Krydderpigen

September-baby-smalltalk

632 indlæg i dette emne

1 døgn i varmen og så har jeg vand i fødderne... Forbandet!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1 døgn i varmen og så har jeg vand i fødderne... Forbandet!! :D

Øv hvor surt. Håber ikke det er for slemt. Er der meget varmt dernede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har forresten rundet + 10 kg... Gik lidt i panik over det. Men det er ca det samme som med min første og det sluttede jeg på +12,3 kg 11 dage over termin. Med min nummer 2 tog jeg i alt 10,5 kg på. Er spændt på hvad jeg slutter på denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor surt. Håber ikke det er for slemt. Er der meget varmt dernede?

Det er mest min forfængelighed der er udfordret... Men det er klart irriterende!

Her er egentlig ikke voldsomt varmt... Synes ikke vi går og koger helt vildt, som jeg havde frygtet... Men her er selvfølgelig knald på solen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har forresten rundet + 10 kg... Gik lidt i panik over det. Men det er ca det samme som med min første og det sluttede jeg på +12,3 kg 11 dage over termin. Med min nummer 2 tog jeg i alt 10,5 kg på. Er spændt på hvad jeg slutter på denne gang

Jeg lå ca på +9 kg da vi tog hjemmefra... Er spændt på hvad den siger om 14 dage, for nu spiser jeg altså bare som jeg lyster... Orker ikke ferie med restriktioner på den front...

Men føler du at du har taget på i fedt også..? Jeg synes jo også at 9kg er meget, men synes ikke arme og ben har taget skade... Prøver at kigge i spejlet når vægten skræmmer mig... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå ca på +9 kg da vi tog hjemmefra... Er spændt på hvad den siger om 14 dage, for nu spiser jeg altså bare som jeg lyster... Orker ikke ferie med restriktioner på den front...

Men føler du at du har taget på i fedt også..? Jeg synes jo også at 9kg er meget, men synes ikke arme og ben har taget skade... Prøver at kigge i spejlet når vægten skræmmer mig... :D

Nej det er ikke meget. Mine bryster er nok dobbelt så store og jeg har måske en anelse mere på siden, men ellers sidder det hele på maven. Vejede 52 inden jeg blev gravid så jeg må gerne tage 15-18 kg på. Prøvede at ligge et billede op den anden dag, men det drillede en del :/

Lyder fornuftigt med maden, jeg har nu heller ikke tænkt mig at sulte i min ferie :D bare husk når du kommer hjem og vejer dig selv at væsken også vejer, så det kan godt give et stort hop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 dage til ferie og barsel. Skal så arbejde alle 7 dage men så er der også fri... Kan slet ikke vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God pointe med væske og vægt... Jeg skal prøve at bevare roen... :D

Skulle I til Frankrig..?

Ærgerligt at det ikke virker med billeder, vi burde ha flere på... Skal se om jeg kan huske at få taget et når jeg står op... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God pointe med væske og vægt... Jeg skal prøve at bevare roen... :D

Skulle I til Frankrig..?

Ærgerligt at det ikke virker med billeder, vi burde ha flere på... Skal se om jeg kan huske at få taget et når jeg står op... :)

Yep. Vi tager afsted på fredag aften. Så om 1 uge er vi på vej :D

Lyder godt, må se at få det gjort via computer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep. Vi tager afsted på fredag aften. Så om 1 uge er vi på vej :D

Lyder godt, må se at få det gjort via computer

Fedt! Håber ikke dine fødder reagerer ligeså meget på varmen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg heller ikke... Men der er nok heller ikke nær så varmt hvor vi skal være.

Men glæder mig godt nok til at slippe væk fra det her vejr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg heller ikke... Men der er nok heller ikke nær så varmt hvor vi skal være.

Men glæder mig godt nok til at slippe væk fra det her vejr

Ja, jeg lever altså også gerne med hævede fødder for at få sommer, sol og strand... Og ingen pligter... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg hjem fra ferie og fik lidt overskud, det har næsten taget en hel uge at komme ovenpå igen, sov nemlig forfærdeligt i campingvognen, puha. Er generelt begyndt at sove dårligere nu, så den uges ferie var hård.

Ellers så har jeg det også stadig godt. Kan mærke at 1. trimesters træthed kommer snigende tilbage, så må have mig en lille lur dagligt, ellers så er jeg helt færdig kl 20 :)

Vi er også ved at have styr på alt til lillemanden, det er virkelig skønt. Så nu er jeg begyndt at ordne lidt herhjemme, som man virkelig ikke gider når han kommer, altså få vasket ting som man sjældent får gjort og ordnet i diverse skabe og sådan. Det er lækkert nok.

Håber det går bedre med dine fødder centenary, virkelig træls at skulle slås med nu man er på ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg hjem fra ferie og fik lidt overskud, det har næsten taget en hel uge at komme ovenpå igen, sov nemlig forfærdeligt i campingvognen, puha. Er generelt begyndt at sove dårligere nu, så den uges ferie var hård.

Ellers så har jeg det også stadig godt. Kan mærke at 1. trimesters træthed kommer snigende tilbage, så må have mig en lille lur dagligt, ellers så er jeg helt færdig kl 20 :)

Vi er også ved at have styr på alt til lillemanden, det er virkelig skønt. Så nu er jeg begyndt at ordne lidt herhjemme, som man virkelig ikke gider når han kommer, altså få vasket ting som man sjældent får gjort og ordnet i diverse skabe og sådan. Det er lækkert nok.

Håber det går bedre med dine fødder centenary, virkelig træls at skulle slås med nu man er på ferie.[/quote

Surt med dårlig søvn... Det begyndte også for mig inden ferien, men sover faktisk midt bedre hernede... Jeg var ellers også begyndt at tage eftermiddagslur igen... :D

Ej jeg burde virkelig også gå i gang med nogle af de dér kedelige opgaver... Sejt at du magter det på trods af øget træthed...! :)

Det går slet ikke bedre med de dumme fødder, men vi må bare lade være med at gå mere end højst nødvendigt... Og så smider jeg benene op på en stol når vi er ude og spise... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hjem fra ferie Nadeje, lyder hårdt hvis det tager en hel uge at komme sig :D

Og Centenary det lyder godt nok hårdt med de fødder, er der en pool du kan svømme i for at få det lidt væk? Håber i har en god ferie trods alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg rundet 31+0. Har det stadig fantastisk, føler mig ikke mere træt men kan godt mærke at jeg ikke skal knokle alt for meget igennem. Jeg står lidt stille i vægt for tiden, hvilket passer mig meget godt. Har taget knap 10 kg på og vil helst ikke højere op end 13-14 stykker :) Meen skal da spise is på ferien ;)

Jeg har også den sidste tid ryddet op hjemme og sorteret skabe og solgt ud af de babyting fra loftet jeg ved vi ikke får brugt. Har stadig en liste med projekter jeg gerne vil klare i august, bl.a. Afrime fryser og levemand dertil så vi har let mad til hårde dage. Skal også have bagt noget kage til fryseren til barselsbesøg. Skal også have klargjort barnevognen, men min mindste pige sover stadig i den, så det må vente lidt :)

Jeg har nu 2,5 dages arbejde tilbage så har jeg langt om længe fri :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hjem fra ferie Nadeje, lyder hårdt hvis det tager en hel uge at komme sig :D

Og Centenary det lyder godt nok hårdt med de fødder, er der en pool du kan svømme i for at få det lidt væk? Håber i har en god ferie trods alt.

Jeg er ikke den store vandhund, men jeg forsøger mig med havet i dag... Det er "koldere" end poolen...

Vi har stadig en fantastisk ferie, det er bare lidt ærgerligt at jeg ikke kan gå særlig langt... Vi har altid gået lange ture, også derhjemme - det er lidt svært at undvære...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg rundet 31+0. Har det stadig fantastisk, føler mig ikke mere træt men kan godt mærke at jeg ikke skal knokle alt for meget igennem. Jeg står lidt stille i vægt for tiden, hvilket passer mig meget godt. Har taget knap 10 kg på og vil helst ikke højere op end 13-14 stykker :) Meen skal da spise is på ferien ;)

Jeg har også den sidste tid ryddet op hjemme og sorteret skabe og solgt ud af de babyting fra loftet jeg ved vi ikke får brugt. Har stadig en liste med projekter jeg gerne vil klare i august, bl.a. Afrime fryser og levemand dertil så vi har let mad til hårde dage. Skal også have bagt noget kage til fryseren til barselsbesøg. Skal også have klargjort barnevognen, men min mindste pige sover stadig i den, så det må vente lidt :)

Jeg har nu 2,5 dages arbejde tilbage så har jeg langt om længe fri :D

Hvor er I gode med alle jeres projekter... :) Jeg burde nok sætte manden til at lave noget mad til fryseren, det vil nok være rart i den første tid...

Vi bor faktisk meget minimalistisk, så der er ikke det store behov for oprydning og rengøring... Kun li køkkenskabene kan få en tur, det er vist længe siden... Hehe

Må være dejligt at kunne se en ende på arbejdslivet... Så ved man også bare at man nærmer sig en baby i armene... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud, jeg er en kylling... :D

Gik i vandet ved stranden, men nåede altså kun ud til hoften... Det var simpelthen for koldt til mig... Haha

Men kom så i poolen inden vi gik op på værelset, og vil faktisk sige at det hjalp noget... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud, jeg er en kylling... :D

Gik i vandet ved stranden, men nåede altså kun ud til hoften... Det var simpelthen for koldt til mig... Haha

Men kom så i poolen inden vi gik op på værelset, og vil faktisk sige at det hjalp noget... :)

Det lyder godt, og rart at det trods alt ikke ødelægger ferien, du må nok bare acceptere at man ikke kan helt det samme som gravid (men det er nu ikke noget jeg ville have let ved at indse ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede forresten min dag i dag med en fodbehandling... Jeg er virkelig ikke god til at forkæle mig selv på den måde, men nu har jeg de blødeste sommerklare fødder... Skønt... Synes også mine fødder er lidt langt væk efterhånden, så det ville være svært at efterligne selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede forresten min dag i dag med en fodbehandling... Jeg er virkelig ikke god til at forkæle mig selv på den måde, men nu har jeg de blødeste sommerklare fødder... Skønt... Synes også mine fødder er lidt langt væk efterhånden, så det ville være svært at efterligne selv :D

Ej fantastisk... Det har jeg også tænkt på flere gange... Tror det er ved at være tid, synes også det begynder at være lidt svært at nå... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede forresten min dag i dag med en fodbehandling... Jeg er virkelig ikke god til at forkæle mig selv på den måde, men nu har jeg de blødeste sommerklare fødder... Skønt... Synes også mine fødder er lidt langt væk efterhånden, så det ville være svært at efterligne selv :D

ÅJa jeg kæmpede også en brav kamp for at få lakeret mine tånegle dagen inden vi skulle på ferie, det gjorde pænt nas i maven. Og som min mand så sagde til mig bagefter "hvorfor lod du dog ikke mig gøre det, jeg kunne godt tænke mig at prøve" :lol så det får han lov til næste gang. Men det er nu også lækkert at få ordnet profesionelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :D :D Hvor er han sej... Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så havde jeg sidste dag på job i går, det var slet ikke så vemodigt som sidste gang jeg gik på barsel. Denne gang er jeg nemlig fastansat, så jeg ved at jeg kommer tilbage og at det stadig er mine kollegaer.

I dag har der ikke været meget fridag over den. Først var jeg til forsamtale hos en læge til kejsersnit og derefter hos narkosen. Så kunne jeg lige nå hjem og få frokost og ordne lidt småt og nu har jeg været til 3. Lægebesøg...

I aften kører vi til Frankrig (heldigvis ikke en storby) og så står den på 2 ugers ferie dernede og så en uge derhjemme bagefter... Nej hvor jeg glæder mig og nøj hvor er det tiltrængt med god tid med min skønne familie :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER