SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ris! I en pose med ris et par døgn

yes, den kom direkte fra spanden i en pose med ris.. men  :prik  :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

yes, den kom direkte fra spanden i en pose med ris.. men :prik :numse

SÅ irriterende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet tilbudt dagplejeplads i en anden by end den vi bor i.. Det gider jeg ikke! :( og hvad gør man så, så skal vi vel sige nej. Men kan slet ikke overskue hvad det så betyder. Øv :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bagdel ved sommervejret: sand overALT <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig selv og min alt for ringe rygrad.

For helvede jeg er dum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så naiv at tro jeg selv kunne smøre solcreme på min ryg :prik :prik av for ind i h... det brænder :( :prik

ix3xpg.jpg

Og jeg synes ikke engang jeg sad særlig længe i solen... Nu er parasollen fundet frem og jeg skal have en t-shirts på imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så naiv at tro jeg selv kunne smøre solcreme på min ryg :prik :prik av for ind i h... det brænder :( :prikix3xpg.jpg

Og jeg synes ikke engang jeg sad særlig længe i solen... Nu er parasollen fundet frem og jeg skal have en t-shirts på imorgen...

Av av for den :kram2 pas på søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putning indledt kl. 19.30 og knægten er stadig vågen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putning indledt kl. 19.30 og knægten er stadig vågen :prik

Øv! N var også længe om at sove, jeg tror det er varmen. Han fik et tæppe i stedet for dynen og åbent vindue, så hjalp det her. Håber A snart sover :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bagdel ved sommervejret: sand overALT <_<

Oh yes... Her tømte tumling skoene ud på køkkengulvet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bagdel ved sommervejret: sand overALT <_<

Haha åh ja <_< Williams hovedbund var total dækket af sand :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig selv og min alt for ringe rygrad.

For helvede jeg er dum

:kram2

Hvad da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putning indledt kl. 19.30 og knægten er stadig vågen :prik

:kram2 øv! Lange putninger er simpelthen det værste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Hvad da?

Har været så dum at købe en pakke smøger idag til trods for at jeg har været rygfri i jeg ved ikke hvor mange år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For ca. en time siden: sidder og er positiv, produktiv og prøver at få nogle ting fra hånden, så de kan streges på min to do list. Så ringer manden fra arbejdet; indebrændt og fuld af frustrationer og negativitet.

 

Nu, 52 minutters telefonsamtale senere: manden er glad og rimelig positiv igen og syntes, at det hjalp at snakke med mig. Det er selvfølgelig godt, men nu er jeg til gengæld fuldstændig drænet for energi og i væsentlig mere uproduktiv forfatning og negativ sindsstemning end inden. Bah..! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik og i dag er det så Tobias der klynker og stadig er vågen :numse

Sygdom og syge tvillinger sucks :angry - be om at Simon ikke også bliver syg Tak...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været så dum at købe en pakke smøger idag til trods for at jeg har været rygfri i jeg ved ikke hvor mange år.

Smid dem ud :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! N var også længe om at sove, jeg tror det er varmen. Han fik et tæppe i stedet for dynen og åbent vindue, så hjalp det her. Håber A snart sover :kram

Vi prøvede også alt muligt med mindre tøj, mere luft, mindre lys, mere lys, nus, tryk, fastholde (kærligt) og jeg ved ikke hvad. Kl. 22.30 tog vi ham med i seng hos os, stadig uro og klynke hele tiden. Gav ham panodil kl. 23 (han døjer med tænder, men vi var ærligt i tvivl om han havde ondt eller var pyller fordi han var overtræt. 23.20 faldt han i søvn og vi bar ham ind i hans egen seng. Han har sovet hele natten og er i et vældigt humør her til morgen. Suk altså!

Tak for kram - også Stephi :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man ikke godt have lov til at brokke sig over DSB? Kan virkelig ikke finde ud af om det er muligt at komme afsted i dag. Rejseplanen siger at alle mulige afgange for mig er aflyste, jeg kan ikke købe billetter hverken via app'en eller via nettet, men alligevel siger robotten i telefonen at toget kører. Altså, hallo! Giv dog lige klar besked, så jeg kan nå at finde alternativ transport til København.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smid dem ud :kiss

Lige nu lægger de på køkkenbordet ved siden af. Skal lige have taget de sidste skridt med dem.

Jeg har dog heldigvis ikke taget hul af pakken endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu lægger de på køkkenbordet ved siden af. Skal lige have taget de sidste skridt med dem.

Jeg har dog heldigvis ikke taget hul af pakken endnu.

Hold fast! Jeg lavede samme nummer for snart et år siden, og fortryder det hver dag, for nu sidder jeg i saksen igen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu lægger de på køkkenbordet ved siden af. Skal lige have taget de sidste skridt med dem.

Jeg har dog heldigvis ikke taget hul af pakken endnu.

Sikke en upser at købe en pakke, men hold da op hvor er du sej at du ikke har røget af dem :respekt

Lad mig sige det sådan: du kommer til at fortryde det!

Hold nu op jeg er stoppet mange gange :Blush og kampen er SÅ strid! Jeg tænker stadigvæk tit på at ryge og bliver forført af tanken, men at give efter hjælper jo ikke, det sender også mange skridt tilbage!

:kram2

Og husk så på, du kan jo starte med at beslutte dig for at du ikke ryger i dag. Det er måske til at overskue :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er trist på T's vegne :(

Siden hun startede i børnehave have hun snakket vildt meget om en pige der hedder I, og vi troede at de var venner, så vi er hoppet med på bølgen og jævnligt spurgt om de har leget sammen og hvad de har lavet osv.

I tirsdags da jeg hentede T var hun virkelig trist og sagde af I havde drillet og været sur. Idag talte jeg så med T's yndlings pædagog, og det viser sig så at I ofte er rigtig slem mod T og nogle af de andre piger :( hun skifter "slyngveninde" dagligt, og udelukker pigerne fra lege på skift, og driller dem det ikke må være med.

Stakkels lille T, der så gerne vil I, når I ikke (altid) gider hende :(

Wow, må indrømme, at jeg faktisk også synes, at det er lidt synd for "I". Selvfølgelig er det overhovedet ikke ok, at hun er strid mod de andre, men synes faktisk ikke at pædagogen bør snakke sådan om et andet barn med de andre forældre. 

Når det er sagt, har vi haft lignende situationer i Ingers børnehave, og det er simpelthen så rædselsfuldt, når man oplever, at ens barn er dét, der vælges fra. Jeg synes dog, at det virker til, at den slags udsving i opførsel og vennehalløj er noget, som virker til at være en del af børnenes udvikling. Vi får at vide, at Inger passer fint ind i fællesskabet, og hun er glad for sin børnehave, og når jeg henter hende leger hun ofte med mange forskellige børn. Men nogle gange har hun leget med en pige eller dreng super fint dagen i forvejen, og så har vi da oplevet, at de børn den næste dag har leget med nogle andre og ikke har ville have Ingsen med, hvortil pædagogerne har grebet ind og guidet børnene i situationen. Både dem der ikke ville lege og dem der ikke måtte være med. Og næste dag har situationen så igen set helt anderledes ud.

Og vi har altså også oplevet, at Inger har været en strid mokke, som har sagt, at andre ikke må være med. Hvor vi naturligvis har slået ned med det samme og fortalt hende, at den slags opførsel er uacceptabel og også snakket med hende om, at andre altså bliver kede af det, når man siger sådan. 

Det jeg siger er, at der bliver taget og givet i en børnehavegruppe. Det er nogle vilde udviklinger, der sker i de små personligheder, og de afprøver jo alle ender af følelsesregisteret. Og selvom det bestemt ikke er sjovt, når ens barn oplever at blive afvist eller valgt fra, er det i sidste ende de voksnes ansvar at hjælpe børnene i situationen. Først og fremmest forældre men også pædagogerne, som jo altså er de voksne, som mest af alt bruger tid sammen med børnene i børnehave-hverdagen. Og hvis det virkelig er så grelt med den pige (det kan være svært at vide ud fra det du skriver), synes jeg altså virkelig, at hun bare burde sige til dig at "ja, der er et problem der, men vi er opmærksomme på det) fremfor at gå i detaljer med, hvordan hun opfører sig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her <_< og jeg hader virkelig mig selv for at falde i igen <_<

Og jeg holder det skjult for næsten alle :blush jeg er så pinlig over at jeg begyndte at ryge igen, så hver gang vi får gæster så skjuler jeg alle spor af at jeg ryger, og når vi er i byen så ryger jeg ikke. Det er SÅ bøvlet!

Jeg skjulte det også de første mange måneder. Så gav jeg op! :P men jeg hader mig selv hver eneste dag, for at være begyndt igen! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu hader jeg lidt at der åbenbart er for mange babyer i denne her by - og for lidt dagplejepladser. Og at alle dem fra mødregruppen skal starte før selvom børnene er 1-2 måneder yngre, så nu tager de jo de få pladser der er. Åh hvor jeg altså håber det kan gå op så vi på en eller anden måde kan få en plads her i byen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.