SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Har nu prøvet at genoplive min baby med hjertemassage og mund-til-mund. Ikke en oplevelse jeg havde brug for, eller har brug for at prøve igen

Ej puha! :( :kram Håber i alle er ok? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For filan Malene :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, Malene! :(

Hvad skete der? Er hun okay? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ked af det, at jeg ikke kan beskrive det. Føler slet ikke at jeg kan nyde baby i maven, manden og jeg er så pressede at der bliver råbt i telefonen..... Det her er bare LORT

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu prøvet at genoplive min baby med hjertemassage og mund-til-mund. Ikke en oplevelse jeg havde brug for, eller har brug for at prøve igen

:( :( :(

Enhver mors mareridt. Hvor er det frygteligt :( Sidder med tårer i øjnene. Det ramte lige i hjertet.

Håber I er ok efter omstændighederne :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu prøvet at genoplive min baby med hjertemassage og mund-til-mund. Ikke en oplevelse jeg havde brug for, eller har brug for at prøve igen

Frygteligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM: chokolade!! Det er da vist et must i dag :kiss

:kiss Jeg har bland selv ;) Og manden har undskyldt, livet op og har tænkt sig at samle sofa og seng til os i eftermiddag/aften, så han er tilgivet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu prøvet at genoplive min baby med hjertemassage og mund-til-mund. Ikke en oplevelse jeg havde brug for, eller har brug for at prøve igen

Åh nej hvor skrækkeligt :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu prøvet at genoplive min baby med hjertemassage og mund-til-mund. Ikke en oplevelse jeg havde brug for, eller har brug for at prøve igen

Puha, det lyder grimt! :( Håber du og Ester er ok? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder grimt! :( Håber du og Ester er ok? :kram2

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder grimt! :( Håber du og Ester er ok? :kram2

:ditto

Masser af kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Malene :boo hvor lyder det helt igennem forfærdeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu prøvet at genoplive min baby med hjertemassage og mund-til-mund. Ikke en oplevelse jeg havde brug for, eller har brug for at prøve igen

 

Åh nej! Jeg håber I alle er okay :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ddt er jeg frygtelig ked af at læse Malene.

Tanker til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor forfærdeligt JustMe! Håber aldrig du skal igennem det igen og at alt er (efter omstændighederne) ok igen.

Masser af tanker til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu prøvet at genoplive min baby med hjertemassage og mund-til-mund. Ikke en oplevelse jeg havde brug for, eller har brug for at prøve igen

Åh nej sødeste det er jeg så ked af at høre :( håber du og Ester er ok og at det ikke er noget alvorligt! Kæmpe kram til jer :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Justme jeg er helt i chok på jeres vegne. Det er jo enhver forældres mareridt. Jeg håber Esther er okay igen. En masse tanker jeres vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skrækkeligt, JustMe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu prøvet at genoplive min baby med hjertemassage og mund-til-mund. Ikke en oplevelse jeg havde brug for, eller har brug for at prøve igen

Ej puuuha sødeste Malene! :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde artiklen :rolleyes

Hvilket af det tænker du på?

Det var jo netop helt forkert og åndssvagt den måde min sag blev håndteret, at mit brok gik ud på -om det er sådan retssystemet er eller om det var en "smutter" for systemet ved jeg ikke noget om.

Jeg ved bare at den forkerte fyr fik straffen på trods af at de havde rigtig mange beviser -og set i bakspejlet kan jeg godt forstå at de ikke går videre med sagen når der er en som kommer og kan fortælle den samme historie som jeg lige har gjort -og tilstår.

Helt givet en 'smutter' - på mange måder. Jeg skulle til st skrive en udtedning, men det er jo egentlig ligegyldigt - uanset hvad så er det trist, at du har haft en rigtig dårligt oplevelse med vores retssystem.

Nu fandt jeg så den historie, som du sigtede til i første omgang. Det er jo rædsomt - men dels må jeg sige, at jeg har kun set nogle fuldstændig ensidige 'notitser' (man kan knap kalde det artikler) om sagen, dels er det trods alt vigtigt at pointere, at manden jo altså ikke blev dømt for voldtægt. Det er så muligvis helt skævt, men når man skælder ud over strafniveauet, så er det helt afgørende, hvad folk rent faktisk er dømt for...

(Jeg er sent på den med svar her - I know - mange hilsener fra flyttekasserne :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I er landet godt Lady H :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bare været træt, halvsløj og sløv det halve af dagen, jeg gider virkelig ikke lægge mig til at sove :rolleyes luxusbrok I know

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder vældig som om at vi skal 'fornøje' os med endnu en omgang sygdom :( Vi havde ellers lavet andre planer :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder vældig som om at vi skal 'fornøje' os med endnu en omgang sygdom :( Vi havde ellers lavet andre planer :prik

En af de store ulemper ved institutions verdenen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt. Åh hvor kan jeg slet ikke overskue denne weekend... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.