nattesøvn så meget! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er blevet mere normalt. Jeg ser tiden an... Også fordi jeg nu åbenbart har en 3-årig med øjenbetændelse, så jeg kan ikke engang komme ind og få hende tjekket, selv hvis jeg ville.

 

Dejligt det er blevet lidt bedre. Og øv med øjenbetændelse :(

 

God bedring til dem begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stakkels baby er så snottet, at hun hverken kan spise eller sove ordentligt. Det er så synd for hende og det er jo ikke just god timing, når hun gerne skal tage på. Øv, hvor jeg ikke vil mere! :(

 

Det er også dårlig timing :( 

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha første dag i dp i morgen dog en kort en, men alligevel ligger jeg søvnløs og med ondt maven over hvordan det skal gå :(

Jeg har grædt mig selv i søvn igår. Om det er fordi jeg skal give slip for Julius eller irritiration over min mand ved jeg ikke helt. Måske en blanding. Julius for allerede lang dag i morgen :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha for en nat :( stakkels mega snottede baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har grædt mig selv i søvn igår. Om det er fordi jeg skal give slip for Julius eller irritiration over min mand ved jeg ikke helt. Måske en blanding. Julius for allerede lang dag i morgen :o

:kram jeg kan også mærke jeg har lidt svært ved at give slip på Markus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder os på snot- og hoste-holdet <_< Stakkels baby, der kastede sin morgenamning op i et hosteanfald :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi også på snot og hoste.. Både til baby og mor <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi også på snot og hoste.. Både til baby og mor <_<

Også her + tumling også

Armen hvor er det irriterende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring og kram over hele linjen :kram2

Jeg er heldigvis ikke selv snottet, men med to drenge der konstant nyser mig i hovedet ( <_< ) er det vidst mest et spørgsmål om tid :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov! Nu er A jo blevet et år og hører ikke længere til herinde :o Det er skisme mærkeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov! Nu er A jo blevet et år og hører ikke længere til herinde :o Det er skisme mærkeligt ;)

Åh, hvor jeg forstår dig! I morgen rykker vi også videre :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her + tumling også

Armen hvor er det irriterende

Theodor har heldigvis ikke andet end lidt snotnæse. A er til gengæld taget på øvelse og kommer først hjem onsdag igen. Bah..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg forstår dig! I morgen rykker vi også videre :O

Giga sært! Hold nu kæft de vokser alt for hurtigt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giga sært! Hold nu kæft de vokser alt for hurtigt :boo

Jeg tror stadig på, der må være en fejl i kalenderen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER