MaleneB

Babytalk

2,982 indlæg i dette emne

Jeg er bare helt grædefærdig. Jeg må virkelig være verdens dårligste mor.

Han skriger konstant bare han får en bod på eller en ble. Så meget at jeg efterhånden ikke tør røre ham. Er han bare så hysterisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er bare helt grædefærdig. Jeg må virkelig være verdens dårligste mor.

Han skriger konstant bare han får en bod på eller en ble. Så meget at jeg efterhånden ikke tør røre ham. Er han bare så hysterisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, kiropraktoren kunne desværre ikke gøre noget for Julius

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare helt grædefærdig. Jeg må virkelig være verdens dårligste mor.

Han skriger konstant bare han får en bod på eller en ble. Så meget at jeg efterhånden ikke tør røre ham. Er han bare så hysterisk?

Har lige haft ham i bad og det gik fint som det plejer. Indtil han skulle have tøj på. Jeg prøver virkelig hver gang at bevare roen og gøre det til en god oplevelse for ham. Men hver dag ender det i skrig og skrål. Har også prøvet at give ham tøj på siddende. Men hjælper intet. Den her gang blev det bare for meget for os begge og jeg endte med at råbe ad ham fordi jeg bare føler at intet af det jeg gør for ham er godt nok så jeg lagde ham hurtigt i kravlegården og gik væk. Med det resultat at han jo bare skreg endnu højere. Men jeg skulle simpelthen lige samle mig sammen 2 min. For at fortsætte. Jeg duer åbenbart ikke til små børn. Og jeg har altid sagt jeg skulle have 3. Tilsyneladende ikke..

Og nu ligger han jo selvfølgelig bare og spræller og snakker på legetæppet som intet var hændt..

Nemesis kom forbi i det jeg postede. Der begyndte han at skrige igen.

En masse kram til dig :kram :kram :kram

Selvfølgelig er du ikke verdens dårligste mor! Du gør jo alt hvad du kan for din søn og du elsker ham og du prøver at tilpasse din måde at give tøj på, for at se om det virker. Det ville en dårlig mor ikke gøre...

Håber det bare er en periode og det snart går over, så du også kan få lidt ro i sjælen og lidt glæde ved det hele...

Og så bare lige for at komme den der tanke med om det er noget du gør forkert, har du så prøvet at lade din mand eller en anden prøve at klæde Julius på og se om han reagerer på samme måde? Det gør han jo nok (herhjemme er det i hvert fald lige meget hvem der giver Freya tøj på - hun bliver stadig utilfreds) og så er det jo ikke dig den er gal med. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været forbi en psykoterapeut i dag.. fik hende anbefalet af formanden for Gaia-instituttet, så håber virkelig, at hun er god. Men hun virkede da rigtig sød. Har også snart brug for lidt medgang.

Synes godt nok, det er hårdt, at det hele ramler ned om ørene på mig på en gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde ord piger. Man bliver bare så frustreret i øjeblikket. Vi tog en tur om til min mor som aflastede mig lidt. Kan det måske være han har fået ondt i maven af jordbærmos som han fik igår for første gang? Synd hvis det er, for han elskede det virkelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En masse kram til dig :kram :kram :kram

Selvfølgelig er du ikke verdens dårligste mor! Du gør jo alt hvad du kan for din søn og du elsker ham og du prøver at tilpasse din måde at give tøj på, for at se om det virker. Det ville en dårlig mor ikke gøre...

Håber det bare er en periode og det snart går over, så du også kan få lidt ro i sjælen og lidt glæde ved det hele...

Og så bare lige for at komme den der tanke med om det er noget du gør forkert, har du så prøvet at lade din mand eller en anden prøve at klæde Julius på og se om han reagerer på samme måde? Det gør han jo nok (herhjemme er det i hvert fald lige meget hvem der giver Freya tøj på - hun bliver stadig utilfreds) og så er det jo ikke dig den er gal med. :)

Julius = Noah. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner sgu også en mand der hjalp bare en lille smule til herhjemme, istedet for bare at smide sig på sofaen når han kommer hjem og se tv.

Så forventer han bare jeg både passer barn, vasker op (Ingen opvaskemaskine) , smøre madpakke, sætter kaffe klar, har vasket hans tøj, ordnet seng , og putte Noah i nattøj og give flaske til nat og putte ham. Han sukker bare jeg ber ham se efter Noah mens jeg er i bad. Håber skisme snart han vender.. ellers ved jeg da at vi kan finde et andet sted at bo. Men jeg altid sagt at mine børn aldrig skulle være skilsmisse børn og at jeg vil kæmpe for at det holder mellem os uanset hvad der sker. Lige nu synes jeg bare han er ret urimelig. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner sgu også en mand der hjalp bare en lille smule til herhjemme, istedet for bare at smide sig på sofaen når han kommer hjem og se tv.

