Annaperenna

Hvor hurtigt havde du lyst til at blive gravid igen?

30 indlæg i dette emne

Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skruk og har maks lyst til at blive gravid igen. Og jov, jeg skal nok vente.. men ih....

Hvad med Jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vel et par måneder siden, at jeg følte, at NU skulle det være (igen!). Og ja - der var Lærke vel omkring 6 måneder gammel!? Men nej - vi venter, for vi vil også nyde Lærke en god rum tid, inden en lillesøster eller lillebror melder sin ankomst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev ret hurtig skruk efter den første, og Tobias var også kun 10 mdr. da jeg blev gravid igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik vel omkring 20 mrd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

½ år efter var jeg klar igen, det er så stadig ikke lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min plan efter Frederic var faktisk at jeg ikke skulle have flere.. Så kan man sige aldrig??.. Victor kom dog og ændrede på den factor.. Og det har så gjort at jeg gerne ville have en mere.. Men jeg er ikke skruk endnu overhovedet..

Måske det er mig der er unormal?? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planen har hele tiden været at vi ville gå igang igen efter bryllup 2 (vi er gift på rådhuset) og det skal stå aug. 2012.. Så det er jo ikke ALT for længe jeg skal vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også tidligt klar igen :) og vi gik jo så også i gang sidste sommer og det er jeg godt nok glad for, for vi venter stadig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang: Da jeg forlod fødestuen ^_^

Anden gang: Efter 2½ år

Tredje gang: Forhåbentlig aldrig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg jo dog ikke prøvet at være gravid, men kunne forstille mig, at man ret hurtigt bliver skruk igen. Og så kan jeg godt se fordelen ved, at der ikke er for længe mellem børnene, for så får de bare så meget glæde af hinanden. Det gør man også, når der er nogle flere år mellem, men jeg tror ikke, at det er på samme måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min datter blev 1 år.... og der blev jeg så også gravid - og mistede.

men set i bakspejlet, så kan jeg se nu at hun var for "lille" til at blive storesøster der.

og har den perfekte alder til det nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter jeg havde født Andy blev jeg gravid igen efter 2 mdr :D

Jeg synes jeg er skruk ganske kort efter jeg har født, og er sku stadig skruk, håber virkelig det holder en dag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det bliver ved at være lige fantastisk .. fødslen går super nemt osv .. Så er jeg slet ikke sikker på jeg starter på noget prævention efter fødslen .. Men, meget kan jo ændre sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig der gik noget tid, måske ca 1-2 år.. At der så skulle gå yderligere 2 år inden jeg blev gravid er en anden sag :)

Men efter denne graviditet bliver jeg ikke skruk mere, det er jeg fast besluttet på og holder det også, af flere grunde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da gustav var ca 1 år, blev jeg skruk igen.. men det er først blevet rigtig slemt inden for de sidste 3-4 mdr.. jeg GLÆDER mig til at blive gravid igen - forhåbentlig her til sommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter første gang blev jeg skruk efter ca 1,5 år. Efter anden fødsel var jeg skruk allerede da den bette nærmest var født. Jeg venter så stadig på atanden bliver klar til nummer 3 her 2 år efter....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Xander gik der et halvt års tid - han havde kolik, far var aldrig hjemme så jeg var fuldstændig kørt ned.

Med de to andre så gik der ikke mere end et par dage ;)

Bliver stadig fuldstændig skruk når jeg ser nyfødte (sad og savlede over en lille lækker en i Bilka i mandags med mandens onde øjne i nakken imens ;)) men er jo steriliseret så jeg må nøjes med at kigge på andres og håbe at alle vores unger for produceret en hulens masse børnebørn til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ca. 7 mdr.. fik så lyst men har senere mistet lysten igen... Nu glæder vi dog til at gå igang når hun 18-19 mdr. (hun er knap 16 nu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg overvejer også IKKE at den der DÅÅÅMMME spiral, har MINUS lyst.... men arj, han skal lige være 1½ før vi går igang igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha jeg følte mig også klar og enormt skruk med det samme efter jeg havde født Emma. Men det hele havde også forløbet godt og fødslen tog ca 2½ time fra vandet gik (ingen rigtige veer følte jeg) og hun har altid været nem, sov igennem fra 4 ugers alderen og gør det stadig.

Jeg glæææææder mig også sådan til vi begynder på nr. 2 for Emma-tutten skal absolut ikke være enebarn ;) Men vi venter til jeg er ved at være færdig med udd. til sygeplejerske (jan. 13). Så mon ikke det kommer på tale om 1-1½ års tid.. Jeg kan bare ikke vente. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaia var vel ca. 3 mdr, da jeg begyndte at kigge efter gravide og babytøj i str. 56 :blush: Dennis var skruk lige efter fødslen :lol: Men pga. planlægning mht. vores studier, så blev vi nødt til at vente nogle måneder. Så vi gik "i gang" da Gaia var 9 mdr og jeg blev gravid med det samme og det endte i den smukkeste Siff :loveshower:

Jeg kan KUN anbefale, at få børn med kort aldersforskel. De har altid hinanden at lege med, er på nogenlunde samme udviklingsniveau og ja, i det hele taget har de bare utroligt meget glæde af hinanden. Jeg synes så heller ikke, at det var hårdt, da de var små, da de begge har været de letteste babyer i verden :rolleyes: Så det har nok også en del at skulle have sagt.

Jeg gjorde det gerne igen og igen og igen og......

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan KUN anbefale, at få børn med kort aldersforskel. De har altid hinanden at lege med, er på nogenlunde samme udviklingsniveau og ja, i det hele taget har de bare utroligt meget glæde af hinanden. Jeg synes så heller ikke, at det var hårdt, da de var små, da de begge har været de letteste babyer i verden :rolleyes: Så det har nok også en del at skulle have sagt.

Jeg gjorde det gerne igen og igen og igen og......

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er først for nylig at jeg rigtig er blevet skruk :) tidligere har det kun været kortvarig, når veninderne har fået en lille størrelse, men det gik som regl også over når børnene begyndte at piwse lidt, så kom jeg i tanke om hvordan det nu lige var det der med børn. Men nu er det anderledes jeg tænker det kunne være så skønt, og ingen tvilv om at lillemanden ville have rigtig godt af en lillebror/søster. Set i bagspejlet ville han have glæde af en søster/bror for længe siden, men jeg var ikke klar.

Grunden til jeg ikke er klar før nu.

- svær graviditet.

- uhyggelig fødsel, ente heldigvis godt

- 14 dage på neonatal afd.

- 3 mdr. med kolik

Men nu er jeg kommet der til at jeg vil gøre det hele igen :loveshower

Vi er heldigvis forskellige ;) og der er fordele og ulemper uanset om der er stor mellemrum mellem vores børn eller om de kommer trip trap træsko. Det eneste der betyder noget er at vi er klar til at tage imod et barn mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er først indenfor den sidste måneds tid jeg er begyndt at tænke lidt mere på at få nr. 2, inden da har jeg været ret afvisende overfor det. Victor er 9 mdr. nu.

Jeg er sikker på der kommer til at gå noget tid inden vi får en mere, da vi meget gerne vil nyde Victor, og vi synes han skal være rimelig selvhjulpen inden jeg bliver gravid igen (havde hypermesis de første 4 mdr. af graviditeten med Victor, og var sygemeldt fra uge 25 med plukkeveer).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var klar til nummer 2 da jeg vågnede af narkosen efter kejsersnittet, men min mand så helt vild ud i øjnene og mumlede noget med at sove på sofaen. Gik aktivt i gang med at lave nummer 2, da vores søn var 1½ år.

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER