SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Hvor ondt må plukveer gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ondt må plukveer gøre?

Plukveer skal slet ikke gøre ondt. Altså de kan være ubehagelige, men de skal ikke gøre ondt. Ring til lægen, hvis du er i tvivl :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm... Ny mega dejlig sofa. Men det er lidt som om, at vores lampe i loftet virker til at have skævt i forhold til den. Og jeg prøver sådan at kigge fra forskellige vinkler og bedømme, om den vitterligt hænger skævt og ville hænge bedre anderledes, og manden argumenterer bare igen og igen for at den hænger fint, og jeg VED bare, at han vigtigste og "hemmelige" argument er "Det er for besværligt at flytte den". <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plukveer skal slet ikke gøre ondt. Altså de kan være ubehagelige, men de skal ikke gøre ondt. Ring til lægen, hvis du er i tvivl :kram2

Jeg kan slet ikke vurdere om det er egentlige smerter..... Tror lige jeg sover et par timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ondt må plukveer gøre?

De kan sagtens gøre ondt men så er det fordi du er øm i underlivet i øvrigt. Det behøver ikke at betyde noget, men de skal ikke begynde at vise et mønster hvor de kommer og går, og de skal bestemt ikke være tiltagende i styrke, længde og smerte/ubehag. Giv det 1-2 timer hvor du slapper af og se om de ikke aftager, og ellers hvis du er bekymret så giv fg et kald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor :(

Vi har boet i denne lejlighed i snart halvanden måned og hun har allerede aflyst /"glemt" omkring 5 aftaler... Mine forældre har set lejligheden 1 gang, og hver gang at jeg invitere skal min far arbejde (fair nok) , og hver gang at hun spørger om de kan komme aflyser hun eller også så passer tidspunktet ikke :boo

Idag spurgte hun om vi gav kaffe på mandag, dog skal jeg spise brunch med min svigermor, men er hjemme igen ca 1430-15 og nok egentlig tidligere. Jeg skrev om de kunne komme omkring kl 15 og jeg kunne skrive hvis de kunne komme tidligere end det da vi normalt har faste tidspunkter vi besøger hinanden (kl 14).

Så kunne de ikke komme fordi at det blev for sent.

Helt ærligt. Hvad gjorde den time?! Jeg savner min far og lillebror helt vildt meget, og pga plukkeveer så synes min jordemoder at togtur og bus er en dårlig idé (fordi jeg skal gå omkring 2 km mellem busstoppested og hjemmet begge veje) så jeg kan faktisk ikke komme til dem..

Uden at jeg bøder for det.

De bor ca 25 km væk fra os og har bil. Jeg føler mig ofte så nedprioriteret og glemt.

Det gør så ondt at de veninder jeg har ser deres forældre så meget på trods af at de bor længere fra hinanden (nogle endda en 3-4 timers køretur i bil) og alligevel kommer forældrene gladeligt.

I de to år vi har boet i Hillerød har mine forældre måske besøgt os 6 gange. På trods af den korte afstand...

Der er selvfølgelig more to the story end aflysninger, men øv hvor er det trist altså :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor :(

Vi har boet i denne lejlighed i snart halvanden måned og hun har allerede aflyst /"glemt" omkring 5 aftaler... Mine forældre har set lejligheden 1 gang, og hver gang at jeg invitere skal min far arbejde (fair nok) , og hver gang at hun spørger om de kan komme aflyser hun eller også så passer tidspunktet ikke :boo

Idag spurgte hun om vi gav kaffe på mandag, dog skal jeg spise brunch med min svigermor, men er hjemme igen ca 1430-15 og nok egentlig tidligere. Jeg skrev om de kunne komme omkring kl 15 og jeg kunne skrive hvis de kunne komme tidligere end det da vi normalt har faste tidspunkter vi besøger hinanden (kl 14).

Så kunne de ikke komme fordi at det blev for sent.

Helt ærligt. Hvad gjorde den time?! Jeg savner min far og lillebror helt vildt meget, og pga plukkeveer så synes min jordemoder at togtur og bus er en dårlig idé (fordi jeg skal gå omkring 2 km mellem busstoppested og hjemmet begge veje) så jeg kan faktisk ikke komme til dem..

Uden at jeg bøder for det.

De bor ca 25 km væk fra os og har bil. Jeg føler mig ofte så nedprioriteret og glemt.

Det gør så ondt at de veninder jeg har ser deres forældre så meget på trods af at de bor længere fra hinanden (nogle endda en 3-4 timers køretur i bil) og alligevel kommer forældrene gladeligt.

I de to år vi har boet i Hillerød har mine forældre måske besøgt os 6 gange. På trods af den korte afstand...

Der er selvfølgelig more to the story end aflysninger, men øv hvor er det trist altså :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor :(

Vi har boet i denne lejlighed i snart halvanden måned og hun har allerede aflyst /"glemt" omkring 5 aftaler... Mine forældre har set lejligheden 1 gang, og hver gang at jeg invitere skal min far arbejde (fair nok) , og hver gang at hun spørger om de kan komme aflyser hun eller også så passer tidspunktet ikke :boo

Idag spurgte hun om vi gav kaffe på mandag, dog skal jeg spise brunch med min svigermor, men er hjemme igen ca 1430-15 og nok egentlig tidligere. Jeg skrev om de kunne komme omkring kl 15 og jeg kunne skrive hvis de kunne komme tidligere end det da vi normalt har faste tidspunkter vi besøger hinanden (kl 14).

Så kunne de ikke komme fordi at det blev for sent.

Helt ærligt. Hvad gjorde den time?! Jeg savner min far og lillebror helt vildt meget, og pga plukkeveer så synes min jordemoder at togtur og bus er en dårlig idé (fordi jeg skal gå omkring 2 km mellem busstoppested og hjemmet begge veje) så jeg kan faktisk ikke komme til dem..

Uden at jeg bøder for det.

De bor ca 25 km væk fra os og har bil. Jeg føler mig ofte så nedprioriteret og glemt.

Det gør så ondt at de veninder jeg har ser deres forældre så meget på trods af at de bor længere fra hinanden (nogle endda en 3-4 timers køretur i bil) og alligevel kommer forældrene gladeligt.

I de to år vi har boet i Hillerød har mine forældre måske besøgt os 6 gange. På trods af den korte afstand...

Der er selvfølgelig more to the story end aflysninger, men øv hvor er det trist altså :boo

Det kan jeg godt forstå du er ked af! :kiss

Har du sagt det til dem? At du er ked af de ikke ikke kommer mere? Måske du kunne spørge dem hvorfor?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber, diarré de Lux (beklager info), og generelt dårlig. Ikke sjovt at passe 8-uger gammelt ammebarn der er midt i sit første tigerspring. Håber sådan at mindstemanden ikke smittes, og at storebror og manden også går fri!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber, diarré de Lux (beklager info), og generelt dårlig. Ikke sjovt at passe 8-uger gammelt ammebarn der er midt i sit første tigerspring. Håber sådan at mindstemanden ikke smittes, og at storebror og manden også går fri!

Æv, det lyder ikke fedt! :(

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af igen at have lagt mig syg i ferien. Især da jeg lige havde købt ind til 3 retters gæstemenu som nu er aflyst.

Oven i det har min ærlig talt ret dumme mand simpelthen ikke kunne overskue at tage drengen med i byen og få købt cykelhjelm så den nye cykel kan blive taget i brug, så det måtte jeg gøre trods virkelig led virus.

Og så foreslog han i ramme alvor at - jeg - da bare lavede flæskesteg til aftensmad alligevel! Jo, det har jeg da pissemeget lyst til især da kvalme har afholdt mig fra at spise andet en 1 bolle hele dagen! Spade - helt ærlig! Jeg håber næsten, jeg har smittet ham, så han opleve hvordan det er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor :(

Vi har boet i denne lejlighed i snart halvanden måned og hun har allerede aflyst /"glemt" omkring 5 aftaler... Mine forældre har set lejligheden 1 gang, og hver gang at jeg invitere skal min far arbejde (fair nok) , og hver gang at hun spørger om de kan komme aflyser hun eller også så passer tidspunktet ikke :boo

Idag spurgte hun om vi gav kaffe på mandag, dog skal jeg spise brunch med min svigermor, men er hjemme igen ca 1430-15 og nok egentlig tidligere. Jeg skrev om de kunne komme omkring kl 15 og jeg kunne skrive hvis de kunne komme tidligere end det da vi normalt har faste tidspunkter vi besøger hinanden (kl 14).

Så kunne de ikke komme fordi at det blev for sent.

Helt ærligt. Hvad gjorde den time?! Jeg savner min far og lillebror helt vildt meget, og pga plukkeveer så synes min jordemoder at togtur og bus er en dårlig idé (fordi jeg skal gå omkring 2 km mellem busstoppested og hjemmet begge veje) så jeg kan faktisk ikke komme til dem..

Uden at jeg bøder for det.

De bor ca 25 km væk fra os og har bil. Jeg føler mig ofte så nedprioriteret og glemt.

Det gør så ondt at de veninder jeg har ser deres forældre så meget på trods af at de bor længere fra hinanden (nogle endda en 3-4 timers køretur i bil) og alligevel kommer forældrene gladeligt.

I de to år vi har boet i Hillerød har mine forældre måske besøgt os 6 gange. På trods af den korte afstand...

Der er selvfølgelig more to the story end aflysninger, men øv hvor er det trist altså :boo

Åhh hvor er jeg ked af det på dine vegne. Jeg har lige været igennem nogenlunde det samme, hvor det bare blev for meget med min far, som viste ingen interesse. Jeg skrev et 2 sider langt brev, computer skrevet om hvordan jeg havde det og mailede det til ham. Det har så resulteret i, at jeg ikke har hørt fra ham siden, men det gav mig en r indeni, at han ved hvordan jeg har det og hvad det gjorde ved mig.

Er spændt på hvornår jeg høre fra ham, men min mor sagde at jeg ikke skulle tænke mere over det og at vi nok skulle tage den face to face.

Måske et brev med hvordan du har det, ville lette dine følelser og få dine forældre til at tænke sig en smule mere om.

Kæmpe kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af igen at have lagt mig syg i ferien. Især da jeg lige havde købt ind til 3 retters gæstemenu som nu er aflyst.

Oven i det har min ærlig talt ret dumme mand simpelthen ikke kunne overskue at tage drengen med i byen og få købt cykelhjelm så den nye cykel kan blive taget i brug, så det måtte jeg gøre trods virkelig led virus.

Og så foreslog han i ramme alvor at - jeg - da bare lavede flæskesteg til aftensmad alligevel! Jo, det har jeg da pissemeget lyst til især da kvalme har afholdt mig fra at spise andet en 1 bolle hele dagen! Spade - helt ærlig! Jeg håber næsten, jeg har smittet ham, så han opleve hvordan det er!

:kram crapdammit og smæk til ham manden! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har seriøst lyst til at slå mig selv. Amilia sov 19.30 i dag, hvilket aldrig er sket før. Da jeg så skal ned af hemsen vælter jeg en plade og vækker barnet. Hun vågnede selvfølgelig og har været ked af det siden. Nu har hun snart været vågen i en time

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så mega træt af at alting med baby hænger på mig i de perioder P er væk, men når han er hjemme er der ligesom ingen forskel. Ikke fordi han ikke vil, men han går i semi-panik hver gang Arthur siger et kvæk, og han ligner en røv der er træt af at skide og har en stor sort tordensky hængende over sit sure fjæs. Altså så slap dog af og kom ind i kampen. Han har brugt 5 min på at putte og har allerede besluttet sig for at det ikke kan lade sig gøre, at den eneste der kan putte er mig, konsekvensen er at Arthur aldrog kommer til at sove igen og jeg ved ikke hvad. Det kan Arthur sjovt nok godt mærke og er så ked når jeg går ud af soveværelset. Når jeg går derind og ligger en hånd på ham smider han sutten og smiler til mig. Så kom dog ind i kampen og saml dine nosser op fra gulvet, kære mand! Det er putning af en baby, ikke tortur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram alle sammen :kram

Jeg ved godt at det lyder opgivende og måske ynkeligt, men hjemme ved mine forældre er det min mor som bestemmer alting og jeg tør derfor ikke at give en konfrontation i frygt for at hun bliver tosset -og derfor afholder resten af familien for at se mig.

Min far ville makke ret, og min lillebror på 4 år ville jo ikke kunne gøre noget.

Hvis jeg nogensinde får sagt noget bliver det nok først efter brylluppet -jeg vil simpelthen ikke gå glip af turen ned af kirkegulvet med min far fordi jeg er uvenner med min mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille baby er max snottet og vågner hele tiden ked af det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring Mistel

Dårlig joke med flæskestegen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille baby er max snottet og vågner hele tiden ked af det :boo

Åh, sådan en lille en :(

Saltvandsampuller gjorde noget rigtig godt for Sofie!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, hvor er jeg træt af baby der synes det er morgen før kl. 06! :prik :(

Især når hun græd, så tårerne sprøjtede kl. 22.45-23.30 <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, hvor er jeg træt af baby der synes det er morgen før kl. 06! :prik :(

Især når hun græd, så tårerne sprøjtede kl. 22.45-23.30 <_< :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, hvor er jeg træt af baby der synes det er morgen før kl. 06! :prik :(

Især når hun græd, så tårerne sprøjtede kl. 22.45-23.30 <_< :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg putter Nohr til lur 06:20, det siger lidt om natten ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg putter Nohr til lur 06:20, det siger lidt om natten ikke <_<

Bøllebaby! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøllebaby! :kram2

Mega! Og bøllestorebror med hoste og pis os at jeg så melodi grand prix til klokken 1 :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.