SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig begyndt at føle, jeg er grim :unsure Det er altså ikke særlig nemt at gøre noget ved..

Smukke, dejlige dig! :kiss giv lige dig selv et par af dem her :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo, eller altså et halvt hus ;) men det er jo en villalejlighed :)

Og det vil I sælge igen? Wow! :o

Hvor vil I flytte hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh manden blir sur over jeg ikke gider se på 2 søm i væggen som var sat forkert i forhold til en lampe vi har sat op...

Jeg har nu pillet sømmene ud og vil ha købt maling og noget halløj til at spartle hullerne med så væggen blir pæn at kigge på...Han Sys jeg er sippet...men gider sq ikke se på de fejl rundt om i huset...fordi han ikke lige altid tænker sig om :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig begyndt at føle, jeg er grim :unsure Det er altså ikke særlig nemt at gøre noget ved..

Jeg synes, du er alt andet end grim :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BTW: et er vi ikke er enige men han skal sq ikke være sur mokke og komme med dumme kommentarer lige imens Tobias skal puttes til lur så han blir ked af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt sensitive børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det meste er jeg vild med at være voksen. Man må spise slik, når man vil og der er ikke nogen, der sætter uforståelige grænser for mig.

Men lige når det kommer til store afgørende beslutninger for fremtiden, gad jeg viiiirkelig godt, at der bare indimellem kom en voksen og overtog kontrollen lidt.....

Jrg er så enig. Kunne også godt bruge en der tager beslutningerne (og evt konsekvenserne hvis beslutningerne er dårlige :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor min MG holder sommerferie, havde jeg besluttet mig for, fast at bruge tirsdagen (som jo er MG-dag) på at tage i svømmehallen med Oliver. Jeg skulle så lige tjekke åbningstider på vores svømmehal - og i særdeleshed varmtvandsbassinet. Og så er det selvfølgelig lukket PRÆCIS fra på mandag og frem til at vores MG starter op igen, pga. renovering :prik

COME ON.... What are the odds??

Tror jeg vil lunte ud i køkkenskabet og finde noget trøste-slik, inden den sunde hverdag banker på igen på mandag!

Du tager da bare i svømmehallen med mig og Albert. Der er mange gode svømmehaller med børnebassin inden for overkommelig afstand. Vi var i Gladsaxe Svømmmehal i mandags, og deres babyfaciliteter er rigtig gode, og så er de ikke så dyre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jrg er så enig. Kunne også godt bruge en der tager beslutningerne (og evt konsekvenserne hvis beslutningerne er dårlige :( )

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det vil I sælge igen? Wow! :o

Hvor vil I flytte hen?

Mjah både og.. Vi har hele tiden vidst, at det ikke var for evigt og altid, at vi kunne bo her. Vi mangler i princippet et værelse nu, men har mulighed for at sætte en væg op i stuen. Det ville dog fjerne den dejligt store stue vi har, og som vi elsker.

Vi havde ikke tænkt, at vi skulle flytte før om 3-4 år. 

Men for lidt tid siden kom vi så til at snakke fremtid en aften, og det skal man jo aldrig gøre :rolleyes

Inger skal starte i skole om 2 år - og det ville bare være virkelig dejligt, hvis vi ikke skulle flytte hende midt i skoletiden. èn ting er at hun skal flytte børnehave, men det er mere voldsomt at flytte et skolebarn, synes jeg.

Og vi kommer ikke til at have råd til at købe noget, der er stort nok i vanløse. Især fordi vi begge hælder MEST til, at vi ikke er færdige med at få børn, og at vi pt. gerne vil have en 3'er.  Det føles virkelig ikke som, at flokken er færdig endnu :biglove

Og så er det et spørgsmål om, hvor man vil flytte hen. Jeg har ALDRIG haft lyst til at pendle, og det har jeg egentlig stadig ikke. Men nu ligger landet jo sådan, at der om et par år åbner en ny linje mellem Ringsted og KBH, hvor det fx kun vil tage 18 min fra Køge. Og da jeg er fra egnen, er der jo så mange andre ting, der taler for, at vi flytter derned. Priserne stiger dog ret voldsomt pt dernede, så hvis vi skal have råd til at købe dét hus, vi gerne vil, skal vi rykke nu. 

Jeg synes bare, at det er svært at skulle flytte igen allerede. Og rykke Inger ud af en velfungerende børnehave. Men hellere nu end at hun starter i skole. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MforMor. Fuld forståelse herfra. Nøj, det er en ambivalent følelse. Men der er plads til flere i Roskilde:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Roskilde holder ;)

Og så dukkede der lige et hus op i øh Store Salby? i min fb news feed. 160 m2 2,5 mill. Ja? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Åh, hvor har de unger kørt mig helt ud i dag :boo

De har overhovedet ikke hørt efter, totalt ignoreret mig og grint mig lige i fjæset, hvis jeg har givet dem konsekvenser for deres opførsel...

Jeg er så udkørt, træt.. Så ked af det.. Jeg ved jo godt, at de tester grænser og alt det der, men jeg kan ikke lade være med at tage det en smule personligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Åh, hvor har de unger kørt mig helt ud i dag :boo

De har overhovedet ikke hørt efter, totalt ignoreret mig og grint mig lige i fjæset, hvis jeg har givet dem konsekvenser for deres opførsel...

Jeg er så udkørt, træt.. Så ked af det.. Jeg ved jo godt, at de tester grænser og alt det der, men jeg kan ikke lade være med at tage det en smule personligt :(

Jeg tror vi alle oplever det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MforMor. Fuld forståelse herfra. Nøj, det er en ambivalent følelse. Men der er plads til flere i Roskilde:)

 

 

Ja Roskilde holder ;)

Og så dukkede der lige et hus op i øh Store Salby? i min fb news feed. 160 m2 2,5 mill. Ja? ;)

Haha tak piger! vi er nok mere på Køgeegnen - men Roskilde ER dog virkelig dejlig! St. Salby  er dog sådan ca 3 km fra, hvor jeg er opvokset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tak piger! vi er nok mere på Køgeegnen - men Roskilde ER dog virkelig dejlig! St. Salby er dog sådan ca 3 km fra, hvor jeg er opvokset ;)

Jeg ka da smide et link, hvis det skulle være? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ka da smide et link, hvis det skulle være? ;)

Du er sød :) men jeg tror, at vi gerne vil liiiidt længere ind til Køge ;) 

Og så skal vi have solgt, inden vi kan købe, så jeg tror, vi venter med at kigge for alvor, til vi rent faktisk KAN købe, når det rigtige dukker op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tak piger! vi er nok mere på Køgeegnen - men Roskilde ER dog virkelig dejlig! St. Salby er dog sådan ca 3 km fra, hvor jeg er opvokset ;)

Du kunne jo også komme hele vejen til Ringsted :kiss

Ej det er mega stort at overveje at sælge! Jeg glæder mig ondsvagt til at komme videre, men jeg for da alligevel de vildeste kriller i maven over det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kunne jo også komme hele vejen til Ringsted :kiss

Ej det er mega stort at overveje at sælge! Jeg glæder mig ondsvagt til at komme videre, men jeg for da alligevel de vildeste kriller i maven over det!

Har I fået vurderingen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tak piger! vi er nok mere på Køgeegnen - men Roskilde ER dog virkelig dejlig! St. Salby er dog sådan ca 3 km fra, hvor jeg er opvokset ;)

Vi har virkelig sloges med de samme tanker som jer. Vi bor jo et fantastisk sted og alligevel mangler der bare noget (primært plads). Efter vi har taget beslutningen om at flytte/bygge glæder jeg mig mere og mere hver uge. En del af mig tænker at vi skulle have "revet plasteret af" tidligere.

Forleden fik jeg en SMS fra en ny veninde som er flyttet fra 10 år i KBH til et hus i en forstad. Hun har været ligeså pissebange som jeg er, og skrev bare GLÆD JER! Det var bare verdens bedste SMS, for så er der nok noget om den dér forventningen glæde der vokser voldsomt i mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har virkelig sloges med de samme tanker som jer. Vi bor jo et fantastisk sted og alligevel mangler der bare noget (primært plads). Efter vi har taget beslutningen om at flytte/bygge glæder jeg mig mere og mere hver uge. En del af mig tænker at vi skulle have "revet plasteret af" tidligere.

Forleden fik jeg en SMS fra en ny veninde som er flyttet fra 10 år i KBH til et hus i en forstad. Hun har været ligeså pissebange som jeg er, og skrev bare GLÆD JER! Det var bare verdens bedste SMS, for så er der nok noget om den dér forventningen glæde der vokser voldsomt i mig.

Betyder det armen først når dertil (forventningens glæde) når man HAR truffet den kæmpe store beslutning? :O jeg håbede sådan at den kom som en del af overvejelserne og var med til at give mavefornemmelse nok til at tage skridtet ;)

Vi tænker og snakker stadig, tror hovedsageligt vores problem er netværk <_< det er i hvert fald det største issue der taler imod at flytte væk. Plads og luft er de to store ting der taler for :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulke sige farvel(på gensyn selvfølgelig) til Ida idag. Føj det var hårdt.

Måske fordi Eigil ikke er "syg", han leger, piller i sår, forsøger at kravle igen, og har faktisk en fest i hans vågne timer. Og er faktisk rigtig svær at aktivere i en Tremmeseng eller sygehusseng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betyder det armen først når dertil (forventningens glæde) når man HAR truffet den kæmpe store beslutning? :O jeg håbede sådan at den kom som en del af overvejelserne og var med til at give mavefornemmelse nok til at tage skridtet ;)

Vi tænker og snakker stadig, tror hovedsageligt vores problem er netværk <_< det er i hvert fald det største issue der taler imod at flytte væk. Plads og luft er de to store ting der taler for :rolleyes

Hehe, jeg nåede først dertil at jeg tænkte "Wow, det er fedt at bo her!" mellem et halvt til et helt år EFTER at vi flyttede! Altså, jeg glædede mig også inden, men den der fede følelse helt inde i maven, den kom først noget tid efter flytningen... Vi bor dog stadig tæt på KBH (10 min. med S-tog til Hovedbanegården), men det ER bare et stort skridt at flytte ud af byen, i hus etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg nåede først dertil at jeg tænkte "Wow, det er fedt at bo her!" mellem et halvt til et helt år EFTER at vi flyttede! Altså, jeg glædede mig også inden, men den der fede følelse helt inde i maven, den kom først noget tid efter flytningen... Vi bor dog stadig tæt på KBH (10 min. med S-tog til Hovedbanegården), men det ER bare et stort skridt at flytte ud af byen, i hus etc.

Åh, i den sammenhæng bor jeg så måske længere fra København end du gør nu :P for os er issuet ikke så meget væk fra København, men væk fra Amager :P og som sagt er det (vist nok) hovedsageligt fordi hele vores netværk er på Amager.

Hvis der går så længe, kommer vi sgu nok aldrig til at gøre det :P mavefornemmelse skal være der først, ellers kommer vi til at bo i vores villalejlighed med for lidt plads til vi dør :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner - kom an med jeres små flytninger ud af City ;) :p

Vi tog helt sikkert mange dybe indåndinger, og min mand var vist også en anelse panisk, inden vi pakkede bilen til Jylland - men vi er foreløbig SÅ glade (når hele kvarteret ikke lige ordner hæk på én gang ;) ).

Jeg ved jo godt, at man kan leve på mange måder, men for vores knægt så holder god plads og luft bare MAX - han ræser rundt, "hjælper" min mand i haven og hygger sig så meget.

Jeg har lige booket billetter til et udvalg af teaterforestillinger i næste sæson (henholdsvis børneforestilling, voksenforestilling og familiemusical), og jeg forhandler lige nu med en veninde om tøsetur til Trapholt, så man behøver ikke at gå totalt i frø, selvom man kommer ud i provinsen.

Varme anbefalinger herfra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.