Krydderpigen

September-baby-smalltalk

632 indlæg i dette emne

36+0 og nu en uge til normal fødselsperiode... Derudover kender vi jo dato for pks så ved at der er under 4 uger til det senest bliver :D

Har nydt det gode vejr med babystrik og kaffe på terassen og derefter lidt havearbejde (det skal tages i små doser)... Om lidt vil jeg hente mine to store piger tidligt og tage op i byen til festuge og is... Nyder den frihed det giver med barsel :)

Min den lille er desuden lige blevet blefri, så det er rart at vi kun har et blebarn fremover... Der er selvfølgelig uheld hist og her, men det går over al forventning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

36+0 og nu en uge til normal fødselsperiode... Derudover kender vi jo dato for pks så ved at der er under 4 uger til det senest bliver :D

Har nydt det gode vejr med babystrik og kaffe på terassen og derefter lidt havearbejde (det skal tages i små doser)... Om lidt vil jeg hente mine to store piger tidligt og tage op i byen til festuge og is... Nyder den frihed det giver med barsel :)

Min den lille er desuden lige blevet blefri, så det er rart at vi kun har et blebarn fremover... Der er selvfølgelig uheld hist og her, men det går over al forventning :)

Det lyder som en fantastisk dag ❤️

Min er også blevet blefri og suttefri, det er jeg rigtig glad for, for så er det nemlig kun et blebarn, og vi tror det er nemmere at fratage sutten nu end mens lillesøster gerne må bruge sut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en fantastisk dag ❤️

Min er også blevet blefri og suttefri, det er jeg rigtig glad for, for så er det nemlig kun et blebarn, og vi tror det er nemmere at fratage sutten nu end mens lillesøster gerne må bruge sut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt er det lige at terminsgruppen for april 2017 er i gang, så ved man da at det er oppe over for os... Inden vi ser os om står vores terminsgruppe øverst på listen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt er det lige at terminsgruppen for april 2017 er i gang, så ved man da at det er oppe over for os... Inden vi ser os om står vores terminsgruppe øverst på listen

Helt sindssygt!

Jeg synes det er gået sååå langsomt, men nu er det altså snart... Når folk spørger hvornår jeg har termin "Øh om 1 måned"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+0!!!!

Og vildt med en april-gruppe! Inden længe lægger vores gruppe øverst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg har bare de værste menstruations agtige smerter lige nu. Det gør virkelig ondt. Men maven er ikke hård eller noget som når jeg har haft plukkeveer. Gad vide om kroppen bare forbereder sig,eller et eller andet. Gør ihvertfald virkelig ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg har bare de værste menstruations agtige smerter lige nu. Det gør virkelig ondt. Men maven er ikke hård eller noget som når jeg har haft plukkeveer. Gad vide om kroppen bare forbereder sig,eller et eller andet. Gør ihvertfald virkelig ondt.

Det lyder mærkeligt... Jeg har også jag og muren nogle gange, men det går hurtigt over... Hvis du er bekymret så ring til fødegangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heldigvis gået lidt væk igen. Tror jeg havde det en times tid. Nåede at blive lidt nervøs, men igen tror bare kroppen er ved at forberede sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ofte de dér menstruations agtige smerter i 1. trimester (gud, hvor jeg ikke savner menstruation :D )... Og får det igen her i 3. trimester... Jeg har forstået at det er ligamenterne?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ånej det savner jeg godt nok heller ikke.

Synes jeg har mærket ligament smerter anderledes, dette var mere som kramper, men det kan jo sagtens være det var det. Tror ihvertfald ikke det er unormalt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også jeg har haft mange mærkelige smerter... Synes også plukveer er noget mystisk noget... Én Jordemoder siger at de ikke gør ondt, men til fødselsforberedelse blev der sagt at de GØR ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man får mange forskellige ting at vide. Tror bare man skal mærke efter, og så finde ud af hvad der er "normalt" for ens egen krop, og så ringe hvis man bliver nervøs. Men jeg synes det har været svært engang i mellem, netop fordi man får så meget forskelligt at vide og man aner ikke hvordan tingene skal føles :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også jeg har haft mange mærkelige smerter... Synes også plukveer er noget mystisk noget... Én Jordemoder siger at de ikke gør ondt, men til fødselsforberedelse blev der sagt at de GØR ondt...

Synes der er stor forskel på plukkeveer, ved min nummer 1 opdagede jeg dem næste ikke, men synes at de er blevet værre for hver gang. Altså det gør ikke ondt som i veer, men hos mig spænder de så meget op at det kan være ret ubehageligt og jeg bliver tor tvunget til en pause eller til at sætte tempoet ned. Det er heller ikke altid der skal meget til før de kommer, bare jeg rejser mig op fra sofaen kan det være galt :D

Synes det er lidt trælst med plukveer når min krop nu ikke kan finde ud af at lave rigtige veer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man får mange forskellige ting at vide. Tror bare man skal mærke efter, og så finde ud af hvad der er "normalt" for ens egen krop, og så ringe hvis man bliver nervøs. Men jeg synes det har været svært engang i mellem, netop fordi man får så meget forskelligt at vide og man aner ikke hvordan tingene skal føles :D

Ja, det er da mega svært... Men indtil videre synes jeg da at det på en måde føles normalt, når der kommer den ene eller anden slags smerte... Måske man bare har intuition...

Da jeg havde fået myoser i de nederste muskler i maven endte jeg med at ringe til akutmodtagelsen efter 3 dage, fordi det simpelthen holdt mig vågen om natten... Og der viste det sig jo også at der var "noget galt", og fordi vi fandt ud af det, så kunne det hurtigt fixes med fysioterapi... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der er stor forskel på plukkeveer, ved min nummer 1 opdagede jeg dem næste ikke, men synes at de er blevet værre for hver gang. Altså det gør ikke ondt som i veer, men hos mig spænder de så meget op at det kan være ret ubehageligt og jeg bliver tor tvunget til en pause eller til at sætte tempoet ned. Det er heller ikke altid der skal meget til før de kommer, bare jeg rejser mig op fra sofaen kan det være galt :D

Synes det er lidt trælst med plukveer når min krop nu ikke kan finde ud af at lave rigtige veer :)

Jeg har nok længe haft plukveer, men har bare været så optaget af at plukveer ikke gjorde ondt... Så har troet at det var noget andet...

Men maven bliver hård og det spænder enormt meget... Jeg synes det gør ondt, og jeg har ellers en ret høj smertetærskel... I går skete det da jeg skulle rejse mig fra sengen, så strandede i en position mellem liggende og siddende hvor mine arme måtte bære al min vægt indtil jeg kunne bevæge mig igen... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nok længe haft plukveer, men har bare været så optaget af at plukveer ikke gjorde ondt... Så har troet at det var noget andet...

Men maven bliver hård og det spænder enormt meget... Jeg synes det gør ondt, og jeg har ellers en ret høj smertetærskel... I går skete det da jeg skulle rejse mig fra sengen, så strandede i en position mellem liggende og siddende hvor mine arme måtte bære al min vægt indtil jeg kunne bevæge mig igen... :D

Har hørt at de gerne må gøre ondt, de skal bare gerne stoppe igen og ikke blive regelmæssige. Men Olivia havde jeg en dag nogle der varede flere timer uafbrudt, der var jeg inde at blive tjekket.

Ha ha det må have været et sjovt syn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag hvor jeg er 36+4 skal vi til bryllup. Er lidt spændt på om jeg kommer til at føle mig som en hval. Jeg kan heldigvis passe en kjole jeg købte da jeg var gravid med nummer 1 da vi skulle til militær bal på Frederiksberg slot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag hvor jeg er 36+4 skal vi til bryllup. Er lidt spændt på om jeg kommer til at føle mig som en hval. Jeg kan heldigvis passe en kjole jeg købte da jeg var gravid med nummer 1 da vi skulle til militær bal på Frederiksberg slot.

Håber i får en dejlig dag, du bliver sikkert rigtig flot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor jeg sover dårligt. Er næsten begyndt at frygte at gå i seng om aftenen, fordi nætterne bare er så lange.

Og så synes jeg nærmest ikke jeg kan lave noget nu uden at få plukkeveer, og så bliver min mand irriteret fordi jeg ikke beder ham om at gøre det, men altså jeg bliver åndsvag af bare at side og glo. Nå jeg er vidst i lidt dårligt humør i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag hvor jeg er 36+4 skal vi til bryllup. Er lidt spændt på om jeg kommer til at føle mig som en hval. Jeg kan heldigvis passe en kjole jeg købte da jeg var gravid med nummer 1 da vi skulle til militær bal på Frederiksberg slot.

Du har jo ikke taget så meget på, så er sikker på det ser smukt ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor jeg sover dårligt. Er næsten begyndt at frygte at gå i seng om aftenen, fordi nætterne bare er så lange.

Og så synes jeg nærmest ikke jeg kan lave noget nu uden at få plukkeveer, og så bliver min mand irriteret fordi jeg ikke beder ham om at gøre det, men altså jeg bliver åndsvag af bare at side og glo. Nå jeg er vidst i lidt dårligt humør i dag :)

Jeg er begyndt at sove bedre igen... Er også mindre træt om dagen... Har ellers også haft en periode hvor jeg var ved at blive idiot!

Måske er der håb forude... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at sove bedre igen... Er også mindre træt om dagen... Har ellers også haft en periode hvor jeg var ved at blive idiot!

Måske er der håb forude... :)

Det lyder dejligt, man har lov at håbe så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor jeg sover dårligt. Er næsten begyndt at frygte at gå i seng om aftenen, fordi nætterne bare er så lange.

Og så synes jeg nærmest ikke jeg kan lave noget nu uden at få plukkeveer, og så bliver min mand irriteret fordi jeg ikke beder ham om at gøre det, men altså jeg bliver åndsvag af bare at side og glo. Nå jeg er vidst i lidt dårligt humør i dag :)

Jeg sover også vanvittigt dårligt!! 4-6 timers søvn max! Og har i denne uge ikke kunne tage middagslure, så har jo virkelig været træt, men alligevel kan jeg ikke sove om aftenen pga uro i benene, vågen baby der sparker, ondt i bækkenet osv osv osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor lyder det ikke rart med alle jer der kæmper med søvnproblemer... Jeg sover fantastisk, vågner som regel lige 1 gang for at vende mig (det kan ikke ske i søvn længere) men det er det. Så har slet ikke brug for middagslur.

I dag er jeg dog træt. Lå i sengen kl 4 efter bryllup og kl 7.30 ringede vækkeuret så vi kunne hente pigerne... Gab

Det gik heldigvis godt med fest, fik mange kommentarer på maven.

Så står den på 3 barselsuge fra i morgen og har efterhånden ikke mange projekter tilbage.

Det jeg skal nå er at pakke det sidste til sygehuset. Ellers er det mere Nice end need.

Fotobog fra 2015.

Lave æblegrød med æbler fra haven.

Rengøre ovn.

Rydde op på lillebrors værelse.

Slibe flagstang ned og Klargøre til maling...

Det er det... Ellers har jeg noget kaffe der skal drikkes og en del hyggelige strikkeprojekter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER