SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At mit eksamensoplæg tager kortere og kortere tid, selvom jeg har puttet mere indhold i! <_< skal tale en halv time, det er fandme længe!!

Husk at der også skal være plads til vandpauser, kunstpauser og træk vejret pauser :kram

Og grunden til at det bliver kortere og kortere er jo nok fordi du kender dit stof så godt at du ikke bruger pauser længere og ordene bare kommer helt automatisk :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk at der også skal være plads til vandpauser, kunstpauser og træk vejret pauser :kram

Og grunden til at det bliver kortere og kortere er jo nok fordi du kender dit stof så godt at du ikke bruger pauser længere og ordene bare kommer helt automatisk :kram

Du har helt sikkert ret! Nu har jeg øvet for sidste gang, har jeg aftalt med mig selv. Det kommer så flydende nu og næsten uden at kigge i papirerne, så jeg bliver nødt til at holde nu. Ellers begynder jeg at sjaske rundt i det - man kender vel sig selv :rolleyes så nu skal det bare blive kl. 9 i morgen! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt og hormonel, ej men altså jeg er styg disse dage :boo syns godt nok ikke der skal meget til min verden ramler (i dag var det at køleskabet var fyldt og jeg ikke ku finde plads til de flasker asti vi skal fejre Melissa med i morgen. Mega sørgeligt. Hr mand måtte træde frelsende til med sin systemsans og en krammer). Er det også bare en fase der snart går over, eller skal jeg bare til at vænne mig til at være urimeligt hysterisk i tide og især utide...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter cirkus ville jeg lige lukke øjnene.. Og sov så 3-4 timer.. Og nu er Leah ved at blive puttet af sin far. Jeg har næsten ikke set hende i dag!!!!!

Og fik taget et billede med en søløve i dag, og selvom jeg har vasket mig så lugter jeg stadigvæk grusomt meget af rådden fisk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forbereder mig på den værste nat. Det går allerede rigtig dårligt. I går var vi i det mindste to om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har helt sikkert ret! Nu har jeg øvet for sidste gang, har jeg aftalt med mig selv. Det kommer så flydende nu og næsten uden at kigge i papirerne, så jeg bliver nødt til at holde nu. Ellers begynder jeg at sjaske rundt i det - man kender vel sig selv :rolleyes så nu skal det bare blive kl. 9 i morgen! :O

Held og lykke :goodluck :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :goodluck :kiss

:ditto - hepper og tror på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak LilleMi og SDB! Det er simpelthen så surrealistisk at jeg er færdiguddannet om 12 timer (og 10 minutter) :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak LilleMi og SDB! Det er simpelthen så surrealistisk at jeg er færdiguddannet om 12 timer (og 10 minutter) :O

Det er så vildt og skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forbereder mig på den værste nat. Det går allerede rigtig dårligt. I går var vi i det mindste to om det!

Håber det kommer til at gå bedre end du frygter! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op en hystade jeg har haft ved putning.

C var simpelthen så hysterisk.

Han skreg og skreg.

Til sidst måtte jeg sætte ham op så han lige kunne synke det spyt han var ved at kløjs i.

Det resulteret så i at han faldt i søvn siddende op ad mig.

Hmmmm.

Nej, du var da ikke træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så dårlig samvittighed over for Carl Emil. Har råbt af ham i aften da han ikke ville tage sin pincillin. Min stakkels dreng blev rigtig ked og selvom jeg med det samme fik sagt undskyld og krammede ham rigtig rigtig meget og længe og han virkede ok sidder jeg bare med den værste følelse. Føj hvor skulle jeg skamme mig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så dårlig samvittighed over for Carl Emil. Har råbt af ham i aften da han ikke ville tage sin pincillin. Min stakkels dreng blev rigtig ked og selvom jeg med det samme fik sagt undskyld og krammede ham rigtig rigtig meget og længe og han virkede ok sidder jeg bare med den værste følelse. Føj hvor skulle jeg skamme mig :boo

Kender det kun alt for godt! I går kom jeg til at råbe (rigtig højt :( ) at David i et parkerinshus, fordi han insisterede på at LØBE ud hvor bilerne kørte, og slet ikke ville høre efter. Blev simpelthen så bange for at der skulle ske ham noget. Og jeg kan bare så tydeligt se på ham, at bliver direkte bange, når jeg råber af ham :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i bad.. Og lugter stadigvæk af søløve ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliv dog træt knægt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i bad.. Og lugter stadigvæk af søløve ...

Ej, undskyld men :D :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Én ting er, når nogen spørger, om man er gravid (<_<)

Én anden ting er, når det er et barn, og man derfor ikke rigtig kan blive sur over det (:prik)

Men det rigtig nederen er så, når barnet ikke tror på en og BLIVER VED med skeptisk at sige "Men det LIGNER altså at du er gravid!!!!" :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, undskyld men :D :haha

:ditto :D :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon jeg får bare en anelse søvn i nat? :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i bad.. Og lugter stadigvæk af søløve ...

Den så ellers sød ud - men jeg blir også helt dårlig bare ved tanken om sådan en gammel fiskelugt. Wadr! Håber snart du slipper for at blive mindet om den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så dårlig samvittighed over for Carl Emil. Har råbt af ham i aften da han ikke ville tage sin pincillin. Min stakkels dreng blev rigtig ked og selvom jeg med det samme fik sagt undskyld og krammede ham rigtig rigtig meget og længe og han virkede ok sidder jeg bare med den værste følelse. Føj hvor skulle jeg skamme mig :boo

:kram2 Jeg er sikker på han tilgiver dig - syns også du skal tilgive dig selv, det sker jo for os alle.

 

Jeg ville næsten ønske det havde en effekt på Lilly at hæve stemmen... Det har oftest slet ingen effekt at bede hende om noget i det hele taget, hverken sødt eller vredt. Suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op en hystade jeg har haft ved putning.

C var simpelthen så hysterisk.

Han skreg og skreg.

Til sidst måtte jeg sætte ham op så han lige kunne synke det spyt han var ved at kløjs i.

Det resulteret så i at han faldt i søvn siddende op ad mig.

Hmmmm.

Nej, du var da ikke træt.

Skøre barn :D det er lidt mærkeligt at det er så slemt at overgive sig til søvnen. Jeg elsker da at falde i søvn :7himmel håber I får en god nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak LilleMi og SDB! Det er simpelthen så surrealistisk at jeg er færdiguddannet om 12 timer (og 10 minutter) :o

Pøjpøj! :goodluck mon ikke det kører som det skal, du virker godt forberedt og pisse dygtig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-3938-0-77776000-1466379817_thumb.jp

Jeg tænker på dig, Victor-søløve!

Gik i bad igen og jeg synes stadigvæk jeg kan lugte søløve!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøjpøj! :goodluck mon ikke det kører som det skal, du virker godt forberedt og pisse dygtig!

Tusind tak Saga!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.