SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Aaaaaaaad! Har lige set et program om skadedyr, hvor de blandt andet viste væggelus og bid fra dem. Og de bid ligner sørme godt nok det "udslæt" jeg fik, da jeg backpackede i Barcelona og boede på et snusket hostel. Det er flere år siden, men jeg får alligevel helt kvalme ved tanken om, at sådan en million små kravl har siddet og ædt i mig. :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaaaaaad! Har lige set et program om skadedyr, hvor de blandt andet viste væggelus og bid fra dem. Og de bid ligner sørme godt nok det "udslæt" jeg fik, da jeg backpackede i Barcelona og boede på et snusket hostel. Det er flere år siden, men jeg får alligevel helt kvalme ved tanken om, at sådan en million små kravl har siddet og ædt i mig. :puke

Yikes! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ryg :(

Jeg kan ikke sidde, ligge eller stå og har kastet op af smerterne.

Det værste er at jeg kan mærke at det er musklerne der er fuldstændig spændt, men jeg kan ikke finde ud af at slappe af i dem.. Desuden føles det som om at jeg har vokseværk i alle mine led :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ryg :(

Jeg kan ikke sidde, ligge eller stå og har kastet op af smerterne.

Det værste er at jeg kan mærke at det er musklerne der er fuldstændig spændt, men jeg kan ikke finde ud af at slappe af i dem.. Desuden føles det som om at jeg har vokseværk i alle mine led :(

Må jeg på det varmeste anbefale en god Zoneterapeut :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre.. Har snakket med kommunen (der er 2 ugers behandlingstid), og med boligforeningen.. Jeg har til fredag, men det er 15000kr, så jeg kan på ingen måde se hvordan de penge skulle kunne skaffes.

Boligforeningen plejer at være til at snakke med, hvis kommunen er inde over, men ikke kan nå at give dig lånet inden boligforeningens frist.

Hvad med banken? - kan de hjælpe inden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det bliver en hård omgang det her.

Jeg må tro på vi har gjort det rigtige.

:kram2 :kiss Tlnk hvis det er en dag om 15 år viser sig at være rigtigt, og I så ikke havde gjort noget.. Dét havde været frygteligt!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kiss Tlnk hvis det er en dag om 15 år viser sig at være rigtigt, og I så ikke havde gjort noget.. Dét havde været frygteligt!!! :kram

Det er OGSÅ min tanke! Det ville være uudholdeligt at vide man aldrig havde taget det seriøst :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en hård omgang det her.

Jeg må tro på vi har gjort det rigtige.

I HAR gjort det rigtige.

Tag det fra et offer selv, som aldrig blev taget seriøst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I HAR gjort det rigtige.

Tag det fra et offer selv, som aldrig blev taget seriøst!

Har sendt dig en besked

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at vi altid ender ved den læge jeg ikke kan lide og ikke føler man bliver taget seriøst ved

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg på det varmeste anbefale en god Zoneterapeut :kram

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cmathilde - fik ikke læst din besked men håber i er ok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Boligforeningen plejer at være til at snakke med, hvis kommunen er inde over, men ikke kan nå at give dig lånet inden boligforeningens frist.

Hvad med banken? - kan de hjælpe inden?

Desværre ikke.. Har haft ringet rundt, men der er ingen hjælp..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af det på min søns vegne. Han har tydeligvis arvet mit sensitive sind :( 2 timer i mødregruppe og 4 mislykkede putninger. Måtte gribe mine ting og skynde mig hjem med meget ulykkelig baby. Han græd så meget at hans body var gennemblødt. Det er 3 timer siden pg det er først nu der er ved at være ro på ham igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af det på min søns vegne. Han har tydeligvis arvet mit sensitive sind :( 2 timer i mødregruppe og 4 mislykkede putninger. Måtte gribe mine ting og skynde mig hjem med meget ulykkelig baby. Han græd så meget at hans body var gennemblødt. Det er 3 timer siden pg det er først nu der er ved at være ro på ham igen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men forhelvede <_< ALLE Nohrs sutter er væk :( hvordan kan vi smide dem allesammen væk?

Og det er allerede efter sengetid og han var stangtræt, så nu putter jeg ham med amning, men hvis han ikke falder i søvn af det så skal han have sin sut.

Og hvad gør Jon? LARMER og lader William LARME <_< og hvad burde han så gøre? Enten putte overtræt William eller fise op i netto efter nye sutter :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen shorts og dem jeg ville have købt, er udsolgt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lidt ala luksus brok:

 

Men hold op hvor er jeg dog træt af at alle mine jeans, pæne bukser og shorts er for store i livet og lårene og hænger og slasker, får mega hængerøv og ser noget så sjusket ud. Og har ikke lige tiden til at tage ud at shoppe :huh og lur mig om jeg så overhovedet ville kunne finde noget der passer alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt af at putte tumling og det tager over en time hver evig fucking eneste aften :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men forhelvede <_< ALLE Nohrs sutter er væk :( hvordan kan vi smide dem allesammen væk?

Og det er allerede efter sengetid og han var stangtræt, så nu putter jeg ham med amning, men hvis han ikke falder i søvn af det så skal han have sin sut.

Og hvad gør Jon? LARMER og lader William LARME <_< og hvad burde han så gøre? Enten putte overtræt William eller fise op i netto efter nye sutter :prik

Vi har også været ramt af mystisk forsvindingssutter... 13 sutter væk på en uge... Så skiftede jeg sengetøj.... 5 sutter i Leonoras seng og imponerende 8 i vores egen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke have at en mand voldtager et barn på 14 år og KUN får 30 dage :boo

Tænk at det er blevet okay at voldtage et barn hvis barnet er ved bevidsthed!

Generelt synes jeg at Danmarks måde at straffe på er forfærdelig.

Jeg var selv ude for et "ufrivilligt samleje" da jeg var 14 år (og han 22 år), og da de både havde undersøgt mig og fundet beviser (heriblandt cigaretskod med spyt på, kondom (heldigvis), min læbepomade i hans bil og mine iturevne bukser) hentede de ham og lovede mig at han ikke skulle komme udenom fængselsstraf.

En måned senere finder jeg ud af at hans lillebror "tilstod" at det var ham der gjorde det, hvilket betød at den rigtige gerningsmand gik fri uden så meget som en plet på straffeattesten og hans lillebror som var mindreårig fik vidst noget dom på et hjem for unge med problemer.

Min far fortalte politiet flere gange at det ikke var ham men politiets svar var at det var en lukket sag da der jo var en der tilstod.

Det tog mig lang tid at bare kunne kysse en fyr igen, og jeg kan stadigvæk ikke høre nik og Jay ft Alex -hvad nu hvis, da den blev spillet i radioen imens...

Heldigvis er jeg kommet rigtig godt ud på den anden side, men tænk hvad den stakkels pige skal igennem HVIS hun kommer igennem det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke have at en mand voldtager et barn på 14 år og KUN får 30 dage :boo

Tænk at det er blevet okay at voldtage et barn hvis barnet er ved bevidsthed!

Generelt synes jeg at Danmarks måde at straffe på er forfærdelig.

Jeg var selv ude for et "ufrivilligt samleje" da jeg var 14 år (og han 22 år), og da de både havde undersøgt mig og fundet beviser (heriblandt cigaretskod med spyt på, kondom (heldigvis), min læbepomade i hans bil og mine iturevne bukser) hentede de ham og lovede mig at han ikke skulle komme udenom fængselsstraf.

En måned senere finder jeg ud af at hans lillebror "tilstod" at det var ham der gjorde det, hvilket betød at den rigtige gerningsmand gik fri uden så meget som en plet på straffeattesten og hans lillebror som var mindreårig fik vidst noget dom på et hjem for unge med problemer.

Min far fortalte politiet flere gange at det ikke var ham men politiets svar var at det var en lukket sag da der jo var en der tilstod.

Det tog mig lang tid at bare kunne kysse en fyr igen, og jeg kan stadigvæk ikke høre nik og Jay ft Alex -hvad nu hvis, da den blev spillet i radioen imens...

Heldigvis er jeg kommet rigtig godt ud på den anden side, men tænk hvad den stakkels pige skal igennem HVIS hun kommer igennem det :boo

Hvad er det for en sag, du tænker på...?

Jeg er ked af at høre, at du selv har været udsat for et overgreb :( :kram2 Med al respekt vil jeg dog forsvare vores retssystem med, at der må være nogle detaljer, der forståeligt nok løber lidt rundt i din erindring, for der er noget af det, der ikke hænger sammen i forhold til, hvordan systemet trods alt hænger sammen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh! Jeg havde bestilt parasol + fod i bryllupsgave til min bror. Jeg havde bedt om, at leveringen til deres adresse skulle ske 23/5, som er mandagen efter deres bryllup - og så havde vi udtænkt en "model-parasol", de skulle have haft på dagen. Så har de fandme leveret foden i dag!!!! Så nu er overraskelsen fuldstændig spoleret, og selve parasolen kommer så i øvrigt først om 14 dage, så de kan ikke engang tage den i brug.

Jeg har så nærstuderet ordrebekræftelsen og kan, se at der står, at foden bliver leveret  "efter 3-5 hverdage" - Ja, men det drømmer jeg da ikke om, når nu jeg selv kan vælge en leveringsdato på parasolen?! Når tingene er bestilt og betalt samtidig i samme butik, regner jeg da med samme levering. Øv - jeg er bare skuffet og ked af det! :( Latterlige coop-typer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.