SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Er sådan ca. Lige dele sur og skuffet.

Pt. Mangler jeg (igen) en , dog mindre udbetaling fra HK.

MEN jeg mangler også en hel uges udbetaling fra det vikar bereau jeg er ansat i. Jeg var blevet lovet, højt og helligt at de ville være med på den næste udbetaling fra dem, hvilket er i dag og det er de ikke... Hvor svært kan det lige være???

Så må de jo lave en aconto udbetaling til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gad vide, om der har været noget med månen eller tidevandet eller andet, for det har bare også været en dårlig nat her! Selvom J først faldt i søvn lidt i 21 - han plejer at sove inden kl 20 - så vågnede han da kl 5.30, efter at have ligget uroligt og sparket løs på mig fra kl 4. :prik

Efter en times hygge i sengen snuppede han heldigvis lige 40 minutter ekstra, og jeg nåede måske et kvarter inden min mand kom ind og snakkede til mig - fair nok, for han havde jo hørt mig snakke med J da han gik i bad, så han troede vi var oppe ;)

Godt vi ikke skal noget særligt i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må de jo lave en aconto udbetaling til dig!

Det blev jeg faktisk også lovet i starten (for snart 14 dage siden) men det blev så lavet om til at det ikke kunne lade sig gøre! Det er løn for uge 22, så sys måske de skulle se og få fingeren ud!

Har prøvet at ringe, men ham jeg skal snakke med er self. Optaget. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være virkelig svært at stå i, har ikke lige nogle guldkorn i ærmet, men et kæmpe :kram skal du have :kram2

Tak søde! Det her er bare så uholdbart i længden. Hun sover jo alt for lidt! 8 timers søvn bliver det til om natten + 2 timers middagslur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide, om der har været noget med månen eller tidevandet eller andet, for det har bare også været en dårlig nat her! Selvom J først faldt i søvn lidt i 21 - han plejer at sove inden kl 20 - så vågnede han da kl 5.30, efter at have ligget uroligt og sparket løs på mig fra kl 4. :prik

Efter en times hygge i sengen snuppede han heldigvis lige 40 minutter ekstra, og jeg nåede måske et kvarter inden min mand kom ind og snakkede til mig - fair nok, for han havde jo hørt mig snakke med J da han gik i bad, så han troede vi var oppe ;)

Godt vi ikke skal noget særligt i dag!

Det med månen eller tidevandet tror jeg på! Drengen der ellers længe har sovet til kl 6-6.30 vågnede kl 5.15 :zzz og selvom han har været vågen i knap 4 timer, så har han så kun snuppet sig en 45min-lur, selvom han normalt sover 1,5-2,5 time <_<

Og mig der elsker at være på camping, men i dag står ALLE bare og snakker udenfor pga. det gode vejr, så B kan ikke stå i fred nogle steder, andet end midt på en plæne hvor ALLE går snakkende forbi :klap

Og så tabte jeg mit ene færdig smurte rundstykke på jorden. Med syltetøjet ned. Og manden knævrer KONSTANT, og jeg vil bare gerne have 5min i fred... :prik

ARGH! @#%! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver halvsurt til min mand, at han har glemt at tage støvsugeren fra biografen over i huset. Han svarer. Den står i fyrrummet, ville ikke vække de små.

Øv.. Jeg er en dum kone.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde! Det her er bare så uholdbart i længden. Hun sover jo alt for lidt! 8 timers søvn bliver det til om natten + 2 timers middagslur...

Det er da slet ikke nok nej :( jeg håber det er en fase og det vender inden så længe :kram2 :kram2

God sove karme jeres vej :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt fucking ærligt! Nu har jeg ikke haft en bums i et år eller sådan noget, og så dagen inden vores bryllupsdag og første pasning af Tulle = første alenetid i mega lang tid, så er der lige én i panden, én på næsen og én på hagen. :shooter

+ søvnbrok. Ingen ved hvorfor, men kl ca 2 i nat, vågnede E og ville tilsyneladende gerne fortælle om alle de spændende ting, hun havde drømt, inkl. fagter, og hun blev sådan moderat sur over, at jeg ikke rigtig svarede hende og istedet prøvede at lægge hende ned. Prøvede at amme hende i søvn, og så kvitterede hun med et bid i hver brystvorte. Thank you! :rolleyes

Argh :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver halvsurt til min mand, at han har glemt at tage støvsugeren fra biografen over i huset. Han svarer. Den står i fyrrummet, ville ikke vække de små.

Øv.. Jeg er en dum kone.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en SMS får Tim altså også ind i mellem, hvor jeg bagefter sparker mig selv ikke at have tjekket.. Vi er nogle sure trunter! :kram[/quote

Mega Sur trunte, som ikke engang har skrevet undskyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da slet ikke nok nej :( jeg håber det er en fase og det vender inden så længe :kram2 :kram2

God sove karme jeres vej :kram2

Håber godt nok også snart det vender. Tak for kram søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for helvede :(

Hvor er det tarveligt, at han skælder CE ud! :(

Og også dig - altså come on! Og nej, den værste måde at blive vækket på er ikke, at ens kone (efter en røv nat) forsøger at undgå, at storebror får vækket endelig sovende baby. Den værste måde er sgu da, at ens far råber af én, fordi man går ind til sine forældre!

Og nej, du er ikke egoistisk uden omtanke for ham! Var du dét, var du jo ikke sammen med ham mere!

Hyg dig med Mathilde og kram din store dejlige dreng lidt ekstra, når du henter ham :kiss

What she said!

Ikke i orden! :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en SMS får Tim altså også ind i mellem, hvor jeg bagefter sparker mig selv ikke at have tjekket.. Vi er nogle sure trunter! :kram

Mega Sur trunte, som ikke engang har skrevet undskyld

Gør jeg heller ikke altid, fordi jeg bliver så irriteret over at have taget fejl.. :rolleyes Men så er jeg ekstra sød om aftenen! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grrr... Velkommen til livet i parcelhuskvarteret - der er simpelthen ALTID en havemaskine e.l. i gang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør jeg heller ikke altid, fordi jeg bliver så irriteret over at have taget fejl.. :rolleyes Men så er jeg ekstra sød om aftenen! ;)

Ha ha, det må jeg så prøve at være... De stakkels mænd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, det må jeg så prøve at være... De stakkels mænd.

Jah, men vi er det værd! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grrr... Velkommen til livet i parcelhuskvarteret - der er simpelthen ALTID en havemaskine e.l. i gang <_<

Det er sku det samme i boligforenings området kan jeg hilse og sige. Vores gårdmand er besat af græsklipning og her er dælme mange flader...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heldigvis en fridag imorgen og heller ingen gæster på lørdag -men der skal han arbejde.. Men barslen slutter på tirsdag. Det er bare gået så stærkt! Ville ønske at jeg kunne holde ham hjemme for evigt :D (gad vide hvornår jeg ville blive træt af ham? :lolhit)

Jeg skal nok klare det, men jeg er lidt nervøs da det jo er aften og nattetimerne jeg skal hænge i alene :/

Min mand arbejder fast om natten. Jeg frygtede det også i starten, men det gjorde faktisk det hele meget nemmere. A og jeg skulle ikke tage hensyn til nogen. Vi kunne tænde lys, amme og larme det vi ville. Om dagen når han sov(er) er vi ikke i soveværelset så vi forstyrrer ham ikke. Jeg håber han stadig er på nat når vi engang skal have en baby mere ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grrr... Velkommen til livet i parcelhuskvarteret - der er simpelthen ALTID en havemaskine e.l. i gang <_<

:blush her er det pt mig der er i gang med havemaskiner :rolleyes men så vidt jeg ved, er der ingen med små babyer rundt om os :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med månen eller tidevandet tror jeg på! Drengen der ellers længe har sovet til kl 6-6.30 vågnede kl 5.15 :zzz og selvom han har været vågen i knap 4 timer, så har han så kun snuppet sig en 45min-lur, selvom han normalt sover 1,5-2,5 time <_<

Og mig der elsker at være på camping, men i dag står ALLE bare og snakker udenfor pga. det gode vejr, så B kan ikke stå i fred nogle steder, andet end midt på en plæne hvor ALLE går snakkende forbi :klap

Og så tabte jeg mit ene færdig smurte rundstykke på jorden. Med syltetøjet ned. Og manden knævrer KONSTANT, og jeg vil bare gerne have 5min i fred... :prik

ARGH! @#%! <_<

:prik

Hvor belastende!

Håber du får lidt velfortjent fred :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes også vores gulerødder holder meget fint! I hvert fald en uges tid vil jeg sige... :chin:

:ditto

Og egentligt også længere, tror jeg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og egentligt også længere, tror jeg :chin:

Ved sgu ikke hvad vi gør galt! :lol Vi købte nogle sidste fredag, mandag måtte de ud fordi de var blevet bløde og slimede... :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grrr... Velkommen til livet i parcelhuskvarteret - der er simpelthen ALTID en havemaskine e.l. i gang <_<

I hear you! Og skoleferie med børn i haverne, hjælper IKKE! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også haft en dårlig nat med hyl og skrig. Jeg har sovet 2x20 min og begge gange formåede jeg at have mareridt!

Kl 0700 gav jeg op og gik en tur med barnevognen hvor hun så fint lå og kiggede ud - men sove ville hun hvertfald ikke..

Endelig overgav hun sig omkring kl 09 (hun har powernappet hele natten) og så lagde jeg mig også. Nu er vi vågne igen og jeg har hovedpine :(

Gid jeg ikke manglede de sidste 5 kg og Nichlas ikke også skulle tabe sig - så skulle vi have en rigtig hyggedag med slik chokolade chips og kakao og sodavand og nok også kage og ben&Jerrys.

Vi må nøjes med de vand og tomater vi har liggende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke tilfreds! Er på ferie i Canada. Stod og ledte og ledte og ledte på blepakken efter indholdsstoffer (parfume). Der er intet oplyst! Køber dem og kommer hjem og det øjeblik jeg åbner pakken bliver det helt indlysende klart: fyldt med parfume! Irriterende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.