tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Det er løgn?! :blink Hvor vildt at blive bedt om at gå ud i bilen! Kan godt forstå i kørte hjem.

:kram2

Eller hun sagde ikke bilen. Hun bad mig bare om at forlade lokalet og så var der kun bilen tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

David har tilsyneladende drukket noget håndsprit. Vi er ikke sikre på hvor meget, men der er taget ca 1/3 af flasken med 250 ml - og der var taget af den inden han fingrene i den.

Vi har fået ham til at drikke et par glas mælk, og snakket med ham om, at man ikke må drikke sådan noget - og budskabet er vist trukket igennem. Vi har også snakket med 1813, som ikke var videre bekymret, men sagde at vi skal holde øje med opkast og mavesmerter.

Øv, hvor føler jeg mig dum, at det stod fremme, så han kunne få fingrene i det :(

:kram Valdemar har også engang fået fingre i vores spritflaske og det er sgu en nem "fejl" at lave, for mange har den jo tilgængelig i tasken, hvor de små kan finde på at hapse den. Jeg ringede til Giftlinjen dengang, og de mente ikke at der skete noget ved det, og det gjorde der heller ikke. Håber ikke David får ondt i maven :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Valdemar har også engang fået fingre i vores spritflaske og det er sgu en nem "fejl" at lave, for mange har den jo tilgængelig i tasken, hvor de små kan finde på at hapse den. Jeg ringede til Giftlinjen dengang, og de mente ikke at der skete noget ved det, og det gjorde der heller ikke. Håber ikke David får ondt i maven :kram

Han sover trygt og godt, og lader ikke til at være mærket af det - så vi slap vist med skrækken :)

Prøvede også at ringe til giftlinjen, men efter at have været nummer 1 i køen i ca 15 min gav jeg op og ringede 1813 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem pokker synes at det er smart IKKE at lukke øjnene på en afdød?

Jeg er så ligeglad om der ikke er tid eller ressourcer i det offentlige, for det er så total mangel på respekt for den afdøde og de pårørende at ikke gøre det.

Har haft en meget ulykkelig og skræmt Liva i tlf, som ikke tør sove. Hun blev så skræmt af at se sin bedstemor på den måde.

Ville sådan ønske at hun var her, for så havde hun sovet ved mig :( Lige pt klamrer hun og Freja sig til hinanden i Frejas seng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så blev det Marius tur med feber. Og så kastede han op midt i dobbelt sengen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så blev det Marius tur med feber. Og så kastede han op midt i dobbelt sengen :(

Øv, hvor træls! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så blev det Marius tur med feber. Og så kastede han op midt i dobbelt sengen :(

Øv altså :(

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en meget slap 15 mdr dreng. Kan ikke sætte finger på hvad det er men min mavefornemmelse er ikke god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret irriteret på min frisør. Glemte desværre min ring på toilettet, da jeg var nede hos dem den 30. november. Jeg opdagede det kort tid efter og ringede til dem og vi aftalte at de ville sende den med posten, men de kunne bare ikke love at det ville blive samme dag.

Igår rykkede jeg for det og nu vil hun lige pludselig have 100 kr for at sende det.

Altså helt ærligt! Fair nok at man har travlt, men når man siger i løbet af et par dage, skal jeg altså ikke rykke for afsendelse efter én måned! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Han virker heldigvis til han er ok. Han er i hvert fald proppet i bilen og vi er på vej til vagtapoteket i Viborg og hente nyt medicin til Julius og bytte Marius julegave, når vi nu skal til Viborg. Tilgengæld er Julius ikke i hopla og vi har fået besked på at ringe igen, hvis det ikke virker hurtig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har min mand haft en uges ferie og ligget syg 3/4 dage...jeg har ligget syg 3/4 dage også med opkast og diarré...

Ved ikk hvornår jeg skal føde. Men er 6 dage over tid nu. Og helt afkræftet og ked af det.

Tobias har os lidt mave vrøvl dog heldigvis i mindre grad end os andre.

Men ærligt den her jul sucks! Idag går vi glip af min mors 50 års fødselsdag...øv øv jeg er træt af det....og vil gerne have lillebror ud til os og være rask og nyde familielivet som 4....Baaah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har min mand haft en uges ferie og ligget syg 3/4 dage...jeg har ligget syg 3/4 dage også med opkast og diarré...

Ved ikk hvornår jeg skal føde. Men er 6 dage over tid nu. Og helt afkræftet og ked af det.

Tobias har os lidt mave vrøvl dog heldigvis i mindre grad end os andre.

Men ærligt den her jul sucks! Idag går vi glip af min mors 50 års fødselsdag...øv øv jeg er træt af det....og vil gerne have lillebror ud til os og være rask og nyde familielivet som 4....Baaah

Det lyder bare øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har min mand haft en uges ferie og ligget syg 3/4 dage...jeg har ligget syg 3/4 dage også med opkast og diarré...

Ved ikk hvornår jeg skal føde. Men er 6 dage over tid nu. Og helt afkræftet og ked af det.

Tobias har os lidt mave vrøvl dog heldigvis i mindre grad end os andre.

Men ærligt den her jul sucks! Idag går vi glip af min mors 50 års fødselsdag...øv øv jeg er træt af det....og vil gerne have lillebror ud til os og være rask og nyde familielivet som 4....Baaah

Jøsses, hvor lyder det ikke fedt!

Jeg håber lillebror giver Jer et par da til at komme helt ovenpå og så kommer ud til Jer, så I kan starte 2016 som en familie på 4 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ret unfair at skulle have tømmermænd, når man ikke har drukket eller haft en fed fest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem pokker synes at det er smart IKKE at lukke øjnene på en afdød?

Jeg er så ligeglad om der ikke er tid eller ressourcer i det offentlige, for det er så total mangel på respekt for den afdøde og de pårørende at ikke gøre det.

Har haft en meget ulykkelig og skræmt Liva i tlf, som ikke tør sove. Hun blev så skræmt af at se sin bedstemor på den måde.

Ville sådan ønske at hun var her, for så havde hun sovet ved mig :( Lige pt klamrer hun og Freja sig til hinanden i Frejas seng :(

Tit kan de slet ikke lukkes.. Men det har da garanteret været en væmmelig oplevelse for dine piger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er jeg ked af at være blevet svinet til af en komplet fremmed mand, fordi jeg havde to syriske flygtninge der skulle op og handle, med i bilen. Blev da både kaldt for luder, perkerelsker samt fik at vide at jeg skulle skride hjem til der hvor jeg kommer fra. Hvis det at være perkerelsker er at hjælpe folk, har jeg squ intet problem med at være det og jeg sidder faktisk hjemme i mit barndomshjem lige nu, så tættere på bliver det ikke.

 

Nu har vi ligesom et asylcenter i Nyborg og så må vi tage den derfra. Det er faktisk søde og rare mennesker de fleste af dem, ligesom langt de fleste aldrig kunne finde på at gøre en flue fortræd.

 

Manden jeg havde med i bilen kunne bare ikke forstå hvordan jeg kunne være voksen og ugift :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er jeg ked af at være blevet svinet til af en komplet fremmed mand, fordi jeg havde to syriske flygtninge der skulle op og handle, med i bilen. Blev da både kaldt for luder, perkerelsker samt fik at vide at jeg skulle skride hjem til der hvor jeg kommer fra. Hvis det at være perkerelsker er at hjælpe folk, har jeg squ intet problem med at være det og jeg sidder faktisk hjemme i mit barndomshjem lige nu, så tættere på bliver det ikke.

Nu har vi ligesom et asylcenter i Nyborg og så må vi tage den derfra. Det er faktisk søde og rare mennesker de fleste af dem, ligesom langt de fleste aldrig kunne finde på at gøre en flue fortræd.

Manden jeg havde med i bilen kunne bare ikke forstå hvordan jeg kunne være voksen og ugift :lol

Tag det som en kompliment.. Ville du virkelig have den type menneske tik ar bryde sig om dig?? ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag det som en kompliment.. Ville du virkelig have den type menneske tik ar bryde sig om dig?? ;) :kram

 

Det kan du selvfølgelig have ret i :lol En anden har på min facebook, hvor jeg efterspurgte ventetøj, kommenteret at jeg skulle stikke dem en pakke kondomer i stedet. Helt ærligt, hvad fanden er det for en opførsel?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du selvfølgelig have ret i :lol En anden har på min facebook, hvor jeg efterspurgte ventetøj, kommenteret at jeg skulle stikke dem en pakke kondomer i stedet. Helt ærligt, hvad fanden er det for en opførsel?!

Uh, mangler de ventetøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, mangler de ventetøj?

Jep, der er kun kommet meget lidt ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du selvfølgelig have ret i :lol En anden har på min facebook, hvor jeg efterspurgte ventetøj, kommenteret at jeg skulle stikke dem en pakke kondomer i stedet. Helt ærligt, hvad fanden er det for en opførsel?!

Den opførsel er desværre blevet mere og mere 'okay'.. :boo Giver mig kvalme og røde knopper!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, der er kun kommet meget lidt ind.

Når pigerne herinde, har købt det de ønsker af mit, vil jeg gerne give resten væk og et asylcenter er jo en fremragende ide - jeg troede bare ikke der var brug for sådan noget der. Hvis ikke Sandholm mangler, sender jeg det til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når pigerne herinde, har købt det de ønsker af mit, vil jeg gerne give resten væk og et asylcenter er jo en fremragende ide - jeg troede bare ikke der var brug for sådan noget der. Hvis ikke Sandholm mangler, sender jeg det til dig!

Vil du give et pip, hvis de mangler - jeg kan også grave noget frem.jeg gemmer til en veninde, men jeg har mere, end hun kan få brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du give et pip, hvis de mangler - jeg kan også grave noget frem.jeg gemmer til en veninde, men jeg har mere, end hun kan få brugt.

Det skal jeg nok :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er en lillebitte smule træt af mine børn i dag :blush Og har liiiidt svært ved at overskue en uges ferie mere...

Har i øvrigt hovedpine for tredje dag (har jeg ellers aldrig) og frygter der er sygdom på vej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.