SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Bedst som man ikke troede at det kunne blive værre fik jeg en teltpæl i hovedet. Hej Hjernerystelse - er du ikke sød at tage din ven Feber i hånden og gå jeres vej?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror Oliver har kolik :boo

Han græder som pisket i et par timer hver eftermiddag/aften, og det starter nærmest præcist kl 18.15 hver dag. I morgen tidligt ringer jeg til kiropraktoren, så håber jeg at de kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedst som man ikke troede at det kunne blive værre fik jeg en teltpæl i hovedet. Hej Hjernerystelse - er du ikke sød at tage din ven Feber i hånden og gå jeres vej?!

Hjem og slappe af med dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Oliver har kolik :boo

Han græder som pisket i et par timer hver eftermiddag/aften, og det starter nærmest præcist kl 18.15 hver dag. I morgen tidligt ringer jeg til kiropraktoren, så håber jeg at de kan hjælpe.

Jeg håber kiropraktoren kan hjælpe! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en mand meget billigt til salg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en mand meget billigt til salg!

Så for den, det lyder ikke godt, håber han er ordentlig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået lpd, den opførsel er slet ikke ok :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en mand meget billigt til salg!

To for en pris - sender A med gratis :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putte helvede hver aften og dårlige nætter...suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To for en pris - sender A med gratis :klap

Det er dælme et godt tilbud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Oliver har kolik :boo

Han græder som pisket i et par timer hver eftermiddag/aften, og det starter nærmest præcist kl 18.15 hver dag. I morgen tidligt ringer jeg til kiropraktoren, så håber jeg at de kan hjælpe.

Uden at være ekspert på nogen måde så tænker jeg om der sker noget bestemt kl 18 hver dag? :unsure :kram

Håber kiropraktoren kan hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dælme et godt tilbud!

Haha næppe når man modtager A ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha næppe når man modtager A ;)

Nej, jeg kunne sige det samme med H. Hmm... Men han tjener ret godt, det må da være et vindende argument :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Oliver har kolik :boo

Han græder som pisket i et par timer hver eftermiddag/aften, og det starter nærmest præcist kl 18.15 hver dag. I morgen tidligt ringer jeg til kiropraktoren, så håber jeg at de kan hjælpe.

:kram

God ide med kiropraktor. Ellers kan jeg også anbefale kranio sakral terapi - det gjorde en kæmpe forskel for Naya. Hun græd/skreg helt vildt mellem 4 og 6 timer hver aften de første 3 måneder, det var SÅ hårdt! Men efter vi kom til kst, blev hun meget mere rolig, og havde ikke længere de skrigeture om aftenen :)

Jeg kan ikk huske om det var dig der skrev for nylig at han gylper meget, eller om det var en anden? For så vil jeg lige gøre dig opmærksom på at det måske kan være refluks der driller ham?

Kæmpe kram til dig i hvert fald - det er så hårdt med ulykkelig baby :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking skoldkopper! Var det seriøst ikke noget med at vi HAR HAFT nok goddamn sygdom det sidste år :sm

Måske er det slet ikke så slem! Cecilia og Carl Phillip fik det da vi var i USA og det var ikke nær så slemt som frygtet! God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg kunne sige det samme med H. Hmm... Men han tjener ret godt, det må da være et vindende argument :lol

Haha skal vi bytte så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking skoldkopper! Var det seriøst ikke noget med at vi HAR HAFT nok goddamn sygdom det sidste år :sm

Øv altså. God bedring med dem begge. Det er et stort puslespil mht arbejde når de er syge hele tiden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er det slet ikke så slem! Cecilia og Carl Phillip fik det da vi var i USA og det var ikke nær så slemt som frygtet! God bedring!

Nej, det er rigtigt! Edith har jo haft det 2 gange og det var jo ikke så slemt nogle af gangene. Albert har ikke vildt mange endnu (de kommer stadig), men han har dem oppe i næsen og det er ret ubehageligt og han har blodnæse hele tiden <_<

Men derudover er der jo også bare hele puslespillet i at have et sygt barn, der potentielt kan være syg i flere uger og samtidigt skulle på arbejde..

Men tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. God bedring med dem begge. Det er et stort puslespil mht arbejde når de er syge hele tiden :kram

Tak :kram2

Det er heldigvis kun den lille, der er syg nu og så må foråret sgu da snart hjælpe på alt det sygdom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forbistrede allergi! Det klør i øjne, svælg og næse og helt op i mine ører efter 1½ time på legepladsen. Og jeg må jo ikke rigtig ta noget for det... ih!  :shooter

 

Kram for allergi, det er så træls :kram2 Sagde hende med mindst fem forskellige af slagsen (hvad jeg kender til da) <_< Men hvorfor må du ikke tage noget for det pt.? Hvis du tænker på grund af graviditeten, så burde det ikke være en hindring. Du må gerne tage det meste håndkøbs allergimedicin som gravid. Især tabletter hvor det virksomme stof er cetirizin er anset som værende helt ok for gravide.

 

Jeg tager det kun når det er slemt (du ved jo hvordan jeg har det med den slags ;) ), men hvis det er rigtig træls, så holder jeg mig altså ikke tilbage og har taget det ind i mellem i løbet af graviditeten, både tidligt og sent i forløbet. Men hvis du er i tvivl, så prøv at Google navnet på det du overvejer at tage i samme sætning som 'gravid' og se hvad der dukker op af anbefalinger. Men jeg er altså personligt endnu ikke stødt på meget, som ikke var ok at tage i forbindelse med graviditet og amning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking skoldkopper! Var det seriøst ikke noget med at vi HAR HAFT nok goddamn sygdom det sidste år :sm

 

Jo jeg mener bestemt at vi lavede en aftale med universet om, at I havde opbrugt jeres kvote nu? :chin:  :klap

 

Håber at det bliver en mild omgang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt om jeg er gravid igen eller om jeg bare har taget på <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg mener bestemt at vi lavede en aftale med universet om, at I havde opbrugt jeres kvote nu? :chin: :klap

Håber at det bliver en mild omgang :kram2

Haha! Ja, ik?!

Ej, som jeg skrev før virker til at være en ok omgang, men han er ramt i slimhinderne i næsen og måske lidt i munden :chin:

Men han er jo ikke færdig med at få kopper endnu, så vi må se. Lige nu sover han i hvert fald i sengen ved siden af mig, men er giga urolig og har allerede været vågen 48 gange :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive spurgt om jeg er gravid igen eller om jeg bare har taget på <_<

Not ok! :prik :box

Er sikker på det må være en, der trængte til briller, der sagde det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Not ok! :prik :box

Er sikker på det må være en, der trængte til briller, der sagde det :kram2

Tak :kiss Men naeh, han har nok ret... Det var bare ikke lige, hvad jeg havde brug for at høre, når vi skal til hele 3 sommerfester, som jeg har mega svært ved at finde tøj til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.