MaleneB

Babytalk

2,982 indlæg i dette emne

Så er den første tand brudt igennem herhjemme :) Blev helt overrasket, for han har været sådan en glad dreng de sidste par dage :blink .. :D

Dejligt han ikke er mærket af det. Her er vi oppe på 4 tænder. De to nederste i midten i undermunden og de to øverste første hjørnetænder. Han mangler de to midterste fortænder i overmunden. Og de er på vej nu ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange lure sover jeres små om dagen efterhånden. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange lure sover jeres små om dagen efterhånden. ?

Magnus sover 2-3 lure. Det er lidt afhængigt af, hvor længe han har sovet. Men ca. 1-1,5 time til formiddag, ca. 1 time til eftermiddag og så en halv time ca. sen eftermiddag/aften. Nogle gange springer han den sene over og så går han lidt tidligere i seng til natten.

Og så sover han ellers ad h* til om natten.. i nat var han vågen omkring 8 gange :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus sover 2-3 lure. Det er lidt afhængigt af, hvor længe han har sovet. Men ca. 1-1,5 time til formiddag, ca. 1 time til eftermiddag og så en halv time ca. sen eftermiddag/aften. Nogle gange springer han den sene over og så går han lidt tidligere i seng til natten.

Og så sover han ellers ad h* til om natten.. i nat var han vågen omkring 8 gange :unsure

Træls med den nat. Måske det er pga tænderne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange lure sover jeres små om dagen efterhånden. ?

Han sover 3 gange i løbet af sin vågen tid fra 7-18(19) og de er gerne mellem 30min-1t og så sover han igennem hele natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls med den nat. Måske det er pga tænderne?

Jeg ved det ikke.. måske :unsure det har stået på i næsten en uge nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså, det er bare en fest med det blw

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sover 3 gange i løbet af sin vågen tid fra 7-18(19) og de er gerne mellem 30min-1t og så sover han igennem hele natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tænder her...

Og hun sover vel omkring 4 lure om dagen. Og hun sover slet ikke igennem.. hun vågner ca 3 gange fra hun går i seng til nat til vi står op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius sover to lure. Den første 1,5-2 timer, den anden 2-3 timer. Og nat er 19-7 med 1-2 amninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ok. Så er det ikke kun her han sover korte lure ☺

Nej slet ikke, i løvet af dagen, får jeg ikke gjort meget, med mindre det er i fulde fart, da jeg ved at han vågner inden for 1t

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har i baby sikret jeres boliger? :-)

Lea er især glad for vores gardiner, dvd'er og robotstøvsuger, så er lidt bekymret for hvad hun kan finde på :-)

post-2591-0-41282600-1443507423_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har i baby sikret jeres boliger? :-)

Lea er især glad for vores gardiner, dvd'er og robotstøvsuger, så er lidt bekymret for hvad hun kan finde på :-)

2015-09-29 08.15.34.jpg

Vi har slet ikke babysikret endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at de får færre afføringer, når man starter fast føde?

Magnus plejer at have i hvert fald 5 bleer dagligt og nu efter vi er startet, har han kun 1-2 (og føj de lugter stramt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej slet ikke, i løvet af dagen, får jeg ikke gjort meget, med mindre det er i fulde fart, da jeg ved at han vågner inden for 1t

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at de får færre afføringer, når man starter fast føde?

Magnus plejer at have i hvert fald 5 bleer dagligt og nu efter vi er startet, har han kun 1-2 (og føj de lugter stramt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, helt almindeligt! Det rigtige mad tager lidt længere tid om at kommen igennem systemet ;) Mm ryger lige igennem nærmest :D

Kan du allerede se maden i bleen også? Han har da godt styr på det spisning allerede, lyder det til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har i baby sikret jeres boliger? :-)

Lea er især glad for vores gardiner, dvd'er og robotstøvsuger, så er lidt bekymret for hvad hun kan finde på :-)

2015-09-29 08.15.34.jpg

Vi har heller ikke baby sikret endnu. . Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre af alt det vi skal fjerne.. og nogle ledninger kan vi slet ikke gøre noget ved... så lige nu er vi bare over hende når hun ligger og leger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har slet ikke babysikret endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du prøve at lave en rytme, så han er med til de huslige pligter? Altså, ligger på et tæppe i nærheden, sidder i sin højstol imens I snakker osv.? Og så slappe af, når han endelig sover? Du skal huske dig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan vil du sikre kattebakker? Vi har kat og derfor bakke.. Men det kan jo ikke flyttes væk fra gulvet.... det samme med hans madskåle.

Har overvejet at anskaffe mig sådan et brændeovnsgitter, så han ikke kan komme over til dem. De står i et hjørne, så tænker det må kunne lade sig gøre :)

Madskål har vi ikke stående fremme, da vores hunde så bare spiser kattemaden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der to tænder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke det er så nemt at have ham med når jeg skal støvsuge, så det er lidt lettere når han sover. Og han kan sagtens ligge på tæppet når jeg folder tøj eller ordner i køkkenet, så det er mest det at få støvsuget og vasket gulvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay, det kan jeg godt se. Julius synes, det er mega sjovt og spændende, når jeg støvsuger.

Har du en bæredims af en art?

Ej, undskyld, hvis ikke du synes det er et problem, skal jeg heller ikke komme med flere idéer :D Jeg ville bare selv syntes det var hårdt, hvis jeg ikke havde tid til en kop kaffe stille og roligt helt alene!

Hehe det går helt fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har overvejet at anskaffe mig sådan et brændeovnsgitter, så han ikke kan komme over til dem. De står i et hjørne, så tænker det må kunne lade sig gøre :)

Madskål har vi ikke stående fremme, da vores hunde så bare spiser kattemaden :D

Og så tænker du katten kan hoppe over? :) det har vi desværre ikke plads til herhjemme. Eneste mulighed ville være at lukke døren ud til badeværelset og derved også lukke for at katten kan komme til.. og det vil jeg ikke... han skal have fri adgang... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER