SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Kompressoren i vores nye tørretumbler er gået i stykker og den kan først blive lavet om 12 dage :prik Nu har også kun ventet 1,5 uge på de kom og kiggede på den :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg simpelthen ikke er sket! Altså at de kunne være stjålet!

Altså forældre har også taget nogle af vores ting med hjem i farten, også ting, der stod navn i, og det er kommet tilbage igen.

Vores BH's legeplads er så stor, at her ville personalet ikke kunne se, hvis et barn tog sandaler af og "gemte/glemte" dem et sted.

Jeg håber de dukker op. Vi har ret dyrt tøj, overtøj, dyre sko/sandaler/hjemmesko mv, og har aldrig fået stjålet noget. Børnene har jo også fuldstændig styr på "hvis sko, der er hvis" :D

De sidste par dage har min datter leget barfodet i sandkassen. Og på vej hjem er pædagogen kommet ind med hendes sandaler. :)

Hmm det lyder godt, at du ikke tænker at nogen stjæler. Det tror jeg egentlig heller ikke, men da jeg lige så det på skrift her, tænkte jeg bare NOOOOO! Og de ville jo være "nemme" at stjæle.

Men ja, det er selvfølgelig nemt at komme til at smide andres ting i tasken. Vi havde faktisk i næsten en måned en tegning i tasken, som V mente, at han havde malet, og ds vi så endelig tog os sammen til at hænge den op, stod der sgu "Regitze" på :blush

Håber håber håber, at de dukker op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det lyder godt, at du ikke tænker at nogen stjæler. Det tror jeg egentlig heller ikke, men da jeg lige så det på skrift her, tænkte jeg bare NOOOOO! Og de ville jo være "nemme" at stjæle.

Men ja, det er selvfølgelig nemt at komme til at smide andres ting i tasken. Vi havde faktisk i næsten en måned en tegning i tasken, som V mente, at han havde malet, og ds vi så endelig tog os sammen til at hænge den op, stod der sgu "Regitze" på :blush

Håber håber håber, at de dukker op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver "heldigvis" dårligt vejr i pinsen ;)

Ellers kan man måske skrive en mail på intra?

De skal nok dukke op (ellers er der nogle røvbananer blandt de forældre!)

Jeg har sendt en besked til alle :) (hvis jeg ellers har fattet systemet :D) så jeg krydser rigtig meget fingre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smiley der græder og ikke kommer til at sove hele natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smiley der græder og ikke kommer til at sove hele natten.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smiley der græder og ikke kommer til at sove hele natten.

Søde du :kram2 håber snart det lysner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvnløs. <_< Og tankemylder over noget absolut ufarligt og ikke presserende :angry Sluk SÅ hjerne! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lene - hvor bor du henne af i landet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lene - hvor bor du henne af i landet?

I København :)

Hold nu op Jeg føler mig fjollet,men der er lys forude Simon er faldet i søvn så nu mangler jeg bare Tobias...

Og har lidt besluttet at om en time så vækker jeg manden for så må det være min tur til at hvile

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I sover Lene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I København :)

Hold nu op Jeg føler mig fjollet,men der er lys forude Simon er faldet i søvn så nu mangler jeg bare Tobias...

Og har lidt besluttet at om en time så vækker jeg manden for så må det være min tur til at hvile

Jeg håber at du fik hvile.

København er desværre på den "anden side", ellers havde jeg tilbudt en kop kaffe og en pause til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at du fik hvile.

København er desværre på den "anden side", ellers havde jeg tilbudt en kop kaffe og en pause til dig :)

Tusind tak :kiss Ville elske at drikke en kop kaffe med dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I sover Lene :kram2

Jeg fik 3,5 time,så er træt. Nå men det er fredag og Solen skinner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lene for pokker da :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lene for pokker da :( :kram

Tak tror bare lige filmen knækkede lidt i nat.

Bilder mig selv ind at han ser lidt bedre ud i dag hans læber er kun ca dobbelt i størrelse...

Og efter morgenens Panodil og sukker vand fik jeg også et lille smil.

20160513_053847_zps2g4ywmpr.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes simpelthen det er uretfærdigt med det søvn her.

Leah er træls at putte.

Leah vågner 3-4 gange og skriger hver nat.

Leah står op kl 5-6.

Hvorfor er der ikke bare noget med det søvn der kører??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes simpelthen det er uretfærdigt med det søvn her.

Leah er træls at putte.

Leah vågner 3-4 gange og skriger hver nat.

Leah står op kl 5-6.

Hvorfor er der ikke bare noget med det søvn der kører??

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At regeringen anbefaler F-35 <_<

Hvorfor? (jeg er helt blank på sådan noget, ved du :P :D)

Hvorfor skal vi overhovedet bruge penge på nye kampfly? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor? (jeg er helt blank på sådan noget, ved du :P :D)

Hvorfor skal vi overhovedet bruge penge på nye kampfly? :unsure

Det sidste vil jeg også gerne vide. Som jeg har forstået det, har vi nogle af de bedste kampfly i verden, fordi der er videreudviklet så meget på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tror bare lige filmen knækkede lidt i nat.

Bilder mig selv ind at han ser lidt bedre ud i dag hans læber er kun ca dobbelt i størrelse...

Og efter morgenens Panodil og sukker vand fik jeg også et lille smil.

20160513_053847_zps2g4ywmpr.jpg

Wauw, det ser ikke rart ud! :o

God bedring med ham :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt let brok, men havde bestilt en tynd silkekyse til C til de lidt køligere dage der nok stadig kan komme og så en sommerhat der passer (dem vi har er for store). Nu har jeg så fået pakken - med 2 sommerdragter i! Så der må jo være gået koks i det, så skal have fat i dem i dag, men vi står jo og mangler de andre ting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt let brok, men havde bestilt en tynd silkekyse til C til de lidt køligere dage der nok stadig kan komme og så en sommerhat der passer (dem vi har er for store). Nu har jeg så fået pakken - med 2 sommerdragter i! Så der må jo være gået koks i det, så skal have fat i dem i dag, men vi står jo og mangler de andre ting!

Øv hvor irriterende :prik

Jeg vil gerne tilsvarende brokke mig over, at jeg bestilte shorts til mig og Mar i mandags og de er ikke kommet endnu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil brokke mig over en rigtig skodmorgen, med selvstændighedsdreng der bare gjorde alt det modsatte af hvad jeg bad ham om.. Og så derefter (selvfølgelig) en lorte aflevering, hvor jeg gik fra en grædende dreng.. Ork! 

Og så er jeg bare handicappet af at være så gravid.. Og der er bare lang vej igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.