SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Hvad er der dog sket? :unsure :(

Svarer bare lige en :)

Hun legede med Camille og deres kusine på 6 år.

De sidder i sofaen og Leah sidder i hjørnet. Jeg sidder og kigger på dem, pludselig rejser Leah sig og falder så ned fra sofaen.

Hun lander på et gulvtæppe, græder og stopper igen efter 2min og begynder at lege igen.

Da der er gået en times tid, kaster hun op uden varsel, bliver helt bleg og ukontaktbar og ender med at kaste op 3 gange på 10 min.

Vi kører direkte til vagtlægen, og er der 30 min efter hun kastede op første gang.. Og de vil gerne observere hende, fordi hun kastede op 5 gange inden vi kom, og en gang mens vi var der og hun var helt ukontaktbar og ville bare sove...

Hun er heldigvis helt sig selv nu! Og de har været her en gang i timen, og de første gange blev hun KED og puttede sig ind til mig.. De sidste to gange er hun blevet VRED og skubber dem væk, så det er gode tegn!

Hun skal først vækkes og tjekkes kl 3 igen :)

Men øv en ubehagelig oplevelse! Især fordi jeg virkelig ikke havde troet at så lille et fald kunne gøre så stor "skade" :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

M er en kæmpe røv og andre grimme gloser :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svarer bare lige en :)

Hun legede med Camille og deres kusine på 6 år.

De sidder i sofaen og Leah sidder i hjørnet. Jeg sidder og kigger på dem, pludselig rejser Leah sig og falder så ned fra sofaen.

Hun lander på et gulvtæppe, græder og stopper igen efter 2min og begynder at lege igen.

Da der er gået en times tid, kaster hun op uden varsel, bliver helt bleg og ukontaktbar og ender med at kaste op 3 gange på 10 min.

Vi kører direkte til vagtlægen, og er der 30 min efter hun kastede op første gang.. Og de vil gerne observere hende, fordi hun kastede op 5 gange inden vi kom, og en gang mens vi var der og hun var helt ukontaktbar og ville bare sove...

Hun er heldigvis helt sig selv nu! Og de har været her en gang i timen, og de første gange blev hun KED og puttede sig ind til mig.. De sidste to gange er hun blevet VRED og skubber dem væk, så det er gode tegn!

Hun skal først vækkes og tjekkes kl 3 igen :)

Men øv en ubehagelig oplevelse! Især fordi jeg virkelig ikke havde troet at så lille et fald kunne gøre så stor "skade" :(

Puha godt hun er ok igen. Utroligt at nogle gange kan det virke rigtig slemt når de slår sig og så er der ingenting og andre omvendt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M er en kæmpe røv og andre grimme gloser :klap

Øv lyder ikke godt :kram Hvad har han lavet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæsligt! Svigermor?

Ja :( Hun har bare været ind og ud af hospitalet de sidste 2,5 mdr. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svarer bare lige en :)

Hun legede med Camille og deres kusine på 6 år.

De sidder i sofaen og Leah sidder i hjørnet. Jeg sidder og kigger på dem, pludselig rejser Leah sig og falder så ned fra sofaen.

Hun lander på et gulvtæppe, græder og stopper igen efter 2min og begynder at lege igen.

Da der er gået en times tid, kaster hun op uden varsel, bliver helt bleg og ukontaktbar og ender med at kaste op 3 gange på 10 min.

Vi kører direkte til vagtlægen, og er der 30 min efter hun kastede op første gang.. Og de vil gerne observere hende, fordi hun kastede op 5 gange inden vi kom, og en gang mens vi var der og hun var helt ukontaktbar og ville bare sove...

Hun er heldigvis helt sig selv nu! Og de har været her en gang i timen, og de første gange blev hun KED og puttede sig ind til mig.. De sidste to gange er hun blevet VRED og skubber dem væk, så det er gode tegn!

Hun skal først vækkes og tjekkes kl 3 igen :)

Men øv en ubehagelig oplevelse! Især fordi jeg virkelig ikke havde troet at så lille et fald kunne gøre så stor "skade" :(

Sikke noget! Godt hun er blevet tjekket og er i bedring.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke sovet meget i nat.. Puha. Tanker og hver lyd Leah sagde, holdt mig vågen..

Og her til morgen er Leah i hopla og helt frisk! Glæder mig lidt til hendes far kommer på besøg, så tror jeg at jeg nupper en lille lur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv lyder ikke godt :kram Hvad har han lavet?

Han har bare en tendens til at skabe sig når han er træt...

Markus var overtræt til aften og ku ikke finde ro...

Han sover sammen med os og har gjort det længe og M bliver ved med af og til at sige "han skal over i sin egen seng" men gør ikke selv en indsats for at hjælpe med projektet.. Vi vil begge gerne ha ham over til sig selv...

Derudover var der legetøj overalt da jeg ikke havde ryddet det op og det skrumlede han så i og det var også op...

Fik sagt at ja det kunne han da bare ha ryddet op hvis det generede ham... Han lå i sengen stortset hele tiden indtil kl.14 igår da han sagde han var skidt og det accepterede jeg... Imens får jeg handlet, tømt bil fra ferie og tømt kufferter...

Så blev primadonnaen fornærmet og fortrak til sofaen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh <_<

En anden svømmehal?

Har kigget på det, og det bliver nok også til. Fidusen var ellers også, at jeg havde 10-turs kort til vores egen :rolleyes Det må jeg så bare bruge, når de er færdige med renoveringen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det meste er jeg vild med at være voksen. Man må spise slik, når man vil og der er ikke nogen, der sætter uforståelige grænser for mig.

Men lige når det kommer til store afgørende beslutninger for fremtiden, gad jeg viiiirkelig godt, at der bare indimellem kom en voksen og overtog kontrollen lidt.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det meste er jeg vild med at være voksen. Man må spise slik, når man vil og der er ikke nogen, der sætter uforståelige grænser for mig.

Men lige når det kommer til store afgørende beslutninger for fremtiden, gad jeg viiiirkelig godt, at der bare indimellem kom en voksen og overtog kontrollen lidt.....

:kram2 og hvad er det for beslutninger?

Jeg er mindst vild med at være voksen når jeg er syg OG har syge børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 og hvad er det for beslutninger?

Jeg er mindst vild med at være voksen når jeg er syg OG har syge børn :(

Haha, JA!

Vi overvejer at sælge vores lejlighed og flytte ud af KBH!

Og det er SVÆRT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det meste er jeg vild med at være voksen. Man må spise slik, når man vil og der er ikke nogen, der sætter uforståelige grænser for mig.

Men lige når det kommer til store afgørende beslutninger for fremtiden, gad jeg viiiirkelig godt, at der bare indimellem kom en voksen og overtog kontrollen lidt.....

Det der ansvarligheds-noget kan godt være udmattende. Håber det viser sig hvad den rigtige vej er (hvad det så drejer sig om)

 

Og jeg syns de små ting kan være anstrengende, regninger og budget og den slags voksenting :rolleyes plus det faktum at de små menneskers behov i reglen kommer først altid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at være voksen, når der kommer uforudsete regninger :rolleyes

:kram M, det lyder som en stor beslutning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker min dejlige, søde og sjove dreng, men lige pt stiller han ca tre spørgsmål i minuttet i hele sin vågne tid.

Og mange af dem er gengangere (hvorfor det, hvorfor det, hvorfor det?), uskyldige fornærmelser (hvorfor griner du som en heks, mor?) eller plageri (hvorfor må jeg ikke få en slikkepind til morgenmad? X 40).

:zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, JA!

Vi overvejer at sælge vores lejlighed og flytte ud af KBH!

Og det er SVÆRT!

Lejlighed i København? Bor I ikke i hus i Vanløse? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lejlighed i København? Bor I ikke i hus i Vanløse? :unsure

Jo, eller altså et halvt hus ;) men det er jo en villalejlighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker min dejlige, søde og sjove dreng, men lige pt stiller han ca tre spørgsmål i minuttet i hele sin vågne tid.

Og mange af dem er gengangere (hvorfor det, hvorfor det, hvorfor det?), uskyldige fornærmelser (hvorfor griner du som en heks, mor?) eller plageri (hvorfor må jeg ikke få en slikkepind til morgenmad? X 40).

:zzz

Ha, ja! Inger klapper mig tit på mormaven og siger engleblidt "skal vi have en ny baby mor?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det meste er jeg vild med at være voksen. Man må spise slik, når man vil og der er ikke nogen, der sætter uforståelige grænser for mig.

Men lige når det kommer til store afgørende beslutninger for fremtiden, gad jeg viiiirkelig godt, at der bare indimellem kom en voksen og overtog kontrollen lidt.....

I hear you! Så sent som i går aftes, var jeg ved at skrive herinde at jeg gerne ville melde mig ud af at være voksen. Det er en svær beslutning, vi overvejer faktisk det samme pt. Håber I finder frem til det der føles rigtigt i maven :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha, ja! Inger klapper mig tit på mormaven og siger engleblidt "skal vi have en ny baby mor?"

Oh yes. V er begyndt at forklare mig, hvorfor jeg er tyk. "Det er fordi du spiser meget mad, mor". :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det meste er jeg vild med at være voksen. Man må spise slik, når man vil og der er ikke nogen, der sætter uforståelige grænser for mig.

Men lige når det kommer til store afgørende beslutninger for fremtiden, gad jeg viiiirkelig godt, at der bare indimellem kom en voksen og overtog kontrollen lidt.....

I hear you!

Og når man er den der skal sørge for alt hele tiden mens børnene må lege og se tegnefilm midt på dagen! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hear you!

Og når man er den der skal sørge for alt hele tiden mens børnene må lege og se tegnefilm midt på dagen! :D

JA! Rådden deal indiblandt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, JA!

Vi overvejer at sælge vores lejlighed og flytte ud af KBH!

Og det er SVÆRT!

Hvorhen? Forhåbentligt ikke langt væk? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorhen? Forhåbentligt ikke langt væk? ;)

Haha nej :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig begyndt at føle, jeg er grim :unsure Det er altså ikke særlig nemt at gøre noget ved..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.