MaleneB

Babytalk

2,982 indlæg i dette emne

Det har jeg allerede prøvet.. det er derfor jeg snart ikke kan mere. Det er uanset hvad jeg gør eller siger, så sker der ingenting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han har altid været mega god til at hjælpe med alting. Madlavning. Støvsuge. Vaske gulv. Rydde op osv.

Men tog en snak med ham igår. Og som jeg lige har postet lod det til at han forstod det. For han blev ret ked af jeg tænkte sådan og var lidt overrasket .. det viste sig faktisk at grunden til det er han er lidt trist over ikke at kunne holde hvad han lovede. For han lovede da jeg blev gravid,at han ville stoppe med at ryge når han blev født. Men det er endnu ikke tilfældet. Det har gået ham så meget på at han slet ikke synes han duede til at være far. Så deraf heller intet overskud til huslige pligter. Fik jo helt dårlig samvittighed over at jeg har presset på. Vi har trods alt været en del ting igennem sammen i de 8 år vi har været sammen. Så hvis ikke vi skulle kunne holde til at hjælpe hinanden og snakke om tingene. Få barn sammen. Så ved jeg ikke hvem der kan. vi har et meget stærkt forhold og har egentlig altid haft det.

Nå.men...

Tilmed har vi haft den første nat nogensinde hvor jeg kun har været oppe og vende Noah rundt 3 gange og give sut 2 af gangene .. altså har kun været oppe 3 gange i nat i alt. Og 2 af dem var lige efter hinanden. . Jeg kan slet ikke huske hvordan det var at sove så mange timer sammenhængende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Han har altid været mega god til at hjælpe med alting. Madlavning. Støvsuge. Vaske gulv. Rydde op osv.

Men tog en snak med ham igår. Og som jeg lige har postet lod det til at han forstod det. For han blev ret ked af jeg tænkte sådan og var lidt overrasket .. det viste sig faktisk at grunden til det er han er lidt trist over ikke at kunne holde hvad han lovede. For han lovede da jeg blev gravid,at han ville stoppe med at ryge når han blev født. Men det er endnu ikke tilfældet. Det har gået ham så meget på at han slet ikke synes han duede til at være far. Så deraf heller intet overskud til huslige pligter. Fik jo helt dårlig samvittighed over at jeg har presset på. Vi har trods alt været en del ting igennem sammen i de 8 år vi har været sammen. Så hvis ikke vi skulle kunne holde til at hjælpe hinanden og snakke om tingene. Få barn sammen. Så ved jeg ikke hvem der kan. vi har et meget stærkt forhold og har egentlig altid haft det.

Nå.men...

Tilmed har vi haft den første nat nogensinde hvor jeg kun har været oppe og vende Noah rundt 3 gange og give sut 2 af gangene .. altså har kun været oppe 3 gange i nat i alt. Og 2 af dem var lige efter hinanden. . Jeg kan slet ikke huske hvordan det var at sove så mange timer sammenhængende jubii. Og den ene gabg faldt han til ro igen helt uden sutten. Amen du godeste. Hehe. Og det lader faktisk til at han langt om længe har lært at vende sig selv om natten fra mave til ryg igen. Kæft det er skønt. :balloon

Skønt med en god nat! Håber det fortsætter.

Og godt med en god snak. :)

Her har min mand og jeg været sammen i lidt over 9 år, så vi har bestemt også været igennem en del..

Dog har jeg den sødeste mand ever - her er det nok mig der ikke er så god til at prioritere ham. Og det er noget jeg virkelig prøver at gøre noget ved også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya havde jo feber hele dagen i tirsdag og lidt onsdag også og nu har hun fået en udslet på arme, ben og numse. Det er sådan nogle lidt røde knopper. Så jeg ringede til lægen.. Det ser så ud til at det med al sandsynlighed har været 3-dages-feber. Jaja, så har vi også prøvet det....

Hmm... Freya bliver i dag 8 måneder, så jeg vil sige jeg har håndteret en del bonusble situationer nu.. Og alligevel er min første tanke da jeg lugter noget mærkeligt, om min mand er ved at skære ost ude i køkkenet eller om han går og fiser... Det var først da jeg tog Freya op fra gulvet, hvor hun legede at jeg kunne lugte det var hende...(indsæt overrasket smiley) Jaja.. En dag kommer første tanke vel til at være om det er hende.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya havde jo feber hele dagen i tirsdag og lidt onsdag også og nu har hun fået en udslet på arme, ben og numse. Det er sådan nogle lidt røde knopper. Så jeg ringede til lægen.. Det ser så ud til at det med al sandsynlighed har været 3-dages-feber. Jaja, så har vi også prøvet det....

Hmm... Freya bliver i dag 8 måneder, så jeg vil sige jeg har håndteret en del bonusble situationer nu.. Og alligevel er min første tanke da jeg lugter noget mærkeligt, om min mand er ved at skære ost ude i køkkenet eller om han går og fiser... Det var først da jeg tog Freya op fra gulvet, hvor hun legede at jeg kunne lugte det var hende...(indsæt overrasket smiley) Jaja.. En dag kommer første tanke vel til at være om det er hende.. ;)

Ja, det lyder som tredagesfeber :) Så er det overstået...

Haha! I dag lavede J kæmpe ble, der slet ikke lugtede - dét er altså træls! Så det først, da puden på tripp trapp stolen var gul, da jeg løftede ham op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder som tredagesfeber :) Så er det overstået...

Haha! I dag lavede J kæmpe ble, der slet ikke lugtede - dét er altså træls! Så det først, da puden på tripp trapp stolen var gul, da jeg løftede ham op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kami,jeg bor vest for Aalborg kunne da godt være frisk på at mødes men da jeg jo allerede arbejder så skal nok være i en weekendt. Jeg kan bare ikke overskue det her i okt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kami,jeg bor vest for Aalborg kunne da godt være frisk på at mødes men da jeg jo allerede arbejder så skal nok være i en weekendt. Jeg kan bare ikke overskue det her i okt.

Super! Ville du køre til Århus så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super! Ville du køre til Århus så?

.

Ja det vil jeg gerne, det er ikke så slemt, da jeg læste var det i Skejby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Ja det vil jeg gerne, det er ikke så slemt, da jeg læste var det i Skejby...

Det kunne være hygge og en weekend er helt fin for mig! Sig endelig til, når du kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv og meget øv... jeg ved ikke helt hvordan det der tredagesfeber fungerer, men på en eller anden måde har Freya vidst smittet mig.. jeg har i hvert fald feber og ondt i halsen. Øv.. og jeg er stort set alene med Freya her i weekenden.. min mand arbejder nat så han kom hjem i morges og sover derfor nu, og han skal møde til nat igen i aften.. øv.. og en af mine veninder har lige ringet og hørt om jeg ville med på baby messe. Hader at være syg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, jeg har det skidt i dag..

Magnus har endnu ikke ville spise hos mig, siden vi stod op kl 8 :( det får bare lige hele læsset til at vælte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, jeg har det skidt i dag..

Magnus har endnu ikke ville spise hos mig, siden vi stod op kl 8 :( det får bare lige hele læsset til at vælte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt at give ham mm af en kop og se om han så er interesseret. :-) ellers så siger han vel nok til når han virkelig er sulten :-)

:kram

Ja det kunne selvfølgelig være, at jeg skulle prøve det :)

Og ja, det gør han selvfølgelig. Han har lige spist et kæmpe måltid. Det var så anden gang i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv og meget øv... jeg ved ikke helt hvordan det der tredagesfeber fungerer, men på en eller anden måde har Freya vidst smittet mig.. jeg har i hvert fald feber og ondt i halsen. Øv.. og jeg er stort set alene med Freya her i weekenden.. min mand arbejder nat så han kom hjem i morges og sover derfor nu, og han skal møde til nat igen i aften.. øv.. og en af mine veninder har lige ringet og hørt om jeg ville med på baby messe. Hader at være syg..

Hmm.. De fleste har det som barn og man burde kun få det én gang. Så medmindre dit ender med udslæt om et par dage, er det nok bare et uheldigt sammentræf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. De fleste har det som barn og man burde kun få det én gang. Så medmindre dit ender med udslæt om et par dage, er det nok bare et uheldigt sammentræf og god bedring!!

Præcis min tanke... Virkelig uheldigt sammentræf... Hvilket det nok er, for min mand synes også han er ved at blive syg.. Så Freya fangede sig en gang tredagesfeber og vi har fanget en anden virus.. Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det bliver bare bedre.. :'(

Min mand er på nattevagt og har først fri kl 7 i morgen og han har lige ringet og sagt at han også er monster syg nu.. feber og fingrene snorer.. har virkelig ondt af ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med alt jeres sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sad jeg kiggede på trendsales..fald over baby tøj og blev ramt af en ustyrlig skrukhed. Kom til at sige det højt.. men manden var vist ikke lige med på den. Det er jeg jo nok heller ikke selv når alt kommer til alt. Men hvor er det vildt man kan blive ramt så hurtigt igen. ! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sad jeg kiggede på trendsales..fald over baby tøj og blev ramt af en ustyrlig skrukhed. Kom til at sige det højt.. men manden var vist ikke lige med på den. Det er jeg jo nok heller ikke selv når alt kommer til alt. Men hvor er det vildt man kan blive ramt så hurtigt igen. ! ❤

Vi snakker også om det, men mere som at vil gerne ville ha Lea lille igen da det er gået så hurtigt.... ikke lige at skulle ha to så små børn der er så afhængige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en skod nat.

Magnus har grædt og klynket og kastet sig fra side til side, det meste af natten :( og han har stort set ikke ville spise.

Han faldt først ordentligt i søvn omkring kl 5.30 og sover stadig.. det er så synd, for vi er nødt til snart at vække ham, for vi skal til min bedstefars 80 års fødselsdag her om en lille times tid.. øv :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sad jeg kiggede på trendsales..fald over baby tøj og blev ramt af en ustyrlig skrukhed. Kom til at sige det højt.. men manden var vist ikke lige med på den. Det er jeg jo nok heller ikke selv når alt kommer til alt. Men hvor er det vildt man kan blive ramt så hurtigt igen. ! ❤

Haha jeg har det lidt på samme måde. Det var bare når jeg så små babyer rundt omkring..

Men måske jeg også har det lidt som Carcassonne. At jeg ville have Freya lille igen fordi det er gået så hurtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg har det lidt på samme måde. Det var bare når jeg så små babyer rundt omkring..

Men måske jeg også har det lidt som Carcassonne. At jeg ville have Freya lille igen fordi det er gået så hurtigt...

Ja lige præcis.. jeg vil også nyde ham inden vi får en mere :) .. men ja det er lige præcis fordi det går så stærkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en skod nat.

Magnus har grædt og klynket og kastet sig fra side til side, det meste af natten :( og han har stort set ikke ville spise.

Han faldt først ordentligt i søvn omkring kl 5.30 og sover stadig.. det er så synd, for vi er nødt til snart at vække ham, for vi skal til min bedstefars 80 års fødselsdag her om en lille times tid.. øv :/

Øv øv.. håber han får sovet lidt til fødselsdagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER