MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Så hører jeg også endeligt til dette forum og er helt høj på lykke :loveshower

Hurtigt spørgsmål:

Jeg fødte i går morges kl 07.07 - og i går aftes hang han utroligt meget i brysterne (lavede nærmest ikke andet fra 22-00.30) - han har så sovet (og sover stadigt) indtil nu = 6 timer..

Ville i vække? Ved min Liam skulle jeg vække hver 3. Time pga gulsot..

Han har været vågen 2-3 gange i nat, hvor han skulle op og af med en bøvs - han får pt Panodil junior og det driller lidt, samt rester af fostervand mm.

Stort tillykke :biglove

Jeg ville ikke vække

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhr hvor ville jeg ønske, at J holdt op med at græde som pisket, når han skal sove ... Han kan ligge i sin seng og pludre og gumle på sutten, men så snart han skal til at falde i søvn starter sirenen ... Han er så ulykkelig. :(

Nogle gange falder han dog stille og roligt i søvn, hvilket kun er med til at forvirre mig.

Suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har stadig feber. Jeg ved ikke hvor plausibel tand-teorien er mere :(

Hun sover i min arm nu. Det sker ikke tit mere!

Hvor er det synd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya har også stadig feber :( 38,6 ligger den på i dag. Jeg håber lidt at hun vågner op feberfri og med udslæt i morgen, for så er 3 dags feberen da overstået :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har stadig feber. Jeg ved ikke hvor plausibel tand-teorien er mere :(

Hun sover i min arm nu. Det sker ikke tit mere!

Lille mus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvad har han dog gang i?

b7je2w.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya har også stadig feber :( 38,6 ligger den på i dag. Jeg håber lidt at hun vågner op feberfri og med udslæt i morgen, for så er 3 dags feberen da overstået :rolleyes

Sofies er her til eftermiddag steget til 39 og jeg har også tænkt tredagesfeber-tanken. Der var ret præcist på det her tidspunkt Anna havde det, faktisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvad har han dog gang i?b7je2w.jpg

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofies er her til eftermiddag steget til 39 og jeg har også tænkt tredagesfeber-tanken. Der var ret præcist på det her tidspunkt Anna havde det, faktisk.

Lille mus... God bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha nu kan Niklas næsten sidde selv med et stykke legetøj....self vælter han stadig men nøj han er pludselig blevet meget god i forhold til sidst han prøvede det....store dreng altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert er mere end et kg tungere nu end Karla var, da hun var den alder, han er nu :o :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adrian er begyndt at vinke. Det er altså kært! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har godt nok haft en underlig nat..

Da vi gik i seng ved 22-tiden vågnede Lucca. Hun var maks urolig og brød flere gange ud i voldsom gråd, men som dog hurtigt stoppede igen. Hun fik en flaske at falde til ro på, og sov så.

Kl. 2.45 giver hun lyd, hvor hun får sutten og jeg går mod køkkenet for at lave en flaske. Så blev hun dog helt stille, så jeg stod lige og lyttede lidt, men så gav hun lyd igen og jeg lavede flasken. Da jeg kommer ind til hende sov hun :blink Så jeg gik ind og lagde mig med en forventning om at hun nok vågnede inden for 10-15 minutter.

Kl. 6.35 vågnede hun :o

Så :yay hvis man ser bort fra seancen kl. 22!

Måske vi skal overveje en drømmeflaske når vi går i seng :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvad har han dog gang i?

b7je2w.jpg

Twister?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvad har han dog gang i?

b7je2w.jpg

Thihi det ligner det Carl Emil havde gang i dengang :) Han kravlede aldrig rigtig men gik altid i mowgli stil med numsen godt i vejret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vågnede feberfri (den startede tirsdag morgen/formiddag), men der er umiddelbart ikke noget udslet. Bør det ikke være det nu, hvis det er tredagesfeber? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vågnede feberfri (den startede tirsdag morgen/formiddag), men der er umiddelbart ikke noget udslet. Bør det ikke være det nu, hvis det er tredagesfeber? :chin:

Adam havde et feberfrit døgn før udslettet kom :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya er også vågner feberfri og umiddelbart uden udslæt. Jeg synes dog der begynder at komme lidt i panden nu her, er spændt på om det udvikler sig i løbet af dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya er også vågner feberfri og umiddelbart uden udslæt. Jeg synes dog der begynder at komme lidt i panden nu her, er spændt på om det udvikler sig i løbet af dagen :)

Det er en sand cliffhanger! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam havde et feberfrit døgn før udslettet kom :chin:

Interessant info! Jeg holder øje lidt endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily sov 8 timer i træk i nat! :o Ny rekord :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en sand cliffhanger! :D

Haha ja - fortsættelse følger.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja - fortsættelse følger.. :P

Exciting! :D

Jeg har læst op på Annas forløb. Hun havde højere feber og havde det temmelig meget dårligere og hendes udslet kom umiddelbart efter feberen faldt. Så jeg tror ikke rigtig på det har været det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til 5 måneders i dag. Min "lille" dreng vejer 8,4 kg (altså efter massiv lorteble på vej til lægen - tak, Arthur), måler 69 cm og er bare helt perfekt :wub

Håber ikke han bliver for mærket af vaccinen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der må f... være noget galt med det barn. Det kan ikke være normalt at skrige så fuldstændig hysterisk, hver gang han skal falde i søvn.

Jeg bliver snart sindssyg. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER