SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Åh jeg har det faktisk lige sådan :(

Jeg ønsker mig virkelig en 3'er (Altså om nogen år) men manden holder på 2. Om den er helt lukket ved jeg ikk, men åh, jeg går allerede og drømmer om en lille baby mere..

Jeg har det helt vildt svært med det der... Jeg har også på mange måder lyst til en 3'er men samtidig har jeg tanker om at vi bør holde ved to fordi min psyke har knækket begge gange, økonomisk og det at mange ting bare passer bedre med 2. Men uhh... Og når jeg ytrer mine spekulationer så får jeg bare stukket i hovedet at det behøver jeg ikke tænkte på endnu jo, jeg har jo 1 baby... Ja folk men ikke desto mindre fylder tankerne meget hos mig NU!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg drømmer også om en 3er! Og har gjort det fra det øjeblik jeg fik Nohr i armene :wub jeg bliver ved med at tænke "det her kan simpelthen ikke være sidste gang".

Vi er heldigvis helt enige om en 3er, men jeg går dagligt og messer for mig selv "og så ER det slut". Jeg er helt sikker på at 3 er det rigtige for os, men alligevel tror jeg det bliver hårdt næste gang, at det så er slut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været nr 4 i køen til lægen i 18 min.. Come On!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er spørgsmålet om en 3'er, om jeg vil gøre det mod min krop og familie igen. Jeg er virkelig ikke god til at være gravid, og vil med meget stor sandsynlighed blive sygemeldt det meste af graviditeten. Denne gang arbejdede jeg 3 måneder af graviditeten, og det var nok 2 måneder for meget, men jeg nægtede simpelthen at risikere mit job, som jeg jo lige havde fået. Det havde så til gengæld sine omkostninger herhjemme, og ikke mindst for David. Hvis vi skal have en 3'er er der 2 børn at tage hensyn til igennem en graviditet, og det har jeg det faktisk også svært med :unsure

 

M er egentlig med på at skulle have endnu et barn. Hans eneste krav er, at jeg har tabt mig betydeligt inden, da det trods alt kan nedbringe mine ricisi. Så der er både lyst, plads, økonomi og kærlighed til et tredje barn. Alligevel virker det bare uopnåeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H ikke kunne holde fri, når jeg virkelig havde brug for det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer faktisk også en lille bitte smule om en treer  :blush  Og Herman er kun 9 uger, så man kan sagtens være skruk allerede :D

 

Det kommer dog ikke til at ske. Jeg tør ikke føde igen, så jeg skal have bearbejdet de tanker og så håbe min lillebror snart får børn, så jeg kan snuse til baby derigennem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er done with kids når jeg har fået William !! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det pudsigt, Sofie og Bolsin.

Søren og jeg så lige en MEGET lille baby til åbent hus hos SP i sidste uge - jeg tænkte 'nåååeh' og straks derefter 'godt det ikke er mig'. Og jeg blev selv helt overrasket over min reaktion. Søren tænkte nøjagtig det samme ;)

Jeg kan dog sagtens forstå I bliver triste ved tanken om ikke at skulle have flere, hvis I gerne vil have en til :kiss

 

Til det med fed: jeg har det PRÆCIS lige sådan med babyer! No more for me :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil egentlig også brokke mig lidt over at det sner <_< det er da meget hyggeligt, men vi er altså i slutningen af april. Vi skal jo have forår og sommer! Ikke sne!

 

:ditto Og varme! Overvejede sgu at give pigerne flyverdragter med i institution i dag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Og varme! Overvejede sgu at give pigerne flyverdragter med i institution i dag :rolleyes

Marius har stadig flyverdragt og vinterstøvler med :o Skæn forår vi holder os :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Og varme! Overvejede sgu at give pigerne flyverdragter med i institution i dag :rolleyes

William havde vintersættet på i dag, det er rocker koldt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ koldt - som i jeg fortrød jeg ikke havde taget hue (!!!) på tidligere. Det er sgu da 1. Maj på søndag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H ikke kunne holde fri, når jeg virkelig havde brug for det :(

:kram

Også til det med fødselsdag uden mormor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Også til det med fødselsdag uden mormor :(

Tak, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget fucking 13 kg på! Og der er stadig 3 mdr endnu..... Det er så vægten nu MED tøj og væske i kroppen! Men fuck hvor nedern

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Også til det med fødselsdag uden mormor :(

:ditto den varmeste krammer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget fucking 13 kg på! Og der er stadig 3 mdr endnu..... Det er så vægten nu MED tøj og væske i kroppen! Men fuck hvor nedern

Men ved du hvad?! Du ser skøn ud!!!! Man kan ikke se at du har taget noget på (og tro mig -jeg har lige stalket dine billeder på Facebook :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg har det ringe. Lorte sygdom :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte moren her, har glemt at købe ind til aftensmaden.. Eller, har bare glemt pasta, kartofler eller pomfritter eller bare NOGET vi kan få til den kødsovs jeg har lavet... :/

Nu overvejer jeg at smide sovsen i køleskabet til i morgen, og køre på MC d.. Men kan man det, med Leah der har mellemørebetændelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck det er svært med Aksel. Må lave en tråd senere for vi ved virkelig ikke hvad vi skal stille op og jeg bliver mere og mere bange for at lillebror kan tage alvorligt skade :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg har det ringe. Lorte sygdom :boo

God bedring sødeste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte moren her, har glemt at købe ind til aftensmaden.. Eller, har bare glemt pasta, kartofler eller pomfritter eller bare NOGET vi kan få til den kødsovs jeg har lavet... :/

Nu overvejer jeg at smide sovsen i køleskabet til i morgen, og køre på MC d.. Men kan man det, med Leah der har mellemørebetændelse?

Har du noget brød? Boller, franskbrød eller flute? Så er det super lækkert at spise kødsovs med brødet :) eller hvad med madpandekager?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck det er svært med Aksel. Må lave en tråd senere for vi ved virkelig ikke hvad vi skal stille op og jeg bliver mere og mere bange for at lillebror kan tage alvorligt skade :(

:kram2 hvad er det der er svært? Og hvad tager lillebror alvorlig skade af :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af at min vidunderlige dreng ikke vil sove og derfor driver mig lettere til vanvid!

Eller faktisk vil jeg allerhelst brokke mig over, at jeg bliver drevet til vanvid af ovenstående. Altså kvinde, hvad havde du forestillet dig? Han er jo bare en lille baby. Suuuuk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader det her vejr der skifter konstant. C har været kold i barnevognen fordi der pludselig er meget kildrer end da jeg lagde hende ud. Og jeg tænkte under hendes lur om hun mon var for kold, men hun ha ikke sovet meget i dag, så jeg besluttede at det var bedre at lade hende sove. Men hun var jo kold, så nu har jeg det virkelig skidt med mig selv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.