SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ihhhh! Jeg havde bestilt parasol + fod i bryllupsgave til min bror. Jeg havde bedt om, at leveringen til deres adresse skulle ske 23/5, som er mandagen efter deres bryllup - og så havde vi udtænkt en "model-parasol", de skulle have haft på dagen. Så har de fandme leveret foden i dag!!!! Så nu er overraskelsen fuldstændig spoleret, og selve parasolen kommer så i øvrigt først om 14 dage, så de kan ikke engang tage den i brug.

Jeg har så nærstuderet ordrebekræftelsen og kan, se at der står, at foden bliver leveret  "efter 3-5 hverdage" - Ja, men det drømmer jeg da ikke om, når nu jeg selv kan vælge en leveringsdato på parasolen?! Når tingene er bestilt og betalt samtidig i samme butik, regner jeg da med samme levering. Øv - jeg er bare skuffet og ked af det! :( Latterlige coop-typer!

Æææææv...! Åh, jeg kan næsten selv mærke skuffelsen :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Træt af at putte tumling og det tager over en time hver evig fucking eneste aften :-(

I know the feeling <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til hr mand for at lukke det vindue, som jeg udtrykkeligt sagde, skulle være åbent. 10.000 grader sover mig og A i i nat :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været ramt af mystisk forsvindingssutter... 13 sutter væk på en uge... Så skiftede jeg sengetøj.... 5 sutter i Leonoras seng og imponerende 8 i vores egen....

Efter Jon havde købt nye (som ikke er de samme, så Nohr kæmpede lidt), dukkede den ene af sutterne op i Williams sko :lol

Om jeg begriber hvor de andre er?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Jon havde købt nye (som ikke er de samme, så Nohr kæmpede lidt), dukkede den ene af sutterne op i Williams sko :lol

Om jeg begriber hvor de andre er?!

Herhjemme bliver sutter også konstant væk... Det er en gåde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en sag, du tænker på...?

Jeg er ked af at høre, at du selv har været udsat for et overgreb :( :kram2 Med al respekt vil jeg dog forsvare vores retssystem med, at der må være nogle detaljer, der forståeligt nok løber lidt rundt i din erindring, for der er noget af det, der ikke hænger sammen i forhold til, hvordan systemet trods alt hænger sammen :unsure

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde artiklen :rolleyes

Hvilket af det tænker du på?

Det var jo netop helt forkert og åndssvagt den måde min sag blev håndteret, at mit brok gik ud på -om det er sådan retssystemet er eller om det var en "smutter" for systemet ved jeg ikke noget om.

Jeg ved bare at den forkerte fyr fik straffen på trods af at de havde rigtig mange beviser -og set i bakspejlet kan jeg godt forstå at de ikke går videre med sagen når der er en som kommer og kan fortælle den samme historie som jeg lige har gjort -og tilstår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brug for jeres hjælp i fortroligt tråden hvis i ved noget om vuggestuer... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover i også pivhamrende elendigt? Jeg drømmer allerede om sne og kulde <_<

Først kunne jeg ikke sove, så kunne Nohr ikke sove og nu har (og er endnu) William været vågen i en time og græder.

Jeg er så skide træt i min krop og når natten så overhovedet ikke er et hvile tidspunkt så synes jeg godt nok at det er strengt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover i også pivhamrende elendigt? Jeg drømmer allerede om sne og kulde <_<

Først kunne jeg ikke sove, så kunne Nohr ikke sove og nu har (og er endnu) William været vågen i en time og græder.

Jeg er så skide træt i min krop og når natten så overhovedet ikke er et hvile tidspunkt så synes jeg godt nok at det er strengt :(

Sådan har jeg også haft det i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barn har sovet uden ble. Det har andet barn også. Hun tissede så lidt. Og hun blev rigtig ked af det, fordi "så var hun ikk en stor pige" Jeg fortæller hende at det er hun, og at det er helt okay at sove med ble.... Men hun var hun ulykkelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinus har sovet hos mig i min seng i to nætter nu, og wow vi har sovet meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg også haft det i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... Har for mange kedelige ting på to-do-listen og for lidt chokolade og solskin på den <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft hvor er det fuldkommen umuligt at blive klar til flytning med baby, der ikke sover ordentlige lure :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så blev Tobias også ringet hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for lidt tid til BK for tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at ramme slutspurten i graviditeten, hvor hormonerne går helt amok.. Stakkels Tim, det bliver lange to mdr.. :lol

Sidder og ser Downton Abbey, og vil ikke spoile for meget, men sæson 3 episode 4 fik mig til at hulke, som i seriøst med både snot og tårer og det hele! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... Har for mange kedelige ting på to-do-listen og for lidt chokolade og solskin på den <_<

Kunne se du havde rettet op på chokolade delen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne se du havde rettet op på chokolade delen ;)

Ja :D Og så fik jeg solskin med på vejen og der er kun to kedelige punkter tilbage på to-do'en :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :D Og så fik jeg solskin med på vejen og der er kun to kedelige punkter tilbage på to-do'en :yay

Wuhuu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at ramme slutspurten i graviditeten, hvor hormonerne går helt amok.. Stakkels Tim, det bliver lange to mdr.. :lol

Sidder og ser Downton Abbey, og vil ikke spoile for meget, men sæson 3 episode 4 fik mig til at hulke, som i seriøst med både snot og tårer og det hele! :boo

 

Det afsnit tudede jeg også over selv uden hormoner der går amok ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det afsnit tudede jeg også over selv uden hormoner der går amok ;)

Min frygt/mistanke er også, at det bare er sådan det er efter jeg har fået Storm.. Tror ikke jeg havde kunne se det afsnit uberørt, men tror (håber!) at hormonerne gjorde det værre! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har absolut ingen undskyldning for ikke at have lave noget som helst praktisk herhjemme, jeg er bare virkelig doven <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for heeeelvede... Inger har lige fået væltet min telefon ned i en fyldt gulvspand... for fucking lorte røv helvede altså!!!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for heeeelvede... Inger har lige fået væltet min telefon ned i en fyldt gulvspand... for fucking lorte røv helvede altså!!!!!

Ris! I en pose med ris et par døgn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.