SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Kommunen kontaktet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommunen kontaktet :-(

:kram I gør det rigtige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram I gør det rigtige!

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde gøre rent, men er mega træt efter lorte nat.

Så jeg burde sove, så jeg kunne få noget energi... Men nu sidder jeg lidt fast i angry birds :rolleyes

Nå, jeg gik igang med badeværelset, men så vågnede E <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg gik igang med badeværelset, men så vågnede E <_<

Et tegn på du ikke skal gøre rent? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommunen kontaktet :-(

Nåede ikke at læse forleden hvad det drejer sig om, men er sikker på i gør det rigtige :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville seriøst ønske at jeg havde nogen at snakke med om det her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsk tsk... så er man altså ikke i høj kurs...

Nej ikke rigtig.. Og gæt en baby der stadig ikke sover og nu er MEGET ked af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede ikke at læse forleden hvad det drejer sig om, men er sikker på i gør det rigtige :kram

:ditto

Jeg ville seriøst ønske at jeg havde nogen at snakke med om det her!

Jeg er her.. :kram2 I morgen er jeg hjemme til kl. 15 hvis du har tid. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et tegn på du ikke skal gøre rent? :P

Haha fristende, men det blev noget med at lave danseshow med moppe og klude istedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke rigtig.. Og gæt en baby der stadig ikke sover og nu er MEGET ked af det

Ej øv! Håber snart han sover igen. Så både ham og hans søde mor kan få lidt ro... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet tilbudt drømmelejligheden.

Desværre med overtagelse om 6 dage, og jeg har ikke en chance for at skaffe pengene til indskuddet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Latterlige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet tilbudt drømmelejligheden.

Desværre med overtagelse om 6 dage, og jeg har ikke en chance for at skaffe pengene til indskuddet.

Kan kommunen hjælpe? Eller kan boligselskabet acceptere, at de får pengene lidt senere, nu de selv har været ret sent ude.

Vi fik selv tilbudt vores nuværende lejlighed med ret kort frist, og der snakkede vi med boligselskabet, som godt selv vidste, at de var sent ude, og de havde det derfor helt fint med, at vi betalte senere. Vi kunne dog ikke hente nøgler før vi havde betalt, men det gav os tid til at gå i banken og få det hele på plads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet tilbudt drømmelejligheden.

Desværre med overtagelse om 6 dage, og jeg har ikke en chance for at skaffe pengene til indskuddet.

 

Hvor meget drejer det sig om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen Tumlepigen :kram2 håber der blir smil og god stemning alligevel

Tak Saga og GND :kiss

Det er en fin dag trods natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så rasende i dag at jeg har lyst til at tude. Alle er bare nogle kæmpe idioter. Inklusive mig selv! Min lille søster har lige ringet for at fortælle at hun er blevet forlovet og jeg er sådan tillykke med forlovelsen jeg hader far! Dårlige storesøster! Jeg orkede seriøst bare ikke det der lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hundens badetur igår, idag kostede et besøg hos dyrelægen og smertestillende i 6 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så rasende i dag at jeg har lyst til at tude. Alle er bare nogle kæmpe idioter. Inklusive mig selv! Min lille søster har lige ringet for at fortælle at hun er blevet forlovet og jeg er sådan tillykke med forlovelsen jeg hader far! Dårlige storesøster! Jeg orkede seriøst bare ikke det der lige nu.

Hmm.. Det forstår jeg ikke. Hvorfor hader du din far og hvad er sammenhængen med at din lillesøster er blevet forlovet? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Det forstår jeg ikke. Hvorfor hader du din far og hvad er sammenhængen med at din lillesøster er blevet forlovet? :unsure

slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kommunen hjælpe? Eller kan boligselskabet acceptere, at de får pengene lidt senere, nu de selv har været ret sent ude.

Vi fik selv tilbudt vores nuværende lejlighed med ret kort frist, og der snakkede vi med boligselskabet, som godt selv vidste, at de var sent ude, og de havde det derfor helt fint med, at vi betalte senere. Vi kunne dog ikke hente nøgler før vi havde betalt, men det gav os tid til at gå i banken og få det hele på plads

Desværre.. Har snakket med kommunen (der er 2 ugers behandlingstid), og med boligforeningen.. Jeg har til fredag, men det er 15000kr, så jeg kan på ingen måde se hvordan de penge skulle kunne skaffes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hundens badetur igår, idag kostede et besøg hos dyrelægen og smertestillende i 6 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej det er så synd når de får det. God bedring til vapse

Ja det er virklig synd for hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er virklig synd for hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov nu dreng...tsk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.