SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ej hvor er jeg træt.

Må man godt aflevere sit barn kl 8, fordi man er træt eller er man en dårlig mor så??? Hun plejer at være der 8.30-9 tiden først..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er jeg træt.

Må man godt aflevere sit barn kl 8, fordi man er træt eller er man en dårlig mor så??? Hun plejer at være der 8.30-9 tiden først..

 

Selvfølgelig må man det! Jeg afleverede elliot idag kl 7.20 fordi min hval-krop trænger til pause.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil brokke mig over en rigtig skodmorgen, med selvstændighedsdreng der bare gjorde alt det modsatte af hvad jeg bad ham om.. Og så derefter (selvfølgelig) en lorte aflevering, hvor jeg gik fra en grædende dreng.. Ork!

Og så er jeg bare handicappet af at være så gravid.. Og der er bare lang vej igen :boo

:kram Det er hårdt at være mor til et selvstændigt barn og det er MEGA hårdt at være højgravid mor til et selvstændigt barn. Det bliver bedre. :kram2 Og det er hårdt fordi, du er ved at lave en kæmpe gave til ham. Og han skal nok få en god dag. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg træt.

Må man godt aflevere sit barn kl 8, fordi man er træt eller er man en dårlig mor så??? Hun plejer at være der 8.30-9 tiden først..

SELVFØLGELIG må man det! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Så smutter vi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er hårdt at være mor til et selvstændigt barn og det er MEGA hårdt at være højgravid mor til et selvstændigt barn. Det bliver bedre. :kram2 Og det er hårdt fordi, du er ved at lave en kæmpe gave til ham. Og han skal nok få en god dag. :kram2

 

Og nu tuuuuuuder jeg igen.. Tak :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg bliver tosset hvis nogen har stjålet dem :sm Ej det GØR man da heller ikke i en børnehave?! Eller er jeg naiv? :unsure Suk. Håber virkelig de dukker op!

Har I ikke en facebookgruppe? Det har vores VS hvor diverse sko/strømper/yndlingsbamse jævnligt bliver efterlyst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.. Så kommer man ned til dagplejemoren, også står der en anden mor, fuldstændig som mig - bare grædende. Hendes barn laver også søvntortur... Selvom det er trælst, er det nu meget rart at man ikke er "alene"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu tuuuuuuder jeg igen.. Tak :kram2

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I ikke en facebookgruppe? Det har vores VS hvor diverse sko/strømper/yndlingsbamse jævnligt bliver efterlyst.

Øh pas, jeg er ikke på facebook :) (og jeg er stædig nok med det, til at jeg hellere vil acceptere at de er væk, end at oprette profil :lol :blush ) Ellers godt forslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.. Så kommer man ned til dagplejemoren, også står der en anden mor, fuldstændig som mig - bare grædende. Hendes barn laver også søvntortur... Selvom det er trælst, er det nu meget rart at man ikke er "alene"...

I skulle da næsten have taget hinanden i hænderne og gået ud og drikke en kop kaffe sammen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor? (jeg er helt blank på sådan noget, ved du :P :D)

Hvorfor skal vi overhovedet bruge penge på nye kampfly? :unsure

Jeg er heller ikke ekspert.

Men jeg synes super hornet er et bedre valg for Danmark, da det først og fremmest er et fly, der virker fra dag 1.

Dernæst synes jeg det er total over kill med F-35. Det fly er så absurd avanceret i forhold til hvad vi dk bruger dem til. Vi skal jo ikke flyve rundt og lege luftkamp. Vi skal patruljere luftrum og smide lidt bomber - det er super hornet mere end egnet til.

Vi har i Danmark en knald god hær og et godt søværn. Det er det vi altid har kunnet og er bedst til. Selvfølgelig skal vi have et flyvevåben, men ikke som amerikanerne. Det er ikke vores plads.

Nye fly - tja, vi andre har jo også brug for ny bil en gang i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cmathilde - det lyder ret vildt altså  :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke ekspert.

Men jeg synes super hornet er et bedre valg for Danmark, da det først og fremmest er et fly, der virker fra dag 1.

Dernæst synes jeg det er total over kill med F-35. Det fly er så absurd avanceret i forhold til hvad vi dk bruger dem til. Vi skal jo ikke flyve rundt og lege luftkamp. Vi skal patruljere luftrum og smide lidt bomber - det er super hornet mere end egnet til.

Vi har i Danmark en knald god hær og et godt søværn. Det er det vi altid har kunnet og er bedst til. Selvfølgelig skal vi have et flyvevåben, men ikke som amerikanerne. Det er ikke vores plads.

Nye fly - tja, vi andre har jo også brug for ny bil en gang i mellem :)

 Nu mangler vi virkelig nogle militær-smileyer :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cmathilde - hvad filan er jeg gået glip af :unsure Håber du er ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - håber de dukker op. Har desværre oplevet tyveri fra CEs bhv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ok. Må nok hellere holde kortene tæt på kroppen, fordi det vitterligt er en meget prekær situation.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at jrg nu i 50 min forgæves har forsøgt at ringe en ørelæge op uden held...

4 klinikker i Aalborg hvor 2 er lukket pga kursus og de andre har åbenbart for travlt til at løfte røret selvom jeg fik afvide igår at man skulle ringe om morgenen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, det ser ikke rart ud! :o

God bedring med ham :Kiss

Tak. Hånd fod og mund syge sucks. Men det er første smil i 3 dage så håber at det betyder at han er i bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ok. Må nok hellere holde kortene tæt på kroppen, fordi det vitterligt er en meget prekær situation.....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tror bare lige filmen knækkede lidt i nat.

Bilder mig selv ind at han ser lidt bedre ud i dag hans læber er kun ca dobbelt i størrelse...

Og efter morgenens Panodil og sukker vand fik jeg også et lille smil.

20160513_053847_zps2g4ywmpr.jpg

Åhh lille stakkel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pensionist dame i bussen med mega høj taste lyd på mobilen som sidder og SMSer... Ej men... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser han ud Lene stakkels lille mand altså. Håber snart det er ovre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh pas, jeg er ikke på facebook :) (og jeg er stædig nok med det, til at jeg hellere vil acceptere at de er væk, end at oprette profil :lol :blush ) Ellers godt forslag :)

Bare rolig - det er forlængst blevet vildt utrendy at være på facebook - du kan ROLIG melde dig ind! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.