SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ingen multiquote, men også tak for tanken til MforMor og JustMe :kiss

Tak fordi du spørger :kiss

Han har sovet dårligt, hostet og vågnet og grædt, men virker faktisk semi-ovenpå lige nu. William er sådan en der ikke har feber om morgenen, så vi ser lige an om den kommer stormene snart eller om det var det.

Han er slasket og træt i hvert fald, og er nu også blevet snottet :( men umiddelbart intet alarmerende :yay

:super altså ikke megasuper med sygdom, men intet alarmerende kan vi godt lide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æv :( God bedring med ham.

Tak! Det er kommet som et lyn fra en klar himmel og jeg skal til vejledning i dag og starter eksamen om et par dage - fuck en lorte-timing :O håber det er de der forbandede tænder han er i gang med at få, for vi har faktisk virkelig ikke tid til at han skal være syg lige i denne uge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen multiquote, men også tak for tanken til MforMor og JustMe :kiss

Tak fordi du spørger :kiss

Han har sovet dårligt, hostet og vågnet og grædt, men virker faktisk semi-ovenpå lige nu. William er sådan en der ikke har feber om morgenen, så vi ser lige an om den kommer stormene snart eller om det var det.

Han er slasket og træt i hvert fald, og er nu også blevet snottet :( men umiddelbart intet alarmerende :yay

God bedring med W :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast (jeg kaster aldrig op!), diarré, ondt i maven og kvalme og 2,5 times kørsel hjem = ikke god kombi :boo :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast (jeg kaster aldrig op!), diarré, ondt i maven og kvalme og 2,5 times kørsel hjem = ikke god kombi :boo :( :boo

No! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast (jeg kaster aldrig op!), diarré, ondt i maven og kvalme og 2,5 times kørsel hjem = ikke god kombi :boo :( :boo

God bedring søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak for kram ❤️ Er vågnet op med feber og slem hoste, så håber virkelig at tiden idag går hurtigt. Jeg vil hjeeeem nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh jeg kunne slå min kæreste lige nu!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh jeg kunne slå min kæreste lige nu!!!!

Åh det lyder farligt..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram ❤️ Er vågnet op med feber og slem hoste, så håber virkelig at tiden idag går hurtigt. Jeg vil hjeeeem nu.

Øv det lyder som om din krop heller ikke kan klare stresset. Håber du får en god dag alligevel og snart er hjemme i din seng. God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forbistrede allergi! Det klør i øjne, svælg og næse og helt op i mine ører efter 1½ time på legepladsen. Og jeg må jo ikke rigtig ta noget for det... ih!  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder farligt..?

Jamen jeg er sgu bare jævnt træt af ham. Føler ikke der er nogen forskel på om han er hjemme eller ej. Jeg står for alt med bebs medmindre jeg spørger ham/siger til ham han skal gøre noget med A. Han har besluttet sig for det kun er mig der kan putte i barnevogn og til nat, og hver gang han har A er hsn en sur skid og har på forhånd besluttet at det ikke går og st A bliver ked af det, og det kan hsn jo mærke. Ham græder hver gang han er ved P og han bliver såååå sur over det, men det er jo hans egen skyld! Og han synes selv han hjælper mega meget til :shooter

Edit, det forklarer jo ikke hvorfor jeg kunne slå ham lige nu, det var en generel beskrivelse ;) men i dsg kammede det bare lige over for mig.

I går var vi til barnedåb og Arthur klarer det så flot, men kan kun sove i barnevognen mens den bliver skubbet. Efter en halv time (midt i maden og jeg har stadig ikke fået noget at spise) kommer en bekendt ud og spørger om hun skal gå en lille tur så jeg kan få noget at spise. Jeg takker ja og går ind for at spise. Min idiotkæreste har ikke selv fattet at gå ud og spørge om han skal tage over så jeg kan få noget at spise, men da jeg kommer ind går han ud for at tale i tlf - det kan hsn åbenbart sagtens. Megafjols.

Senere på dagen blev A pyller og jeg måtte vandre frem og tilbage i festlokalet med ham på skulderen. Ikke en eneste gang spørger han om han skal tage over, han har travlt med at snakke og spise kage. Shit jeg var tosset.

I dag er bukkejagten jo startet og han stod op kl 4 for at tage ud. Fair nok, de er færdige efter et par timer og skal så spise fælles morgenmad. På et tidspunkt ringer jeg og spørger efter ham, da jeg har trillet barnevogn i over en time og virkelig skal tisse. Han siger med verdens mest opgivende stemme at han da godt lige kan komme hjem hurtigt. Ok, tak makker!! Jeg er inde i få minutter og da Jeg kommer ud står han og glor ned i barnevognen og konstaterer at A græder. Øhh, hvad så med at stikke ham sutten og gå lidt, i stedet for at glo på ham?!?! Ej men seriøst, jeg bliver så træt. Og ham smuttede med det samme igen, og er stadig ikke hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er så træt. Har ingen energi i dag. Heldigvis har B taget ungerne med ud....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, lpd, det er sgu en ommer fra ham! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op lpd det er sq ikke i orden! Du finder dig i for meget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger, er glad for I ikke synes jeg er den ondeste onde. Det er jo altså ikke kun Mit barn tænker jeg! Nu har jeg ringet til ham (efter at have skrevet til ham for 1,5 time siden) og spurgt om han egentlig har tænkt sig at komme hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder som om din krop heller ikke kan klare stresset. Håber du får en god dag alligevel og snart er hjemme i din seng. God bedring

Problemet er at her er hamrende koldt. Havde godt taget ekstra uldkjoler, nålebinding og skiundertøj med, men kulden har virkelig slået benene væk under mig. Så den står nok på en gang influenza nu, desværre.

Men nu er der kun tre timer tilbage til vi skal pakke sammen, så forhåbentligt er vi hjemme før midnat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er sgu bare jævnt træt af ham. Føler ikke der er nogen forskel på om han er hjemme eller ej. Jeg står for alt med bebs medmindre jeg spørger ham/siger til ham han skal gøre noget med A. Han har besluttet sig for det kun er mig der kan putte i barnevogn og til nat, og hver gang han har A er hsn en sur skid og har på forhånd besluttet at det ikke går og st A bliver ked af det, og det kan hsn jo mærke. Ham græder hver gang han er ved P og han bliver såååå sur over det, men det er jo hans egen skyld! Og han synes selv han hjælper mega meget til :shooter

Edit, det forklarer jo ikke hvorfor jeg kunne slå ham lige nu, det var en generel beskrivelse ;) men i dsg kammede det bare lige over for mig.

I går var vi til barnedåb og Arthur klarer det så flot, men kan kun sove i barnevognen mens den bliver skubbet. Efter en halv time (midt i maden og jeg har stadig ikke fået noget at spise) kommer en bekendt ud og spørger om hun skal gå en lille tur så jeg kan få noget at spise. Jeg takker ja og går ind for at spise. Min idiotkæreste har ikke selv fattet at gå ud og spørge om han skal tage over så jeg kan få noget at spise, men da jeg kommer ind går han ud for at tale i tlf - det kan hsn åbenbart sagtens. Megafjols.

Senere på dagen blev A pyller og jeg måtte vandre frem og tilbage i festlokalet med ham på skulderen. Ikke en eneste gang spørger han om han skal tage over, han har travlt med at snakke og spise kage. Shit jeg var tosset.

I dag er bukkejagten jo startet og han stod op kl 4 for at tage ud. Fair nok, de er færdige efter et par timer og skal så spise fælles morgenmad. På et tidspunkt ringer jeg og spørger efter ham, da jeg har trillet barnevogn i over en time og virkelig skal tisse. Han siger med verdens mest opgivende stemme at han da godt lige kan komme hjem hurtigt. Ok, tak makker!! Jeg er inde i få minutter og da Jeg kommer ud står han og glor ned i barnevognen og konstaterer at A græder. Øhh, hvad så med at stikke ham sutten og gå lidt, i stedet for at glo på ham?!?! Ej men seriøst, jeg bliver så træt. Og ham smuttede med det samme igen, og er stadig ikke hjemme.

Det er mere end en ommer... det er noget man ihvertfalde prøver at gøre godt igen. Nej jeg var også blevet gal, og havde nok ikke kunne undgå at sige noget til ham.

Han virker jo næsten helt bange for lille A. Og en anelse modvillig iforhold til at lære ham at kende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mere end en ommer... det er noget man ihvertfalde prøver at gøre godt igen. Nej jeg var også blevet gal, og havde nok ikke kunne undgå at sige noget til ham.

Han virker jo næsten helt bange for lille A. Og en anelse modvillig iforhold til at lære ham at kende...

Han kom så hjem og havde drukket (!!!) og var rigtig sur på mig, og spurgte om det var "naivt at tro at han kunne få bare en eneste dag uden at stå med en masse ansvar". Gæt en presset og træt mor der flippede for vildt ;) tror aldrig han har set mig så gal før, og jeg tror han har fattet at det ikke var heeelt berettiget ;) han gik ud med Arthur og barnevogn for over en halv time siden, og jeg har ikke set dem siden, så jeg tror han har fattet at han nok hellere må blive derude til han sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, du godeste, som om du ikke har en masse ansvar 24/7!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt brølt lpd!!

Jeg havde samme tur med J.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, LadyH og MorAnja!

Kors jeg er skidt :(

Jeg havde sådan glædet mig til at få pigerne hjem og hygge med dem efter vi alle har været på tur hver vores sted. Nu ligger jeg her og kan høre dem nede i stuen og kan kun orke at ligge og sove og rende på toilet :(

Jeg er man-flu-ynkelig og savner mine piger! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til din Tumle, og rigtig god bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking skoldkopper! Var det seriøst ikke noget med at vi HAR HAFT nok goddamn sygdom det sidste år :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.