tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At både manden og jeg er sløje. Fuck det er hårdt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok ikke sjovt :( :kram2

Er der bestemt heller ikke. :(

Jeg er blevet bedt om at sidde ude i bilen og amme eigil, da det ikke er noget man gør der hvor andre spiser.

Så da jeg fik den at vide så sagde Rasmus - vi kører hjem nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der bestemt heller ikke. :(

Jeg er blevet bedt om at sidde ude i bilen og amme eigil, da det ikke er noget man gør der hvor andre spiser.

Så da jeg fik den at vide så sagde Rasmus - vi kører hjem nu.

Holy shit - you got to be kidding!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der bestemt heller ikke. :(

Jeg er blevet bedt om at sidde ude i bilen og amme eigil, da det ikke er noget man gør der hvor andre spiser.

Så da jeg fik den at vide så sagde Rasmus - vi kører hjem nu.

wtf??? Ej men jeg kan simpelthen blive så træt af folks indskrænkede syn på amning. Som om man ikke til enhver tid ville gøre det diskret og stille og roligt! tsk mand! Godt at din mand kunne steppe ind og sige stop, for det er da ikke ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holy shit - you got to be kidding!!!!!

Nej fordi det er jo ikke alle der gider sidde og glo på mine bryster når jeg ammer. Nej ved jeg godt men når julefrokosten bliver holdt i et selskabslokale med et toilet og en gang - hvor pokker ammer man så henne ?? Jeg ville da også helst foretrækker at sidde væk fra alle mennesker, men når der ikke er andre muligheder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

So far er min mor og jeg ikke smittede, men det viser sig vel også først i nat eller i morgen hvis vi er. Åha, hvor jeg håber!

Jeg håber også dine børn går fri! :kram2

Håber i slipper. Det er virkelig ikke sjovt :( CE blev ringet hjem tirsdag med dårlig mave og onsdag havde jeg roskildesyge. Er stadig helt afkræftet men i det mindste kaster jeg ikke op eller har diarre mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wtf??? Ej men jeg kan simpelthen blive så træt af folks indskrænkede syn på amning. Som om man ikke til enhver tid ville gøre det diskret og stille og roligt! tsk mand! Godt at din mand kunne steppe ind og sige stop, for det er da ikke ok!

Som nævnt i besvarelsen til michela. Så var vi et et selskabslokale med et toilet - så er det ikke ligefrem let at sidde andre steder end der hvor sippede folk skal spise - og de kan da bare glo den anden vej altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så uendeligt træt af at jeg skal kæmpe i mod min egen mand - når det kommer til at varetage mine børns behov. Og :ditto så evig og altid være den der skal rette op på skaden igen.

Og at jeg (gang på gang og) nu sidder med en følelse af at det må være mig der er gal på den, for selvom jeg VIRKELIG prøver, lover mig selv at gøre endnu mere, være endnu bedre - så ramler hele lortet gang på gang.

Jeg er så svært skuffet over mig selv og så træt af mig selv, at det er så svært at blive ved med at gøre mere. Især når jeg har en kæmpe frygt for at jeg gør det hele helt forkert :boo

For filan Stephi jeg er helt sikker på du gør lige præcis det der er rigtigt for dine unger. Du er en god mor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har tilsyneladende drukket noget håndsprit. Vi er ikke sikre på hvor meget, men der er taget ca 1/3 af flasken med 250 ml - og der var taget af den inden han fingrene i den.

Vi har fået ham til at drikke et par glas mælk, og snakket med ham om, at man ikke må drikke sådan noget - og budskabet er vist trukket igennem. Vi har også snakket med 1813, som ikke var videre bekymret, men sagde at vi skal holde øje med opkast og mavesmerter.

Øv, hvor føler jeg mig dum, at det stod fremme, så han kunne få fingrene i det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking hader det her hus lige nu!!! Hvem fanden graver også et kæmpe hul Lige ved fundamentet og lader det stå åbent i pis øs regnvejr!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har tilsyneladende drukket noget håndsprit. Vi er ikke sikre på hvor meget, men der er taget ca 1/3 af flasken med 250 ml - og der var taget af den inden han fingrene i den.

Vi har fået ham til at drikke et par glas mælk, og snakket med ham om, at man ikke må drikke sådan noget - og budskabet er vist trukket igennem. Vi har også snakket med 1813, som ikke var videre bekymret, men sagde at vi skal holde øje med opkast og mavesmerter.

Øv, hvor føler jeg mig dum, at det stod fremme, så han kunne få fingrene i det :(

:kram Du gjorde det jo ikke med vilje :kram Men jeg kan godt forstå følelsen.

Håber han slipper uden reaktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som nævnt i besvarelsen til michela. Så var vi et et selskabslokale med et toilet - så er det ikke ligefrem let at sidde andre steder end der hvor sippede folk skal spise - og de kan da bare glo den anden vej altså

Hold kæft hvor er det tarveligt at dem! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking hader det her hus lige nu!!! Hvem fanden graver også et kæmpe hul Lige ved fundamentet og lader det stå åbent i pis øs regnvejr!!!

Ej hvor har der også været meget med det hus <_< :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er det tarveligt at dem! :kram2

Ja men vi havde en fest herhjemme i stedet for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men vi havde en fest herhjemme i stedet for ;)

Sådan :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der bestemt heller ikke. :(

Jeg er blevet bedt om at sidde ude i bilen og amme eigil, da det ikke er noget man gør der hvor andre spiser.

Så da jeg fik den at vide så sagde Rasmus - vi kører hjem nu.

Nejnejnej. Hvem i alverden bad dig om det?

Godt Rasmus tog den beslutning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være låst til stolen med sove baby og ikke kan nå hverken slik eller fjernbetjening <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nejnejnej. Hvem i alverden bad dig om det?

Godt Rasmus tog den beslutning!

En af Rasmus' tanter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være låst til stolen med sove baby og ikke kan nå hverken slik eller fjernbetjening <_<

:lol haha, i sandhed noget at brokke sig over :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol haha, i sandhed noget at brokke sig over :lol

Ja ik? Er strandet på DR k :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af Rasmus' tanter

Tante torsk eller tante tungnem? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tante torsk eller tante tungnem? ;)

Tante sippet. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville være kørt i IKEA i morgen, men fordi det har pisset ned uafbrudt hele dagen her i det sønderjydske, så er der begyndt at trænge vand ind ved vores skorsten (igen) :(

Vi fik det ellers fikset for 2 år siden hvor skorstenen blev muret op på ny, men der er åbenbart et eller andet galt igen, så nu skal min mand op og klatre rundt på loftet i morgen for at finde ud af hvad problemet er. Vi har begge bare lyst til,at flå den skorsten ned, men synes det er åndsvaget ikke også at flå den murede pejs ned også og det har vi bare ikke penge til :( øv altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der bestemt heller ikke. :(

Jeg er blevet bedt om at sidde ude i bilen og amme eigil, da det ikke er noget man gør der hvor andre spiser.

Så da jeg fik den at vide så sagde Rasmus - vi kører hjem nu.

Det er løgn?! :blink Hvor vildt at blive bedt om at gå ud i bilen! Kan godt forstå i kørte hjem.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.