tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Ja, jeg er, men jeg skal bruge en akut. Min egen har også lukket :(

 

Vores er også på vinterferie, så kan desværre ikke hjælpe :kram håber at du snart finder en. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At hælde det sidste cola op i glasset for så at tabe det på gulvet - så der er smadret glas og cola ûber alles.

 

Jeg havde bare heller ikke lyst til den cola nå :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig brok er det nok ikke, nok bare lidt mere et støn!

Jeg er SÅ mættet i børnekontakt at jeg snart bliver vanvittig! Altså, jeg elsker de to banditter usansyneligt højt! Men kunne jeg ikke få bare liiiiidt tid uden at være der for dem hele tiden?

Dagen starter for mit vedkommende klokken 5, ammer N, går optimistisk i stuen, ind til W der kalder. Hm! Nu sover W igen og nedtællingen til Ns ammetår klokken 6 er sat ind (jo! En gang i timen fra ca 3-4).

Og så starter dagen jo med fuld vigør. Hvor jeg er der for dem begge hele dagen. Indtil J kommer hjem og også kræver sin del af opmærksomhed (jeg måtte sige til ham i går, at jeg ikke magtede at tale med ham, for jeg orker ikke. Stakkels mand).

Klokken 19 bliver begge drenge puttet. De første par timer går nemt med at rende i pendulfart og give N sutten. Den er åbenbart livsnødvendig i starten af natten (og resten bruger han den ikke!). Når klokken bliver 21, er jeg så træt at jeg går i seng. Jeg skal jo være klar til ammefest den halve nat (22,23:30,01:30,04:00,05:00 var det i nat).

Jeg har brug for en pause!

Jeg forstår godt dit støn, det er hårdt arbejde at have børn :kiss Og natteroderi er afsindigt hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At det ser ud til at jeg igen ikke kommer i mødregruppe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det ser ud til at jeg igen ikke kommer i mødregruppe :(

Ej hvorfor??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har kun telefontid til kl 10 :(

Det her er vores ørelæge: http://www.olinklinik.dk/links.html

Prøv evt at give dem et ring, selvom det er uden for åbningstiden - jeg har selv prøvet at være heldig, og de er rigtig søde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er vores ørelæge: http://www.olinklinik.dk/links.html

Prøv evt at give dem et ring, selvom det er uden for åbningstiden - jeg har selv prøvet at være heldig, og de er rigtig søde.

Der står, de har lukket i dag og i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvorfor??

Fordi det er blevet lavet, så der er et eller andet tilbud til førstegangsfødende men ikke til andengangs. Så kan jeg så komme med til noget baby cafe, som lidt lød som det jeg blev tilbudt sidst, hvor vi selv måtte finde ud af noget, hvilket aldrig lykkedes.

Altså jeg er nok også bare lidt negativ lige nu, men havde håbet det blev bedre denne gang. Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer virkelig med hovedpine og svimmelhed i dag. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi det er blevet lavet, så der er et eller andet tilbud til førstegangsfødende men ikke til andengangs. Så kan jeg så komme med til noget baby cafe, som lidt lød som det jeg blev tilbudt sidst, hvor vi selv måtte finde ud af noget, hvilket aldrig lykkedes.

Altså jeg er nok også bare lidt negativ lige nu, men havde håbet det blev bedre denne gang. Øv øv

Snak med din SP når du får sådan en. Mener det er dem der skal lave MG nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også mega nederen, når man får opført sig sådan over for sit barn. I går kom jeg til at snerre mega surt af Inger, fordi hun igen havde tisset i bukserne. Hvilket hun er begyndt på efter Gunvors fødsel. Mega flot måde at håndtere sit barns reaktion på at blive storesøster på ikke?

Det kan godt være, at vi i situationen ikke får nogle medaljer for "bedste mor", men alene dét at vi har det dårligt over det og med det samme ved, at det sgu ikke er vejen frem betyder altså, at vi IKKE er dårlige mødre.

Jeg er mega ked af at høre, at det er så svært for dig :kiss puh hvor jeg håber på en massiv omgang medgang til jer i dette forår :kiss

:kiss :kram2 til dig også

Har ikke lige overskud til andet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snak med din SP når du får sådan en. Mener det er dem der skal lave MG nu.

Altså det prøver jeg helt klart også. Vil virkelig gerne forsøge at presse noget igennem. Blev bare så nedslået. Total opgivende idag, ups :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt dit støn, det er hårdt arbejde at have børn :kiss Og natteroderi er afsindigt hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt hvor dårlig samvittighed man kan få. Z har været syg fredag til lørdag/Søndag. Frisk igen mandag og tirsdag. Begyndte at skrante igen onsdag og er så stadig ramt. Hun spiser, drikker og leger fint men hoster bare lidt og har feber(38,5) vi har med vilje ikke taget hende til lægen, for det ville jeg ikke gøre med Caro. Sorry, men lægen ville sige at hun bare skulle "svede" det ud og at det går over af sig selv.

Men mor til Z bliver pissesur....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror min iskiasnerve er begyndt at drille. Jeg har i hvert fald kampondt i lænden og ned i højre balle.. Shit hvor er det skod! :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt hvor dårlig samvittighed man kan få. Z har været syg fredag til lørdag/Søndag. Frisk igen mandag og tirsdag. Begyndte at skrante igen onsdag og er så stadig ramt. Hun spiser, drikker og leger fint men hoster bare lidt og har feber(38,5) vi har med vilje ikke taget hende til lægen, for det ville jeg ikke gøre med Caro. Sorry, men lægen ville sige at hun bare skulle "svede" det ud og at det går over af sig selv.

Men mor til Z bliver pissesur....

Åh ja, forskellige tærskler for lægebesøg... Det lyder bekendt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, forskellige tærskler for lægebesøg... Det lyder bekendt :rolleyes

Ja tak virkelig! Men ifølge hendes læge journal er lægen også jævnligt brugt! Vi ville jo reagerer hvis det gav mening, men lige nu nej og slet ikk med omtalte epidemi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, forskellige tærskler for lægebesøg... Det lyder bekendt :rolleyes

:ditto

J er SÅ pylret! Altså bare en af drengene for en knop siger han "måske du lige skal gå til lægen i morgen med det der". Men jeg nægter altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak virkelig! Men ifølge hendes læge journal er lægen også jævnligt brugt! Vi ville jo reagerer hvis det gav mening, men lige nu nej og slet ikk med omtalte epidemi

Nej... Jeg mindes at være blevet voldsomt bebrejdet, at vi ikke efterkom den yngstes ønske om lægebesøg i anledning af en blist på tungen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

J er SÅ pylret! Altså bare en af drengene for en knop siger han "måske du lige skal gå til lægen i morgen med det der". Men jeg nægter altså.

:lol

Jeg er navnlig tilbageholdende med vagtlæge. Mini skal dælme være dårlig, før jeg ikke foretrækker at holde barnet hjemme i seng istedet for ventetid i et venteværelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Jeg er navnlig tilbageholdende med vagtlæge. Mini skal dælme være dårlig, før jeg ikke foretrækker at holde barnet hjemme i seng istedet for ventetid i et venteværelse...

:ditto

Men altså, det udløste jo så også en skideballe fra vagtlægen sidst :Blush jeg er åbenbart lidt for hardcore på mit barns veje :unsure

Min læge understregede også til 2 årsundersøgelsen "nu må i jo altså ringe hvis der er noget" :lolhit ja ja, men de kan jo ikke gøre noget for forkølelse alligevel :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er jo det jeg mener, vi kan ikke gøre noget så længe det bare er "det" og penicillin og antibiotika skal man jo ikke bare smide i sit barn, bare fordi! Vi holder jo øje med udslæt eller forandringer, men når hun spiser mad - endda en kage - og drikker godt med vand, så er der ingen ko på isen. "Men hun har været syg rigtig længe" og.... En uge on:off? Sådan er det desværre bare til tider med børn. Der især omgås andre børn. Men altså, det ok at hun bliver sur, men jeg VED at vi sørger for vores børn!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min iPhone lige er blevet fuldstændig knust! <_<

Øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.