SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg er TRÆT!!!

Fedt at få en dag i Mariager med de store til sommercamp hvor Aron og jeg virkelig fik leget og puttet og krammet mens Maja var travlt optaget af sin veninde. Og fedt st have et vennepar som tilbyder at have vores børn på overnatning og os på besøg, så vi bare skal komme og være i deres campingvogn og spise deres mad...

Men hold nu op det er også hårdt at være på nu på 19. Time, vide at jeg får kun ca 4 timers søvn inden det er på den igen med Ester, denne gang alene med hende fra 8-04 eller noget i den stil så manden kan få en lignende dag med de store...

Og når Ester så ikke er voldsomt fan af at sove i nat... Så bliver mor her træt!!!

Det var hyggeligt at hilse på jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh piger i har fuldstændig ret...

Det lyder som om at Nichlas ikke laver noget :blush han er rigtig god til at komme med alt hvad jeg har brug for hvis jeg beder ham om det, og det er fordi han overhovedet ikke ser at der trænger til rengøring eller at der skal ordnes vasketøj. Han gør det eventually når jeg beder om at han ordner de ting, men hans standard er bare så langt fra min. F eks ville han aldrig skænke dét at tørre støv af en tanke. Og hvis han gør så løfter han ikke tingene og der kommer pæne ringe omkring ting med støv. Han sorterer i vasketøjet - f eks ville han engang gerne vaske sine sorte bukser og jeg siger at han bare kan sætte en vask over. Det gør han så, men kun med det tøj HAN manglede i sit skab. Nu kan han godt sætte en vask over men aldrig en fuld maskine fordi det tager lang tid at hænge op og han folder stortset aldrig tøjet sammen igen :rolleyes de gange han har gjort det var mit tøj helt krøllet :( så det er tildels min egen skyld at det er blevet sådan her fordi det er bedst hvis jeg bare gør det selv... :blush

Håbede bare at han ville blive mere hys omkring rengøring efter Nova blev født :unsure[/

Min mand er ligesådan, jeg har stadig ikke knækket koden til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt læse, at min mand har det fantastisk nemt ift andre ... Og det er dels min egen skyld, fordi jeg synes det er vigtigt, at han også kobler af, og han har virkelig knoklet på arbejde.

Men jeg ville egentlig ønske, at han på eget initiativ gik lidt tidligere i seng, så han ikke sov til kl 10-11 i weekenden ... Og lidt oftere på eget initiativ tog J, eller svingede støvsugeren, uden at opføre sig som om, han gør mig en tjeneste ...

Er sgu lidt indebrændt pt. :prik

Jeg kunne have skrevet præcis det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh piger i har fuldstændig ret...

Det lyder som om at Nichlas ikke laver noget :blush han er rigtig god til at komme med alt hvad jeg har brug for hvis jeg beder ham om det, og det er fordi han overhovedet ikke ser at der trænger til rengøring eller at der skal ordnes vasketøj. Han gør det eventually når jeg beder om at han ordner de ting, men hans standard er bare så langt fra min. F eks ville han aldrig skænke dét at tørre støv af en tanke. Og hvis han gør så løfter han ikke tingene og der kommer pæne ringe omkring ting med støv. Han sorterer i vasketøjet - f eks ville han engang gerne vaske sine sorte bukser og jeg siger at han bare kan sætte en vask over. Det gør han så, men kun med det tøj HAN manglede i sit skab. Nu kan han godt sætte en vask over men aldrig en fuld maskine fordi det tager lang tid at hænge op og han folder stortset aldrig tøjet sammen igen :rolleyes de gange han har gjort det var mit tøj helt krøllet :( så det er tildels min egen skyld at det er blevet sådan her fordi det er bedst hvis jeg bare gør det selv... :blush

Håbede bare at han ville blive mere hys omkring rengøring efter Nova blev født :unsure

Ej, det er en ommer!!!!!! Du kan ikke både være mor for Nova OG ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne have skrevet præcis det samme!

Skal vi lave en klub for indebrændte mødre? :D

Heldigvis har de også gode sider, som man elsker ... ;)

Og jeg valgte jo selv at få barn med ham, vel vidende, at det meste ville være mit ansvar. Man kan altid håbe på forandring, men er jo nødt til at

gå ud fra status quo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at alle de møgkatte her i området ikke kan lade vores kat være i fred? Nu har han igen blodige sår i hoved og i nakken :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at alle de møgkatte her i området ikke kan lade vores kat være i fred? Nu har han igen blodige sår i hoved og i nakken :boo

:boo stakkels misser :( katte kan være så grumme ved hinanden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er smadret.

Har ondt i maven... Og skulderen.. Vil bare HJEM :boo

Har 6 mins pause tilbage men kan slet ikke overskue at skulle arbejde igen.. Og har kun 2 timer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo stakkels misser :( katte kan være så grumme ved hinanden :kram

Virkelig! Og vores kat er bare så fredelig og bange af sig, så det er kun selvforsvar, fordi de andre katte angriber. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh piger i har fuldstændig ret...

Det lyder som om at Nichlas ikke laver noget :blush han er rigtig god til at komme med alt hvad jeg har brug for hvis jeg beder ham om det, og det er fordi han overhovedet ikke ser at der trænger til rengøring eller at der skal ordnes vasketøj. Han gør det eventually når jeg beder om at han ordner de ting, men hans standard er bare så langt fra min. F eks ville han aldrig skænke dét at tørre støv af en tanke. Og hvis han gør så løfter han ikke tingene og der kommer pæne ringe omkring ting med støv. Han sorterer i vasketøjet - f eks ville han engang gerne vaske sine sorte bukser og jeg siger at han bare kan sætte en vask over. Det gør han så, men kun med det tøj HAN manglede i sit skab. Nu kan han godt sætte en vask over men aldrig en fuld maskine fordi det tager lang tid at hænge op og han folder stortset aldrig tøjet sammen igen :rolleyes de gange han har gjort det var mit tøj helt krøllet :( så det er tildels min egen skyld at det er blevet sådan her fordi det er bedst hvis jeg bare gør det selv... :blush

Håbede bare at han ville blive mere hys omkring rengøring efter Nova blev født :unsure

:rolleyes oh dear... Han lyder som en 14-årig dreng med hjemmegående mor... Der er jo ikke noget af det, der er ligefrem atomfysik...

Han er garanteret top-skøn på en masse punkter, men det der bliver nødt til at ændre sig (og medmindre han er komplet idiot, hvilket næppe er tilfældet, så kan han selvfølgelig godt finde ud af at gøre rent osv, hvis han lige får et par retningslinjer). Man må sådan set indrette sig, som man har lyst, men med små børn (og I ville vist gerne have flere?), så slipper kræfterne op på et tidspunkt - og der er heller ingen, der er tjent med at du bliver bitter og indebrændt over at få lov at tage hele slæbet, imens han spiller computer og feder den.

If mommy ain't happy - ain't NOBODY happy ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig! Og vores kat er bare så fredelig og bange af sig, så det er kun selvforsvar, fordi de andre katte angriber. :prik

Nogle er virkelig onde, stakkels jeres misser :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er smadret.

Har ondt i maven... Og skulderen.. Vil bare HJEM :boo

Har 6 mins pause tilbage men kan slet ikke overskue at skulle arbejde igen.. Og har kun 2 timer...

:kiss mon ikke du skulle snakke med chefen? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok ikke meget :kram2 hvorfor da?

Av, den er godt nok hård! Har din kæreste stadig ferie? Du lyder som, at en lur kunne være mere end tiltrængt! :kiss

Hvad så? :(

:kram :kram2 :kram

Tak skal I have :kram2

Det havde faktisk ikke noget med baby at gøre, men en berustet mand (oven på EM-finale), der var dybt ulykkelig og bange for at han mor snart dør :boo

Så vi var vågne til kl. 3, hvor jeg prøvede at trøste ham. Lily var så vågen fra 4-5, og så sov jeg igen fra 5-6, hvor Theo vågnede :zzz

Har heldigvis fået blundet lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at alle de møgkatte her i området ikke kan lade vores kat være i fred? Nu har han igen blodige sår i hoved og i nakken :boo

De fleste katte her omkring er relativt fredelige, men naboen har et bæst, der bare er så grov over for vores! Vores Emil er ret lille, og ham der inde terroriserer ham helt vildt! Ikke alene giver han ham bank når de er ude, han løb også ind af kattelemmen, skræmte ham og åd hans mad! :prik Så nu er kattelemmen låst, og vi skræmmer ham væk så snart han ser ham. Og vores lille Emil er blevet roligere, tryggere og en del pænere uden alle de sår. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have :kram2

Det havde faktisk ikke noget med baby at gøre, men en berustet mand (oven på EM-finale), der var dybt ulykkelig og bange for at han mor snart dør :boo

Så vi var vågne til kl. 3, hvor jeg prøvede at trøste ham. Lily var så vågen fra 4-5, og så sov jeg igen fra 5-6, hvor Theo vågnede :zzz

Har heldigvis fået blundet lidt.

Åh jøsses da... :kram2

Må man være så brutal at spørge, om I har fået en tidshorisont?

Det var og er en navnløs sorg at miste vores far, men tiden op til var på en mærkelig måde langt værre og sværere at håndtere, end det var, da katastrofen så indtraf (5 år i overmorgen, men hvem tæller..).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss mon ikke du skulle snakke med chefen? :kram

Tog en LANG pause.. Faktisk 30 min mere end jeg "har".

Også gik jeg ned og kunne holde ud og være der til 14.30.

Havde så glemt mit hævekort, så kunne ikke handle ;)

Og nu venter jeg på Gert og Leah vågner fra middagslur, så kan vi alle tage ud og handle og måske få en hyggelig lille tur ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jøsses da... :kram2

Må man være så brutal at spørge, om I har fået en tidshorisont?

Det var og er en navnløs sorg at miste vores far, men tiden op til var på en mærkelig måde langt værre og sværere at håndtere, end det var, da katastrofen så indtraf (5 år i overmorgen, men hvem tæller..).

Hun "fik" 5 år for 6,5 år siden :unsure

Ja det er hårdt med usikkerhed og frygt for, hvad man har i vente (og hvornår) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal skride... Lorte dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle er virkelig onde, stakkels jeres misser :kram

Tak søde! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste katte her omkring er relativt fredelige, men naboen har et bæst, der bare er så grov over for vores! Vores Emil er ret lille, og ham der inde terroriserer ham helt vildt! Ikke alene giver han ham bank når de er ude, han løb også ind af kattelemmen, skræmte ham og åd hans mad! :prik Så nu er kattelemmen låst, og vi skræmmer ham væk så snart han ser ham. Og vores lille Emil er blevet roligere, tryggere og en del pænere uden alle de sår. :lol

Her er det nogle der bor for enden af vejen som har et havaf katte, bl.a. en koloenorm rød hankat der bare er en satan uden lige!

Vores kat er udekat, men har "helle" på terrassen og en isoleret hule han kan gå i, men ikke engang der, kan han være i fred! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det nogle der bor for enden af vejen som har et havaf katte, bl.a. en koloenorm rød hankat der bare er en satan uden lige!

Vores kat er udekat, men har "helle" på terrassen og en isoleret hule han kan gå i, men ikke engang der, kan han være i fred! :(

Nej, det er sgu så synd når de ikke kan være i fred på deres egne domæner! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun "fik" 5 år for 6,5 år siden :unsure

Ja det er hårdt med usikkerhed og frygt for, hvad man har i vente (og hvornår) :(

Min mor døde for 15 år siden, og det var ubetinget tiden op til der var sværest.. Selvfølgelig var det at miste hende knusende og en kæmpe sorg, men det var et rent sår, som kunne gå i gang med at hele med det samme. Tiden inden var så inficeret og blev hele tiden revet op, og sammenlagt med uvisheden var det urimeligt hårdt! Giver det mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i ikke det at man bare ikke orker at tage kampen? For hvis jeg siger noget til ham så er der ingen problemer og han skal nok ordne alle de ting jeg beder om -

Men så glemmer han det eller gør det en anden dag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en travl dag!

Sundhedsplejersken kl 13(hun kom så først 1330) ræse afsted til Nichlas farmor for at hygge, ræse hjem igen for at kunne give mad og 1745 kommer dem som vi har valgt som Novas gudforældre og de har deres 3 børn med - og de har lige ringet til Nichlas og spurgt om det var ok at deres datter tog en veninde med... Nichlas sagde selvfølgelig ja, men jeg er godt nok ikke gearet til det og orker det egentlig ikke.. Så stor er vores lejlighed faktisk ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vrikket om på foden, så jeg lige pt ik kan større på den. Det er ik så smart når jeg er alene med begge børn hele dagen de næste par dage.. Øv piv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.