SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Egen læge henviste til hudlæge i mandags da bette havde fået udslæt på hele kroppen og egen læge mente helt sikkert at det var pinicilinens skyld (som hun får pga Møb). Vi fik en akut tid til idag. Hudlægen ser lidt billeder taget i søndags og hvad hun fik som pinicilin og hvilket antihistimin hun har fået og kigger meget kort på bette, og siger så jamen det er virus som har givet nældefeber udslæt (øhm det ligner ikke nælde feber) og det kunne de sørme ikke teste for pinicilin allergi da man skulle henvises via egen læge til sygehuset. Total spild af tid,både deres og vores. Vor hele bevares så kontanter vi bare egen læge for at få en henvisning til en udredning nu hvor far har pollen allergi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hånd- fod- og mundsyge f*** Hvor er den led. Stakkels stakkels Tobias :boo

Oh yes! Adam var også helt elendig da han havde det for nogle måneder siden. Har aldrig set ham så ked og pylret. Håber på hurtig bedring søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den gode dag at have fundet Brokketråden (hvorfor F kendte jeg ikke den?!)

Røvsyg dag med konstant ked og SKRIGENDE Benjamin + en mand der kommer alt for sent hjem = meget sur mor/hustru :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den gode dag at have fundet Brokketråden (hvorfor F kendte jeg ikke den?!)

Røvsyg dag med konstant ked og SKRIGENDE Benjamin + en mand der kommer alt for sent hjem = meget sur mor/hustru :gal

Hvordan pokker har du kunne undgå den :o

Øv med Benjamin. Håber du er gladere igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooo - man skal aldrig undervurdere dårlig slik - øv :kram2

 

 

:ditto !!!

 

Tak for sympati, piger. Det var fileme lidt antiklimatisk at sætte tænderne i, når man forventer noget blødt, chewy slik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Be om at få skruet ned for varmen, tak! :sm

 

Det kommer vist her i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan pokker har du kunne undgå den :o

Øv med Benjamin. Håber du er gladere igen :kiss

 

:ditto til spørgsmålet :P

 

Og ja, det er da så træls med Benjamin og manden. Jeg håber Benjamin sover, og at du er gladere nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for sympati, piger. Det var fileme lidt antiklimatisk at sætte tænderne i, når man forventer noget blødt, chewy slik :rolleyes

Altså jeg ville formentlig tude hvis det var mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer vist her i weekenden :)

Thank god! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan pokker har du kunne undgå den :o

Øv med Benjamin. Håber du er gladere igen :kiss

Ja det forstår jeg godt nok heller ikke! :blink

Jeg ser i det mindste ikke rødt længere, men gløderne ulmer stadig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lyst til slik og vi har intet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto til spørgsmålet :P

Og ja, det er da så træls med Benjamin og manden. Jeg håber Benjamin sover, og at du er gladere nu :kram2

Fatter ikke hvordan jeg har kunnet undgå at se den :rolleyes

Benjamin sover heldigvis (antijinx!!), og humøret har det også bedre :kiss koldskål med Digestive-kiks og vanilleis kan kurere meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg ville formentlig tude hvis det var mig :rolleyes

 

Jeg har bare lyst til at smide det ud, for gider ærligt talt ikke spise det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter ikke hvordan jeg har kunnet undgå at se den :rolleyes

Benjamin sover heldigvis (antijinx!!), og humøret har det også bedre :kiss koldskål med Digestive-kiks og vanilleis kan kurere meget ;)

 

Årh, det lyder også lækkert! Godt, at humøret har fået nogle takker opad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare lyst til at smide det ud, for gider ærligt talt ikke spise det :rolleyes

Kan jeg godt forstå - altså livet er for kort til dårlig slik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det forstår jeg godt nok heller ikke! :blink

Jeg ser i det mindste ikke rødt længere, men gløderne ulmer stadig :rolleyes

Jeg er sådan virkelig imponeret over du har kunne undgå den :p

Ih ddt lyder ikke godt. Håber du får dampet af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM: Melissa har mere end en gang begravet sine sko i børnehavens sandkasse - yes hun var og er lidt en bølle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lene det lyder slemt :kram god bedring med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM: Melissa har mere end en gang begravet sine sko i børnehavens sandkasse - yes hun var og er lidt en bølle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Jeg kunne SAGTENS forestille mig V have gjort det samme :rolleyes Håber de dukker op!

I går havde Noah lagt hans kasket i kassen med sandkasse-legetøj. Pædagogerne vidste ikke hvor han havde lagt den, men der kunne han heldigvis selv huske. Måske V også selv ved hvor de er, hvis han har gemt dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går havde Noah lagt hans kasket i kassen med sandkasse-legetøj. Pædagogerne vidste ikke hvor han havde lagt den, men der kunne han heldigvis selv huske. Måske V også selv ved hvor de er, hvis han har gemt dem?

Han siger bare, at han ikke ved det <_< Jeg bliver bare sådan lidt... Det er SKO! Jeg kan sagtens forstå at vanter og hatte og andre løsdele bliver væk, men jeg synes egentlig at der burde være mandskab nok til at der er lidt tjek på ungerne, når de tager sko af/på, for de er sgu lidt sværere at undvære... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han siger bare, at han ikke ved det <_< Jeg bliver bare sådan lidt... Det er SKO! Jeg kan sagtens forstå at vanter og hatte og andre løsdele bliver væk, men jeg synes egentlig at der burde være mandskab nok til at der er lidt tjek på ungerne, når de tager sko af/på, for de er sgu lidt sværere at undvære... <_<

Jeg tænker, at nogen andre (forældre) kan have kommet til at tage dem med hjem? I vores inst. bliver sko/ting nogle gange stillet i det forkerte "rum" i garderoben, eller børnene flytter rundt på dem selv, i leg. Vi har desværre også oplevet at noget af sønnikes mere lækre/dyre tøj er forsvundet i vuggestuen. Der har så ikke været navneetiketter i de stykker tøj der er forsvundet, så det kan selvsagt også dreje sig om at andre har fået det med hjem ved en fejl, men jeg tvivler, da det ikke var købt i Danmark. Nu sætter vi navneetiketter i alt, på nær strømper:) Det er så nemt, også i sko. Håber Vs sandaler dukker op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at nogen andre (forældre) kan have kommet til at tage dem med hjem? I vores inst. bliver sko/ting nogle gange stillet i det forkerte "rum" i garderoben, eller børnene flytter rundt på dem selv, i leg. Vi har desværre også oplevet at noget af sønnikes mere lækre/dyre tøj er forsvundet i vuggestuen. Der har så ikke været navneetiketter i de stykker tøj der er forsvundet, så det kan selvsagt også dreje sig om at andre har fået det med hjem ved en fejl, men jeg tvivler, da det ikke var købt i Danmark. Nu sætter vi navneetiketter i alt, på nær strømper:) Det er så nemt, også i sko. Håber Vs sandaler dukker op!

Eller bedsteforældre.. Min mor har flere gange taget noget med hjem, der ikke var Theodors, men det hang i hans rum. :)

Meeeen, var det Theodors nye angulus sandaler uden navn i, var jeg nok tilbøjelig til at male fanden på væggen og mene nogen med garanti havde stjålet dem :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg bliver tosset hvis nogen har stjålet dem :sm Ej det GØR man da heller ikke i en børnehave?! Eller er jeg naiv? :unsure Suk. Håber virkelig de dukker op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg bliver tosset hvis nogen har stjålet dem :sm Ej det GØR man da heller ikke i en børnehave?! Eller er jeg naiv? :unsure Suk. Håber virkelig de dukker op!

Det tror jeg simpelthen ikke er sket! Altså at de kunne være stjålet!

Altså forældre har også taget nogle af vores ting med hjem i farten, også ting, der stod navn i, og det er kommet tilbage igen.

Vores BH's legeplads er så stor, at her ville personalet ikke kunne se, hvis et barn tog sandaler af og "gemte/glemte" dem et sted.

Jeg håber de dukker op. Vi har ret dyrt tøj, overtøj, dyre sko/sandaler/hjemmesko mv, og har aldrig fået stjålet noget. Børnene har jo også fuldstændig styr på "hvis sko, der er hvis" :D

De sidste par dage har min datter leget barfodet i sandkassen. Og på vej hjem er pædagogen kommet ind med hendes sandaler. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.