Så forventer han bare jeg både passer barn, vasker op (Ingen opvaskemaskine) , smøre madpakke, sætter kaffe klar, har vasket hans tøj, ordnet seng , og putte Noah i nattøj og give flaske til nat og putte ham. Han sukker bare jeg ber ham se efter Noah mens jeg er i bad. Håber skisme snart han vender.. ellers ved jeg da at vi kan finde et andet sted at bo. Men jeg altid sagt at mine børn aldrig skulle være skilsmisse børn og at jeg vil kæmpe for at det holder mellem os uanset hvad der sker. Lige nu synes jeg bare han er ret urimelig. .

Jeg ender nok snart derude, hvor det ikke holder. Kan slet ikke overskue det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner sgu også en mand der hjalp bare en lille smule til herhjemme, istedet for bare at smide sig på sofaen når han kommer hjem og se tv.

Så forventer han bare jeg både passer barn, vasker op (Ingen opvaskemaskine) , smøre madpakke, sætter kaffe klar, har vasket hans tøj, ordnet seng , og putte Noah i nattøj og give flaske til nat og putte ham. Han sukker bare jeg ber ham se efter Noah mens jeg er i bad. Håber skisme snart han vender.. ellers ved jeg da at vi kan finde et andet sted at bo. Men jeg altid sagt at mine børn aldrig skulle være skilsmisse børn og at jeg vil kæmpe for at det holder mellem os uanset hvad der sker. Lige nu synes jeg bare han er ret urimelig. .

Åh nej!! Hvordan var han inden baby? Har I forventningsafstemt fordelingen af gøremål derhjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ender nok snart derude, hvor det ikke holder. Kan slet ikke overskue det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan tænkt, er det nogen der kunne have lyst til/mod på at mødes en dag?

Jeg bor tæt ved Århus. Det kan enten være et sted i Århus eller herhjemme i Hasselager hos mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 hva da?

Ved slet ikke, om jeg elsker ham mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan tænkt, er det nogen der kunne have lyst til/mod på at mødes en dag?

Jeg bor tæt ved Århus. Det kan enten være et sted i Århus eller herhjemme i Hasselager hos mig?

Åh, jeg ville ellers rigtig gerne, men bor jo ved Nykøbing Falster, så der er lige langt nok til Århus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius = Noah. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ville ellers rigtig gerne, men bor jo ved Nykøbing Falster, så der er lige langt nok til Århus :(

Ditto.. her er det bare København... vil ellers gerne.. kommer jeg forbi Århus området en gang vil jeg da gerne kigge forbi... (du skulle have foreslået det i sommer - der var vi på ferie i Ebeltoft. :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle jer med mænd der bare ikke er der for jer og jeres børn for tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved slet ikke, om jeg elsker ham mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at I bor så langt væk herfra Emilie og Malene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er placeret i Rødovre, men dog ofte på Falster eller Fyn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie, du må banke ham i hoved og så må han ta sig lidt sammen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det lyder hårdt!! Det er jeg ked af at høre!

Kan godt forstå tanken om at stå selv er tiltalende - så skal du hvert fald ik forvente noget af en anden person og blive skuffet gentagende gange.

Måske han tager sig sammen hvis du siger lige ud, at alternativet er, at I går fra hinanden fordi du ikke kan holde til at stå med alt selv samtidig med, at du skal forholde dig til ham og hans manglende deltagelse??

Det har jeg allerede prøvet.. det er derfor jeg snart ikke kan mere. Det er uanset hvad jeg gør eller siger, så sker der ingenting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er placeret på Fyn. Men jeg har da mod på at mødes hvis det var ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg allerede prøvet.. det er derfor jeg snart ikke kan mere. Det er uanset hvad jeg gør eller siger, så sker der ingenting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej!! Hvordan var han inden baby? Har I forventningsafstemt fordelingen af gøremål derhjemme?

Han har altid været mega god til at hjælpe med alting. Madlavning. Støvsuge. Vaske gulv. Rydde op osv.

Men tog en snak med ham igår. Og som jeg lige har postet lod det til at han forstod det. For han blev ret ked af jeg tænkte sådan og var lidt overrasket .. det viste sig faktisk at grunden til det er han er lidt trist over ikke at kunne holde hvad han lovede. For han lovede da jeg blev gravid,at han ville stoppe med at ryge når han blev født. Men det er endnu ikke tilfældet. Det har gået ham så meget på at han slet ikke synes han duede til at være far. Så deraf heller intet overskud til huslige pligter. Fik jo helt dårlig samvittighed over at jeg har presset på. Vi har trods alt været en del ting igennem sammen i de 8 år vi har været sammen. Så hvis ikke vi skulle kunne holde til at hjælpe hinanden og snakke om tingene. Få barn sammen. Så ved jeg ikke hvem der kan. vi har et meget stærkt forhold og har egentlig altid haft det.

Nå.men...

Tilmed har vi haft den første nat nogensinde hvor jeg kun har været oppe og vende Noah rundt 3 gange og give sut 2 af gangene .. altså har kun været oppe 3 gange i nat i alt. Og 2 af dem var lige efter hinanden. . Jeg kan slet ikke huske hvordan det var at sove så mange timer sammenhængende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER